Gå til innhold

***IKM UKE 35***


hupsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har invistert i ett minimikroskop for ggløsning. Håper det blir lettere å finne lykka:-) fikk det i dag og bestilte i går:-) ferdig med tanta til i morgen så da er det bare å finne eggløsning igjen.

Lykke til alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare forvirra. Positiv test i går, og i morges hadde jeg en blødning. Det var helt ferskt blod, og stemmer ikke overens med hvordan tr er i starten. Kun på dopapiret, ingenting ellers. Kan det være at jeg er gravid likevel, hvis jeg ikke blør mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere også fertilityfriend.com når dere prøver?

Jeg brukte det denne gangen også. Var så spenende å sammenligne denne pp med da jeg ble gravid i 2008.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg bare forvirra. Positiv test i går, og i morges hadde jeg en blødning. Det var helt ferskt blod, og stemmer ikke overens med hvordan tr er i starten. Kun på dopapiret, ingenting ellers. Kan det være at jeg er gravid likevel, hvis jeg ikke blør mer?

 

Ja, da kan du jo være gravid allikevel :) Ta en ny test i morra ell om noen dager....Mange som blør litt selv om de er gravide!! *håperfordeg* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ny test i dag....Negativ!!:( Men jeg er sååå sikker selv nå på at jeg er gravid så jeg gir ikke opp håpet....eggløsningstesten var jo sist positiv lørdag den 18. august, så eggløsning kan jo ha vært søndag ell mandag etter...Og det vil da si at jeg har ikm 2. ell 3. september...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare forvirra. Positiv test i går, og i morges hadde jeg en blødning. Det var helt ferskt blod, og stemmer ikke overens med hvordan tr er i starten. Kun på dopapiret, ingenting ellers. Kan det være at jeg er gravid likevel, hvis jeg ikke blør mer?

 

Veit du hva, jeg tror ikke du skal bekymre deg i hele tatt jeg.. hvis du ikke blør noe mere heller, og det var ferskt blod så tror jeg dette kommer til å gå kjempe bra.. opplevde det med nummer 2 .. og det varte i ca 1 døgn.. også kom det aldri noe m ere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ny test i dag....Negativ!!:( Men jeg er sååå sikker selv nå på at jeg er gravid så jeg gir ikke opp håpet....eggløsningstesten var jo sist positiv lørdag den 18. august, så eggløsning kan jo ha vært søndag ell mandag etter...Og det vil da si at jeg har ikm 2. ell 3. september...

 

Jeg tok en test i går.. den kom det en svak strek på.. du så den så vidt.. jeg skal ha ikm søndag , mandag eller tirsdag... tok ny i dag... nada... ingen strek... så negativ som den kan bli... så jeg veit åssen du har det... jeg føler meg pokker så gravid og... Kanskje vi må vente noen dager??.. :) så får vi positiv test da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ny test i dag....Negativ!!:( Men jeg er sååå sikker selv nå på at jeg er gravid så jeg gir ikke opp håpet....eggløsningstesten var jo sist positiv lørdag den 18. august, så eggløsning kan jo ha vært søndag ell mandag etter...Og det vil da si at jeg har ikm 2. ell 3. september...
Jeg tok en test i går.. den kom det en svak strek på.. du så den så vidt.. jeg skal ha ikm søndag , mandag eller tirsdag... tok ny i dag... nada... ingen strek... så negativ som den kan bli... så jeg veit åssen du har det... jeg føler meg pokker så gravid og... Kanskje vi må vente noen dager??.. :) så får vi positiv test da;)

 

Godt at vi er fler som har det sånn :) Men vi ER gravide ikke sant??? hehe :P Forrige gang jeg var gravid testet jeg hver dag i en uke og den ble svaaak positive dagen etter ikm....så jeg håper ikm egentlig er på søndag-mandag og at jeg tester positivt da :) åssen symptomer har du???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok ny test i dag....Negativ!!:( Men jeg er sååå sikker selv nå på at jeg er gravid så jeg gir ikke opp håpet....eggløsningstesten var jo sist positiv lørdag den 18. august, så eggløsning kan jo ha vært søndag ell mandag etter...Og det vil da si at jeg har ikm 2. ell 3. september...
Jeg tok en test i går.. den kom det en svak strek på.. du så den så vidt.. jeg skal ha ikm søndag , mandag eller tirsdag... tok ny i dag... nada... ingen strek... så negativ som den kan bli... så jeg veit åssen du har det... jeg føler meg pokker så gravid og... Kanskje vi må vente noen dager??.. :) så får vi positiv test da;)
Godt at vi er fler som har det sånn :) Men vi ER gravide ikke sant??? hehe :P Forrige gang jeg var gravid testet jeg hver dag i en uke og den ble svaaak positive dagen etter ikm....så jeg håper ikm egentlig er på søndag-mandag og at jeg tester positivt da :) åssen symptomer har du???:)

 

Seffern er vi gravide;) hehe. .. ja jeg tipper vi får positiv test over helgen;) vi går for gull;) ;) Jeg også har kun fått positive tester etter ikm i de forrige graviditetene.. så skjønner jo ikke hvorfor jeg ikke bare kan vente... og alle pengene jeg kunne spart da...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ny test i dag....Negativ!!:( Men jeg er sååå sikker selv nå på at jeg er gravid så jeg gir ikke opp håpet....eggløsningstesten var jo sist positiv lørdag den 18. august, så eggløsning kan jo ha vært søndag ell mandag etter...Og det vil da si at jeg har ikm 2. ell 3. september...
Jeg tok en test i går.. den kom det en svak strek på.. du så den så vidt.. jeg skal ha ikm søndag , mandag eller tirsdag... tok ny i dag... nada... ingen strek... så negativ som den kan bli... så jeg veit åssen du har det... jeg føler meg pokker så gravid og... Kanskje vi må vente noen dager??.. :) så får vi positiv test da;)
Godt at vi er fler som har det sånn :) Men vi ER gravide ikke sant??? hehe :P Forrige gang jeg var gravid testet jeg hver dag i en uke og den ble svaaak positive dagen etter ikm....så jeg håper ikm egentlig er på søndag-mandag og at jeg tester positivt da :) åssen symptomer har du???:)
Seffern er vi gravide;) hehe. .. ja jeg tipper vi får positiv test over helgen;) vi går for gull;) ;) Jeg også har kun fått positive tester etter ikm i de forrige graviditetene.. så skjønner jo ikke hvorfor jeg ikke bare kan vente... og alle pengene jeg kunne spart da...;)
Symptomer ja... stikk i puppene, vondt i korsryggen, vondt i magen, vondt nederst på venstre side i magen... ja.. du veit... kjempe gravid... hehe;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tjo hei<3

 

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

 

Onsdag 29.august

Tanken

 

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

2010mammaen og mailykkeliten

mov:)

 

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

mei87

Nemo_

 

Lørdag 01.september

Bumblebeee

maryM

 

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

smilkejenta84

cec26

 

 

Gravid:

østavind89

mei87

 

Ny PP/Ikke gravid

Høna08

tanken

ønskebarn73

2010mammaen og mailykkeliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester i morra tidlig å!!! Kom en del brun utflod på papiret(sorry detaljer, men vi tåler vel det her inne!!?):) da jeg var på do på onsdag...trodde jo tanta kom, men det var der heldigvis ikke:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ny test i dag....Negativ!!:( Men jeg er sååå sikker selv nå på at jeg er gravid så jeg gir ikke opp håpet....eggløsningstesten var jo sist positiv lørdag den 18. august, så eggløsning kan jo ha vært søndag ell mandag etter...Og det vil da si at jeg har ikm 2. ell 3. september...
Jeg tok en test i går.. den kom det en svak strek på.. du så den så vidt.. jeg skal ha ikm søndag , mandag eller tirsdag... tok ny i dag... nada... ingen strek... så negativ som den kan bli... så jeg veit åssen du har det... jeg føler meg pokker så gravid og... Kanskje vi må vente noen dager??.. :) så får vi positiv test da;)
Godt at vi er fler som har det sånn :) Men vi ER gravide ikke sant??? hehe :P Forrige gang jeg var gravid testet jeg hver dag i en uke og den ble svaaak positive dagen etter ikm....så jeg håper ikm egentlig er på søndag-mandag og at jeg tester positivt da :) åssen symptomer har du???:)
Seffern er vi gravide;) hehe. .. ja jeg tipper vi får positiv test over helgen;) vi går for gull;) ;) Jeg også har kun fått positive tester etter ikm i de forrige graviditetene.. så skjønner jo ikke hvorfor jeg ikke bare kan vente... og alle pengene jeg kunne spart da...;)
Symptomer ja... stikk i puppene, vondt i korsryggen, vondt i magen, vondt nederst på venstre side i magen... ja.. du veit... kjempe gravid... hehe;)

akkurat samme som meg!!! Kjempegravid!!:)) hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere også fertilityfriend.com når dere prøver?

Jeg brukte det denne gangen også. Var så spenende å sammenligne denne pp med da jeg ble gravid i 2008.

 

Jeg bruker Fertilityfriend! Bruker for det meste appen på mobilen, men er innom nettsiden i blant, også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som lykkes:) Prøver på junibaby her da:) Blir 2pp neste gang, går for gull der:) Snuppa her på snart 2 år ble til på 2 pp. God helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare forvirra. Positiv test i går, og i morges hadde jeg en blødning. Det var helt ferskt blod, og stemmer ikke overens med hvordan tr er i starten. Kun på dopapiret, ingenting ellers. Kan det være at jeg er gravid likevel, hvis jeg ikke blør mer?

 

Veit du hva, jeg tror ikke du skal bekymre deg i hele tatt jeg.. hvis du ikke blør noe mere heller, og det var ferskt blod så tror jeg dette kommer til å gå kjempe bra.. opplevde det med nummer 2 .. og det varte i ca 1 døgn.. også kom det aldri noe m ere..

 

 

Da jeg var gravid for 2 år siden så hadde jeg mye ferskt blod nesten gjennom hele svangerskapet,og alt gikk da bra. Krysser fingrene for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi jippi jippi!

Våknet kl.05 idag, og bare MÅTTE teste;)

Og jjjjjjaaaa, cb viste et svakt kryss!!! (veldig svakt, men jeg ser det ihvertfall).

Så da er jeg GRAVID:-)

Tar en ny digital test i morgen, slik at jeg er helt trygg på resultatet, men joho! Er i gledesrus her!

 

Håper det er flere her inne som tester positivt denne helga:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer gratulerer! spre masse gravid-støv til oss som ennå ikke har testet - jeg har ikm i morgen, og har utrolig nok klart å holdt meg unna testinga sålangt. så i morgen tidlig skal det testes!

 

Ingen tr symptomer, bruker å få litt murringer noen dager før den kommer, men har ikke kjent noe om helst denne gangen, så jeg har virkelig en god følelse.

 

Gleder meg til å teste i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...