Gå til innhold

***IKM UKE 35***


hupsi

Anbefalte innlegg

Oi, så gøy:) jeg tok en graviditetstest i stad og der kom det frem en nesten usynlig strek, men jeg kan se den...tror jeg...hehe:) men jeg kikka ikke på den før en time etter jeg tok den da så tørr ikke stole på den...meeen allikevel, de testene jeg tok forrige pp var like blendahvite etter en time...så jeg tester igjen i morra tidlig :)) Dette er så superspennende:) hvor langt var du på veg da du mista? Jeg var 12 uker, men fosteret døde i uke 8...håper så inderlig jeg er gravid nå og at alt går bra!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd meg på en CB+ i dag... Jeg synes såklart jeg kunne skimte en strek... Haha... Men det synes jeg alltid jeg gjør med den testen :( Lot den ligge mens jeg var i dusjen, og når jeg skulle kaste den, så var det kommet en sånn teit sytråd-strek på den. Skjønner ikke helt hvorfor jeg fortsetter å kjøpe de, når jeg ikke stoler på de! :D

 

Har IKM på onsdag da tror jeg (har visst ikke satt meg opp på lista), så jeg tester igjen på mandag.

Har hatt forstoppelse fra helvete i dag da, endte opp med å måtte ta Dulcolax. (Det var 6 laaange timer å vente på at de skulle virke...) Mulig det er et tegn å være treg i magen, men nå er jeg jo redd jeg har pressa ut alt som er, inkludert livmora :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så gøy:) jeg tok en graviditetstest i stad og der kom det frem en nesten usynlig strek, men jeg kan se den...tror jeg...hehe:) men jeg kikka ikke på den før en time etter jeg tok den da så tørr ikke stole på den...meeen allikevel, de testene jeg tok forrige pp var like blendahvite etter en time...så jeg tester igjen i morra tidlig :)) Dette er så superspennende:) hvor langt var du på veg da du mista? Jeg var 12 uker, men fosteret døde i uke 8...håper så inderlig jeg er gravid nå og at alt går bra!!:)

 

Var på UL 9+2 og da hadde fosteret dødd bare 2 dager tidligere i følge legen. Så utrolig spennende at du har fått en strek på test! Du får ta en ny om et par dager å fortelle hvordan det går :) Jeg skal vente med å teste til onsdag/torsdag. Neste spire blir nok sterkere, skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så inderlig på maibaby og min tur. Tok rfsu test i dag...den ble negativ:-(

 

Søstra mi har termin neste uke og dvs at det har tatt meg 9 mnd og fortsatt ikke gravid. (Så lenge jeg ikke blir det innen min ikm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så inderlig på maibaby og min tur. Tok rfsu test i dag...den ble negativ:-( Søstra mi har termin neste uke og dvs at det har tatt meg 9 mnd og fortsatt ikke gravid. (Så lenge jeg ikke blir det innen min ikm).

 

Huff og huff! Føler med deg! Håper du tester for tidlig og at en ny test om et par dager viser noe helt annet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, plutselig søndag og 26 august. Jeg har jo IKM på torsdag! Tiden har flydd av sted så jeg har ikke tenkt en gang på at det begynner å nærme seg! Haha, da har jeg i allefall sluppet noen dager med spenning og skal/skal ikke-teste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med symptomene, damer?

 

9dpo og her kan jeg melde om press i korsryggen, veldig skiftende humør, hyppige dobesøk og loitionaktig utflod, noe jeg aldri har ellers. Er veldig spent på om dette er bare psykisk, eller om det er noe på gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hører til her jeg også. Jente 28 år med en fantastisk samboer og ei fantastisk datter på snart år:) Har ikm torsdag 30.august, er veldig spent :) Føler at jeg er gravid, mange symptomer på d. Ble gravid sist på 2 pp. Og nå var dette vår 1 pp:) Kan noen sette meg på lista? Fikk d da ikke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de skikkelig murringer i magen som kommer og går...i dag har det vart nesten hele dagen...Stikking i puppene, som da melka begynner å renne da man ammer, stikninger i halebenet(bekkenet) og hyppige dobesøk...Også den ufloden ja, den har jeg også! Pluss at eggløsningstestene er mega positive nå!:) Jeg er vel sånn ca 9 dpo jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med symptomene, damer?

 

9dpo og her kan jeg melde om press i korsryggen, veldig skiftende humør, hyppige dobesøk og loitionaktig utflod, noe jeg aldri har ellers. Er veldig spent på om dette er bare psykisk, eller om det er noe på gang :)

 

Graviditetsymptomene er absolutt her: hadde blødninger i 2 dager forrige uke( har alltid småblødninger flere dager fram mot mensen), men da blødningen ga seg så har jeg tro på Festeblødning:) Max kvalm og uhell, trøtt. Skal ta en test over helga,spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tjo hei<3

 

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

 

Onsdag 29.august

Tanken

 

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

2010mammaen og mailykkeliten

mov:)

 

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

mei87

 

Lørdag 01.september

Bumblebeee

maryM

 

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

smilkejenta84

cec26

 

 

Gravid:

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tjo hei<3

 

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

 

Onsdag 29.august

Tanken

 

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

2010mammaen og mailykkeliten

mov:)

 

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

mei87

Nemo_

 

Lørdag 01.september

Bumblebeee

maryM

 

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

smilkejenta84

cec26

 

 

Gravid:

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mister ikke motet her heller. Bare 2 dager igjen til jeg får svar... Fortsetter med de samme symptomene fortsatt. Tempen og livmortappen vil vel droppe i morgen eller tirsdag dersom jeg ikke er gravid!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med symptomene, damer? 9dpo og her kan jeg melde om press i korsryggen, veldig skiftende humør, hyppige dobesøk og loitionaktig utflod, noe jeg aldri har ellers. Er veldig spent på om dette er bare psykisk, eller om det er noe på gang :)

 

Har null og niks i symptomer, men det hadde jeg sist jeg ble gravid også.

 

Jeg må krype til korset imorgen og kjøpe ny test. Den eneste testen jeg hadde i huset ble gjemt av jentungen min.

Hun hadde rota i skuffen min der jeg bl.a har graviditetstestene og funnet en super rosa dings (testen hadde rosa innpakningspapir). Men så husker hun jo søren ikke hvor hun gjemte den. Hun har gjort det samme med klokka mi før og da fant jeg den 3 dager senere i en sko som jeg aldri bruker ;)

Og ja, jeg har sjekket alle skoene i huset allerede.

Såååå min testing blir utsatt til imorgen, men det er vel kanskje greit siden jeg ikke har helt troen denne mnd.

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann. Hører nok til her jeg også. Har IKM fredag eller til lørdag. Har hatt små mensen murring i 3 dager nå. Er i 1pp med nr 3. Hvis jeg er gravid, så gruer jeg meg til å fortelle det på jobben. For jeg begynner i ny jobb i morgen. Og jeg har vært veldig kvalm fra uke 5 med de to andre. Var sykemeldt frem til uke 13;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulletrynet meg tok en test i dag, 9 dpo. En sånn billigtest med sensitivitet på 25. Den kunne ikke vært hvitere :( Vet jo at det kan være altfor tidlig enda, men med null symptomer i tillegg merker jeg at hodet begynner å forberede seg på pp4. Det blir det lengste vi har prøvd noengang, så vi har vært heldige, jeg er klar over det. Alderen spiller kanskje også inn nå som jeg nærmer meg midten av 30-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj Bumblebee:( så kjedelig med negativ test:( men som du sier så er du bare 9 dpo. Noen får jo rett og slett ikke det positive svaret de venter før de er på ikm-dagen! Så ikke fortvil enda:)

 

Er selv bare 7 dpo idag. Puhh.. begynner å gru-glede meg veldig nå. Denne uka tror jeg jeg skal pusle litt alene, gjøre litt annet enn bare tenke på baby og svangerskap. Kose meg litt med barna, ta med familien på tur i skogen og nyte høsten:) Kanskje går tiden raskere til neste mandag da;)

Men huff Bumblebee.. jeg tenker som deg..at alderen nok ikke er på min side når vi prøver på en til:( vi skulle nok begynt den prøvingen noen år tidligere. Men den gangen passet det heller dårlig ;) Nå, derimot.. passer det perfekt! Men det hadde vel vÆrt typisk om vi må gi opp :(

 

Skjønner du gruer deg litt for å fortelle jobben dersom du er gravid siden du starter i ny jobb Labj. Men sånn er det jo. Sånt må arbeidsgiver ta høyde for når de ansetter mennesker i fertil alder:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El testene er også negative, Nemo.

Ønsker3gull: vi skal nok få oss en liten til ;)

 

Neste el blir tilbragt i Spania. Uunngåelig at det blir litt rødvin da...men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg et lite sammenbrudd da jeg kom hjem fra jobb og trening. Har fått for meg i løpet av dagen at det ikke har klaffa denne pp heller, også skulle jeg eeegeeentiiig ha vært i uke 22 nå. Vet at man ikke kan tenke sånn, for det var jo en grunn til at forrige spire ikke klarte seg. Men jeg blir så lei meg når "alle" rundt meg skal ha unge. Føler på meg at det er MIN tur nå. I helga traff jeg babyen til ei venninne som var 16 dager gammel, det var så koselig. *sukk* lurer på når det blir min tur til å ha noe så skjønt i armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, mei87. Sender en klem over.

Jeg føler også at alle rundt meg blir gravide.

Selv har jeg IKM på søndag. Absolutt ingen symptomer uantatt noen typiske tegn på at tanta er i anmarsj; kviser, murring og generelt hissig. Har bestemt meg for å vente med å teste til IKM, men har allerede begynt å innstille meg på neste pp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på jentetur i helga, og tror jeg har spontanabotert... har aldri opplevd det før, men jeg har blødd så utrolig mye + masse klumper. Kan det ha vært det tro?

 

En av jentene på turen tok en test i dag og er jammen gravid.... bra noen er heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Mei87.. Det er helt normalt å føle slik. Jeg mistet i uke 18 for 4år siden nå og da var det 3 jenter på jobben min som var kommet like langt som meg. Jeg gråt på do nesten hver eneste dag i 3 måneder og syns det var pyton å se magene som vokste. Jeg skulle jo ha vært en av dem. Ikke det at jeg ikke gledet meg over graviditeten og lykken de hadde, for det gjorde jeg absolutt. Men jeg syns jo samtidig så veldig synd på meg selv. Men det blir din tur snart!! Ikke gi opp håpet!!

 

Mammadrøm; usj, har ikke hatt SA selv før så kan ikke svare, men ville bare sende en klem.

 

Jeg tok en test idag og den var hvit som bare det så det har nok ikke klaffet for meg denne pp. Har alltid fått positive tester 11dpo men ikke denne gangen så er 99% sikker på null baby. Venter bare på ikm igjen så jeg kan starte med CBFM igjen for å gjøre det på den naturlige måten funker hvertfall ikke. Gidder ikke ha sex i blinde mer (altså, ikke vite når el er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på jentetur i helga, og tror jeg har spontanabotert... har aldri opplevd det før, men jeg har blødd så utrolig mye + masse klumper. Kan det ha vært det tro?

 

En av jentene på turen tok en test i dag og er jammen gravid.... bra noen er heldige!

 

Det kan ha vær det, ja. Min abort var i hvertfall ganske mye mer klumpete enn vanlig mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...