Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennande!

Då e da deg som e først ut då fisken. Kan snart begynna testa du☺

Svei av en test i dag, men den var negativ. Men det det er nok litt tidlig enda..... Har litt symptomer, men det kan likte godt være "innbilt svangerskap" altså ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg inn her! Er 35 år og vi prøver oss på tredjemann (som også vil bli sistemann). Det er noen år siden sist, så veldig spent på hvordan dette vil gå...



Anonymous poster hash: 1ab17...65c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm Jeg tror jeg ordla meg litt feil.. Jeg mente at jeg heier på alle dere flotte jenter!

Og siden Grøne startet med å si "heia" tenkte jeg at vi liksom var som en heiagjeng for alle... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, meinte ikkje at du/dåke ikkje heia på meg/alle altså Bare at du hadde sånne fine duskedamer som heia☺ (Har ikkje anelse koss alle desse bevegelige fine figurane blir laga)

Da e da som e så fantastisk me denna tråden. Alle ønske kvarandre da besta

I dag PeppaPig ser eg du te og me va våken før meg. Godt ikkje alle andre får sova frampå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre og tær for dere i prøveperiode!! :) Det er bare å hoppe i høyet og kose seg (ikke la det bare bli jobb) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på dere alle her fra sidelinja; happy humping! ;) og :duskedame: får du enten ved å skrive :+duskedame+: uten pluss i mellom - eller hvis du sitter på pc klikke på "symboler" eller noe slikt. Da kommer det mye artig frem. Lenge siden vi har hatt høna fremme her nå! :D

Sitter her å gruer meg til å reise fra sommercampen og inn til byen i kveld. Har tannlegene tidlig i morgen og da kan jo snuppa bare bli her på landet sammen med pappaen sin for hun sover jo hele natta likevel.. men det blir rart å dra fra henne og ikke sove med et øre på babycallen.. får ta det som en øvelse til jeg skal begynne med nattevakter igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og heie!! Sjøl om eg ikkje har sånne fine heiadamer

Velkommen anonym! Spennande! Ko ti ska vi heia på deg?

 

Mente ikke å trykke på anonymknappen! Det var meg. Takk! Har aldri hatt regelmessig syklus (men blir gravid likevel), og nå har jeg akkurat tatt ut spiralen, så da vet jeg i alle fall ikke! Så ikke så lett å vite når man skal heie på meg. ;) Må bare se hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennande! Lykke til! Håpe da går i full fart så da blir april/mai-babyar på oss!!

Eg blei forresten nylig tanta. Der rakk ikkje ho få blødning eingong før spira satt etter fjerning av hormonspiral

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som nybakt tante Katta! :) Det er så rart at noen får det til så raskt mens andre må bruke masse tid..! Håper det går veien for deg og din kjære snart :)

 

Det har skjedd et lite mirakel her de siste dagene ;) Jeg har kjørt "skrikekur" på lillegutt på dagtid slik at han skal sove mer enn 30 min pr dupp (da er han langt fra uthvilt!!), og det funker som fjell!!!! Hipp hipp hurraaa!! :) Så nå kan jeg faktisk spise og gå på do på dagtid! Og vi har i tillegg lagt han på eget rom for natten for første gang, så,jeg er veeeldig spent på hvordan natta blir! Wish me luck :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare oppdatere litt angåend legging på eget rom ;)

Å sove på eget rom er tydligvis veldig herlig, for da slipper man å bli vekket av en overhysterisk mamma som tidligere har vekket babyen for hvert minste knyst ;) Første natta sov han fra 19.30 til kl 3.30 for mat (med noen små turer innomfor å gi smokken) og våknet kl 7.30! I natt sov han fra 19.00 til kl 1 og 5 for mat for så å våkne kl 8.15. Så det var da ikke så ille :) Sovnet mye fortere etter mating enn hva han har gjort på soverommet vårt heldigvis.

Dagens update ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg "snakket" for fort..!!! Dagsovinga i dag har vært helt forferdelig!!!!! Masse gråting og styr :( Huff..! Krysser fingrene for en bedre dag i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehe mrs I, er det ikke typisk men jeg synes dere er flinke jeg Her er det ikke leggerutiner enda, dvs,når vi legger lillemor har vi de samme rutinene, men tidspunktet hun blir lagt varierer ganske mye men jeg stresser ikke så mye med det heller...jeg er heller ikke klar til å flytte henne på eget rom, orker ikke å gå så langt for å amme men nå skal det sies at vi ikke forstyrrer hverandre så veldig og vi sover godt på samme rom

 

I går var det vaksiner for første gang og DET likte ikke dronninga, så hun har holdt det gående i hele går og i hele dag, bare sutring...lurer nesten på om at hun har økedøgn i tillegg....mulig det er den rota vaksine greia hun reagerer på, litt usikker...så nå skal jeg legge meg å håpe at hun sover godt i natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. I, høres litt ut som hos oss :) en periode sov twinsa såååå godt etter at de ble lagt 18.30-19.00. Da sov de gjerne til kl01 før de fikk mat første gang etter legging. Den siste 2 ukene har de plutselig våknet 20.30 og 21.30, kun 3 timer etter legging, litt kjedelig :( og så har de i ny og ne dager hvor de sover utrolig dårlig på dagen :( Når jeg tror de har fått inn en rutine/rytme.....så blir alt snudd på hodet ... Nå har gutta startet med små grøtporsjoner, de er litt over 5 mnd gamle. Ble så glad da begge liker grøt :D og de sover faktisk bedre også, eller så er det bare tilfeldig :D eldste i huset likte ingen typer grøt og husker det var et slit å finne noe hun likte :P hun likte heller ikke middagsglass, så måtte pent nødt å lage hjemmelaget, hehe...

 

Nå er mannen min hjemme i ferie, så vi mater en hver. For bebisene går det ikke fort nok, så lurer veldig på hvordan det blir når han er ferdig med ferien .....jeg har tross alt bare 2 armer! :D

 

Her skal guttene flyttes på rommet til storebror om en måneds tid. Da er det avvenning av nattamming og rett ut fra vårt rom, hehe. Så hard er jeg på det. Med de 2 eldste lå de på eget rom fra dag en, men nå har vi ikke flere rom, så da måtte gutta sove sammen med oss ;)

 

Til uka skal guttene få vaksinerunde nr 2. Håper de ikke reagerer på de, er nemlig invitert på hyttetur dagen etter, hele familien. :D husker den ene tvillingen var generell mer sutrete dagene etter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, trenger litt hjelp. Tenkte jeg skulle tempe litt før jeg treffer mannen om 2 uker. Bruker appel fertility friend som regnetb ut at jeg hadde el på syklus dag 10. Synes det var litt i det tidligste laget, vanligvis ligger den mellom syklusdag 12/13. Idag er jeg på syklusdag 14 og tempen er veldig høy. Er så frustrert, blir liksom ingen flere månede jeg kan tempe på. I juni gikk selvfølgelig batteriet mitt tomt på termometeret mitt. Ønsker ikke å stresse med å tempe sammen men mannen min. Etter august sees vi ikke igjen før desember, eventuelt oktober.

Måtte bare dele dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et opphold på flere måneder, er jeg tilbake :-) fått med meg 4 SA OG 1 MA på veien. Føler meg ganske motløs egentlig, å lure på om vi noen gang vil lykkes. Er litt redd jeg har gått ut på dato med mine 38 år....Men syklusen min er iallefall tilbake til normalen etter siste ma.så nå er det bare å prøve igjen.flere habituelle her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei utålmodigemeg! Du er ikke så gammel, flere her som er eldre enn deg ;) Jeg er et par år yngre enn deg (33år), men har mange av de samme følelsene. Vi startet prøvingen på tredjemann for et år siden, og på det året har jeg hatt 2 SA, en i uke 11+4 og en i uke 15+5. Syns det er veldig skummelt å prøve videre, og gruer meg til å gå gravid igjen, men jeg vet jo at premien vil være verdt det... Mannen er litt frem og tilbake på om han vil prøve videre, mens jeg vil ha babyen, uten de angstfylte månedene som gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg utålmodig! Eg er 39, vil akkurat ha bikka 40 når lille spire kjem til verda i januar. Etter to SA og ein MA i fjor. Fekk Crinone og Alvbyl e no etter jul og då,gjekk det seg til. Kryssar alt for at det held heilt i mål. Nerveprirrande, men satsar på st det er verdt det. Håpar du og lukkast snart!

 

Du og Lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...