Gå til innhold

Hvem starter i oktober?


Kjærepære

Anbefalte innlegg

Vizzy, har du fått økt dose eller bruker du samme dose på sprøytene? Håper virkelig du får ut noen gode egg!!

Ja, er en stund til januar, Slija! Heldigvis er jo alderen din et pluss, da, i noen år til :) I alle fall slik jeg har skjønt legene og det jeg har lest, er liksom 35 som er den magiske grensen når det gjelder fruktbarhet.

Hvordan er formen, Tussi, siden du er overstimulert? Fryser de ned ubefruktede eller befruktede egg, da, siden du må vente med innsett? *blond*

Jeg bruker samme dose. HAr brukt 125 ie hele perioden. Forrige forsøkt brukte jeg 100. Hvis det ikke blir noe befrukting denne gang så blir det nok langt regime igjen tenker jeg. Er jo veldig god å produsere egg da. Har jo planer om å fortsette behandling i DK hvis det ikke går denne gangen. håper av hele mitt hjerte at et egg ialle fall befruktes slik at de har noe å sette inn på torsdag.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, samme dose som meg da :) Si fra når du vet mer, da! Håper du slipper Danmark, er jo ikke videre praktisk... klem klem og masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, samme dose som meg da :) Si fra når du vet mer, da! Håper du slipper Danmark, er jo ikke videre praktisk... klem klem og masse lykke til!

 

Jeg håper også det ikke blir noe tur til DK. Tirsdagen blir en spennende dag. Håper å bli ruger i slutten av uke:-) Når har du tenkt til å starte med den første testen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta blodprøve og sende den inn den 5. november, men vanlig test skal jeg ikke ta før den niende. Så er lenge nok å vente :P Får passe på å ha nok jobb og trening å drive på med, det pleier jo ikke være noe problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som er igang nå. Spennende. Jeg venter på eggløsning. Håper ikke LH-test blir positiv imorgen. Da må jeg kjøre hele natten for å komme frem i tide. Men tror nok at det blir danmarkstur onsdag eller torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Nå skjer det her og.. 22 eggposer her i dag..så kan nesten ikke vente med å få de ut og befruktet nå:) Kvalm av medisin og teller timer til onsdag nå..Må holde meg våken til kvart på ett da eggløsningssprøyten skal sette:)

 

masse lykke til dokke andre også, nå må alt krysse for hverandre:)

 

klemis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse eggposer da, verokris! Så sent du må ta el-sprøyten?? Masse lykke til du også!!! Håper det ikke blir for ubehagelig for deg å vente helt til onsdag, kan tenke meg du føler for å bli ferdig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med uttak. Det gikk bedre en forventet. Ul på fredag viste kun 2 store egg og noen små. Fikk ut 7 egg i dag og er storfornøyd. :-) Håper de blir befruktet. Veldig spendt på tilbakemeldinger i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Vizzy, da krysset vi fingrarna för att många blir befruktade.

 

Verokris: Masse lykke til idag!

 

Kjærepære, bra at du holder deg busy ;).

 

Jeg fikk negativ LH-test idag. Hadde håpet at den skulle vært positiv da jeg planlagt tur til Danmark idag. Men det er jo inget jeg kan styre over.

Dere må ha en fin dag jenter. Jeg skal nå pakke bilen og sette kursen sørover sammen med bikkjen. Mannen kunne ikke være med denne gangen grunnet militær-rep...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa, nå er jeg så glad. To av mine egg var befruktet:-) Det blir innsett i morgen. Jeg har sagt til sykehuset at jeg ønsker å sette inn begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dokke:)

 

For en dag...fy .. 25 egg ut og mindre overstimulert...så hadde en ganske heftig diskusjon m legen... de gikk for full frys..og jeg ville sette inn...

Mannen måtte levere to ganger og allikevel ikke nok:( Så tesa og pesa...eller hva d het..to inngrep på sett og vis...

5 timer på st olavs og nå Må d gi noen resultat...Jeg blir knust om ingen av alle de eggene blir befruktet:(

Verker som aldri før og legen har nok rett i at det her blir utfordrende om jeg blir gravid.. Han forstod at jeg var fortvilet grunnet faren for at eggene kan bli ødelagt ved opptining... og til slutt under tvil går de med på innsett fredag om eggene blir befruktet i morgen...OM jeg ikke blir verre.... Så her skjer det jenter... Glad på dere andres vegne som har fått befruktet egg:):) Jeg håper så inderlig på masse god nyheter denne mnd:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dokke:)

 

For en dag...fy .. 25 egg ut og mindre overstimulert...så hadde en ganske heftig diskusjon m legen... de gikk for full frys..og jeg ville sette inn...

Mannen måtte levere to ganger og allikevel ikke nok:( Så tesa og pesa...eller hva d het..to inngrep på sett og vis...

5 timer på st olavs og nå Må d gi noen resultat...Jeg blir knust om ingen av alle de eggene blir befruktet:(

Verker som aldri før og legen har nok rett i at det her blir utfordrende om jeg blir gravid.. Han forstod at jeg var fortvilet grunnet faren for at eggene kan bli ødelagt ved opptining... og til slutt under tvil går de med på innsett fredag om eggene blir befruktet i morgen...OM jeg ikke blir verre.... Så her skjer det jenter... Glad på dere andres vegne som har fått befruktet egg:):) Jeg håper så inderlig på masse god nyheter denne mnd:):)

 

Føler med deg <3

Men at du klarer å sette inn egg igjen, når du er overstimulert beundrer jeg deg virkelig for! Jeg hadde uttak på mandag, var/er overstimulert, og aldri i liivet om noen hadde fått rota oppi der igjen allerede!! Fikk også informasjon om at det å sette tilbake egg i denne tilstanden var rett og slett farlig og det lå ikke godt ann for et eventuelt foster å vokse i livmora. I tillegg var sjangsene større for et komplisert og smertefullt svangerskap....

 

Nå veeet jo ikke jeg om dette er likt for alle da! Ønsker jo ikke å sette griller i hode ditt heller..

 

Ønsker deg uansett masse lykke til!!! :-D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dokke:)

 

For en dag...fy .. 25 egg ut og mindre overstimulert...så hadde en ganske heftig diskusjon m legen... de gikk for full frys..og jeg ville sette inn...

Mannen måtte levere to ganger og allikevel ikke nok:( Så tesa og pesa...eller hva d het..to inngrep på sett og vis...

5 timer på st olavs og nå Må d gi noen resultat...Jeg blir knust om ingen av alle de eggene blir befruktet:(

Verker som aldri før og legen har nok rett i at det her blir utfordrende om jeg blir gravid.. Han forstod at jeg var fortvilet grunnet faren for at eggene kan bli ødelagt ved opptining... og til slutt under tvil går de med på innsett fredag om eggene blir befruktet i morgen...OM jeg ikke blir verre.... Så her skjer det jenter... Glad på dere andres vegne som har fått befruktet egg:) :) Jeg håper så inderlig på masse god nyheter denne mnd:) :)

 

Føler med deg <3

Men at du klarer å sette inn egg igjen, når du er overstimulert beundrer jeg deg virkelig for! Jeg hadde uttak på mandag, var/er overstimulert, og aldri i liivet om noen hadde fått rota oppi der igjen allerede!! Fikk også informasjon om at det å sette tilbake egg i denne tilstanden var rett og slett farlig og det lå ikke godt ann for et eventuelt foster å vokse i livmora. I tillegg var sjangsene større for et komplisert og smertefullt svangerskap....

 

Nå veeet jo ikke jeg om dette er likt for alle da! ønsker jo ikke å sette griller i hode ditt heller..

 

ønsker deg uansett masse lykke til!!! :-D <3

 

Jeg er ikke ille overstimulert heldigvis...i januar derimot trodde jeg at magen skulle sprekke..det var så ufattelig vondt.. nå går d greit...merker veldig godt at de har tatt ut såpass mange egg...fysj så vondt der er denne gangen..Ifølge legen her er overstimulering bra for mulighetene til svangerskap..kroppen er så full i hormoner, men samtidig er det risikabelt for meg.. Så vi får se når tlf kommer senere i dag...er så spent jeg er kvalm:)

 

Hvordan er d m deg da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dokke:)

 

For en dag...fy .. 25 egg ut og mindre overstimulert...så hadde en ganske heftig diskusjon m legen... de gikk for full frys..og jeg ville sette inn...

Mannen måtte levere to ganger og allikevel ikke nok:( Så tesa og pesa...eller hva d het..to inngrep på sett og vis...

5 timer på st olavs og nå Må d gi noen resultat...Jeg blir knust om ingen av alle de eggene blir befruktet:(

Verker som aldri før og legen har nok rett i at det her blir utfordrende om jeg blir gravid.. Han forstod at jeg var fortvilet grunnet faren for at eggene kan bli ødelagt ved opptining... og til slutt under tvil går de med på innsett fredag om eggene blir befruktet i morgen...OM jeg ikke blir verre.... Så her skjer det jenter... Glad på dere andres vegne som har fått befruktet egg:) :) Jeg håper så inderlig på masse god nyheter denne mnd:) :)

 

Føler med deg <3

Men at du klarer å sette inn egg igjen, når du er overstimulert beundrer jeg deg virkelig for! Jeg hadde uttak på mandag, var/er overstimulert, og aldri i liivet om noen hadde fått rota oppi der igjen allerede!! Fikk også informasjon om at det å sette tilbake egg i denne tilstanden var rett og slett farlig og det lå ikke godt ann for et eventuelt foster å vokse i livmora. I tillegg var sjangsene større for et komplisert og smertefullt svangerskap....

 

Nå veeet jo ikke jeg om dette er likt for alle da! ønsker jo ikke å sette griller i hode ditt heller..

 

ønsker deg uansett masse lykke til!!! :-D <3

 

Jeg er ikke ille overstimulert heldigvis...i januar derimot trodde jeg at magen skulle sprekke..det var så ufattelig vondt.. nå går d greit...merker veldig godt at de har tatt ut såpass mange egg...fysj så vondt der er denne gangen..Ifølge legen her er overstimulering bra for mulighetene til svangerskap..kroppen er så full i hormoner, men samtidig er det risikabelt for meg.. Så vi får se når tlf kommer senere i dag...er så spent jeg er kvalm:)

 

Hvordan er d m deg da?:)

 

Okey, det går nok bra uansett da.. :-D Alt for det lille frøet...

Joda, det går bedre nå. Har ekstreme magesmerter(sånn i diarè-form), og er stiv og støl i hele meg. Men men, det var verdt det med 8 egg i fryser'n:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med innsett og er ruger :-) bare et av de to befruktede eggene var bra og ble satt inn. Hadde håpet på begge, men men. Veldig glad for at et var bra for innsett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var d ikke så gode nyheter....ingen av eggene ble befruktet:(:( var helt knust i dag tidlig... er d mulig?? 25 egg!! vi visste d ble vanskelig pga kvaliteten på sæden..men seriøst:(:(

 

i ettermiddag ringte de fra laben og sa at ene egget hadde delt seg i to...men jeg tør ikke håpe på mer... er det fremdeles håp tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var d ikke så gode nyheter....ingen av eggene ble befruktet:( :( var helt knust i dag tidlig... er d mulig?? 25 egg!! vi visste d ble vanskelig pga kvaliteten på sæden..men seriøst:( :(

 

i ettermiddag ringte de fra laben og sa at ene egget hadde delt seg i to...men jeg tør ikke håpe på mer... er det fremdeles håp tror dere??

Uff, det var utrolig leit å høre:-( skulle ikke vært lov å oppleve det. Håper det går bra med det siste egget. Krysser fingre og tær.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var d ikke så gode nyheter....ingen av eggene ble befruktet:( :( var helt knust i dag tidlig... er d mulig?? 25 egg!! vi visste d ble vanskelig pga kvaliteten på sæden..men seriøst:( :(

 

i ettermiddag ringte de fra laben og sa at ene egget hadde delt seg i to...men jeg tør ikke håpe på mer... er det fremdeles håp tror dere??

Uff, det var utrolig leit å høre:-( skulle ikke vært lov å oppleve det. Håper det går bra med det siste egget. Krysser fingre og tær.

takk..jeg krysser og ber og vet ikke hva jeg skal gjøre annet enn å vente..d her er forferdelig..vi håpte på flere til frys og at dette endelig skulle bli vår tur:(;(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var d ikke så gode nyheter....ingen av eggene ble befruktet:( :( var helt knust i dag tidlig... er d mulig?? 25 egg!! vi visste d ble vanskelig pga kvaliteten på sæden..men seriøst:( :(

 

i ettermiddag ringte de fra laben og sa at ene egget hadde delt seg i to...men jeg tør ikke håpe på mer... er det fremdeles håp tror dere??

 

Nei fytti katta!! :( skal ikke være mulig.... Stakkars dere, det var virkelig kjipe greier! :( Ber for det siste egget <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

her var d ikke så gode nyheter....ingen av eggene ble befruktet:( :( var helt knust i dag tidlig... er d mulig?? 25 egg!! vi visste d ble vanskelig pga kvaliteten på sæden..men seriøst:( :(

 

i ettermiddag ringte de fra laben og sa at ene egget hadde delt seg i to...men jeg tør ikke håpe på mer... er det fremdeles håp tror dere??

 

Huff for noen triste nyheter for dere! :( Det er jammen ikke lett for noen av partene når sånt skjer.

Det høres jo ut som om din mann har gjort alt i hans makt for å få det til, men så kjedelig...

Det er vel et lite håp med det ene egget som har begynt å dele seg, så da får vi ha tro på det til det motsatte er bevist.

Jeg føler med deg og ønsker deg all mulig lykke til!

Stor klem om du trenger en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ting avgjort her... tusen takk for alle gode tanker og klemmer...det varmer så utrolig <3

 

Vi kom hjem fra Trondheim i går og uten egg...:( Ingen overlevde og jeg er knust... som aldri før:(

 

I tillegg så er jeg så overstimulert at vi har tilbragt hele dagen på sykehuset her i Ålesund.. Blodfortynnende da risikoen for blodpropp har steget siden st olavs tok prøver:( Blodprøve i pulsåren og røntgen av lungene...men "kun" overstimulert og eggstokker som kræsjer med hverandre...steike vondt og jeg ser ut som jeg er gravid....et hån når jeg er så altfor klar over at jeg ikke er det:(

 

Har fått vond mage istedetfor baby i magen...

 

Nå fikk vi beskjed om å ta pause..de vil teste mannen min mer..og leverer han prøver uten liv igjen så kan vi ikke fortsette:( ER det liv så tar de pesa/tesa dagen før uthenting med meg.... men ååå det her er så forferdelig... jeg vil igang m engang...ikke vente til langt iuti januar...

 

Ville dere prøvd privat? eller hva synes dere?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Da er ting avgjort her... tusen takk for alle gode tanker og klemmer...det varmer så utrolig <3

 

Vi kom hjem fra Trondheim i går og uten egg... :( Ingen overlevde og jeg er knust... som aldri før:(

 

I tillegg så er jeg så overstimulert at vi har tilbragt hele dagen på sykehuset her i Ålesund.. Blodfortynnende da risikoen for blodpropp har steget siden st olavs tok prøver:( Blodprøve i pulsåren og røntgen av lungene...men "kun" overstimulert og eggstokker som kræsjer med hverandre...steike vondt og jeg ser ut som jeg er gravid....et hån når jeg er så altfor klar over at jeg ikke er det:(

 

Har fått vond mage istedetfor baby i magen...

 

Nå fikk vi beskjed om å ta pause..de vil teste mannen min mer..og leverer han prøver uten liv igjen så kan vi ikke fortsette:( ER det liv så tar de pesa/tesa dagen før uthenting med meg.... men ååå det her er så forferdelig... jeg vil igang m engang...ikke vente til langt iuti januar...

 

Ville dere prøvd privat? eller hva synes dere? :(

 

Huff, så utrolig vondt for dere! :(

Jeg skjønner at du vil i gang igjen fort som fy, men det er nok lurt å la kroppen din komme seg.

Det er jo en god ting at de vil utrede mannen din mer, for da betyr det jo at de gjør alt for at dere skal få ønsket deres oppfylt.

Jeg kan bare sende deg en veldig god klem og mange gode tanker.

Håper dagene dine kan bli litt lysere etterhvert <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ting avgjort her... tusen takk for alle gode tanker og klemmer...det varmer så utrolig <3

 

Vi kom hjem fra Trondheim i går og uten egg... :( Ingen overlevde og jeg er knust... som aldri før:(

 

I tillegg så er jeg så overstimulert at vi har tilbragt hele dagen på sykehuset her i Ålesund.. Blodfortynnende da risikoen for blodpropp har steget siden st olavs tok prøver:( Blodprøve i pulsåren og røntgen av lungene...men "kun" overstimulert og eggstokker som kræsjer med hverandre...steike vondt og jeg ser ut som jeg er gravid....et hån når jeg er så altfor klar over at jeg ikke er det:(

 

Har fått vond mage istedetfor baby i magen...

 

Nå fikk vi beskjed om å ta pause..de vil teste mannen min mer..og leverer han prøver uten liv igjen så kan vi ikke fortsette:( ER det liv så tar de pesa/tesa dagen før uthenting med meg.... men ååå det her er så forferdelig... jeg vil igang m engang...ikke vente til langt iuti januar...

 

Ville dere prøvd privat? eller hva synes dere? :(

Du bør nok gi kroppen gi litt ro slik at den for komme seg igjen. Jeg ville nok også startet en dialog med maigaard klinikken i Danmark. Veldig mange sier at de er de beste.. Kjenner flere som har brukt dem og er fornøyde. Sender deg mange gode klemmer .
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...