Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Takk som spør Krumelur ;) , jeg føler meg i grei form, men blir self fort sliten og div vondter i bekkenet (de normale plagene 😳). Fikk påvist høyt blodtrykk i går da :( , bare undertrykket da men... En uke til keisersnitt nå, kjenner d blir greit å få baby ut nå, selv om det blir 15 dager før termin... Særlig når undertrykket har blitt 94 😳 .

 

Lykke; god bedring og god ruging videre! Ikke noe allright å oppleve slikt, spesielt ikke når man er gravid.. Men de passer vel godt på deg og du får flere UL?

 

Får vel prøve å mobilisere litt energi og sortere/stryke litt klær, pakke bag, montere babyseng og vogn. Har alt i hus, meeeeen ikke gjort finishen for å si det sånn 😜😜. Er vel på tide nå en uke før KS! Har alltid god tid jeg, tror j selv😂😂😂

Endret av Bonanza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare en uke, Bonanza?! :) Da er det på tide med pakkings, ja! Plutselig skjer det noe som fremskynder ks og da er det greit å være klar! Husk å følge med formen din ellers, nå som undertrykket er i bevegelse, hvil deg når du kan som en god soldat.. og hvis du ikke har gjort det - gjør noe hyggelig som det ikke er så lett å få gjort med mini de første ukene. Er så glad for mine venninnedater med lunsj og kino for nå er det jentungen først, sist og i mente. Og det er fint! ;)

 

Håper dere søringer av oss nyter de fantastiske temperaturene. Her fryser vi fortsatt på beina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, bare en uke igjen, Bonanza?  Enig med Apex da, gjør noe som du ikke får gjort etter fødsel! 

 

Huff, Lykke, du ble vel redd når du fikk så vondt? Har skjønt det sånn at blindtarmbetennelse er helt sinnsykt vondt, du trodde kanskje det var noe med den lille? Godt at du har fått sett til lille nurket, når du har kommet til uke 10 og alt er fint er jo sjansene veldig gode for at det skal gå brillefint :)

 

Hvordan går det i nyfødtbobla, Tussemor? Spent på å høre fra deg om både fødsel og barseltid, når du får tid og overskudd mellom puppingen! 

 

Ja Apex, er glad for det nydelige været, men sitter nå inne foran pc og prøver å få gjort noe med bacheloroppgaven. Det går særdeles tregt, kan jeg opplyse om. Det virker som om gravidhjernen har tatt over, det er jo bare grøt der inne! Men, det er deilig å slippe masse klær, og fantastisk for ungen å være ute hele dagen i barnehagen. I går var det jo så fint at vi var ute og sykla litt før leggetid, tror vi skal gjøre det i dag og.

 

Ellers har lillegutt der inne vært ganske aktiv, det tar jeg som et godt tegn. Det var en dag han var veldig rolig, da holdt jeg på å gå i frø her, men det tok seg heldig vis opp til slutt. I går kveld og i natt har han romstert så mye at jeg er spent på om han kan ha snudd seg. Det var sånn det var med storebror iallfall. Det får jeg se på fredag, evt kjenner jeg stortsett hvor hodet er hvis han begynner å hikke. 

 

Vel, ha en fin dag, damer, nå er det tilbake til oppgaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God betring Lykke :) Godt at du fekk sjå at lille nurk har det bra inni der trass alt. No må du få litt pause frå action!

 

Berre ei veke Bonanza, jammen går tida fort!!

 

Din er vel snart konfirmant Apex? ;) Og ja, vi har hatt nydelege temperaturar her i det siste, ein smak av sommar.

 

Krumelur, godt han tok til vet og viste at han var der :)

 

Her er det el-veke, så får vi sjå kva vi rekk når mannen er i jobbturnus og berre tilfeldig heimom. Reknar med det ikkje vert treff denne runden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til deg Lykke! 

 

Oj, kanskje på tide å pakke ja Bonanza ;) Mye som kan skje på en uke! 

 

Har hatt noen triste dager. En jente jeg jobbet med har tatt selvmord så tankene mine har gått til hennes familie.  Vi vet ikke hva som lå bak beslutningen til å ende det på denne måten, utad virket jo alt fint. Men det er kanskje ofte sånn... 

 

Ellers så tikker dagene (sakte men allikevel fort) fremover - 40 dager igjen!!

Ja, takk og lov at jeg ikke jobber Krumelur. Tror ikke arbeidsgiver hadde vært så veldig glad for at jeg måtte kjøre til legetime hver bidige uke, men så er ikke gravide så veldig verdsatt som arbeidstakere heller her borte... 

 

Krysser fingre for alle prøvere der ute! På tide å nyte sommerværet dere opplever nå med en runde eller to på verandaen/i hammocken/på stranda/i baksetet på bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye tussemor! Håper alt står bra til :) får ikke med meg så mye av det som skjer her i tråden :P nok å holde på med her, pluss ammetåke,hehe. Tenk at imorgen er guttene 8 uke gamle, tida går fort! Var på 6 ukers kontroll hos lege på helsestasjon på mandag, de legger fint på seg og utvikler seg fint :D ....men tvilling1 er blitt forkjølet og har mistet stemmen nesten helt, så han klarer kun å pipe når han egentlig gråter :( men glad han ikke er tett og har ikke feber.

 

Lykke til med ks bonanza! Neste gang jeg stikker innom har du helt sikkert født ;)

Så godt at frøkna di klatrer i vekstkurven nå, apex ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjonene jenter!!!! :wub: Det har vært noen intense dager både i forkant av fødselen og selve fødselen, men nå er det aller meste bare bra. Lillemor er litt forkjølet, noe mamman hennes har vært også...men hun er bare så rå søt når hun nyser <3

Jeg har forsøkt å skrive ned fødselshistorien, men hver gang jeg begynner å skrive våkner lillemor :-P, men her er den i allefall ;-) :

Jeg er litt usikker på om dere fikk med dere at jeg ble innlagt den 13 april pga høy puls og lite aktivitet hos lillemor? De kalte det stille CTG, så jeg ble liggende på føden med registrering frem til 15 april. I tillegg utredet de oss i alle bauer og kanter med UL og dopler, CTG og det som ellers var mulig. De begynte også å snakke om stresstest for å sjekke om frøkna ville tåle riene, men det ble det heldigvis ikke noe av. Jeg skjønte på overlegene at de på mange måter hadde lyst til å få henne ut, men alt så bra ut og de hadde ingen medisinsk eller sosial grunn til å ta henne ut heller...Heldigivs var de utrolig flinke til å diskutere med meg og fortelle meg det de tenkte. Hun som tok doppler sa at hun kunne se noe i fostervannet, men det var vanskelig å si hva det var (det fikk vi se senere :-P). Så, jeg ble sendt hjem med beskjed om å komme rett inn om vannet gikk eller riene startet. Jatta tenkte jeg, tok med meg bagen og dro hjem. Kjente på vei hjem at jeg ikke var i form, så det var egentlig greit å få ett par dager å bli frisk på før fødsel, tenkte jeg.....Vel hjemme gikk jeg rett til sengs kald og kvalm. Sov noen timer før gubben kom hjem og vi to spiste middag sammen. Jeg følte meg fremdeles uggen, så jeg tok en varm dusj, snakket med ungene og la meg. Spilte ett slag med sjakk med eldstemann før jeg sto opp, tok paracet for halsvondten min (for denne natta skulle jeg sove godt...) Våknet i 22 - 23 tiden med noen merkelige murringer i ryggen..prøvde å sove, men fikk det liksom ikke helt til. Etterhvert skjønte jeg at det kanskje var begynnende rier, så jeg tok tiden og observerte litt. 4 min mellom hvert "tak". Så jeg sto opp, litt forskrekket og gav beskjed til gubben om at jeg hadde rier og at vi måtte ringe føden. Der fikk jeg beskjed om å komme rett inn. Hadde fremdeles lite vondt, så vi forberedte svigermor på at vi nok kom hjem igjen. I bilen på tur til sykehuset var det plutselig 2 min mellom riene Uttrykksikonet tongue og noe mere vondt, i akuttmottaket (det tar 15 min å kjøre fra oss til sykehuset) var det plutselig så vondt at jeg måtte holde meg i veggen...nå skjønte jeg fint lite...dette gikk litt vel raskt tenkte jeg, men hjem skulle jeg...trodde jeg....Vel oppe på føden så jordmora på meg og sier: "Jeg tror bare vi legger deg rett inn på fødestua jeg..." Kl 0100 hadde jeg 4 cm åpning, ca 10 min etterpå gikk vannet og det var skikkelig misfarget (det var det de hadde sett på doppleren). Jeg ble livredd og krevde keisersnitt straks, men jm var roen selv. Riene eskalerte så raskt at jeg ikke hang med...fytti så vondt. Jeg begynte så å jamre etter epidural, for jeg tenkte at disse smertene takler jeg ikke i lengden ( etter min erfaring var det 8cm smerter). Ca 0200 var jeg 6cm...Trodde seriøst jeg skulle dø, så vondt gjorde det, så....joda jeg skulle få epidural...anestesien kom nesten med en gang 0220 kom de...verdens nydeligste anestesilege, lot meg få jobbe meg gjennom riene også jobbet han raskt samtidig som han forklarte hva han gjorde (ikke at jeg brydde meg det kvækk om hva han sa :-P )i det legen skulle til å stikke kom første pressrie. Oi, hørte jeg legen si til jm, tror du skal sjekke henne før jeg stikker. Noe hun gjorde, hvorpå jeg hører oi, her står hodet...Jeg ulte som bare en fødende kvinne i sjokk kan, lå fremdeles i fosterstilling, rakk ikke løfte beina før neste pressrie og der stod jm med verdens nydeligste lille Nila klokken var da 0227. Det var så travelt på føden denne natten at de hadde kalt inn ekstra jordmødre, men det var ingen som hadde tid til å hjelpe oss. Gubben var i sjokk og fikk heller ikke hjulpet til med å løfte beinet mitt. Så det ble mildt sagt en "trang fødsel" på lillemor :-D Jeg trodde jeg hadde opplevd den ultimate fødselen på nr 3, men dette var bare noe helt for seg selv. Det å få kjenne på hvilke krefter som bor i en, få kjenne på hvordan naturen helt naturlig tar hånd om "ett problem", det hadde ikke vært gunstig for lillemor å vært stort lengre i magen pga det fryktelig misfargede fostervannet (det så ut som diare rett og slett). Det at det bare var meg og jm som gjorde jobben osv...nei, det var en fantastisk finale på min "karriere" som fødende kvinne!!!!!!!! Nå nyter vi dagene og bruker tiden til å bli godt kjent med hverandre. Gubben engasjerer seg på sin måte og viser stor forståelse for at mor må spise, sove og amme :wub: 

 

Bonanza, lykke til med ks, tenk så fort tiden har gått!!!!!! Gleder meg til å høre fødselshistorien din!!!!!!!

 

Krumelur, du må bare ta det med ro når du får beskjed om det. Lillegull i magen er det aller viktigste nå!!!!!!! Masse lykke til med innspurten!!!!!

 

Peppapig, en god varm klem til deg! Det var virkelig vondt å høre om hun som valgte å forlate denne verdenen...det skal jaggu meg ikke være lett bestandig!!!!!

 

Chloe, kjekt å høre fra deg!!!!! Kjenner til at det er travelt med 4 :-)

 

Nå er lillefrøkna våken og jeg er brennsikker på at hun trenger ny bleie :-P 

 

God varm klem til dere alle og massevis av babystøv til dere som vil ha ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jammen det var spennande å lesa historien igjen eg Tussemor, haha- litt innleving då veit ein.

Takkar ja til babystøv!!

 

Tenk berre 40 dagar Peppa!! Må seia eg vert litt misunneleg på sommarsnakket, hadde smaken av sommar i helga her, trur vi kan greia veldig mykje meir av det før vi blir lei..

 

Korleis går det med deg Bonanza?

 

Håpar tvillingen kjem seg raskt Chloe :) Og Nila di og Tussemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonanza: ingen oppfølging videre så vist jeg vet, eneste jeg fikk beskjed om var at jeg måtte ta kontakt med legen min for å fjerne stinga, og for evt å bli videre sykemeldt... Men jeg skal på kontroll når jeg er 13 uker, da kommer jeg til å be om enten hjertelyd eller UL, for jeg har tross alt fått i meg en del medisin o.l. den siste tiden...

 

Krumelur; jeg var egentlig ikke så redd for den lille, gikk til lege med en gang jeg kjente at det var noe som ikke stemte.. Hadde ganske vondt siste natten hjemme, men det var helt andre smerter enn de gangene jeg har mistet. Så da det ble ordentlig grisevondt var jeg allerede innlagt, og fikk smertestillende med en gang.

 

Har fortsatt øm og "spreng" mage, og klarer fortsatt kun å ligge på rygg, både på dag og natt, så jeg er litt lei nå... Jeg vil bli bra nåååå, slik at jeg kan glede meg over den lille i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, for en fødselshistorie Tussemor! Gratulerer så mye igjen  :babyjente:

 

Guri, tenk at de er 8 uker allerede Chloe. Syns det var bare sist uke at de ble født jeg :) God bedring til ene tvillingen!

 

Hvordan går det Bonanza? Er du klar? 

 

Lykke, jeg håper du føler deg bedre snart! Og det skulle jo bare mangle om de ikke tar en ultralyd mtp at du gikk gjennom operasjon mens du var gravid.. Spør om det så får du det helt sikkert :)

 

Jeg tror jeg snakket litt for høyt om sol og sommer Grøne. For siden jeg skrev sist innlegg har det regnet her for det meste. Hatt haglstorm som skadet bilen (siden vi glemte å sette den i garasjen)  og det samme skal visst skje ikveld.. Men denne gangen lar vi bilen stå ute med vilje, vi håper at den skal bli totalskadet slik at vi kan kvitte oss med den med god samvittighet hhehe

 

Jeg var på memorial service igår for hun som døde,  og det var en meget trist, men veldig fin opplevelse. Det var helt utrolig hvor mange som møtte opp for å vise sin støtte til familien. Uff, jeg begynner nesten å gråte når jeg skriver dette.. Følelsesladet seremoni, det var ikke et tørt øye å se... 

 

Ellers så var jeg på vekstkontroll og babyen ble estimert til å veie 2183 gram nå ... Akkurat midt på treet :D Har nesten alt på plass nå. Mangler bare litt småtterier (som stellematte og slike småting) så føler at vi er temmelig i mål nå. Bare å vente på baby :D

 

Håper dere alle vil få en nydelig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Tussemor ! Skal gi lyd fra meg her når jeg er ferdig på tirsdag ☺️ . Fødselshistorien din har j lest flere ggr nå! Spennende og levende fortalt!!! Bøyer meg i støvet🌟👍!

 

Grøne; formen er Ok, men blir jo pittelitt hypokonder når jeg har fått påvist høyt BT. Er jeg litt kvalm nå,litt vondt i hodet kanskje? 😉😉 . Føler meg ikke akkurat energisk, alt går litt tregt! Jeg er kjempespent foran tirsdagens operasjon, like snålt og spennende selv om jeg venter nr 4 👍 .

 

Lykke; absolutt gyldig grunn til å få ul synes jeg når du måtte operere med lille i magen 👍😉 .

Ei jeg ble kjent med på sykehuset da j fikk mitt første barn opplevde litt "motsatt" av deg. Hun var gravid i uke 25. Fikk smerter i magen og ble operert for blindtarmbetennelse. MEN d var prematur fødsel på gang, ikke blindtarmbetennelse! Da de oppdaget den virkelige årsaken til smertene var d forsent å stoppe fødselen, rakk ikke lungemodninfsdprøyter heller. Tragisk.... Ikke sammenlignbart m deg altså, bare kom på det nå.. Du hadde jo en reell betennelse!! Lykke til videre, dette blir bra😉!

 

PeppaPig; ja nå føler jeg meg klar😜. Er superspent på hele seansen, og spent på å møte den lille👍😉. Samtidig gleder jeg meg til å få alt overstått, og begynne opptrening av kroppen med gode trilleturer først og fremst ☺️.

Herlig å ligge midt på treet på målinger, det liker jeg best. Ligger under den grensa vesla mi da, de tipper 2900-3000 gram v KS dato 15 dager før termin. Personlig tror jeg ikke hun er over 2900 gram.

Endret av Bonanza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia heia Bonanza! No er det ikkje lenge att, gler meg til å høyra frå deg om det.

Takk Grøne!! Gikk ikke bare å "like" innlegget ditt, så gjorde d slik 😉😉. Kom bare ugyldig avstemning ?😳. Jaja samme det, sikkert teknisk feil eller noe😛. Dere hører fra meg i morgen, utpå ettermiddagen sikkert. Klem til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Bonanza, masse lykke til i morgen!! 4 barns tilværelsen er magisk og travel😉 god varm klem

Takk Tussemor! Dette er heelt snålt, baby snart, vite om når d skjer, operasjon! Joa, nervene er på plass nå i kveld/natt ja😳☺️.

Høres i morgen. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag, Bonanza!

Takk Krumelur! Sitter nå her med Ctg måler, og har fått beskjed om operasjon kl 13😳, blir en laaaang formiddag😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som vet hva normale verdier på østradiol og FSH er en dag før mensen?

Fikk brev fra lege nå om at jeg hadde lite egg igjen samt lav verdi på østradiol 0.04 og FSH 12.4.....Finner ut at det er normalt en dag før mensen jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som vet hva normale verdier på østradiol og FSH er en dag før mensen?

Fikk brev fra lege nå om at jeg hadde lite egg igjen samt lav verdi på østradiol 0.04 og FSH 12.4.....Finner ut at det er normalt en dag før mensen jeg da.

Menn: 0,7-11,1 IE/l

Kvinner:

Follikelfase: 2,8-11,3 IE/l

Midtsyklisk topp: 5,8-21,0 IE/l

Lutealfase: 1,2-9,0 IE/l

Klimakteriet: 21,7-153 IE/l

 

 

Anonymous poster hash: d461b...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som er sykepleiere, jeg fikk resultater på mine blodprøver etter el. Kan noe hjelpe meg med å tyde tallene?

 

Beta OESTRADIOL 78,1 pg/ml

 

PROGESTERONE 5,83 ng/ml

ECLIA - COBAS ROCHE 18,54 nmol/l

 

PROLACTINE 16,68 ng/ml

Endret av Lilu81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjonene jenter!!!! :wub: Det har vært noen intense dager både i forkant av fødselen og selve fødselen, men nå er det aller meste bare bra. Lillemor er litt forkjølet, noe mamman hennes har vært også...men hun er bare så rå søt når hun nyser <3

Jeg har forsøkt å skrive ned fødselshistorien, men hver gang jeg begynner å skrive våkner lillemor :-P, men her er den i allefall ;-) :

Jeg er litt usikker på om dere fikk med dere at jeg ble innlagt den 13 april pga høy puls og lite aktivitet hos lillemor? De kalte det stille CTG, så jeg ble liggende på føden med registrering frem til 15 april. I tillegg utredet de oss i alle bauer og kanter med UL og dopler, CTG og det som ellers var mulig. De begynte også å snakke om stresstest for å sjekke om frøkna ville tåle riene, men det ble det heldigvis ikke noe av. Jeg skjønte på overlegene at de på mange måter hadde lyst til å få henne ut, men alt så bra ut og de hadde ingen medisinsk eller sosial grunn til å ta henne ut heller...Heldigivs var de utrolig flinke til å diskutere med meg og fortelle meg det de tenkte. Hun som tok doppler sa at hun kunne se noe i fostervannet, men det var vanskelig å si hva det var (det fikk vi se senere :-P). Så, jeg ble sendt hjem med beskjed om å komme rett inn om vannet gikk eller riene startet. Jatta tenkte jeg, tok med meg bagen og dro hjem. Kjente på vei hjem at jeg ikke var i form, så det var egentlig greit å få ett par dager å bli frisk på før fødsel, tenkte jeg.....Vel hjemme gikk jeg rett til sengs kald og kvalm. Sov noen timer før gubben kom hjem og vi to spiste middag sammen. Jeg følte meg fremdeles uggen, så jeg tok en varm dusj, snakket med ungene og la meg. Spilte ett slag med sjakk med eldstemann før jeg sto opp, tok paracet for halsvondten min (for denne natta skulle jeg sove godt...) Våknet i 22 - 23 tiden med noen merkelige murringer i ryggen..prøvde å sove, men fikk det liksom ikke helt til. Etterhvert skjønte jeg at det kanskje var begynnende rier, så jeg tok tiden og observerte litt. 4 min mellom hvert "tak". Så jeg sto opp, litt forskrekket og gav beskjed til gubben om at jeg hadde rier og at vi måtte ringe føden. Der fikk jeg beskjed om å komme rett inn. Hadde fremdeles lite vondt, så vi forberedte svigermor på at vi nok kom hjem igjen. I bilen på tur til sykehuset var det plutselig 2 min mellom riene Uttrykksikonet tongue og noe mere vondt, i akuttmottaket (det tar 15 min å kjøre fra oss til sykehuset) var det plutselig så vondt at jeg måtte holde meg i veggen...nå skjønte jeg fint lite...dette gikk litt vel raskt tenkte jeg, men hjem skulle jeg...trodde jeg....Vel oppe på føden så jordmora på meg og sier: "Jeg tror bare vi legger deg rett inn på fødestua jeg..." Kl 0100 hadde jeg 4 cm åpning, ca 10 min etterpå gikk vannet og det var skikkelig misfarget (det var det de hadde sett på doppleren). Jeg ble livredd og krevde keisersnitt straks, men jm var roen selv. Riene eskalerte så raskt at jeg ikke hang med...fytti så vondt. Jeg begynte så å jamre etter epidural, for jeg tenkte at disse smertene takler jeg ikke i lengden ( etter min erfaring var det 8cm smerter). Ca 0200 var jeg 6cm...Trodde seriøst jeg skulle dø, så vondt gjorde det, så....joda jeg skulle få epidural...anestesien kom nesten med en gang 0220 kom de...verdens nydeligste anestesilege, lot meg få jobbe meg gjennom riene også jobbet han raskt samtidig som han forklarte hva han gjorde (ikke at jeg brydde meg det kvækk om hva han sa :-P )i det legen skulle til å stikke kom første pressrie. Oi, hørte jeg legen si til jm, tror du skal sjekke henne før jeg stikker. Noe hun gjorde, hvorpå jeg hører oi, her står hodet...Jeg ulte som bare en fødende kvinne i sjokk kan, lå fremdeles i fosterstilling, rakk ikke løfte beina før neste pressrie og der stod jm med verdens nydeligste lille Nila klokken var da 0227. Det var så travelt på føden denne natten at de hadde kalt inn ekstra jordmødre, men det var ingen som hadde tid til å hjelpe oss. Gubben var i sjokk og fikk heller ikke hjulpet til med å løfte beinet mitt. Så det ble mildt sagt en "trang fødsel" på lillemor :-D Jeg trodde jeg hadde opplevd den ultimate fødselen på nr 3, men dette var bare noe helt for seg selv. Det å få kjenne på hvilke krefter som bor i en, få kjenne på hvordan naturen helt naturlig tar hånd om "ett problem", det hadde ikke vært gunstig for lillemor å vært stort lengre i magen pga det fryktelig misfargede fostervannet (det så ut som diare rett og slett). Det at det bare var meg og jm som gjorde jobben osv...nei, det var en fantastisk finale på min "karriere" som fødende kvinne!!!!!!!! Nå nyter vi dagene og bruker tiden til å bli godt kjent med hverandre. Gubben engasjerer seg på sin måte og viser stor forståelse for at mor må spise, sove og amme :wub: 

 

Bonanza, lykke til med ks, tenk så fort tiden har gått!!!!!! Gleder meg til å høre fødselshistorien din!!!!!!!

 

Krumelur, du må bare ta det med ro når du får beskjed om det. Lillegull i magen er det aller viktigste nå!!!!!!! Masse lykke til med innspurten!!!!!

 

Peppapig, en god varm klem til deg! Det var virkelig vondt å høre om hun som valgte å forlate denne verdenen...det skal jaggu meg ikke være lett bestandig!!!!!

 

Chloe, kjekt å høre fra deg!!!!! Kjenner til at det er travelt med 4 :-)

 

Nå er lillefrøkna våken og jeg er brennsikker på at hun trenger ny bleie :-P 

 

God varm klem til dere alle og massevis av babystøv til dere som vil ha ;-)

WOW!! For en fødsel! Godt alt gikk bra! Hva kom misfargen på fostervannet av? Fikk du svar på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...