Gå til innhold

***IKM UKE 35***


hupsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fordel å ikke stresse må mye med det, da går det fortere. vet det er vanskelig å la vær, blir gående og spekulere å ønske uansett..

 

Ja det er jeg helt enig i! Syns bare det er litt gøy, tar ting som det kommer. Skal på flere undersøkelser nå som innebærer røntgen, ct osv, så det er egentlig bare en fordel å ikke være gravid. Men syns det er gøy å følge med dere andre, det er jo et lite under som skjer! Stemmer at du er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordel å ikke stresse må mye med det, da går det fortere. vet det er vanskelig å la vær, blir gående og spekulere å ønske uansett..
Ja det er jeg helt enig i! Syns bare det er litt gøy, tar ting som det kommer. Skal på flere undersøkelser nå som innebærer røntgen, ct osv, så det er egentlig bare en fordel å ikke være gravid. Men syns det er gøy å følge med dere andre, det er jo et lite under som skjer! Stemmer at du er gravid?

 

trykte feil og sletta innlegget mitt jeg. flink ja :P

 

lik så greit og bli ferdig med røntgen osv først ja. vet ikke om det er skadelig om man er gravid, men bedre føre var..

 

alltid gøy dette;) øvelse gjør mester ;)

ja, ble klaff til meg denne mnd :D håper bare det går bedre denne gangen enn sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordel å ikke stresse må mye med det, da går det fortere. vet det er vanskelig å la vær, blir gående og spekulere å ønske uansett..
Ja det er jeg helt enig i! Syns bare det er litt gøy, tar ting som det kommer. Skal på flere undersøkelser nå som innebærer røntgen, ct osv, så det er egentlig bare en fordel å ikke være gravid. Men syns det er gøy å følge med dere andre, det er jo et lite under som skjer! Stemmer at du er gravid?
trykte feil og sletta innlegget mitt jeg. flink ja :P lik så greit og bli ferdig med røntgen osv først ja. vet ikke om det er skadelig om man er gravid, men bedre føre var.. alltid gøy dette;) øvelse gjør mester ;) ja, ble klaff til meg denne mnd :D håper bare det går bedre denne gangen enn sist ;)

 

Det sto hvertfall i brevet at graviditet måtte utelukkes før undersøkelse.

 

åh, skal krysse fingrene for deg!! Når mistet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordel å ikke stresse må mye med det, da går det fortere. vet det er vanskelig å la vær, blir gående og spekulere å ønske uansett..
Ja det er jeg helt enig i! Syns bare det er litt gøy, tar ting som det kommer. Skal på flere undersøkelser nå som innebærer røntgen, ct osv, så det er egentlig bare en fordel å ikke være gravid. Men syns det er gøy å følge med dere andre, det er jo et lite under som skjer! Stemmer at du er gravid?
trykte feil og sletta innlegget mitt jeg. flink ja :P lik så greit og bli ferdig med røntgen osv først ja. vet ikke om det er skadelig om man er gravid, men bedre føre var.. alltid gøy dette;) øvelse gjør mester ;) ja, ble klaff til meg denne mnd :D håper bare det går bedre denne gangen enn sist ;)
Det sto hvertfall i brevet at graviditet måtte utelukkes før undersøkelse. åh, skal krysse fingrene for deg!! Når mistet du?

 

strålingen er vel ikke noe serlig for fostret da nei. takk takk :)

miste i uke 10+5, 25 april. håper den blir værende no ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så dumt.. Aldri vært gravid så kan ikke sette meg inn i situasjonen, men tenkes til å ikke være så hyggelig. Lykke til da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen problem med førstemann. Noen år siden det nå. Ble endel krøll sist ja. Satser det blir bedre denne gangen ;-) håper du får klaffdenne pp da, det er helt magiskt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 28. august

*hupsi

 

 

Tirsdag 29.august

 

 

Onsdag 30.august

 

 

Torsdag 01. september

 

 

Fredag 02.september

 

 

Lørdag 03.september

 

 

Søndag 04.september

 

 

 

Gravid

 

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slenger jeg meg på her :-) Ikm ca 27. aug. Lista er litt feil, mandagen er 27., ikke 28. :-) Skriver fra mobil, så gidder ikke fikse akkurat nå.

 

Går inn i min 4.pp. Siste dag m tr i dag, tipper jeg. Tr kom en uke for tidlig, hadde egentlig ikm i morgen, tror jeg. Nuvel...

 

Jeg er 31 år, mannen er 37. Vi prøver på vårt første barn. Har aldri vært gravid. Aner ikke hvordan vi ligger an mtp fertilitet, men har foreløpig ingen grunn til å tro at det er noe galt med oss. Jeg bruker clearblue fertilitetsmonitor, el-tester og temper. Har brukt p-piller de siste 15 åra, så syns jeg skulle virkelig holde styr på el med en gang. Har ikke noe tid å kaste bort:) Har ujevne sykluser foreløpig, noe som bare et å forvente etter 15 år, så blir spennende å se. Litt usikker på om jeg hadde el forrige pp (tempen var ikke helt samarbeidsvillig), men ganske sikker på pp før den. Så nå håper jeg ting er enda mer på plass!

 

Ellers et jeg relativt nygift, og bor i Vestfold. Ja, det var meg :-) Hvem er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er her jeg kan slenge meg på? Er helt ny i dette gamet!

 

Jeg er 23 år og har vært sammen med min forlovede i nesten 5 år. Vi har akkurat bestemt oss for å prøve og første forsøk blir derfor denne måneden her. IKM blir rundt 27.august. Synes det er såå spennende, og tenker myye på at vi skal prøve å sette en liten en til denne verden.

 

Blir spennende å følge andre som også prøver! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27. august

*hupsi

Østavind89

elibjo

 

 

Tirsdag 28.august

 

 

Onsdag 29.august

 

 

Torsdag 30. august

 

 

Fredag 31. august

 

 

LØrdag 01.september

 

 

SØndag 02.september

Blomsterkyss 4 pp

 

 

 

Gravid

 

 

Ny PP

 

Henger meg på denne uken :) PrØver for fjerde gang nå, var gravid tidligere i år, men måtte desverre avslutte svangerskapet. Tanta kom i dag, så da blir det ny prØveperiode og ikm 2.september. Vi krysser fingrene for mai - barn :) er 24 år gammel og veldig klar for å bli mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leit å høre at du måtte avslutte svangerskapet Blomsterkyss :( Kan ikke forestille meg hvor tøft det må være. Krysser fingrene for mai-barn på deg, og også på oss andre her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen blomsterkyss! Har en kalender som gikk fra søndag til søndag så derfor ble det litt feil:)

 

Spennende å høre flere som ikke har vært gravide før:)

 

22 år og klar for å bli mamma om det skulle vise seg at det er mulig for meg og! Sluttet på pillen i mai, men ikke vært så veldig flink til å følge med og legge aksjer på de riktige tidspunktene tror jeg:)

 

Krysser fingrene for maibarn for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å slenge seg på her ja?:)

Jeg er snart 23 år, er gift med verdens beste mann (som jeg allerede har tilbrakt over 8 år sammen med) :)

Vi har en sønn på 15 mnd. og en hund på nærmere 3 år:)

....Og har satt igang på prøvinga på nr. 2 nå:) Begynte prøvinga i mai/juni, men ingen spire enda:(

(Forrige gang brukte vi 8 pp., håper det går raskere nå:) )

 

Jeg har IKM 28. august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ramler det inn med folk her :-) Så gøy!

 

Jeg setter igang med solvipect i kveld. Har lite el-slim, og har lest at det skal hjelpe. Tok litt en annen mnd, og da så jeg faktisk litt sånt slim; har ikke sett det verken før eller siden, så da prøver jeg igjen:)

 

Tenker å satse annenhver dag denne pp, så blir det ikke fullt så hektisk akkurat rundt el. Ble aksjelegging 4 dager på rad sist, og det ble litt slitsomt... Er ingen ungsau lenger ;)

 

Hva er taktikken deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, artig med flere prøvere! :)

 

Annenhver dag her også! :) Jeg tenker å ikke fortelle samboeren min når jeg tror det er el, redd han skal få prestasjonsangst. Han kommer nok til å skjønne det om jeg plutselig vil hoppe i høye heeele tiden! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kanskje litt mistenkelig :-) Tar litt press av når man ikke vet når el er. JEG vil selvfølgelig vite det, men jeg trenger jo strengt tatt ikke prestere stort :-) Annenhver dag er fortsatt mye (i hvert fall for oss...), men da dekker man opp for det meste. Og blir det litt forskyving, så går vel det også sikkert greit.

Bedre enn 4 hektiske kvelder hvor man MÅ, i hvert fall... Det var bare slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27. august

*hupsi

Østavind89

elibjo

 

 

Tirsdag 28.august

 

 

Onsdag 29.august

Tanken

 

Torsdag 30. august

 

 

Fredag 31. august

 

 

LØrdag 01.september

 

 

SØndag 02.september

Blomsterkyss 4 pp

 

 

 

Gravid

 

 

Ny PP

 

Henger meg på denne uken :) PrØver for fjerde gang nå, var gravid tidligere i år, men måtte desverre avslutte svangerskapet. Tanta kom i dag, så da blir det ny prØveperiode og ikm 2.september. Vi krysser fingrene for mai - barn :) er 24 år gammel og veldig klar for å bli mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg blir med her neste runde. IKM 29.august.

Trodde virkelig ikke at jeg skulle bruke så lang tid på å bli gravid:-( pp nr 8 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusler inn i min 4 pp, med ikm 27. august.

Hadde vært veldig koselig med en mai-baby, så krysser fingrene for oss alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi trenger ikke prestere på samme måten elibjo! ;) Annenhver dag skal visst være tilstrekkelig ja, så vi får satse på det! ;) Hvilken syklusdag tenker du at dere begynner å legge inn aksjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort min clearblue fertilitetsmonitor begynner å vise høy. Den gjør det ganske lenge. Evt fra syklusdag 10. Er på dag 7 nå. Hadde muligens el dag 14 sist. Begynner med el-tester i morgen, tenker jeg. Har såpass uregelmessig syklus foreløpig, at jeg må teste tidlig.

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...