Gå til innhold

***IKM UKE 35***


hupsi

Anbefalte innlegg

Takk for godord mrsrose og peppapig, måtte bare lufte tankene litt. Det blir vel min/vår tur igjen etter hvert. Forhåpentligvis allerede denne uka eller neste mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt å instille meg på ny pp igjen... Kan ikke tro at det klaffer må heller. Huff. Ganske frustrerende. Føler med alle her og føler også at alle er gravide bare ikke mei:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ussss!:'( tatt test i dag.. og den var så negativ som man kan få det:-( kjempeskuffa og lei meg:'( hadde (og har) så mange symptomer denne pp.. jaja, tante rød har fortsatt ikke tatt turen hit, så jeg krysser det jeg har for at testen blir positiv senere i uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt nok en test i dag...Den er negativ!! Men eggløsningstestene er positive,....så jeg håper fortsatt...ikke ikm før fredag da....Og har masse symptomer....Mange som er like tr, men å mange som jeg aldri pleier å ha...Som utflod, og VELDIG mensmurringer innimellom...pleier aldri å komme før dagen før jeg venter tr...stikninger i brystvortene!!?...Og veldig hard i magen...typiske tegn for meg de gangene jeg har vært gravid....Gleder meg til helg og mere testing!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel vanlig at testene er negative 10 dpo?

Nå har ikke jeg mest peiling men mente å ha lest at man gjerne kunne få positive tester fra 10DPO? Gjerne fra 10-12?

 

Ellers er jeg selv veeeldig usikker på når jeg skal teste.... Hadde jeg ikke tatt EL-testene hadde jeg trodd at IKM var idag men om jeg har IKM 14 dager etter positiv EL-test er ikke det før til lørdag...

Hehe har jo veeeldig lyst til å teste nå da men er jo kanskje dumt å bygge opp for mye forhåpninger. Er jo bare i 1 pp og ville jo vært utopi å regne om det skulle klaffe allerede nå iom. at vi brukte 2 år før vi satt med førstemann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med positiv test varierer veldig fra person til person. Noen er positiv tidlig, andre får ikke utslag på test før etter ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i dag etter egne beregninger.. men ingenting som tyder på det!! Negativ test i går.. 18 dager siden positiv el. Test.. Kanskje den kom noen dager etter? Noen som har opplevd det? Huff blir gal av å vente.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, mange får negativ test 10dpo selv om de er gravide, noen tester positivt senere enn andre. Men jeg har alltid før hatt positiv test på dette tidspunktet, så derfor anser jeg sjansene for små denne pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg et lite sammenbrudd da jeg kom hjem fra jobb og trening. Har fått for meg i løpet av dagen at det ikke har klaffa denne pp heller, også skulle jeg eeegeeentiiig ha vært i uke 22 nå. Vet at man ikke kan tenke sånn, for det var jo en grunn til at forrige spire ikke klarte seg. Men jeg blir så lei meg når "alle" rundt meg skal ha unge. Føler på meg at det er MIN tur nå. I helga traff jeg babyen til ei venninne som var 16 dager gammel, det var så koselig. *sukk* lurer på når det blir min tur til å ha noe så skjønt i armene.

 

Nei og nei :-( En god, varm klem herfra. Vi skal tydeligvis gjennom noen tunge dager i prøvetiden. Kanskje det betyr at gleden er desto større når premien endelig kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, mange får negativ test 10dpo selv om de er gravide, noen tester positivt senere enn andre. Men jeg har alltid før hatt positiv test på dette tidspunktet, så derfor anser jeg sjansene for små denne pp.

 

IKM torsdag du også ikke sant?

 

 

Har ikke testet enda. Har ikke tenkt å teste før ikm denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute av dansen hvertfall. Her kom mensen idag så da er det over i pp nr 7 eller er det nr 8 mon tro.. har mista tellinga litt ;)

Lykke til alle dere andre, håper dere får positive tester alle sammen :)

 

Skriver fra mobil så får ikke oppdatert lista forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usjda Peppa Pig, så leit! Da er det bare å klargjøre kroppen for ny pp. Tidlig junibaby er ikke dumt ;)

 

Ikm er lørdag her. Eller egentlig fredag tror jeg. Klart det enda kan være håp, men jeg tror ikke det klaffet. Får vel pakke el tester i kofferten og satse på at litt sol, varme og rødvin gjør susen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usjda Peppa Pig, så leit! Da er det bare å klargjøre kroppen for ny pp. Tidlig junibaby er ikke dumt ;) Ikm er lørdag her. Eller egentlig fredag tror jeg. Klart det enda kan være håp, men jeg tror ikke det klaffet. Får vel pakke el tester i kofferten og satse på at litt sol, varme og rødvin gjør susen :D

 

Sol varme og rødvin gjør susen uansett om det blir graviditet av det eller ei ;-) Kose deg masse og nyyyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah,klarte da ikke å vente..Tok en graviditetstest i morgest før jåbb,og den var da negativ:( Men har ikke ikm før på torsdag, så ska ta ny test da hvis ikke tanta dukker opp. Fikk litt småblødninger i dag og har enda,håper d ikke er tanta som er på vei. Sist jeg var gravid,så hadde jeg småblødninger i nesten hele svangerskapet. Håpe håpe!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usjda Peppa Pig, så leit! Da er det bare å klargjøre kroppen for ny pp. Tidlig junibaby er ikke dumt ;) Ikm er lørdag her. Eller egentlig fredag tror jeg. Klart det enda kan være håp, men jeg tror ikke det klaffet. Får vel pakke el tester i kofferten og satse på at litt sol, varme og rødvin gjør susen :D
Sol varme og rødvin gjør susen uansett om det blir graviditet av det eller ei ;-) Kose deg masse og nyyyt!

 

Helt enig!! Nyt ferien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah,klarte da ikke å vente..Tok en graviditetstest i morgest før jåbb,og den var da negativ:( Men har ikke ikm før på torsdag, så ska ta ny test da hvis ikke tanta dukker opp. Fikk litt småblødninger i dag og har enda,håper d ikke er tanta som er på vei. Sist jeg var gravid,så hadde jeg småblødninger i nesten hele svangerskapet. Håpe håpe!!! :)

 

Lykke til. Håper at det er "gode" blødninger og ikke mensen som er i anmarsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm søndag, og har faktisk planer om å vente helt til da før jeg tar første test. Har ingen symptomer, men det hadde jeg ikke så tidlig sist heller, så tar det veldig med ro. Har heller ingen tegn til tr,så jeg holder håpet oppe.....:)

 

Hva med dere andre som har ikm først søndag,når tester dere?

 

Krysser fingrene for noen positive tester snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...