Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

PRøVERE:

 

elibjo: 31 år, gift. Bor i Vestfold. prøver på første barnet. ikm ca 27. august.

 

bumblebeee: 34 år, gift, 2 barn (4 og 2,5 år) Bor utenfor Stavanger. PP5 med ikm 19.okt Tidlig sa/kjemisk i juli og august.

 

lykkelig_3♥♥♥ 38 år, gift, 3 barn (5år, 4år,9mnd)Bor på østlandet. ikm 28 juli

 

Rime 37 år, forlovet (gifter meg i juli 2012 ), bor i nord norge, men kommer fra sunnmøre. Prøver på første barnet, har prøvd siden oktober 2009, en ma og en sa siden da, men oppdaget lavt stoffskifte og har brukt levaxin siden april 2012

 

Rosalie78: 33år, samboer, prøver på første barnet (prøvd ca 1/2år), Troms

 

Mammatilto: 32 år gml, 2 barn (3 og 5), er ikke aktive prøvere ennå, for er midt i flytting opp til finnmark

 

 

Sidney: 31 år, gift, bor i Stavanger, prøvd på første siden juni, IKM ca 02.11.

Hadde en SA i august.

 

G&G: 43 år, trønder, samboer, ei jente på 19 mnd straks, en MA 23. Juni, IKM rundt 1. september....om kroppen er i gjenge igjen, å det satser vi på. Skal prøve aktivt ut året her, om det ikke blir iløpet av den tiden gir vi oss:-)

 

Lythia: 32 år, samboer. Prøver på første barnet. Akkurat sluttet på pillen, så aner ikke når neste IKM er.

 

Polarq: 31 år, samboer, ingen barn fra før (men en hund!). Ikm i løpet av uke 41, mulig onsdag/torsdag (EL som flytter seg i hytt og gevær), men foreløpig små sjanser da samboer reiser mye og sist var det kun en "aksjelegging" to dager etter pos. EL test. 2. PP så langt, men regner nok med noen flere, da det er dårlig timing på reisene hans utover høsten! :(

 

øYENønskerLITEN: 31 år, samboer og bonusbarn. Prøver på nr. 1 - og er endelig i første pp :)

 

Hønny-bønny:35 år 3 barn,1 SA i 2011,ikke prøvd siden det da vi giftet oss i sommer og ville ikke ha mage da;-) EL nå så da får vi se hvordan mnd går;-)

 

GRAVID:

 

79kvinne: 33 år , har en gutt på 9 fra før. forlovet.samboerens første. Termin 1 april <3

 

Tøffe tøfflus:

 

Bomsa: Er 36år med en sønn på 3år og samboer. Bor i Oslo, men er opprinnelig fra Troms. Gravid i uke 33, samme uke som kalenderen:-) Venter ei jente rundt 1.oktober.

 

Tigerlise&Anton prøver igjen: 35 år (blir 36 like før termin), gift i 9 år, en gutt fra før (nov. 2009). Trønder og kontorrotte Ser ut som vi omsider får vårt etterlengtede 2. (og siste) barn med foreløpig termin 14. februar

 

Najaden: 39 innen babyen kommer. Tre barn fra før i alderen 2-12. Termin til nummer fire ser ut til å bli 23 april.

 

En til, please: 37 år med sønn på snart 18, datter på 5 og sønn på tre. Baker på et nurk, som forventes ut 23 april! Skulle giftet meg neste august, men forskyver det til august 2014. Først babykos og dåp....og slank midje!!

 

Tussemor5: 34 år, gift, 2 gull på 5 og 3 år, en sikker SA i mars, bor i møre og romsdalen. TERMIN 18 m1i (foreløpig mens termin)

 

Bokormamma: 34 år, gift, jente på 6 år og gutter på 3 og 1 fra før. Bor i Møre og Romsdal. Foreløpig termin 21. mai

Endret av Bumblebeee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neineinei Sydney og Cayenne. Hadde håpet på at Tanta holdt seg godt og grundig unna denne gangen. Men jeg heier videre!

 

Også for deg ØYENØnskerLITEN, spennende, men sikker også lange, dager i DPOland. Håper du får en rolig formiddag under dyna og at helsa kommer seg raskt.

 

Håper kvalmen etterhvert slipper taket nå, bokormmamma...Synes selv det begynner å lette nå(12+2), etter noen uutholdelige uker, så hold ut, du er der snart:)

 

Hvordan går det med formen din Tussemor? Hjelper ingefær?

 

Var til tidlig UL i dag, som jeg har postet et noe euforisk innlegg om på 1 tri. Det var en ubeskrivelig opplevelse.

 

Ønsker dere alle en deilig uke!! Klem til hver og en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hater jeg det meste....kvalmen er værre. Planleggings dag i barnehagen og gubben på jobb...å det bøtter ned ute...har ikke fått testet ingefærn enda. Har ikke vært utenfor døra på flere døgn :( er så sykt lei kvalm og trøtt....dere som fikk tanta nå, hun må parkeres snart altså, hun har ingenting med å komme uinvitert. Heier på dere jeg også. God varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uinvitert tante på besøk her hos meg i dag også! :( satser på at mannen er hjemme neste PP, men er satt opp med utenladsreise på jobben.. Dobbeltargh!! Hatedag for min del også. Sorry for negativt innlegg, måtte bare klage litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er :wub: Det hjelper på med heiagjeng! :) Neste pp sitter'n - for deg også, Polarq :) Bytter gjerne ut tantebesøk hver mnd med litt kvalme, ja! (Lett å si for meg, husker det ikke var superkult å være konstant uggen når jeg tenker meg om...) :P

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er :wub: Det hjelper på med heiagjeng! :) Neste pp sitter'n - for deg også, Polarq :) Bytter gjerne ut tantebesøk hver mnd med litt kvalme, ja! (Lett å si for meg, husker det ikke var superkult å være konstant uggen når jeg tenker meg om...) :P

 

Takk for det. Tar gjerne litt kvalme i bytte ja. Gikk nok inn i 1. PP med litt for høye forhåpninger på at dette skulle være enkelt å greit. Og nå starter jeg på 3. PP. Men etter å ha lest litt statistikk innser jeg at jeg har vært litt blåøyd med at det skulle gå så fort.

 

Nå er det trening og så kino med en god venninne! Det hjelper nok på humøret! :)

 

Lykke til for resten av gjengen, jeg skal ikke sende tanta videre på besøk etter hun har vært hos meg, lover! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er :wub: Det hjelper på med heiagjeng! :) Neste pp sitter'n - for deg også, Polarq :) Bytter gjerne ut tantebesøk hver mnd med litt kvalme, ja! (Lett å si for meg, husker det ikke var superkult å være konstant uggen når jeg tenker meg om...) :P

 

Takk for det. Tar gjerne litt kvalme i bytte ja. Gikk nok inn i 1. PP med litt for høye forhåpninger på at dette skulle være enkelt å greit. Og nå starter jeg på 3. PP. Men etter å ha lest litt statistikk innser jeg at jeg har vært litt blåøyd med at det skulle gå så fort.

 

Nå er det trening og så kino med en god venninne! Det hjelper nok på humøret! :)

 

Lykke til for resten av gjengen, jeg skal ikke sende tanta videre på besøk etter hun har vært hos meg, lover! ;)

 

Ha ha jeg takker for det!!! Vil ikke se henne på ca 12 mnd ;) Jeg er inni 1 mnd, prøver å ikke ha forhåpninger i det hele tatt, men vanskelig!! Kos deg på kino og trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt i verden, IKKE ønsk dere kvalme i svangerskapene deres :P Jeg holder på å bli gaaaaaal, og med tanke på at det er 4 - 6 uker igjen før det forhåpentligvis går over føles som krise....må være mye bedre å være trøtt hele tiden ;) Jeg ønsker dere alle snarlige spirer uten kvalme og oppkast!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt i verden, IKKE ønsk dere kvalme i svangerskapene deres :P Jeg holder på å bli gaaaaaal, og med tanke på at det er 4 - 6 uker igjen før det forhåpentligvis går over føles som krise....må være mye bedre å være trøtt hele tiden ;) Jeg ønsker dere alle snarlige spirer uten kvalme og oppkast!! :D

Stakkars deg! Vet veldig godt hvordan du har det! Jeg har spydd meg gjennom tre svangerskap, og spydde faktisk fremdeles den dagen vannet gikk med alle tre. Ikke noe som går over etter 12 uke her i huset :) Etter å ha fulgt flere hyperemesis regimer, så var det faktisk gode gamle Afipran som ga meg litt lindring i perioder. Spise jevnt, alle rekke å bli sulten. Drikke eplejuice med farris i og spise salte kjeks... Lykke til og masse sympati, vet godt hvordan du har det! Allikevel håper jeg på runde 4 ;) Ha en glad dag! Klem!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Tussemor! (Husker ikke om jeg rakk å gratulere før vi reiste!)

 

Alle dere andre - jeg følger med dere, og krysser fingrene for at spirene sitter snart!

 

Her går alt fremdeles veldig greit. Har vært på duo-test i forrige uke, og alt ser veldig bra ut (har ikke fått blodprøveresultatene ennå, men UL-legen mente det ikke skulle være noe å bekymre seg for).

 

Andre nyheter: Vi flytter ut av landet! Mannen min har fått et tilbud om drømmejobben, og vi har nå vært og "testet" om vi kunne tenke oss å flytte - og har funnet ut at vi gjør et forsøk. Har fått forsikringer om fødeplass på et bra sykehus, og har fått plass til ungene på den skandinaviske skolen. Vil ikke si så mye mer om hvor, for da er jeg i alle fall lett gjenkjennelig :).

 

Men det betyr at jeg neppe kommer til å være så veldig aktiv her :( - har MYE å gjøre framover for å få de siste detaljene på plass, og så bærer det av gårde.

 

Så OM jeg ikke rekker å være her så veldig mye, så vil jeg bare si at jeg har satt så enormt pris på all støtten og omsorgen jeg fikk her i de første, rimelig traumatiske, ukene av svangerskapet - og hvor glad jeg er blitt i dere - selv om jeg bare kjenner nick'ene deres.

 

Jeg ønsker dere alle all verdens lykke!

 

God klem og masse babystøv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Najaden!! Gjett om du vil bli savnet! Ønsker deg all lykke i din nye tilværelse, hØres virkelig spennende ut...HÅper vi ikke mister deg helt da..er jo sikkert internett der du drar ogsÅ :)

 

Ellers sÅ krysseer jeg fingrene for at i oktober blir det spireboom her inne pÅ forumet. FØler pÅ meg at flere kommer til Å flytte nicket sitt ned under GRAVID pÅ listen vÅr i lØpet av denne perioden. Heia og happy humping he he..

 

Og Bomsa...har babyen kommet? Er sÅ spent:)

Endret av En til, please.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, najaden! For et eventyr for både store og små! Lykke til!

Her er dagene fortsatt preget av uutholdelig kvalme. Har ikke hatt det slik med de andre tre, så dette holder på å drive meg til vanvidd:( pjuuuuk! Prøver å finne noe å strikke eller pusle med til nurket, men synes til og med strikkeoppskrifter er kvalmende... Ønsker dere andre kvalmefrie spirer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Skuffa!!!!

 

Blir ikke satt igang før i morgen, herreminhatt nå er jeg ferdig kan dere tro!!!

Vondt overalt og skikkelig klar for å få jenta mi.

Har regerett angst for at dette skal gå galt, er så redd...

Men i morgen kl 12 får jeg satt inn ballong, den skal jeg gå med til den faller ut og da er det over på vaginale piller til riene kommer...håper de blir sterke og gode...senest søndag er alt over.

Najaden, lykke til:-) Høres kjempespennende ut:-) Oppdatering ønskes etterhvært..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Tussemor! (Husker ikke om jeg rakk å gratulere før vi reiste!)

 

Alle dere andre - jeg følger med dere, og krysser fingrene for at spirene sitter snart!

 

Her går alt fremdeles veldig greit. Har vært på duo-test i forrige uke, og alt ser veldig bra ut (har ikke fått blodprøveresultatene ennå, men UL-legen mente det ikke skulle være noe å bekymre seg for).

 

Andre nyheter: Vi flytter ut av landet! Mannen min har fått et tilbud om drømmejobben, og vi har nå vært og "testet" om vi kunne tenke oss å flytte - og har funnet ut at vi gjør et forsøk. Har fått forsikringer om fødeplass på et bra sykehus, og har fått plass til ungene på den skandinaviske skolen. Vil ikke si så mye mer om hvor, for da er jeg i alle fall lett gjenkjennelig :).

 

Men det betyr at jeg neppe kommer til å være så veldig aktiv her :( - har MYE å gjøre framover for å få de siste detaljene på plass, og så bærer det av gårde.

 

Så OM jeg ikke rekker å være her så veldig mye, så vil jeg bare si at jeg har satt så enormt pris på all støtten og omsorgen jeg fikk her i de første, rimelig traumatiske, ukene av svangerskapet - og hvor glad jeg er blitt i dere - selv om jeg bare kjenner nick'ene deres.

 

Jeg ønsker dere alle all verdens lykke!

 

God klem og masse babystøv

 

 

Høres spennende ut da :-) masse lykke til med nytt land og resten av svangerskapet. Blir og savn deg her inne da. Vært trivelig å blitt " kjent " med deg da :-) kos deg. Klem vidre. Håper du ser innom av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Skuffa!!!!

 

Blir ikke satt igang før i morgen, herreminhatt nå er jeg ferdig kan dere tro!!!

Vondt overalt og skikkelig klar for å få jenta mi.

Har regerett angst for at dette skal gå galt, er så redd...

Men i morgen kl 12 får jeg satt inn ballong, den skal jeg gå med til den faller ut og da er det over på vaginale piller til riene kommer...håper de blir sterke og gode...senest søndag er alt over.

Najaden, lykke til:-) Høres kjempespennende ut:-) Oppdatering ønskes etterhvært..:-D

 

Lykke til med morgendagen :-) om ikke så lenge sitter du med nurket i armene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda Bomsa, blir så forbanna på dette helsevesenet i blant. Håper du fikk dem til å røske skikkelig i deg slik at fødselen kanskje starter av seg selv!!! Uansett, masse lykke til!!! Najaden, hørtes skikkelig spennende ut. Håper du finner veien tilbake innimellom. Masse lykke til uansett! Jeg har hatt en usedvanlig god dag. Ulmende kvalme, men ikke like intens som den har vært. Kjenner at jeg skal spise litt snart, men må få eldstemann i seng først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennede Najaden! Håper det er et varmere land enn vårt kjære Norge ;) Jeg håper du titter innom av og til. Masse lykke til <3

 

Bomsa: hvor langt på overtid er du? Uansett er det ikke lenge igjen før du har nurket i armene. ønsker deg en lett fødsel.

 

Her er formen stigende og jeg får tusle meg avgårde på jobb i morgen. Jeg nevnte det for en av de ansatte i ungenes barnehage at jeg hadde fått ny jobb, og plutselig var det enda ei som visste det..hun skulle også begynne samme sted. Så jeg tror jeg må informere sjefen selv før ryktene når henne. Får bare håpe de ikke sier meg opp med det samme, er enda på prøvetid. Uff, gruer meg :(

 

Kjenner at tanken på å bli gravid er litt fjern. Tror liksom ikke at det kommer til å skje. Er vel 2-3 dpo i dag. Så om ca 10 dager vet jeg om det er over i pp 6 eller om mirakelet har skjedd :)

 

Så flott at du har hatt en god dag i dag tussemor. Er jo lov å håpe at det verste er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 daga over...surke vældig no..:-D Det går bra og pia har det fint i magen. Jeg var ikke moden i det hele tatt så de har vel ikke strippet eller noe da? Hun ville sikkert ha sagt i fra hvis hun så gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye for å ha en god dag i går. Nå er det på han igjen. Beste tilstanden er sovende. Sov til 1300 i dag i håp om en like fin dag som i går, meeeeeen det hjalp fint lite. Så nå spiser jeg, tyrkisk pepper og mandariner og klarer ikke være med ungene...blæh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med deg videre, jeg Sidney. Blir det ikm uke 45 på deg også eller?

 

Cayenne, satser på IKM i uke 44. Er på dag 4 nå;) dagene går seint, gleder meg til neste pp og skal prøve noen tips jeg fikk av gyn: hiv EL tester, ikke temp + ha sex annen hver dag mellom dag 7 og 15;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe! Husker du hadde masse masse sex sist gang!;) men vi har prøvd det nå i 4 pp;( Hatt sex 1-2 ganger dagen i 10 dager.. tenkte å spare litt på kruttet denne gang;) kanskje klemme inn en ekstra gang på selve dagen.. Off, tror jeg må stoppe å tenke så mye på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på den, Sidney. Har jo ikke hjulpet med el-tester i 16 mnd, så satser på at litt mindre stress og litt mer kos gjør susen :P Har jo tross alt blitt gravid to ganger før på den måten, og det tok oss 14 dager ;) Men det er jo noen år siden da...

 

Hvordan går det med fødinga, Bomsa? Tipper du er igang nå! :) Håper ellers alle dere kvalme får en bedre dag i morgen!

Nei, nå er det visst natta! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...