Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Positiv test!! Stor jubel i hjemmet og smilet går rundt. Snakk om lykkelig start på helga :)

 

Gratulerer asparges!!:) Velkommen til juniterminklubben:)

 

Håper elibjo og Bumblebee kommer raskt etter i 1. tri !!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer asparges!!! Herlig!! Bokormmamma, d hjalp å høre gitt. Kjenner at jeg automatisk forbereder meg på 2...kikka tom på tvilling vogn i dag :P har hatt en rimelig god dag i dag også og fått unnagjort ganske så mange julegaver!!! Deilig!! Nå er jeg derimot helt skutt og ligger i godstolen å ser i taket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Weee, gratulerer!!! Håper det er en trend her inne nå, slik at vi andre følger etter meget snart. Ikm om en uke her, men veldig usikker på om jeg har hatt el denne mnd. Koser meg iallefall med et glass rødt i kveld etter å ha handlet for hele neste uke. Litt husvask i morgen formiddag, og så kan helga komme :)

 

JEG OG VIL HA POSITIV TEST :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Tar en raskt titt før kvelden og TO som annonserer supre nyheter! Gratulerer så masse Asparges og m1980...utrolig gøy. Nå vil vi ha bare ha resten av damene med oss!! Ha en fin helg dere, med og uten rødvin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snille dere. :)

Håper at det smitter! ;)

Kos deg mens du kan, Bumblebeee.. Krysser fingrene for deg også.

 

Jeg satser på symptomfritt denne gangen også... ;)

 

Prøver å holde jubelen litt i sjakk foreløpig, for det er jo bare 4 uker og 4 dager enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk snille dere. :)

Håper at det smitter! ;)

Kos deg mens du kan, Bumblebeee.. Krysser fingrene for deg også.

 

Jeg satser på symptomfritt denne gangen også... ;)

 

Prøver å holde jubelen litt i sjakk foreløpig, for det er jo bare 4 uker og 4 dager enda..

 

Gratulerer!!! Så moro med gode nyheter her i kveld!

 

Jeg sitter med diverse symptomer, nokså likt da jeg hadde en kjemisk for 2 pp'r siden. Men spotter denne gangen også. Er nå 9dpo, meb tipper tanta er her for fullt om få dager. Tester nok uansett søndag eller mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Elibjo!

Jeg er litt grønn på noen av uttrykkene her.. Hva betyr egentlig kjemisk? Jeg spottet også sist jeg var gravid, håper spiren sitter likevel.. lykke til med testingen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumblebeee og andre som venter i spenning, heier på alle dere!! Virker som om det er en god steam her no, mange positive svar. God helg til alle ihop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M1980 på legekontoret her får man som regel ul i uke 12, bare for å sjekke antall og om det er liv. Gleder meg og gruer meg litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER BEGGE TO!!!

Så artig! Nå er det ikke mange vi venter på før vi kan flytte tråden vår altså. Siden jeg er stor tilhenger av positiv tenking, satser jeg knallhardt på at den gode tonen vi har her inne gjør at dere andre er etter om få uker:-) For en fin gjeng, altså!

Her jeg nesten kvalmefri på tredje dagen eller noe slik, og det er herlig. Nå kommer bare kvalmen snikende når jeg er sulten eller for mett. Og det kan jeg leve med!

Vi har ikke tenkt på tidlig UL. Maken har en drøm om tvillinger, mens jeg har mareritt om samme tema, så kanskje hadde det vært ok å bli kvitt den angsten, men jeg vet at det senere i svangerskapet blir mer enn nok pes med å reise flere timer til sykehuset, ordne barnevakter til de andre kraphylene osv, så jeg tror jeg bare drøyer den. Får se hva legen min sier. Er jo veldig stor veldig tidlig, og har vært mye mer kvalm enn tidligere svangerskap, så han hentydet sist at det kunne være greit å sjekke om det er to, men jeg tror jeg velger å fortrenge den tanken;-)

Håper dere får en nydelig helg, alle sammen! Stoooor kvalmefri klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at kvalmen begynner å lette, bokormamma! Spennende å høre om "marerittet" blir virkelighet.. ;) du har 3 fra før? hehe Det er virkelig helt fantastisk med tvillinger, selv om første året er ganske voldsomt.. Jeg blir glad dersom det viser seg at jeg har dobbelt opp nå også, selv om jeg helst ønsker en singelton for guttas del..

 

stor tidlig, og forsterkede symptomer høres jo litt tvillingsaktig ut.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj, m1980!!!! Det er en del tvillinger i familien, men ingen i denne generasjonen, så det ville vært typisk hvis jeg greide det, når jeg allerede har tre tette:-S

Det er sikkert fantastisk med tvillinger (har noen venninner som har det) men det fortoner seg som litt travelt når man allerede har en terrortropp på tre... Men, men... på UL med forrigemann viste det seg at de hadde vært to fra starten av, men den ene greide seg ikke... Var litt rart å se, men heldigvis ordnet kroppen opp av seg selv og det var veldig fint å se. Hadde nok vært verre om vi visste at det var to fra starten av. Slik det ble sist mistet vi liksom ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuu! Enda en kvalmefri morgen! Hurra!

Gleder meg over en seig morgen med småtassene. En rykende fersk sjokoladekake står på kjøkkenet og sender deilig lukt gjennom huset og dagen er planløs.... deilig! Håper dere får en strålende dag, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med kvalmefri morgen, Bokormamma! Kanskje det ikke er to likevel? :) Håper det for din skyld, høres liiiitt slitsomt ut med fem små... Må innrømme at jeg ikke kan si det samme - og denne kvalmen skyldes ikke graviditet :P Var nemlig på byen i går for første gang på sikkert et år, og det blir iallfall et år til neste gang!

 

Nå skal vi besøke noen venner med baby, håper det hjelper på fertiliteten å snuse inn deilig babylukt :) En uke til el nå tenker jeg, skal bli hard jobbing denne uka ;)

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Helt blank... 11dpo, som vanlivvis er det lengste jeg kommer før tanta kommer for fullt. Spotter mer og mer. Tar en test i morra også, men tror jeg tar en telefon til legen også.

 

Dette begynner å bli frustrerende, kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjuuk... Jublet litt tidlig idag. Men kvalmefri morgen var fint, selv om jeg nå ligger og stønner under teppet igjen:S men håper det er bare en engel der, ja! Puh! Føler meg som en ræva mor, her jeg ligger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...