Gå til innhold

***IKM UKE 35***


hupsi

Anbefalte innlegg

Vanlige menssmerter her og blendahvite tester. Såpass med menssmerter i ryggen at jeg pakket med bind og tamponger på jobb. Håper det blir en fruktbar uke for dere som er så flinke til å vente :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde jeg hadde IKM i går etter TR beregninger men hadde jo positiv EL test 18.08 så etter den beregningen skulle jeg forvente TR nå til lørdag (?)

Tok ihvertfall en test i morges som viste ÷ (ClearBluePlus) så får bare vente til lørdag og se.... Lever ennå håpet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at jeg syntes jeg merker symptomer da... Er til tider uvel og i går hadde jeg skikkelig vondt i halebenet så klarte etterhvert ikke å sitte på jobb. Travet rundt og rundt her på kontoret og håpte det skulle gi seg. Da jeg gikk gravid med forrigemann hadde jeg problemer med halebenet (de mente det var relatert til bekkeløsning) men ikke før det var noen mnd ut i sv.skapet. Heldigvis var det nok å gå noen min pr. time for å få det til å holde seg stabilt.

Måtte jo google litt i går da og leste at mange kjente tegn på bekkenløsning allerede før positiv test -så det er et symptom jeg holder meg fast til fremdeles ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en svak strek i dag med billig test. Skal kjøpe cb test og teste igjen for å være helt sikker ;) kan se ut som vi har klart det på 1 pp denne ganger. Hadde aldrig trodd at vi skulle klare det ;) tidligere klart det på 3 pp og 5 pp.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra Labj:) håper den holder seg positiv:)

Jeg kommer ikke til å teste før TR eventuelt uteblir. Er så redd for negativ test og skuffelse:/ har ingen symptomer på verken baby eller TR, men lever i håpet:) skal på tur med jobben i morgen, lurte på å teste i morgen tidlig, men tror jeg har slått det fra meg. Håper alle får en fin dag, og at de som skal teste får positive tester:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har tante rød fortsatt ikke kommet, så har et lite håp enda;) kansje EL kom litt sent denne gangen..hmm.. tester ihvertfall igjen fredag/lørdag:-) ...om tante ikke kommer før den tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm...brun utflod i dag og noe så heeelt forferdelige menssmerter...hva kan det være?? Ikm fredag ell lørdag...aldri spotta noe før mens før...og positive eggløsningstester fortsatt...negativ gtest...hmmm. Lurer på hva detta kan væra jeg...erfaringer ell synsinger??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemo: det kan være festesmerter og festeblødning. Eller så kan det være at du har hatt kjemisk og at egget ikke festa seg. Det skjedde med meg forrige mnd. Brunlig utflod noen dager før IKM og en ganske heftig mens ble resultatet her i gården da... Håper det ikke er det siste i hvert fall!

 

Labj og ladyblue: Så artig at dere lager litt spenning her inne. Gleder meg til å høre hvordan testinga deres går.

 

Jeg skal selv teste i morgen, men har ingen forventninger, siden jeg ikke har et eneste symptom, verken for eller mot. Men håper selvfølgelig på positiv test selv om symptomene uteblir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være festesmerter så sent i syklusen?? Det er borte nå...var bare en gang, på papiret da jeg var på do før i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være festesmerter så sent i syklusen?? Det er borte nå...var bare en gang, på papiret da jeg var på do før i dag...

 

Jeg har lest at det kan være festesmerter helt opp til 12dpo, men husker ikke hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en positiv så langt? Nå må det skje noe her i dene tråden ;-)

 

Har selv ikm i morgen (mulig den var i dag, men slenger på en dag esktra for å være trygg). Har klart å la være å teste denne syklusen (har testet 11-12 dpo de siste 3 syklusene og det var nok skuffelser) Tror ikke jeg skal teste i morgen tidlig, men har ikke tantekreket kommet til etter jobb er det ikke helt umulig at jeg tester. Bør være mulig teste ettermiddag på ikm hvis jeg klarer å holde meg noen timer vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh! Enda en negativ test.. Syns jeg fikk en svaaak strek med det samme, men så ble det svakere å nå skimter jeg bare en svak sytrå strek!! Men ikke noe blødning.. Nå er syklusen helt på bærtur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk jeg tanta noen dager for tidlig så da gikk det ikke denne gangen. Bare første pp da så er fortsatt ved godt mot :)

 

Håper det kommer noen flere positive tester her snart!

 

Klarer ikke å oppdatere listen i nettleseren min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tjo hei<3

 

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

 

Onsdag 29.august

Tanken

 

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

2010mammaen og mailykkeliten

mov:)

 

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

mei87

Nemo_

 

Lørdag 01.september

Bumblebeee

maryM

 

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

smilkejenta84

cec26

 

 

Gravid:

 

Ny PP

Høna08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tr på fredag, kom visst litt tidligere enn vanlige! Er vel snart ferdig og kan fortsette:-) lykke til dere andre! Og på forhånd gratulere til dere son får positiv test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...