Gå til innhold

Single prøvere - hvor er dere?


Philomele

Anbefalte innlegg

Miss Taurus; Du har rett. Vet ikke hvor jeg tok trippel fra.

 

Målte HCG idag. Var 62. Vet ikke om det er høyt eller lavt. Får se på torsdag. Da er det ny prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest meg mamma?

Hei, åssen går det med dere alle sammen.

 

Nå har mensen kommet, så nå er det nedtelling til eggløsning og tur til Danmark :) Denne måneden har jeg ferie, så ingenting kan stoppe meg fra å reise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, åssen går det med dere alle sammen. Nå har mensen kommet, så nå er det nedtelling til eggløsning og tur til Danmark :) Denne måneden har jeg ferie, så ingenting kan stoppe meg fra å reise :)

 

Ferie er bra :) slipper å stresse med fri fra jobb.

Jeg er ikke en prøver lengere. Er 4+4 sålangt har ikke spiren skuffet meg. UL om ca 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen og meg mamma : )

Her har det vært stille, hadde dobling av hcg som det skal være i forrige uke, så alt vel så langt. Skal ta tidlig UL for å bekrefte at alt er OK i uke sju, tenker jeg. Har jo opplevd tom fostersekk tidligere, så tar ingenting for gitt.

 

Var på besøk hos et vennepar i helgen, og mannen der hadde sagt til kona si at jeg var gravid før jeg fortalte det til dem! Og det fire dager etter IKM! Hadde ikke tenkt å si noe som helst til noen før etter uke 12, men måtte jo innrømme hvordan det sto til. Han sier det er fordi han kjenner meg så godt. Det gjør han jo, men synes likevel den var drøy, he-he.

 

Lykke til med nedtelling, meg mamma! Håper du lar oss følge deg på reisen nedover : )

 

Hvordan går det med deg, miss Taurus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere :)

 

Er her jeg også. Jobber på for å nå målet ;) Akkurat nå befinner jeg meg i en skikkelig thriller! Spottet litt i går på RD 9 og forventet mensen for fullt i dag. Det skjedde ikke og derfor tok jeg en hjemmetest på morgenurin på RD 10. Den er positiv, men tar det med fatning pga Pregnyl jeg har brukt etter innsett. Har spottet bittelitt i dag også. Må bare bruke de par neste dagene til hjelp for å vite mer sikkert, men dette er noen dager som er helt gæle å komme seg gjennom. Tør nesten ikke gå på to, hehe.

 

Kryss fingre jenter! Og lykke til alle sammen som snart skal avgårde, som er i rugeperioden og som faktisk har lykkes med spiren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?
Heisann dere :) Er her jeg også. Jobber på for å nå målet ;) Akkurat nå befinner jeg meg i en skikkelig thriller! Spottet litt i går på RD 9 og forventet mensen for fullt i dag. Det skjedde ikke og derfor tok jeg en hjemmetest på morgenurin på RD 10. Den er positiv, men tar det med fatning pga Pregnyl jeg har brukt etter innsett. Har spottet bittelitt i dag også. Må bare bruke de par neste dagene til hjelp for å vite mer sikkert, men dette er noen dager som er helt gæle å komme seg gjennom. Tør nesten ikke gå på to, hehe. Kryss fingre jenter! Og lykke til alle sammen som snart skal avgårde, som er i rugeperioden og som faktisk har lykkes med spiren :D

 

Krysser alle fingre og tær for deg veivalg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest meg mamma?
Hei, åssen går det med dere alle sammen. Nå har mensen kommet, så nå er det nedtelling til eggløsning og tur til Danmark :) Denne måneden har jeg ferie, så ingenting kan stoppe meg fra å reise :)
Ferie er bra :) slipper å stresse med fri fra jobb. Jeg er ikke en prøver lengere. Er 4+4 sålangt har ikke spiren skuffet meg. UL om ca 2 uker.

 

ååå, du er så heldig som har en liten spire :) Blir spennende med ultralyd, 2 uker går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?
Hei alle sammen og meg mamma : ) Her har det vært stille, hadde dobling av hcg som det skal være i forrige uke, så alt vel så langt. Skal ta tidlig UL for å bekrefte at alt er OK i uke sju, tenker jeg. Har jo opplevd tom fostersekk tidligere, så tar ingenting for gitt. Var på besøk hos et vennepar i helgen, og mannen der hadde sagt til kona si at jeg var gravid før jeg fortalte det til dem! Og det fire dager etter IKM! Hadde ikke tenkt å si noe som helst til noen før etter uke 12, men måtte jo innrømme hvordan det sto til. Han sier det er fordi han kjenner meg så godt. Det gjør han jo, men synes likevel den var drøy, he-he. Lykke til med nedtelling, meg mamma! Håper du lar oss følge deg på reisen nedover : ) Hvordan går det med deg, miss Taurus?

 

Hehe, litt synsk han kompisen din :)

Skal nok la dere følge med, må jo inn og se hvordan det går med alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er GRAVID :) Er på RD 12 og tok både en stavtest og en CB digital som sier i klartekst at jeg er gravid 2-3.

 

Endelig ser det ut til at det er min tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Veivalg!

 

Veldig hyggelig med positive tester her inne :)

 

Selv har jeg nettopp fått første mens etter SA'en. Noe som vil si at jeg nok ikke får reist ned i juli pga jobb, og kan se dårlig ut for august også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Veivalg! Veldig hyggelig med positive tester her inne :) Selv har jeg nettopp fått første mens etter SA'en. Noe som vil si at jeg nok ikke får reist ned i juli pga jobb, og kan se dårlig ut for august også :(

 

Håper dette går veien :)

 

Veldig trist med SA, huff.. og veldig kjedelig at du må vente så lenge før du kan ta neste forsøk igjen. Føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?
Jeg er GRAVID :) Er på RD 12 og tok både en stavtest og en CB digital som sier i klartekst at jeg er gravid 2-3. Endelig ser det ut til at det er min tur :D

 

Gratulerer så mye veivalg, endelig var det din tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, veivalg! Gratulerer så mye med positiv prøve : ) Er gode tider her inne nå, så må bare resten av gjengen på tråden tråkke i dine (våre) fotspor ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ett lite spm til dere single prøvere. Bare av nysgjerrighet, ikke for å være frekk! Hvor gamle er dere, og hvorfor ønsker dere å gjennomføre dette alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?

Her var det fryktelig stille om dagen, er alle blitt gravide :) eller har dere forsvunnet til andre forum?

 

Philomele - hvor er du, lenge siden jeg har sett deg her inne

 

Travelbug, Lycine, Timiane, veivalg og omatt - Dere koser dere nok med en liten spire. Hmmm, er jo ikke så rart det er stille her inne når alle dere er gravide :)

 

Tidenerinne - blir det noen julitur på deg?

 

Frøken Pandora - hvordan går det planene dine for høsten da?

 

snartsvanger? - åssen går det med deg, har du bestemt deg for og fortsette med prosessen med å bli mamma?

 

singel og babyplaner - åssen gikk med turen i mai?

 

 

IVF-mamma og Mintursnart? - hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett lite spm til dere single prøvere. Bare av nysgjerrighet, ikke for å være frekk! Hvor gamle er dere, og hvorfor ønsker dere å gjennomføre dette alene?

 

De er ønskelig at de som deltar i denne tråden står frem med nick. Gidder ikke svare anonyme brukere som ikke tør stå for spm sine. Finnes et anonymforum for dere.

 

Meg Mamma? Litt stille her. Noen av oss er nygravide, men følger med og håper dere andre kommer etter snart. Jeg er ikke på noe annet forum, men er i første trimester og håper på å være der lengere enn sist. Snart er jeg i uke 7. 2 dager til UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du tar et lite "opprop" Meg mamma?!

 

Regner med at mange har ferie om dagen, og som du skriver - at flere kanskje har blitt aktive på forum for gravide?

Regner med at det er spennende dager for deg nå Meg mamma?. Snart testedag, klarer du å holde deg helt til dagen eller kommer du til å begynne å teste før?

 

For min del har tanta vært på besøk i 2 uker :( Regner med at ikke alt kom ut sist, ho har vært rimelig sinna. Tok en ELstest på fredag, bare for å vite hvordan syklusen min lå an. Fikk superknallsterk strimmeltest og ble mistenksom. Tok en graviditetstest som også var positiv, noe som betyr at jeg fortsatt har hcg i kroppen. Har vært hos legen i dag og tatt blodprøve, så får jeg se imorgen hvor høy hcg er og om jeg trenger nok en ul for å sjekke om alt er ok.

Håper kroppen snart er i rute igjen, og at eggløsning klaffer med jobbfri i august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg mamma?:

Så hyggelig at du spør etter meg, og de andre :) Jeg er inne her hver dag og leser litt rundt, men jeg har ikke vært så aktiv i det siste selv.. Men jeg er her :)

 

GRATULERER til alle nygravide!! :D

 

Med meg går det veldig bra med :) Jeg husker ikke hva jeg har fortalt tidligere, men nå nyter jeg ventetiden frem til januar :) Litt godt å bruke penger på noe annet enn hormoner og gynekologtimer ;) Har tatt en pause fordi jeg fikk tilbud om ny jobb i mai (jeg begynner i august) som jeg har takka ja til! :D Jeg pendla tidligere.. Slitsomt! Så nå håper jeg kortere vei til jobben vil gjøre litt susen, når neste IVF begynner igjen i januar! Og jeg håper jo selvsagt at det blir det siste (før evt. et søskenforsøk) ;)

Jeg har altså tatt en liten pause i prøvingen pga ny jobb, og har muligheten til å vente litt også pga alderen min.

 

God sommer til dere alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det fryktelig stille om dagen, er alle blitt gravide :) eller har dere forsvunnet til andre forum? Philomele - hvor er du, lenge siden jeg har sett deg her inne Travelbug, Lycine, Timiane, veivalg og omatt - Dere koser dere nok med en liten spire. Hmmm, er jo ikke så rart det er stille her inne når alle dere er gravide :) Tidenerinne - blir det noen julitur på deg? Frøken Pandora - hvordan går det planene dine for høsten da? snartsvanger? - åssen går det med deg, har du bestemt deg for og fortsette med prosessen med å bli mamma? singel og babyplaner - åssen gikk med turen i mai? IVF-mamma og Mintursnart? - hvordan går det med dere?

 

Ja,jeg fortsetter,men har vært litt i bølgedaler i det siste.. Den ene dagen gleder jeg meg og er spent,den andre dagen "våkner" jeg liksom og lurer på hva i all verden jeg holder på med.. Flere som grubler mye? Jeg føler jeg gjør noe mot barnet, hvis jeg er så heldig å bli gravid. Takket være flere private mailer fra fantastiske jenter her inne, så valgte jeg faktisk Sellmer Klinik, og har allerede vært til samtale, og jeg er utroolig takknemlig for at jeg fulgte et godt råd der. De som driver klinikken er helt fantastiske og sendte meg info/barnebilde av 3 forskjellige åpne donorer (for meg var det helt klart at jeg ville ha en åpen donor), og faktisk følte jeg med en gang at den ene var helt rett mtp hårfarge og ellers andre trekk. Men jeg brukte litt tid på å bestemme meg 100%. Nå er det ca to uker til eggløsn, og plutselig kommer disse rare tankene om jeg virkelig passer til å bli mor, og virkelig vil det? Noen som er gravid eller har blitt mor og som vil gi meg et lite puff... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, blodprøven viste at jeg har hcg på 138 nå 6-7 uker etter SA'en :( Legen sa dette ikke er normalt og jeg er henvist til ultralyd på sykehuset. Er glad det blir sjekket opp, men håper de ikke finner noe og jeg må inn til utskrapning av rester eller noe. Jeg som hadde begynt å se framover og håper på ny inseminasjon i august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?
Ett lite spm til dere single prøvere. Bare av nysgjerrighet, ikke for å være frekk! Hvor gamle er dere, og hvorfor ønsker dere å gjennomføre dette alene?
De er ønskelig at de som deltar i denne tråden står frem med nick. Gidder ikke svare anonyme brukere som ikke tør stå for spm sine. Finnes et anonymforum for dere. Meg Mamma? Litt stille her. Noen av oss er nygravide, men følger med og håper dere andre kommer etter snart. Jeg er ikke på noe annet forum, men er i første trimester og håper på å være der lengere enn sist. Snart er jeg i uke 7. 2 dager til UL.

 

I dag du skal på ultralyd timiane? Blir spennende da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?
Så flott at du tar et lite "opprop" Meg mamma?! Regner med at mange har ferie om dagen, og som du skriver - at flere kanskje har blitt aktive på forum for gravide? Regner med at det er spennende dager for deg nå Meg mamma?. Snart testedag, klarer du å holde deg helt til dagen eller kommer du til å begynne å teste før? For min del har tanta vært på besøk i 2 uker :( Regner med at ikke alt kom ut sist, ho har vært rimelig sinna. Tok en ELstest på fredag, bare for å vite hvordan syklusen min lå an. Fikk superknallsterk strimmeltest og ble mistenksom. Tok en graviditetstest som også var positiv, noe som betyr at jeg fortsatt har hcg i kroppen. Har vært hos legen i dag og tatt blodprøve, så får jeg se imorgen hvor høy hcg er og om jeg trenger nok en ul for å sjekke om alt er ok. Håper kroppen snart er i rute igjen, og at eggløsning klaffer med jobbfri i august!

 

æsj, blodprøven viste at jeg har hcg på 138 nå 6-7 uker etter SA'en :( Legen sa dette ikke er normalt og jeg er henvist til ultralyd på sykehuset. Er glad det blir sjekket opp, men håper de ikke finner noe og jeg må inn til utskrapning av rester eller noe. Jeg som hadde begynt å se framover og håper på ny inseminasjon i august

 

ånei, tror du at turen i august går i vasken nå. Er så frustrerende når alt skal være så vanskelig :(

 

Må vel innrømme at jeg har testet alt ja, selv om jeg visste jo at det var alt for tidlig :wub: Testen var blendahvit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?
Meg mamma?: Så hyggelig at du spør etter meg, og de andre :) Jeg er inne her hver dag og leser litt rundt, men jeg har ikke vært så aktiv i det siste selv.. Men jeg er her :) GRATULERER til alle nygravide!! :D Med meg går det veldig bra med :) Jeg husker ikke hva jeg har fortalt tidligere, men nå nyter jeg ventetiden frem til januar :) Litt godt å bruke penger på noe annet enn hormoner og gynekologtimer ;) Har tatt en pause fordi jeg fikk tilbud om ny jobb i mai (jeg begynner i august) som jeg har takka ja til! :D Jeg pendla tidligere.. Slitsomt! Så nå håper jeg kortere vei til jobben vil gjøre litt susen, når neste IVF begynner igjen i januar! Og jeg håper jo selvsagt at det blir det siste (før evt. et søskenforsøk) ;) Jeg har altså tatt en liten pause i prøvingen pga ny jobb, og har muligheten til å vente litt også pga alderen min. God sommer til dere alle! :D

 

Blir godt med noen måneder uten alt styret med testing, medisiner og reising da regner jeg med :)

God sommer til deg og, kos deg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?
Her var det fryktelig stille om dagen, er alle blitt gravide :) eller har dere forsvunnet til andre forum? Philomele - hvor er du, lenge siden jeg har sett deg her inne Travelbug, Lycine, Timiane, veivalg og omatt - Dere koser dere nok med en liten spire. Hmmm, er jo ikke så rart det er stille her inne når alle dere er gravide :) Tidenerinne - blir det noen julitur på deg? Frøken Pandora - hvordan går det planene dine for høsten da? snartsvanger? - åssen går det med deg, har du bestemt deg for og fortsette med prosessen med å bli mamma? singel og babyplaner - åssen gikk med turen i mai? IVF-mamma og Mintursnart? - hvordan går det med dere?
Ja,jeg fortsetter,men har vært litt i bølgedaler i det siste.. Den ene dagen gleder jeg meg og er spent,den andre dagen "våkner" jeg liksom og lurer på hva i all verden jeg holder på med.. Flere som grubler mye? Jeg føler jeg gjør noe mot barnet, hvis jeg er så heldig å bli gravid. Takket være flere private mailer fra fantastiske jenter her inne, så valgte jeg faktisk Sellmer Klinik, og har allerede vært til samtale, og jeg er utroolig takknemlig for at jeg fulgte et godt råd der. De som driver klinikken er helt fantastiske og sendte meg info/barnebilde av 3 forskjellige åpne donorer (for meg var det helt klart at jeg ville ha en åpen donor), og faktisk følte jeg med en gang at den ene var helt rett mtp hårfarge og ellers andre trekk. Men jeg brukte litt tid på å bestemme meg 100%. Nå er det ca to uker til eggløsn, og plutselig kommer disse rare tankene om jeg virkelig passer til å bli mor, og virkelig vil det? Noen som er gravid eller har blitt mor og som vil gi meg et lite puff... ?

 

Jeg er ikke mor, og heller ikke gravid. Men skal love deg at jeg har tenkt veldig mye i forbindelse med denne prosessen.

Passer jeg til å være mamma, orker og klarer jeg ansvaret med å være alenemamma. Endel bekymring ang økonomi, hva vil folk si. Hva når barnet blir eldre og andre har pappa, men ikke mitt barn. Det er mye man tenker på. Men for min egen del har jeg funnet ut at dette er det rette for meg. Når en går gjennom denne prosessen føler jeg at valget er veldig gjennomtenkt og at barnet er veldig ønsket :)

 

Er dette første forsøket ditt, husker ikke helt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett lite spm til dere single prøvere. Bare av nysgjerrighet, ikke for å være frekk! Hvor gamle er dere, og hvorfor ønsker dere å gjennomføre dette alene?
De er ønskelig at de som deltar i denne tråden står frem med nick. Gidder ikke svare anonyme brukere som ikke tør stå for spm sine. Finnes et anonymforum for dere. Meg Mamma? Litt stille her. Noen av oss er nygravide, men følger med og håper dere andre kommer etter snart. Jeg er ikke på noe annet forum, men er i første trimester og håper på å være der lengere enn sist. Snart er jeg i uke 7. 2 dager til UL.
I dag du skal på ultralyd timiane? Blir spennende da :)

 

Du har virkelig opprop og holder oversikt over hele gjengen :)

Var til UL idag. 2 bankende hjerter. De lignet mest på reker faktisk. Det var nesten litt ventet at det var 2... utrolig nok. Bare så glad for at det var noe inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...