Gå til innhold

***IKM UKE 35***


hupsi

Anbefalte innlegg

Gratulerer gratulerer! spre masse gravid-støv til oss som ennå ikke har testet - jeg har ikm i morgen, og har utrolig nok klart å holdt meg unna testinga sålangt. så i morgen tidlig skal det testes! Ingen tr symptomer, bruker å få litt murringer noen dager før den kommer, men har ikke kjent noe om helst denne gangen, så jeg har virkelig en god følelse. Gleder meg til å teste i morgen :)

 

Akkurat som meg det! Her dukka det opp to streker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått påvist tvillingcyste på høyre eggstokk, på 5 *3 cm. Hva betyr det??.har ikke vært hos lege enda, skal neste uke, men allikevel. Åsj.. Kan jeg fortsette prøvingen tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva det betyr hupsi. Det var veldig leit:( håper det ikke setter noen stopper for prøvingen deres!

 

Jeg er bare kjempedeppa idag:( jeg fikk negativ test igår, orket ikke kjøpe flere idag for jeg venter bare på tanta:(

begynner å bli kjempelei prøving! :( har bare lyst til å sette meg ned å gråte. Men det hjelper jo ingenting. Blir ikke noen baby av det;)

Nei.. vi fortsetter til ut jul med prøvingen.. men har ingen tro på at jeg skal få et tredje barn lenger:( sorry folkens. Skikkelig ego her:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre, ønsker 3 gull:-( Tar på denne prøvinga, særlig når ting tar tid.. Hvor lenge har dere prøvd?

 

Sender over en god klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer gratulerer! spre masse gravid-støv til oss som ennå ikke har testet - jeg har ikm i morgen, og har utrolig nok klart å holdt meg unna testinga sålangt. så i morgen tidlig skal det testes! Ingen tr symptomer, bruker å få litt murringer noen dager før den kommer, men har ikke kjent noe om helst denne gangen, så jeg har virkelig en god følelse. Gleder meg til å teste i morgen :)

Takk takk:)

Her er det litt gravidstøv ********************************************** :) Håper dere som tester i morgen tester positivt da:):):) Jeg har bare gravid, gravid, gravid i tankene nå. Så det var nesten litt stressende og ha sånn familiehelg med svigers+svoger m/fam. uten og røpe noe (enda...).. Må vel ta en test igjen i morgen, før vi sprer en gode nyheten til fam. og slekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva det betyr hupsi. Det var veldig leit:( håper det ikke setter noen stopper for prØvingen deres! Jeg er bare kjempedeppa idag:( jeg fikk negativ test igår, orket ikke kjØpe flere idag for jeg venter bare på tanta:( begynner å bli kjempelei prØving! :( har bare lyst til å sette meg ned å gråte. Men det hjelper jo ingenting. Blir ikke noen baby av det;) Nei.. vi fortsetter til ut jul med prØvingen.. men har ingen tro på at jeg skal få et tredje barn lenger:( sorry folkens. Skikkelig ego her:(

Uff..:( Sender deg en klem og krysser fingrer og tær for at du blir gravid neste pp!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blendahvite tester i dag..startet også med en digital, som viser "ikke gravid". Pluss en blendahvit billig-test bare for å gni d inn... har enten ikm i dag eller iløpet av de neste dagene, så jeg krysser fingre for at jeg kanskje tester sent.....

 

Vil ennå ikke si til meg selv at det ikke gikk denne måneden heller...men ser desverre kanskje slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva det betyr hupsi. Det var veldig leit:( håper det ikke setter noen stopper for prØvingen deres! Jeg er bare kjempedeppa idag:( jeg fikk negativ test igår, orket ikke kjØpe flere idag for jeg venter bare på tanta:( begynner å bli kjempelei prØving! :( har bare lyst til å sette meg ned å gråte. Men det hjelper jo ingenting. Blir ikke noen baby av det;) Nei.. vi fortsetter til ut jul med prØvingen.. men har ingen tro på at jeg skal få et tredje barn lenger:( sorry folkens. Skikkelig ego her:(

 

TrØsteklem til deg! Ikke gi opp, du ble jo nesten gravid forrige måned. Hva om du heller tar en måneds pause fra prØveuka og evt. el-tester? Det er jo flere som har skrevet at de ble gravide etter at de hadde "gitt opp" og ikks stressa så mye med prØvinga lengre. Synes ikke du skal beklage fordi du er trist og tenker på deg selv. Det har du all rett til å gjØre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. da har jeg opplevd å få skyggestrekker på cb sine tester... har tatt 3 tester og har jeg fått skyggestreker på:( og i dag akuuratt på dagen og da tanta ... så da går vi over i neste mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. da har jeg opplevd å få skyggestrekker på cb sine tester... har tatt 3 tester og har jeg fått skyggestreker på:( og i dag akuuratt på dagen og da tanta ... så da går vi over i neste mnd...

 

 

herregud... ser ut som jeg har vært full når jeg har skrevet...hahaha.. jeg har da opplved å få skyggestreker på cb sine tester... på 3 stk... merkelig... og i dag kom tanta... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da, cec26! Det er så mange som klager på cb sine tester, nesten rart at de får lov å ha dem på markedet når så mange får falske positive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye til alle som har fått positiv test!!

Hos meg kom alt som det ikke skulle dessverre: bitte litt spotting startet torsdags kveld og varte litt fram og tilbake. I dag tidlig kom tanta presis som tidligere. Som å stille klokka etter. Snufs.

Da går vi inn i 3 pp her. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre annereldes. Prøvde aktivt ca anhver dag fra ca dag 10. Fikk positiv EL-test dag 13 og siste forsøk på dag 15. Skal jeg trekke ut tiden etter El? Hvor mange dager prøver dere aktiv rundt EL? Ellers noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tjo hei<3

 

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

 

Onsdag 29.august

Tanken

 

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

2010mammaen og mailykkeliten

mov:)

 

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

mei87

Nemo_

 

Lørdag 01.september

Bumblebeee

maryM

 

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

smilkejenta84

cec26

 

 

Gravid:

østavind89

mei87

SiljeOgLucas

 

Ny PP/Ikke gravid

Høna08

tanken

ønskebarn73

2010mammaen og mailykkeliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle som har fått positiv test!! Hos meg kom alt som det ikke skulle dessverre: bitte litt spotting startet torsdags kveld og varte litt fram og tilbake. I dag tidlig kom tanta presis som tidligere. Som å stille klokka etter. Snufs. Da går vi inn i 3 pp her. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre annereldes. Prøvde aktivt ca anhver dag fra ca dag 10. Fikk positiv EL-test dag 13 og siste forsøk på dag 15. Skal jeg trekke ut tiden etter El? Hvor mange dager prøver dere aktiv rundt EL? Ellers noen tips?

 

Vi starter å ha sex på cd 8, også ca annenhver dag, men sex hver dag de tre dagene rundt el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle som har fått positiv test!! Hos meg kom alt som det ikke skulle dessverre: bitte litt spotting startet torsdags kveld og varte litt fram og tilbake. I dag tidlig kom tanta presis som tidligere. Som å stille klokka etter. Snufs. Da går vi inn i 3 pp her. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre annereldes. Prøvde aktivt ca anhver dag fra ca dag 10. Fikk positiv EL-test dag 13 og siste forsøk på dag 15. Skal jeg trekke ut tiden etter El? Hvor mange dager prøver dere aktiv rundt EL? Ellers noen tips?
Vi starter å ha sex på cd 8, også ca annenhver dag, men sex hver dag de tre dagene rundt el.

 

Tusen takk. Da blir det litt mer jobbing neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva det betyr hupsi. Det var veldig leit:( håper det ikke setter noen stopper for prØvingen deres! Jeg er bare kjempedeppa idag:( jeg fikk negativ test igår, orket ikke kjØpe flere idag for jeg venter bare på tanta:( begynner å bli kjempelei prØving! :( har bare lyst til å sette meg ned å gråte. Men det hjelper jo ingenting. Blir ikke noen baby av det;) Nei.. vi fortsetter til ut jul med prØvingen.. men har ingen tro på at jeg skal få et tredje barn lenger:( sorry folkens. Skikkelig ego her:(
TrØsteklem til deg! Ikke gi opp, du ble jo nesten gravid forrige måned. Hva om du heller tar en måneds pause fra prØveuka og evt. el-tester? Det er jo flere som har skrevet at de ble gravide etter at de hadde "gitt opp" og ikks stressa så mye med prØvinga lengre. Synes ikke du skal beklage fordi du er trist og tenker på deg selv. Det har du all rett til å gjØre :)

Takk mei87! Tusen takk for trØstende ord. Det hjelper mye å ha dere her inne. Så godt at man ikke bare behØver å være positiv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv test SijeogLucas:) Kan tenke meg det var vanskelig å holde seg i familieselskap i helgen ja! Men snart kan du heldigvis spre budskapet som du sier:)

Ellers, om jeg ikke har sagt det til alle som har fått positive tester denne pp.. så gratulerer i massevis:))

Jeg håper jeg kommer etter snart!:) skal prøve å være litt mer positiv fremover. Huff, det er bare noen dager som ødelegger. Når det er sagt så har jeg gått med truseinnlegg siden fredag, flyr på do i ett sett men enda har ikke tanta dukket opp.. og jeg merker ingenting på meg om at den skal komme heller. Det er IKKE slik at jeg tror jeg er gravid altså.. jeg tror jeg har ikm imorgen bare, og at tanta kommer snikende på inatt eller noe;) Men det er litt pesete når jeg har ventet siden fredag siden jeg ikke helt vet når el- dagen var;)

Men ,men.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tanta i dag.. 1 uke etter normalt.. Så da er det bare fortsette, vanskelig siden sykluser er så uregelmessig.. Aner ikke når el er.. Hjelper tydeligvis ikke med el. Tester.. Må jo bruke 3 pakker utløpet av 1 mnd. Blir dyrt det... Håpe vi har flaks snart da! Gratulerer til alle som lykkes og lykke til videre for resten av oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. nei Ladyblue! :( ogsÅ 1 HEL uke etter normalt da!:(

Huff, jeg hadde mistet motet av det er jeg redd;)

her venter jeg pÅ tanta, men hÅper virkelig ikke hun venter 1 hel uke pÅ Å gidde Å komme!!!

Det var leit Ladyblue, føler med deg om det er noen trøst;)

Lykke til neste pp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tjo hei<3

 

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

 

Onsdag 29.august

Tanken

 

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

2010mammaen og mailykkeliten

mov:)

 

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

mei87

Nemo_

 

Lørdag 01.september

Bumblebeee

maryM

 

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

smilkejenta84

cec26

 

 

Gravid:

østavind89

mei87

SiljeOgLucas

 

Ny PP/Ikke gravid

Høna08

tanken

ønskebarn73

2010mammaen og mailykkeliten

Blomsterkyss

 

jaja, da kom tanta, temmelig presis.....da blir d ny pp og juni-baby som nytt mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tjo hei<3

 

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

 

Onsdag 29.august

Tanken

 

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

2010mammaen og mailykkeliten

mov:)

 

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

mei87

Nemo_

 

Lørdag 01.september

Bumblebeee

maryM

 

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

smilkejenta84

cec26

 

 

Gravid:

østavind89

mei87

SiljeOgLucas

 

Ny PP/Ikke gravid

Høna08

tanken

ønskebarn73

2010mammaen og mailykkeliten

Blomsterkyss

Bumblebee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt deg inn jeg bumblebee :) Jeg har verken fått tantebesøk eller positiv test....Ikm er enten i dag eller så var det i helga...hmmm...I dag tidlig fikk jeg ikke testa da jeg var TOM for tester!! Apoteket etter jobb tenker jeg....Ellers bestilte jeg jo en bonke med tester på fredag fra danmark da...Og de ble sendt fredag...regner med de er i postkassa mi i morra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...