Gå til innhold

Hvem starter i oktober?


Kjærepære

Anbefalte innlegg

Åh, AkPa, her sÅ jeg plutselig at du hadde skrevet ja, jeg fÅr sympati-vondt i magen her!! Jeg har sagt det sÅ mange ganger til deg; sÅ urettferdig!!! Kan man fÅ bukt med den tarm-oppførselen litt kjapt eller, slik at du har litt tid pÅ deg enda i År?? HÅper pÅ dine vegne og sender over mange varme tanker!! <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akpa vennen hva er det som skjer? jeg blir så trist for alt det vonde som skjer med deg.. hele tiden!! det burde være din tur til å få en skikkelig opptur nå, det må jo være grenser for hva du skal gjennom? sender aller varme tanker til deg <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er bare så søte <3 tårene triller her, å pappa kjikka bort på meg å lurte på hva det var ( han kjører meg til tr.heim idag å vet jeg er redd) så sa jeg " det er bare gledes tårer, for jeg har så søte jenter på forumet "

Det varmer virkelig <3 mitt..!!

Om vi får bukt på tarmen deeet vet jeg ikke, den har blitt værre i siste 1,5 året, å alternativet nå er betennelse dempende medisin ( noe jeg nekter pga eggstokk funksjonene).. Så om det blir verre blir det mest sannsynlig en operasjon igjen for å fjerne mer av den betente tarmen igjeeen..! Å da trenger jeg 1 år på å komme meg etter den.. Så får dommen halv 2 i dag ca, så da skal jeg komme med oppdattering :-) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er jeg ferdig..

Å der var det en kul på venstre eggstokk gitt..!

Va skjer nå? Jeg vet ikke..

Men jeg vet at det blir soffaen, tårer å trøstespising med mannen i dag.. Gir litt opp livet nå kjenner jeg..! Blææææææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er jeg ferdig.. Å der var det en kul pÅ venstre eggstokk gitt..! Va skjer nÅ? Jeg vet ikke.. Men jeg vet at det blir soffaen, tÅrer Å trøstespising med mannen i dag.. Gir litt opp livet nÅ kjenner jeg..! Blææææææ

ÅÅÅÅh, kjære vene, mÅtte felle tÅrer med deg nÅ!! Sender tusenvis av varme tanker og hjerter over!! <3 <3 <3 x tusenvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff kjære AkPa, sender deg mange trøsteklemmer <3 Ord blir fattig og jeg vet rett og slett ikke helt hva jeg skal si. Jeg føler med deg. Jeg bor i Trondheim, send meg en pm hvis du trenger noen å prate med eller skulder å gråte på. *Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff kjære AkPa, sender deg mange trøsteklemmer <3 Ord blir fattig og jeg vet rett og slett ikke helt hva jeg skal si. Jeg føler med deg. Jeg bor i Trondheim, send meg en pm hvis du trenger noen å prate med eller skulder å gråte på. *Klem*

Prøvde å sende deg pm men fikk ikke til det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg AkPa. Har tenkt på deg hele dagen. Det er så utrolig urettferdig at du sliter med så mye forskjellig. Håper virkelig at det går bra med deg til sist. Vet ikke hva jeg skal si men uansett dendernjeg en stor trøsteklem og håper at du fått din dose av triste beskjeder nå og at det plutselig snur og blir til en solskinnshistorie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg passer her...?

Starta nesespray 14.september, og fikk tabletter for å fremprovosere menstruasjon da det viste seg på ultralyd at jeg var 14 dager inn i syklusen, ikke de antatte 21. Legen hadde satt "frist" for menstrusjon til i dag tidlig, men har ikke fått det enda, så må til gynekolog for å måle slimhinna i morgen.

Hadde antatt uttak i uke 41 eller 42, men nå aner jeg virkelig ikke...:(

Ene gruppa er uttak i september og denne er start i oktober, så følte jeg falt midt i mellom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å slenge seg på her Håperpåønskebaby :). Det er mye rart som vi skal gå igjennom og mye som dessverre går galt. Hvordan gikk det hos gynekologen idag?

Jeg skal inn til ultralydskontroll imorgen for å se om jeg har eggløsning denne måneden... Er veldig spent :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tykk slimhinne som burde tilsi blødning når som helst.

Men skal visst vente på blødning til mandag og ta kontakt når den kommer eller om den da evt ikke kommer.

Fikk også beskjed om å ta graviditetstest, som om det er noen vits med en steril mann..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to med samme problem Håperpåønskebaby. Mannen min har noen spermier men de svømmer visstnok bare i ring. Men under kan jo skje ;). Da blir det litt venting til da.

Nå er det 4 timer til jeg skal til fertilitetsklinikken for å se om det blir noe forsøk i oktober. Håper håper...

 

AkPa, hvordan går det med deg? Har du hørt noe mer om hva som skjer med eggstokken med kul på? Ønsker det beste for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to med samme problem Håperpåønskebaby. Mannen min har noen spermier men de svømmer visstnok bare i ring. Men under kan jo skje ;). Da blir det litt venting til da.

Nå er det 4 timer til jeg skal til fertilitetsklinikken for å se om det blir noe forsøk i oktober. Håper håper...

 

AkPa, hvordan går det med deg? Har du hørt noe mer om hva som skjer med eggstokken med kul på? Ønsker det beste for deg!

 

Skal ta blodprøve hver uke for å følge med verdiene.. Men de kulen er enten kreften eller bare en cyste... Finner ut det med å ta blodprøver jevnt..!:)

Noen som vet hvordan det er i forhold til å ha forsøk med en cyste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg skal til ul i dag og gruer meg skikkelig! Naturlig syklus er nervepirrende.

 

Hvordan gikk det for deg? Jeg er på dag 11, naturlig syklus. Slimhinne på 5,5 mm og største follikkel 15 mm. Får vel være fornøyd med det selv om det kunne vært bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra, d så fint ut. Hun trodde jg ville rekke d før onsdag så håper d. Men tror min var på rundt 15,5 mm er på dag 10. Vet ik hva slimhinner var men de sa d så bra ut så da stoler jg på d:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det negativ graviditetstest, som forventet, og beskjed om at de ikke forstår hvorfor jeg ikke blør når slimhinna er så tykk og jeg har fått tabletter for å fremprovosere blødning, så må vente og se det an til mandag visstnok... :(

Silje1981: Han min har enkelt og greit ikke avgang av noen ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig venting Håperpåønskebaby men det går fort til mandag :)

Jeg har nå begynt med eggløsningstest. Altfor tidlig men da har man i hvert fall noe kreativt å gjøre. Er på dag 12 idag. Blir tur til København en gang i neste uke. Blir spennende men prøver å holde forventningene nede. Men dere vet jo hvor lett det er ;).

En jobbedag til og deretter helg igjen. Fint det.

 

Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å få positiv test på dag 15-16...

Uff, jeg synes at "alle" rundt meg er høygravide nå. Mange som prøvd like lenge som vi og er på barn 2 eller 3 nå. Jaja, ikke noe å gjøre med det enn å prøve videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare holde motet oppe, jenter! Håper det går etter forholdene bra med deg, AkPa :/

Beklager at jeg ikke er så mye her inne, men har en hund som er veldig syk, så det tar litt tid...men nå er i alle fall høstferien begynt, så da er det bare en ukes tid igjen til sprøyter! Ja, Silja1981, man føler at alle er gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...