Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Lillegutt hadde (som jeg mistenkte) tatt en u-sving og lagt seg med hodet ned!! De trodde også det var festet. Litt rart, nå som jeg faktisk var litt innstilt på sete og ks, men nå jubler vi! Trodde faktisk fødselen skulle starte i natt, ble så dårlig (diaré og kvalm) og smerter i magen. Heldigvis roet det seg ned etter ca en time. Jeg er veldig klar for at han skal komme, men har sovet tre timer siste døgnet, så har lyst til å være bittelitt mer opplagt. Så etter noen hektiske dager nå, er det en heeeeelt rolig dag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhhhh så bra da Siri!!! Nå kan du puste ut og forberede deg til din livs oppgave😉 masse lykke til😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Siri! Da kan skuldrene senkes et lite hakk :) 

 

Hvordan går det med kvalmen Grøne? Har hørt at sånne armbånd skal hjelpe på, men har ikke prøvd det selv. 

 

Lykke - jeg kjøpte en doppler da jeg gikk gravid med datteren min (fordi jeg mistet sent i svangerskapet med aller første baby og var veldig bekymret) og selv med ekstra fett på magen så fant jeg hjertelyden rundt uke 11-12.

MEN - det er jo en grunn til at leger/jordmødre o.l. ikke vil høre etter hjertelyden tidlig i svangerskapet, det er jo ikke alltid de finner den, og det kan føre til mer bekymring enn noe annet. 

Personlig ble jeg mindre bekymret siden jeg kunne sjekke at hjertet enda slo. Jeg brukte den kanskje en gang i uka frem til jeg begynte å kjenne liv daglig. Da solgte jeg den videre. Du får nesten kjenne etter hva som du syns er best for deg :)

 

Var på "mothers-day-tea" på skolen til datteren min idag (morsdag er på søndag her), og alle barna hadde laget små bøker dedikert til sine mødre. Så det var en gjeng med mødre som satt og smågråt mens vi leste småhistoriene ungene hadde laget. Hehe var sikkert litt av et syn, men det var jo så himla søtt så tårene bare rant. 

 

Hvordan står det til med alle prøverne våre? Er dere klare til å fylle opp 1.trimester lista?

Ha en fin helg alle sammen! Her skal vi i møte med eiendomsmekler og så skal jeg lage en bløtkake til søndagen. Har invitert noen mødre over på kaffe/te og kake, men har jo ikke laget bløtkake på sikkert 5 år så det skal bli interessant å se hvordan det går. Jeg får kjøpe inn litt ved siden av i tilfelle jeg klusser det helt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter! Ja, nå får jeg bare vente. Det at jeg var dårlig i natt var mest sannsynlig matforgiftning...snakket med moren min nå nettopp og hun var også dårlig (spiste det samme på cafe i går).

 

Anonym: dette er mitt første barn. Og du?

 

Lykke: jeg har også doppler. Jeg mistet i uke 10 sist, og ble veldig beroliget at å av og til kunne høre hjertelyden før sparkene kom i dette svangerskapet. Tror jeg tok det i bruk fra ca uke 13-14.

 

Peppapig: når har du termin? (Har gullfiskhukommelse...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra, Siri! Er vel langt fra gitt at de snur seg så sent, og særlig med første. Er 31 uker nå og temmelig sikker på at han sitter i sete enda, men har jo enda god tid. Får se på ul om en uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har det gått 8 pp og 1 SA og kjemisk kvar mnd. Har bestilt meg legetime og må ta opp at Fsh,Amh og østradiol blodprøvene. Har godt eit år sidan no og er 43 år no. Rekner med at det er noe med slimhinnene min siden egget ikkje vil klore seg fast. Kva heiter dei medisinane som hjelper for slimhinnene, noen som veit ? Alt så bra ut for 1 år siden men no tror jeg det er blitt verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy at babyen snudde seg da:) Er jo ofte vanligere at de snur seg tilbake riktig så sent om man har født før! Heldig :D Første mann her og! Kos deg, og håper du får en fantastisk fødselopplevelse :)

 

Anonymous poster hash: 523a5...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å for en lettelse at babyen snudde seg rett vei Siri! :D Skal se han bare fortsetter rett ut snart nå som han har funnet utgangen ;)

Godt å høre at det ikke bare er meg forresten, som ikke orker å gjøre stort. Det tar seg nok opp igjen etter den første barseltiden.

 

Peppa pig, det hørtes utrolig koselig og rørende ut med det morsdag teselskapet. Synes det er så søtt med ting jeg får med hjem som datteren min har laget i barnehagen. Håper kaka blir vellykket. :)

 

Slurpå, jeg aner dessverre ikke noe om det du spør om. Håper noen andre her inne har kunnskap og kan hjelpe deg med det du lurer på! Ønsker deg i hvert fall lykke til!

 

Har hatt en fin dag med 2,5 åringen min i dag, hun har fått lagt opp dagen etter egne ønsker. Så vi har bakt muffins, lekt med duplo, og hun har holdt på med maling og liming. Etterpå skal vi på en lekeplass. Det blir så mye som disse små MÅ gjøre fra oss voksne, så det er koselig å se det hun vil gjøre når hun får tid og ro og får velge selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra småen tok til ver Siri:)

 

Takk som spør Peppa, er ikkje så mykje betre med kvalmen, litt etter å ha kvilt i sag og natt på hotell. Men eg har gått ein del med flate sko i dag og er skikkeleg støl på innsida av låra. Syns bekkenet kan venta litt med å gje seg til kjenne...har fått legetime på mandag, litt spent og håpar eg kan få jobba litt redusert fram til sommaren. Har ein utmattelsessjukdom som av og til stikk hovudet fram på toppen, er redd det vert for mykje for meg om ikkje og at det ikkje bidrar til at spiren klorar seg fast..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu rett ut i sofaen nå kjenner jeg.. må opp om en drøy halvtime å varme noe mat til mannfolket som kommer fra vestlandet og kjørt langt. 

Sukk er sååå spent på neste uke!!! Det skjer så mye at jeg føler meg som en liten unge på lille julaften :P På tirsdag formiddag er det time på sykehuset angående om det blir KS eller ikke, så rett hjem for å rengjøre huset til visning, så da spenningen om det kommer noen på visning og om det kommer noe bud de nærmeste dagene, onsdag er det pakking og forelesning(nettstudier), torsdag morgen drar jeg til London med mamma og lillebror(17år) hvor vi blir til søndag. Og ikke nok med det så blir det enda flere ungefrie dager uka etter før jeg drar opp til Molde og mamma igjen på torsdagen, fredag suser vi ut til Finnøy og bryllup, så drar jeg og snuppa hjem tirsdagen igjen og far drar tilbake til vestlandet for jobbe. Så påfølgende helg er det Fluffy i Spektrum og konfirmasjon på søndagen.. Hjelpes hvor ukene i mai kommer til å forsvinne!!!

Er nok mest spent på om vi får noen bud på huset! Jeg har sagt til typen at vi MÅ være i ny bolig(som vi fortsatt ikke har tilgjengelig 100%) den 1.august, for blir det KS så blir det nok rundt 19.aug og jeg vil gjerne ha sjanse til å puste ut litt før jeg skal starte en fødsel på en helt annen kant av landet og på et sykehus jeg aldri har vært på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et maratonløp Minnimusa! Blir sliten bare av å lese. Lykke til med visningen. Håper det blir en skikkelig budkrig og høy pris! :D

 

Du må tenke på deg selv og spiren nå Grøne! Høres lurt ut med redusert stilling. Virker som en kraftspire da som gir deg alskens plager allerede nå. :)

 

Hvordan ligger dere an resten av trådens befolkning? :)

 

Jeg ligger på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med litt aktivitet er så kjekt å sitte å lese fra dere når jeg sitter her og ammer for n'te gang i løpet av et døgn...for det er stort sett det dagene går i her....amme og skifte bleier, for jentungen kan å returnere inntaket må si jeg er spent på vekta ved neste kontroll. Vi fikk uventet barnevakt på nr 3 i natt og det har vært fantastisk! Lillemor var helt utslitt etter byturen vår, så hun har sovet og sovet, har måtte vekke henne for amming og DET skjer ikke til vanlig så vi har faktisk hatt litt tid kun med de to eldste og spist varm middag...snakk om luksus

 

Minimusa, du må ikke slite deg ut...kjente jeg ble andpusten bare av å lese

 

Unilon, så koselig å lese om dagen til deg og datteren din!! Her vil de kun spille på nettbrettet om de får velge hva vi skal gjøre

 

Peppa, hvordan gikk det med kaka?

 

Apex, hvordan går det med deg?

 

Cayenne, hvordan går det med deg?

 

Vinterblomst, håper så inderlig at du får din etterlengtede spire snart

 

Grøne, jeg heier sååååå på deg nå! Tenk på deg selv og spira nå, jobben løper ikke fra deg

 

Skulle kommentere flere, men nå ligger Lillemor å roper etter enda mer pupp

 

Ha ei god natt folkens :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi Grøne, heier heier heier på deg! :D:duskedame: Har ikke tid til være her så mye for tiden, men må prøve å bli litt flinkere tydeligvis ;) I dag begynte vi å øve til el ;) Nå skal vi på Plantsjen før vi drar ut i skogen. Ønsker alle en deilig søndag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som har gått/ går på pergotime? Har lave AMH verdier 1,2 ng og progresteron på 5,83 ng og lurer på om jeg må ta pergotime? Eventuelt ivf? Skal bestille legetime denne uka. Ligger våken og tenker på dette om natta. Endelig etter to års prøving kan vi kanskje sette fungere på hvor vi trenger hjelp. God søndag til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for heiing! håpar det blir noko av denne, som du seier Tussemor, den er tydeleg til stades. Kvalme, støle lysker og trøytt. Så det fortener ein premie i enden syns eg :)

Spent på kva legen seier i morgon! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det hos legen Grøne?

 

Tussemor, det kommer vel en tid her også hvor hun heller vil spille enn å bake med mor 😂 Gleder meg til å amme og kose med babyen min, selv om det jo også er slitsomt den der første tiden. Godt at hun ga dere litt tid i går. :D

 

Lykke til med øving og el Cayenne! Håper det blir klaff! :D

 

Lilu81, det vet jeg dessverre ingenting om. Håper du får noen klare svar og ikke minst hjelp hos legen!

 

Jeg hadde kontroll hos legen i dag. Han tok ul for å sjekke hvordan hodet lå. Han sa at det begynner å bli trangt rundt hodet, så det er vel festet som jeg forstod det. (?) :D 2 uker igjen til termin, jeg er så spent! Håper håper håper at jeg slipper å gå mye over.

 

I dag skal vi på visning på et stort hus fra 1986 med furupanel OVERALT! Men hvis vi faller for det så er det jo bare å kjøpe inn maling. :) I morra får vi takstdame på besøk i tomannsboligen vår. Spent på resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unilon,det er unektelig deilig å ha bebisen på utsiden😉 og det er sååååå digg å vite at jeg ALDRI skal føde mer😜 så spennende med visning😊 årø er vel rimelig attraktivt så dere får sikkert en god takst😉 jeg har snust på tanken om å bygge nytt, men vi ender nok med å pusse opp og bygge på det huset vi har her på "prærien" 😀

Grøne, hvordan gikk det i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer, her vart 50% sjukemelding. Han meinte kanskje eg kunne gå heilt ut ein periode, men med tredagarsveke denne veka vil eg prøva. Er ikkje kjekt å vera heilt vekke, då er haugen berre heilt uhåndterleg når ein kjem att...deilig å vita at eg ikkje treng gå/stå/sitja heile dagen. Og får kvilt, så kanskje kvalmen roar seg litt? Går litt i bølgjer. Men to undervisningstimar for dagen må eg klara. Fekk for to veker foreløpig, så får vi sjå..håpar det skal gå seg litt meir til. Samtidig er det deilig å vita at eg ikkje må om det vert for tøft. Kjekt med ein lege som kjenner sjukehistoria mi og tar meg på alvor.

 

Håpar ikkje det gøymer seg to Tussemor, to veker att til tidleg ul, syns ein er nok å handtera om gangen. Men tar sjølvsagt imot den/dei som dukkar opp uansett ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew, Minnimusa. Jeg ble sliten bare av å lese innlegget, må nesten legge meg litt nedpå  :laugh: Lykke til med salg av huset, håper at dere får et kjempegodt bud laaaangt over takst!!!

 

Nå er tiden for å passe på deg selv og babyen i magen Grøne. Og veldig kjekt med en lege som kjenner til historien din.  

 

Tussemor, så godt at du litt litt pause mellom ammeslagene og fikk unt deg litt luksus :)

Kaken smakte himmelsk og det beste var at jeg ikke fikk utslag i det hele tatt på blodsukkeret mitt. Så jeg unte meg likegjerne ett kakestykke til utpå kvelden.  Fikk også levert et par kakestykker til et par mødre som ikke kunne komme.

 

Lilu, jeg kan ingenting om pergotime. Min AMH var på 0.55 for halvannet år siden. FSH var på 18 (komma ett eller annet). Mannen hadde få svømmere (mindre enn 4 millioner) så vi fikk beskjed fra fertilitetslegen vår om at alt annet enn IVF/ICSI var umulig. Men vi fikk det utrolig nok til på naturmetoden mens vi sparte opp penger til forsøkene. Jeg må si at bare det å snakke med noen om problemene vi hadde med å lage barn var til god hjelp, selv med nedslående svar på prøver så følte jeg at vi hadde kommet oss et lite stykke på vei siden vi da visste hva problemet var. 

Utrolig nok fikk vi det til uten hjelp utenfra. Jeg prøvde noe som het ovaboost og fertilaid og utrolig nok ble jeg gravid første måned jeg prøvde dette. Jeg håper du får den hjelpen du trenger hos legen  :klem:

 

 

Unilon: Håper dere fikk en bra takst på huset! Furu ja, hmmm... 

 

Ellers så fikk jeg en overraskende babyshower på lørdag. Totalt uventet og absolutt ikke meg  :sjenert:  Men jeg slapp gudskjelov bleiekake og alt det der. De valgte heller å ta det på en restaurant med god mat og drikke og bare et par små pakker istedenfor å ta helt av (som tydeligvis er normen her borte..)

2 uker igjen til langweekend og siste ferietur som en familie på 3. Neste gang vi drar noe sted blir det som en familie på 4...  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew, Minnimusa. Jeg ble sliten bare av å lese innlegget, må nesten legge meg litt nedpå  :laugh: Lykke til med salg av huset, håper at dere får et kjempegodt bud laaaangt over takst!!!

 

Nå er tiden for å passe på deg selv og babyen i magen Grøne. Og veldig kjekt med en lege som kjenner til historien din.  

 

Tussemor, så godt at du litt litt pause mellom ammeslagene og fikk unt deg litt luksus :)

Kaken smakte himmelsk og det beste var at jeg ikke fikk utslag i det hele tatt på blodsukkeret mitt. Så jeg unte meg likegjerne ett kakestykke til utpå kvelden.  Fikk også levert et par kakestykker til et par mødre som ikke kunne komme.

 

Lilu, jeg kan ingenting om pergotime. Min AMH var på 0.55 for halvannet år siden. FSH var på 18 (komma ett eller annet). Mannen hadde få svømmere (mindre enn 4 millioner) så vi fikk beskjed fra fertilitetslegen vår om at alt annet enn IVF/ICSI var umulig. Men vi fikk det utrolig nok til på naturmetoden mens vi sparte opp penger til forsøkene. Jeg må si at bare det å snakke med noen om problemene vi hadde med å lage barn var til god hjelp, selv med nedslående svar på prøver så følte jeg at vi hadde kommet oss et lite stykke på vei siden vi da visste hva problemet var. 

Utrolig nok fikk vi det til uten hjelp utenfra. Jeg prøvde noe som het ovaboost og fertilaid og utrolig nok ble jeg gravid første måned jeg prøvde dette. Jeg håper du får den hjelpen du trenger hos legen  :klem:

 

 

Unilon: Håper dere fikk en bra takst på huset! Furu ja, hmmm... 

 

Ellers så fikk jeg en overraskende babyshower på lørdag. Totalt uventet og absolutt ikke meg  :sjenert:  Men jeg slapp gudskjelov bleiekake og alt det der. De valgte heller å ta det på en restaurant med god mat og drikke og bare et par små pakker istedenfor å ta helt av (som tydeligvis er normen her borte..)

2 uker igjen til langweekend og siste ferietur som en familie på 3. Neste gang vi drar noe sted blir det som en familie på 4...  :wub:

PeppaPig! Tusen takk for svar. Mannen har noen fine svømmere ser det utsom. Jeg mistolket resultatet. Kan jeg kjøpe ovaboost og fertilaid på helsekosten eller apotek?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Phew, Minnimusa. Jeg ble sliten bare av å lese innlegget, må nesten legge meg litt nedpå :laugh: Lykke til med salg av huset, håper at dere får et kjempegodt bud laaaangt over takst!!!

 

Nå er tiden for å passe på deg selv og babyen i magen Grøne. Og veldig kjekt med en lege som kjenner til historien din.

 

Tussemor, så godt at du litt litt pause mellom ammeslagene og fikk unt deg litt luksus :)

Kaken smakte himmelsk og det beste var at jeg ikke fikk utslag i det hele tatt på blodsukkeret mitt. Så jeg unte meg likegjerne ett kakestykke til utpå kvelden. Fikk også levert et par kakestykker til et par mødre som ikke kunne komme.

 

Lilu, jeg kan ingenting om pergotime. Min AMH var på 0.55 for halvannet år siden. FSH var på 18 (komma ett eller annet). Mannen hadde få svømmere (mindre enn 4 millioner) så vi fikk beskjed fra fertilitetslegen vår om at alt annet enn IVF/ICSI var umulig. Men vi fikk det utrolig nok til på naturmetoden mens vi sparte opp penger til forsøkene. Jeg må si at bare det å snakke med noen om problemene vi hadde med å lage barn var til god hjelp, selv med nedslående svar på prøver så følte jeg at vi hadde kommet oss et lite stykke på vei siden vi da visste hva problemet var.

Utrolig nok fikk vi det til uten hjelp utenfra. Jeg prøvde noe som het ovaboost og fertilaid og utrolig nok ble jeg gravid første måned jeg prøvde dette. Jeg håper du får den hjelpen du trenger hos legen :klem:

 

 

Unilon: Håper dere fikk en bra takst på huset! Furu ja, hmmm...

 

Ellers så fikk jeg en overraskende babyshower på lørdag. Totalt uventet og absolutt ikke meg :sjenert: Men jeg slapp gudskjelov bleiekake og alt det der. De valgte heller å ta det på en restaurant med god mat og drikke og bare et par små pakker istedenfor å ta helt av (som tydeligvis er normen her borte..)

2 uker igjen til langweekend og siste ferietur som en familie på 3. Neste gang vi drar noe sted blir det som en familie på 4... :wub:

PeppaPig! Tusen takk for svar. Mannen har noen fine svømmere ser det utsom. Jeg mistolket resultatet. Kan jeg kjøpe ovaboost og fertilaid på helsekosten eller apotek?

Jeg kjøpte det via Amazon (bor ikke i Norge).. Vet ikke om de shipper til Norge, men kanskje høre om helsekosten har hørt om det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Phew, Minnimusa. Jeg ble sliten bare av å lese innlegget, må nesten legge meg litt nedpå  :laugh: Lykke til med salg av huset, håper at dere får et kjempegodt bud laaaangt over takst!!!

 

Nå er tiden for å passe på deg selv og babyen i magen Grøne. Og veldig kjekt med en lege som kjenner til historien din.  

 

Tussemor, så godt at du litt litt pause mellom ammeslagene og fikk unt deg litt luksus :)

Kaken smakte himmelsk og det beste var at jeg ikke fikk utslag i det hele tatt på blodsukkeret mitt. Så jeg unte meg likegjerne ett kakestykke til utpå kvelden.  Fikk også levert et par kakestykker til et par mødre som ikke kunne komme.

 

Lilu, jeg kan ingenting om pergotime. Min AMH var på 0.55 for halvannet år siden. FSH var på 18 (komma ett eller annet). Mannen hadde få svømmere (mindre enn 4 millioner) så vi fikk beskjed fra fertilitetslegen vår om at alt annet enn IVF/ICSI var umulig. Men vi fikk det utrolig nok til på naturmetoden mens vi sparte opp penger til forsøkene. Jeg må si at bare det å snakke med noen om problemene vi hadde med å lage barn var til god hjelp, selv med nedslående svar på prøver så følte jeg at vi hadde kommet oss et lite stykke på vei siden vi da visste hva problemet var. 

Utrolig nok fikk vi det til uten hjelp utenfra. Jeg prøvde noe som het ovaboost og fertilaid og utrolig nok ble jeg gravid første måned jeg prøvde dette. Jeg håper du får den hjelpen du trenger hos legen  :klem:

 

 

Unilon: Håper dere fikk en bra takst på huset! Furu ja, hmmm... 

 

Ellers så fikk jeg en overraskende babyshower på lørdag. Totalt uventet og absolutt ikke meg  :sjenert:  Men jeg slapp gudskjelov bleiekake og alt det der. De valgte heller å ta det på en restaurant med god mat og drikke og bare et par små pakker istedenfor å ta helt av (som tydeligvis er normen her borte..)

2 uker igjen til langweekend og siste ferietur som en familie på 3. Neste gang vi drar noe sted blir det som en familie på 4...  :wub:

PeppaPig! Tusen takk for svar. Mannen har noen fine svømmere ser det utsom. Jeg mistolket resultatet. Kan jeg kjøpe ovaboost og fertilaid på helsekosten eller apotek?

 

 

Her er innholdet i ovaboost: http://www.fairhavenhealth.com/ovaboost.html

og her er innholdet i fertilaid: http://www.fertilaid.com/fertilaid-women-supplement-facts

 

Det er jo ikke noe mistenkelige saker i noen av de, så jeg antar hvertfall at helsekosten i Norge kanskje allerede har noe tilsvarende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei søtsnupper, rugere og humpere!

Fikk med meg at det er kommet en positiv test her inne siden sist! :duskedame: Gratulerer!!

Spennende med disse små og retningene de velger ut av magehuset, godt at siste seteleie har snudd seg av seg selv så du slapp valget/argumentasjonsrekka.. Her ble det ks ut fra eget valg - når ytre vending ikke blir utført her oppe så jeg ikke det som et alternativ med mitt høye blodtrykk og andre risikofaktorer tatt i betraktning. Kommer nok alltid til å ha et snev av dårlig samvittighet for at snuppa ikke kom ut "rette veien" og dermed er mer disponert for alskens huff. Men for meg var selve operasjonen en god opplevelse, og jeg var i overraskende god form etter operasjonen. Nok om det - er jo ei evighet siden! ;)

 

Her går det greit - snuppa er 5 1/2 mnd og er nå stort sett bare blid og sjarmerende. Sover greit om natta med bare et par matpauser innimellom og starter dagen mellom kl 06 og 7.30. Ikke noe problem å stå opp med ei jente som starter dagen med et kjempestort smil! ♡ Og så pleier hun å ha et par runder med søvn i løpet av dagen. Spiser grøt og litt banan/pære og sånne ferdiggreier fra Ella's. Lurte på om noen av dere har erfaring med sånn greie som ungene holder selv mens de smaker på frukt (biter av banan, pære, melon etc) på en trygg måte? Liksom en pose som de smatter på så de ikke får store biter? Hun viser voldsomt til interesse for alt som vi putter i oss - så snart er hun klar for middagsbordet sammen med oss! :) Ellers gleder vi oss til hennes første reise, vi skal til Hadeland for å feire 17.mai og tar oss noen dager ekstra der i ettertid. Har kjøpt bæresele for overleve transportetappene på flyplassen, reiser uten vogn for det får vi låne der nede. Blir deilig å oppleve litt vår!!

Hvordan er det med lynne og personlighet til lilleberta, Tussemor? Ser du hvem av søsknene hun ligner på? Og er flokken din lik hverandre av utseende?

Minnimusa: høres ut som en heseblesende måned dette her - husk å kose deg og hvile litt innimellom! ;)

Fikk det plutselig travelt her, skal innom familiens eldste (nevnt tidligere i tråden, litt av en personlighet) så jeg får komme sterkere tilbake ved neste anledning - rakk dessverre ikke å kommentere dere alle, eller etterlyse dere jeg ikke har lest noe om på evigheter. Tenker på dere oftere enn jeg er innom, håper det blir en god 17.mai for dere alle og at det snart kommer en gjeng med gode spirer for å fylle opp i 1.trimester!!! :) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...