Gå til innhold

Noen flere "nye" her inne som vil skravle, vi har jo ganske mange uker igjen ;)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Sendt lillegutt på snart tre til mamma og pappa. Og reist på konsert med Lizzi , tre uker til termin i dag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos deg iflaten :)

ha en fin nattevakt Else! jon er velkommen hos meg! så ikke mye til ham natta som var ;)

 

Hatt en kjempe dag all by my self, klarer ikke slutte å smile en gang ;) Vet det kommer tyngre dager snart da!

 

Eneste ulempen er at mini ikke har snudd seg enda, så blir ny sjekk i uke 35 for å se om det blir seteleie eller "riktig" vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig feiring, lille blomst! Alt ble rosa da? Jeg satser på lilla...bare sånn i tilfelle .p

 

God vakt, Elsa88!

 

Her sovnet jeg og guttungen i godstolen sammen....nå er jeg så våken at jeg like gjerne kan gjøre noe vettig! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ble veldig lyse ting gitt, matta og ammeputa i lys rosa og hvite striper og lys lilla pose ;) Skulle vi fått flere senere og det tilfeldigvis er gutt så ville jeg brukt de to første uansett og byttet bilstolposen i en annen farge, så billig var den faktisk ;) Gir den bort/selger til noen med jente og kjøper i guttefarge om jeg har behov for det igjen. Kanskje får jeg vårbarn om vi får flere og da vil ikke behovet være like stort heller ;) hihi (jadda, har "rettferdiggjort" pengebruken alt ;) hihi )

 

Hadde sjans til å sove lenge i dag, men neida. Lys våken og klokk har såvidt passert 7! Jaja, får nok mye ut av dagen i det minste ;)

 

Ha en fin fredag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg sovet godt! På tross av at guttungen hadde ett mega tisseuhell i vår seng, og jeg nå må vaske overmadrassen :D

 

Tror det hjalp å få satt noen nåler for rygg og bekken hos homeopraktikeren min i går. Har dessuten begynt på vitamintilskudd og Floradix og synes det hjelper allerede. Føler meg ikke like trøtt....enda ;)

 

Lilleblomst: Det er vel vi foreldre som er mest opphengt i farger o.l. De små bryr seg vel egentlig lite om det ;)

 

Fint at man kan selge og bytte ting man kjøper :)

 

Ha en fin fredag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Vakten gikk veldig bra, men kjenner det i rygg og bekken nå at den er sliten. Blir godt å sove nå og får se hvordan jeg er når jeg står opp igjen, om ryggen og bekkenet er like vond. Vis det så trur jeg at jeg skal ta min første egenmelding på jobben i år. Men får se hvordan det går om par timer :)

 

Bra at dere har sovet godt da :) For nå vil jeg ha Jon Blund tilbake :P

 

Så heldig du er Lilleblomst at du fikk skikkelig bekreftelse at det er ei jente. Har ikke noen bekreftelse at dette er en gutt så her blir det bare nøytrale klær til "han" kommer :)

Men mye og glede seg til da når "han" kommer da, kjøpe alt i guttefarger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov godt elsa! jon reiste herifra tidlig i morges, så tipper han er hos deg allerede! ;)

 

Stemmer det celcius, bare oss foreldre som bryr oss om fargene! ;) Men nå har jeg nøytrale vogner, sengetøy, bilstoler, gardiner, juniorseng osv, så kan virkelig kose meg med litt rosa og lilla også ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg også. Er 28+1 i dag, så endelig i 3.tri! Jeg synes 2 trimester har vært såå langt... Her starter vi på ferie denne helga, skal bli deilig med litt fri :) jeg er sykemeldt 60% pga lite energi og litt bekkenplager, men skal ikke klage.

 

Hvor i landet holder dere til? Jeg bor i Tønsbergområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme halsbrann!! Er lei allerede og har hatt et bare en uke...Kan vel egentlig ikke klage når det kommer i uke 34, tror Link er min nye bestevenn! Ellers kan jeg vel ikke klage på formen, manner meg opp til å jobbe neste uke, siste uken på 8 1/2 mnd...rart å tenke på! Får prøve å nyte det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til 3.tri Nanna :) stas å være her! :)

 

Når har dere begynt/skal dere begynne å vaske babytøy og sånt? ble inspirert av den tråden om vasking... Jeg har sååå lyst til å ordne alt sammen, men rommet til babyen er ikke ferdig og alle klærne og babytingene ligger i esker (lagret siden mini var liten og vært med på flyttelass). Har kikket i eskene med det minste tøyet og blir "syk" av lyst til å ordne med det, det er jo såååå nydelig ;)

Skulle gjerne fått oversikt over hva jeg må kjøpe også... Fant ut at jeg nok trenger en bedre nyfødtlue iallefall, og kanskje noe varmere... får jo oktobergull denne gangen, forrige var i juli og jeg har derfor lite ull og sånt...

Noen som vet hva jeg burde satse på av innkjøp? Hentetøyet til mini er bomullsett, kan jeg bruke det i oktober også tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til ull,inntil kroppen.Noen gode ull bodyer,ull strømpebukser,tynn ull lue og ullteppe.Så kan du fint ha bomull utenpå:-)Jeg vasket babytøyet for 2 uker siden:-)Ligger fint klar i skapet:-)Greit og putle litt og litt synes jeg,ha noe å gjør på.Så alt er ikke helt klart enda;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk snuppa i januar og hadde kjøpt inn noe ull,siden jeg er veldig ull-menneske selv, men brukte det bare når hun skulle sove ute i kulden. For hun var helt fin i tempen inne i bomull (masse arvetøy) og så mye som hun gulpet så var det enklere å bare bytte body enn å tørke av. Er i overkant renslig,så holder ikke å tørke av gulp på ull og late som om det ikke lukter :) sikkert mye i hodet mitt, men sånn er det ;) he he. Men fra ca året er det ull underst hele senhøsten-vinter-tidlig vår i bhg! Så jeg tenker å bruke ull til soving og bomull for resten denne gangen også :) har det jo så varmt inne når jeg er hjemme hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt noen få ullklær i dag, morro med salg på barn og utstyr ;) Mini var veldig varm av seg, så hun var godt temperert i bomull og svettet om hun fikk for varme klær... så er veldig spent på om jeg har en varm eller kald unge nå ;) må nok vente med en del innkjøp bare av den grunn ;)

Fikk iallefall to fine luer i dag, så da er både turen fra sykehuset og flere turer i barnehagen sikret ;)

 

Gleder meg til å ordne mere ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å bli med det Bittelura! oktoberbollen vår er jo ganske så stille, så vi får live opp 3.tri isteden ;)

 

Håper alle får en fin dag i dag tross alt! Trist dag for alle, sender en stor klem til alle som var direkte berørt av tragedien. tenker på dere i dag <3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) I dag hopper jeg over i 3 og siste trimester. Synes tiden har gått så utrolig fort hittil og gleder meg bare mer å mer for hver dag som går til lillegutt kommer ut :)

 

Jeg sier som lille blomst over her, håper dere får en fin dag idag, tross alt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Var helt sikker på at jeg hadde meldt min ankomst her jeg men d hadde jeg så visst ikke :D Men her er jeg da.30 uker til onsdag.Hurra!

Nå går jeg bare å venter på engangsstønaden så vi kan kjøpe d som står igjen til kalven kommer :)

Koser meg med mye spark og alienliknende bevegelse innenfra :) Ser sånn ut noen ganger ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :)

 

Ny uke, nye muligheter! :) Hva er planene? Mange andre som har ferie? Er det noe dere "må" få gjort kommende ukene? :)

 

Jeg skal kjøre på fyllinga med ett hengerlass søppel i dag, mini syns det er gøy å være med, så det er vår plan i dag :) Når vi er ferdige med det så tar vi turen videre til byggevarebutikkene og kjøper inn siste vi trenger til babyrommet ;) (panelplater og lister) Jeg er nødt til å få materialene i hus, for da kan pappan (som ikke har ferie) fikse tingene når han har tid... Blir jo aldri noe av om han først må fikse materialene også ;) hihi

 

Gleder meg til å få rommet ferdig, da er det så mye annet jeg endelig kan begynne på! sette sammen senga, vaske sengetøy, finne frem babytøyet osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde vi storrydding for å omgjøre roterommet mitt over til barnerom i går, fikk satt sammen kommode og sprinkelseng:)

I dag skal vi møte svigers i byen, skal bestille barnevogn og utstyr:))

Svigers betaler halve vogna, morsan og farsan tar andre halve regninga;) Da kan vi gå litt amokk;)

I morgen reiser vi på hyttetur, siste ferieuka for sambo før fødselen;) (han sparer ferien til babyen kommer..:)

ønsker dere alle en flott dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Er 28+2 selv, termin 15. oktober. Venter gutt nummer 3 :-). Kjenner at ting er veldig slitsomt og tungt for tiden, men gleder meg masse til minstemann kommer. Stor stas å være i tredje trimester!!!

 

Er alle i god form? Noen med bekkenløsning? Hvordan føles det? Har ikke hatt det før, men har strålinger både her og der, så jeg lurer på om det kan være noe slikt.

 

Hvor skal dere føde?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Her er det ferie :) Mann og sønn er hjemme, og da er det ikke fred å få ;) Men koselig også! Får jo sove så lenge jeg vil!

 

Her er skittvær! Ingen spesielle planer for denne uka, bortsett fra vekstkontroll i slutten av uka og bursdagsfeiring.

 

Formen er ok, bekkenet er ok, så akkurat nå lite å klage på ;)

 

Ha en fin dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere er godt i gang med skravlingen men blir med æ også :)

 

Skal på vekstestimering nå på onsdag pga symfysemålet så er så spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare koselig om du blir med å skravle kaklemor! :)

 

ble ikke noe materialer på meg i dag, men tror det blir en tur i morgen. Uansett ikke gunstig å hente i regnvær :) Ble iallefall kvitt en haug med søppel!

 

Formen er utrolig bra akkurat nå, men blir helt satt ut av noen kraftige kynnere innimellom! Har slitt med mange forskjellige plager til nå, så er litt deilig med noen få uker som kroppen fungerer bra ;) Nyter så lenge det varer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg her og :-D 29 + 5 i dag :-)

Syns det har gått så mye fortere denne gangen enn sist =-O vi er jo snart "ferdig"!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for uka er vekstestimering/kontroll i morgen på sykehuset. Håper på det blir en avklaring på keisersnitt og dato for vil vite det nå når jeg har bare 5 uker til termin og de regner med tvillinger kommer litt før. Begge i seteleie så da blir det ikke vaginal fødsel på meg denne gangen. Er så redd for at fødselen skal starte så jeg håper på å få dato litt før enn hva jeg hører rundt omkring er "normalt" med planlagte snitt.

Resten av uka tar jeg som den kommer. Noen småutflukter med lillegutt blir det nok, men rolige tider for meg nå siden jeg blir ganske sliten og får vondt hvis jeg gjør for mye. Bekkenet er mer og mer kranglete, men heldigvis ganske greit så lenge jeg tar det med ro. Vasker og rydder litt i det små, prøve få bakt noen brød og et par kaker til fryser`n, men tar det som det faller seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...