Gå til innhold

Noen flere "nye" her inne som vil skravle, vi har jo ganske mange uker igjen ;)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Hvordan står det til med alle sammen? :)

Jeg er sliten i dag, men ikke så rart etter en hel sommerdag i fornøyelsespark med mini i går! Var godt å endelig få litt sol på kroppen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ganske sliten selv her, men det er på grunn av etter nattevakt på tirsdagen så begynte jeg å blø mer. Ble da sendt til sykehuset til nabokommunen for sjekk. Heldigvis alt bra med gullet men har stor sjanse for en betennelse i livmorstappen. Så ble tatt celleprøve. Så det ble ikke noe søvn før 35 timer etter at jeg stod opp på mandagen at jeg fikk lagt meg. Så nå er jeg akkurat ferdig på en ny nattevakt og skal bare være hjemme i dag. Orker ingenting i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Sender en hilsen fra Italia :)

Pastaen og pizzaen er nydelig, sola skinner titt og ofte og vi slapper av for fullt. :) koser meg med pecorino og annen fast ost, og ser laaaangt etter spekeskinene :P

Synes det er dumt at de ikke merker ostene med "pasteurisert", (i løsvekt) kjenner jeg blir litt utrygg av det.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det må være med ferie og italia Grynet! :) Vi gleder oss til du er hjemme igjen og skravlesyk ;) hehe

 

Her gikk kvelden plutselig veldig fort! har fått min aller første smart telefon og har vært helt oppslukt i kveld! hehe :) Blitt mer og mer avhengig av å kunne sjekke ting (spesielt face), ha tilgang til gps og kunne finne frem til info på egenhånd. Så da måtte det gå sånn da, frem med kontanter og få tak i en skikkelig smart-sak ;)

Kommer nok til å gå litt tid før jeg er helt inne i dette gitt ;)

(skriver fra pcen igjen nå forresten, hodet måtte få pause :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 uker i dag! milepæl! :) rart at det ikke er lenge igjen! :)

 

Tid for å prøve oss på litt strandliv i dag, endelig litt blå himmel hos oss også :)

 

Ha en gooood fredag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss 14 dager til termin i dag,ukene har flydd:) mann er nesten ferdig med oppussingen i kjelleren. Innredning av barnetime påbegynnes til mandag! Gleder meg villt, ikke lenge før lillegutt er her:) Nå er det avslappning i sofa og ol på tven. Fortsatt god helg til alle her inne;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaggu godt jeg fikk unna strandlivet i går! I dag øs-pøs regner det igjen! Grått og trist og ikke det minste fristende å komme seg ut av døra! jaja, vi fikk iallefall nytt "sommern" de siste to-tre dagene... Er vel bedre med tre dager sommer enn ingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, damer!

 

Her har jeg ligget på føden siden onsdag. Fikk tidlig vannavgang, så nå må jeg holde senga, slik at veslejenta får holde seg inne lengst mulig. Er ikke klar for baby helt enda.

 

Gutten vår blir 4 år i dag, og vi skal feire litt her. Ikke slik som planlagt, men det skal vi ta igjen skikkelig når jeg bare får lov å komme hjem igjen med en frisk og rask baby :)

 

Ha en fin lørdag, alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, damer!

 

Her har jeg ligget på føden siden onsdag. Fikk tidlig vannavgang, så nå må jeg holde senga, slik at veslejenta får holde seg inne lengst mulig. Er ikke klar for baby helt enda.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ojsann, gikk det slik ja! Håper de tar godt vare på deg!! Gratulerer så mye med storebrors store dag! Lykke til videre :)

 

Gutten vår blir 4 år i dag, og vi skal feire litt her. Ikke slik som planlagt, men det skal vi ta igjen skikkelig når jeg bare får lov å komme hjem igjen med en frisk og rask baby :)

 

Ha en fin lørdag, alle sammen! :)

Endret av Mammaigjen<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg snike meg inn her litt på forskudd? Har 3 dager igjen til jeg bikker over i 3-trimester, men venter tvillinger og har mage på størrelse med 37 uker. Så jeg føler meg egentlig ganske høygravid:-) Venter en gutt og ei jente i oktober. Mine første barn og vi gleder oss stort:-) (min mann har en gutt fra tidligere)

 

Nå har vi late dager på hytta med masse sofasitting og trening av tommelen på fjernkontrollen. Været er jo ikke akurat noe og skryte av noen plass i Norges land denne sommeren.... For min del er det helt ok, er varm nokk så jeg trenger ikke 30 grader og stekende sol, men unner jo selvfølgelig alle andre ett flott sommervær.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj celcius! Hvor langt er du på vei? Og hvor lenge kan de utsette fødselen? Krysser fingrene for deg! <3

 

Alle nye er velkomne :-) så koselig med tvillinger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilleblomst: Er 32+3 i dag. De snakker om tidligst fødsel neste uke, men så lenge det ikke kommer flere rier, infeksjoner eller fullstendig vannavgang, så håper vi hun kan være inne lengst mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe hun vil være inne der en stund til :) Litt mer fett på kroppen er godt å ha når man kommer ut :)

Velkommen inn Maoi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Så koselig at vi er noen stk som har noen uker igjen:) Er inni uke 31 nå med nr.5. Var ikke helt planlagt,men veldig koselig når det først er skjedd. Venter gutt nr.4 og har ei jente:) Kjenner at jeg begynner å glede meg veldig til lillemann kommer. Full aktivitet her inne,og det er jo bra:) Var jo igrunnen ferdige med å få barn,så har derfor kvittet meg med alt utstyr. Har kjøpt inn litt i det siste,kjempestas:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være! Så koselig med en liten overraskelse, selv om dere hadde 4 barn alt;-) sikkert kjempe koselig med mange søsken! Har du alt i hus nå? :-)

Håper sengeleiet hjelper celcius!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomst:-) Blir utrolig koselig og følge med dere fremover alle sammen:-) Ikveld har det vert masse liv i magen, det har variert litt med bevegelser frem til nå, men kjennes ut som de begynner og sparke godt fra seg:-) Betryggende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det. Men ikke alltid at det passer med de koselige sparkene heller. Ikke når man sitter på jobb og prøver å slappe av imellom gåingen men istedet så blir jeg sparket opp i ribbeina og får ikke slappet av.

Men ellers er de bare koselige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ikke greit det heller Elsa! men jeg hadde blitt sjeleglad for spark mot ribbena snart! Venter i spenning på om det blir noe snuing og blir like skuffet hver gang all romsteringa resulterer i flere spark i blæra ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg kunne gjerne at han ha ligget en stund til der nede med blæren men nei da. Her har han ligget pÅ føttene opp i flere uker. Men har en par hender som styrer litt med blæren ogsÅ men ikke sÅ gale at det blir vondt i forhold til ribbeina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Dårlig natt her. Vesla var veldig aktiv i natt, og jeg var skrubbsulten og i tillegg kjente jeg på noe som minte om rier...heldigvis har de gitt seg igjen :) Nå er jeg igang med frokost nr 2! :P

 

Vesla ligger aller best å bokse med blæra eller bare rundt omkring. Har ikke opplevd at noen av mine har sparket mot ribbebeina noe særlig. De har kanskje hatt for god plass? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA:D Jeg glemte å bytte trimester på fredag. Svangerskapet bare suuuuuser avgårde! Jeg digger det:D Spørs om det ikke kommer til å kjennes litt treigere nå som det er fødselshistorier i trimestergruppa nesten daglig, men du og du så koselig:) Greit at jeg kommer og blander meg inn i skravletråden deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...