Gå til innhold

***IKM UKE 35***


hupsi

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt noen symptomer annet enn lotionutflod noen dager mellom el og ikm. Tok derfor denne testen "bare for å teste" i dag. Jeg holdt på å ramle av stolen da det kom frem to streker like før tre min var gått. :)

 

Jeg er veldig, veldig glad, for dette var etterlengtet. Men samtidig er jeg litt tilbakeholden, sist jeg mista var det samtidig som jeg ble forkjølt og fikk feber. I dag våkna jeg med vondt i halsen... Håper spiren klamrer seg fast!

post-845918-0-06930800-1346303390_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt noen symptomer annet enn lotionutflod noen dager mellom el og ikm. Tok derfor denne testen "bare for å teste" i dag. Jeg holdt på å ramle av stolen da det kom frem to streker like før tre min var gått. :)

 

Jeg er veldig, veldig glad, for dette var etterlengtet. Men samtidig er jeg litt tilbakeholden, sist jeg mista var det samtidig som jeg ble forkjølt og fikk feber. I dag våkna jeg med vondt i halsen... Håper spiren klamrer seg fast!

gratulerer så mye. Jeg tokk en ny billigtest i dag og den viser fortsatt to streker ;) ønsker alle dere som fortsatt venter på ikm og til dere som må over i ny pp lykke til ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med spire i magen mei87 :)) .. og Labj... fikk du positiv test også?? :)) Så gøy for dere! :) Gratulerer igjen.

Håper jeg følger etter, men har ingen symptomer da;)

 

Men til deg mei87 og dere andre som bruker disse strimlene.. (jeg kjenner ikke til dem), er det den mørkerosa som er "teststreken".. altså den som viser at man har tatt testen riktig?

Så er det de to andre lyserosa som viser gravid eller ikke?

 

Er disse testene veldig pålitelige.. bedre enn CB sine? jeg som bare har brukt CB sine som mange sier er upålitelige.. :(

kanskje jeg burde gå til innkjøp av slike billig-strimler.Hvor kjøper jeg dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart på tide å teste kjenner jeg.. venter ikm på søndag, syns jeg har vært flink til å vente nå,;) men alle gravid symtobene mine er så å si borte... hehe... så tviler sterkt på at jeg er graivd altså.. men kan jo ikke være like heldig vær gang... har jo sittet på 1 forsøk 3 ganger før...Det teite er at jeg bor på et lite sted der alle veit hvem jeg er på apoteket... festlig du... så jeg må faktisk ut på tur å kjøre i dag, så det blir testing i kveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med spire i magen mei87 :)) .. og Labj... fikk du positiv test også?? :)) Så gøy for dere! :) Gratulerer igjen.

Håper jeg følger etter, men har ingen symptomer da;)

 

Men til deg mei87 og dere andre som bruker disse strimlene.. (jeg kjenner ikke til dem), er det den mørkerosa som er "teststreken".. altså den som viser at man har tatt testen riktig?

Så er det de to andre lyserosa som viser gravid eller ikke?

 

Er disse testene veldig pålitelige.. bedre enn CB sine? jeg som bare har brukt CB sine som mange sier er upålitelige.. :(

kanskje jeg burde gå til innkjøp av slike billig-strimler.Hvor kjøper jeg dem?

 

Til høyre er kontrollstreken. Den ved siden av kommer om man er gravid. Helt til venstre er egentlig ikke strek, det er der fargen er lagret og kommer fram når urinet trekkes oppover strimlen. Kjøp på nettet, men husker ikke nettsida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer masse med spire i magen mei87 :)) .. og Labj... fikk du positiv test også?? :)) Så gØy for dere! :) Gratulerer igjen. Håper jeg fØlger etter, men har ingen symptomer da;) Men til deg mei87 og dere andre som bruker disse strimlene.. (jeg kjenner ikke til dem), er det den mØrkerosa som er "teststreken".. altså den som viser at man har tatt testen riktig? Så er det de to andre lyserosa som viser gravid eller ikke? Er disse testene veldig pålitelige.. bedre enn CB sine? jeg som bare har brukt CB sine som mange sier er upålitelige.. :( kanskje jeg burde gå til innkjØp av slike billig-strimler.Hvor kjØper jeg dem?

 

Du kjØper de testene på billig-tester.no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi..Tok en test... :):) veldig veldig svak tynn strek der altså... men kan så vidt se den... men nå må jeg vente til i morgen tidlig, bedre og teste da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi..Tok en test... :):) veldig veldig svak tynn strek der altså... men kan så vidt se den... men nå må jeg vente til i morgen tidlig, bedre og teste da......

Så spennede! Krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test her, ikm i dag. Så bare å vente til neste pp :)

Gratulere til dere som er gravide :)

Endret av Arytai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tjo hei<3

 

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

 

Onsdag 29.august

Tanken

 

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

2010mammaen og mailykkeliten

mov:)

 

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

mei87

Nemo_

 

Lørdag 01.september

Bumblebeee

maryM

 

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

smilkejenta84

cec26

 

 

Gravid:

østavind89

mei87

 

Ny PP

Høna08

tanken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Gratulerer så mye mei87!! :) Vi må håpe at spiren klamrer seg fast! Er megaredd for å miste, men jeg får jo i grunn ikke gjort noe.. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Gratulerer så mye mei87!! :) Vi må håpe at spiren klamrer seg fast! Er megaredd for å miste, men jeg får jo i grunn ikke gjort noe.. :s

 

Takk, og sant som du sier! Vi får uansett ikke gjort noe, det som skjer, det skjer. Alt vi kan gjØre er å gi huleboeren i magen best mulig start på livet ved å trene og spise variert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graatttis mei87! Velfortjent :-)

 

Utrolig synd å ikke kunne ta følge videre :-( :-(

 

Negativ test her i dag på ikm. Nesten helt på gråten her nå. Skuffet og atter skuffet. Må seriøst vurdere om vi fortsetter prøvingen og eventuelt flere nederlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta har ankommet, to dager før tiden, men skjønte der da temperaturen stupte i morges. Litt lettet, slipper teste mer denne pp, slipper vente på mensen. Skal kose meg med Spaniatur og lage baby der :wub:

 

Gratulerer til alle med to streker, vi andre går for gull neste pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tegn til tanta, men negativ test idag på IKM, så da er den nok rett rundt hjørnet. Da er jeg med en runde til...

 

Gratulerer til dere som lykkes denne gangen, vi andre får legge inn aksjer på junibabyen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tjo hei<3

 

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

 

Onsdag 29.august

Tanken

 

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

2010mammaen og mailykkeliten

mov:)

 

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

mei87

Nemo_

 

Lørdag 01.september

Bumblebeee

maryM

 

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

smilkejenta84

cec26

 

 

Gravid:

østavind89

mei87

 

Ny PP

Høna08

tanken

ønskebarn73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker innom for å lete etter Dossa - ser du har ikm i morgen - har du testa?? Nå må spiren sitte altså!! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Fortsatt ingen tegn til tanta, men negativ test idag på IKM, så da er den nok rett rundt hjørnet. Da er jeg med en runde til...

 

Gratulerer til dere som lykkes denne gangen, vi andre får legge inn aksjer på junibabyen:)

 

Å, jeg krysset fingrene for en positiv test for deg!!! Håper virkelig neste pp er deres mnd:) men det er ikke over før tanta kommer..

Hold motet oppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta har fortsatt ikke kommet.. 4 dager siden hun egentlig skulle ha kommet...:) Tester igjen i helga... SPENT! Krysser fingrer og tær.... <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...