Gå til innhold

Single prøvere - hvor er dere?


Philomele

Anbefalte innlegg

Gjest meg mamma?

Da ble det ikke noen tur på meg denne måneden alikavel arrgh. Den eneste dagen i hele måneden jeg ikke kunne reise til Danmark, så kommer selvfølgelig eggløsningen :(

 

Så da er det bare å vente tålmodig en måned til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei - her er jeg også- Er ikke veldig aktiv her inne. Har vært prøver en stund, og er nå ruger igjen på fryseforsøk. Spennende! Vi er mange single som har fått barn, er gravide eller prøver å bli det -så du er absolutt ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har fulgt med litt på innleggene deres i det siste - og kjenner meg igjen i oppturene, skuffelsene, veeeeentingen etc etc. Har ei storkejente fra før av, og prøver nå å få søsken til henne :). Var på Stork for en uke siden, så nå venter jeg igjen.... Lurer innimellom på om jeg er helt gal som prøver meg på en til når jeg er alene, men......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt, meg mamma. Tålmodigheten blir jaggu testet i dette gamet!

 

Veivalg: Hvordan gikk det på UL i dag? Alt som det skal være, h¨per jeg : )

 

Sofia69: Skjønner at du er spent, ja : ) Hvor mange dager er det siden du satte inn? Har du satt inn flere egg?

 

Aime: Da er vi likt i løypa. Jeg satte også inne egg for en uke siden i dag. Er alene med en toåring, så tenker også noen ganger at jeg må være splitt pine gal, he-he. Men selv om enkelte dager er tøffe er de jo så absolutt i fåtall. Og tøffe dager har man jo enten man har barn eller ikke - tenker jeg : )

 

Håper jeg ikke har glemt noen nå. Selv har jeg det fint, uken har heldigvis sust avgårde. Er vel på rugedag åtte i dag. Regner innsettdag som dag 1, er det riktig? Eller er det dag 0?

 

Har selvsagt alle tegnene i boken, men det er jo hormonene jeg går på sin "feil". Hadde de samme tegnene på forrige forsøk, og da var jo testen blendahvit. Tenker at jeg vil teste i morgen, for å sjekke at eggløsningssprøyten er ute av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. må bare få lov til å "sutre" litt her i dag :/ Skulle egentlig hatt IVF mot slutten av denne uka her. Har gått og hangla de siste ukene og idag var jeg hos legen og han fant ut at jeg har senebetennelser i nakke/skulder/rygg og i tillegg har jeg fått ett kjempe psoriasisutbrudd som har ført til en hudinfeksjon med gule stafylokokker. Satser nå på at AB- tar knekken på bakteriene kjapt så jeg kanskje kan starte opp på ny giv i neste syklus. Kjeeeeedelig, men det kunne vel vært værre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omatt: Tror insett regnes som dag 0. Lykke til videre med testing.

 

maulaiz: Kjedelig med sykdom når man skal igang med forsøk. Håper du blir bra snart.

 

Igår var jeg på serum og satte inn noen serumegg. Nå ruger jeg i vei og er spennt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Jeg var på UL i går og klinikken har gitt meg tid til egginnsett på søndag 24. juni. Får vite på lørdag hvordan opptining har gått, men får som vanlig ikke vite om de har overlevd før egginnsettdagen, så det er jo "vinn eller forsvinn" dette her ;) Jeg reiser ned lørdag kveld og overnatter til søndag så slipper jeg å stå opp midt på natten for å ta 6-flyet om morgenen :)

 

Noen som har bodd på Cabinn City ved Tivoli før og kan gi meg en liten reisebeskrivelse fra Kastrup? Jeg har bare tatt metroen fra Kastrup før, men nå skal jeg vist ta tog. Eier ikke retningssans så må ha god beskrivelse, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg blir stadig kastet ut herfra når jeg skal skrive innlegg. Flere som har samme problemet? Kan være min eldgamle laptop også da, den runder fem år i disse dager...

 

Klart du har lov å klage over å miste en måned, Maulaiz! Hadde blitt sur selv, jeg. Går det bra med deg?

 

Hurra for egg inn, timiane!Ble det flere enn ett?

 

Veivalg: Du ser skiltene til DSB når du kommer til Kastrup. God info om hvilke perrong du skal til på skjermer. Husk å kjøpe billett før du går ned på perrongen. Vanligvis er det perrong tre du skal på. Sjell bare at du ikke går ned på feil side, ene siden går togene i retning Malmø, andre siden retning til Køben. . De har billettautomater og luker. Tar laaaang tid i kø om du velger luke. Automatene tar i alle fall bankkort fra DNB, så sikkert andre norske bankkort også.

 

Når du kommer opp til ankomsthallen på hovedbanegården, så sving til høyre. Gå rett frem til du er på gaten. Du har da en høy mur hvor litt av Tivoli stikker opp rett frem : ) Er også mange busser som har holdeplass her. Gå til høyre. Resten ser du lettere på et kart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for god beskrivelse Omatt. Jeg tror nok at til og med jeg skal klare å finne frem nå ;)

 

PS: jeg opplever ikke å bli kastet ut når jeg skriver, men merker at ting kan "henge" litt på en måte.

 

Timiane: har sendt deg PM men må nesten gratulere deg som ruger her inne også :D Spennende!

Endret av veivalg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho-ho! Positiv test i morges! Har jo ikke testdag før mandag, men klarte ikke holde meg. Svak strek, men den er der : ) Så får jeg se om den er sterkere til lørdag, tenker teste igjen da.

 

Jeg har jo brukt en formue i medisiner, som de fleste IVFere her inne. På dette siste forsøket kjøpte jeg gonal-f før legen sa fra om at de ville prøve Menopur i stedet denne gangen. Så nå sitter jeg med en uåpnet eske gonal f 900 ie. Noen som vil spare penger og kjøpe den for kr 17000. Bor i Oslo sentrum, den kan ikke sendes i posten pga at medisinen ikke skal ha temperaturendringer. Koster 3 323 kroner på apoteket. Send PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho-ho! Positiv test i morges! Har jo ikke testdag før mandag, men klarte ikke holde meg. Svak strek, men den er der : ) Så får jeg se om den er sterkere til lørdag, tenker teste igjen da. Jeg har jo brukt en formue i medisiner, som de fleste IVFere her inne. På dette siste forsøket kjøpte jeg gonal-f før legen sa fra om at de ville prøve Menopur i stedet denne gangen. Så nå sitter jeg med en uåpnet eske gonal f 900 ie. Noen som vil spare penger og kjøpe den for kr 17000. Bor i Oslo sentrum, den kan ikke sendes i posten pga at medisinen ikke skal ha temperaturendringer. Koster 3 323 kroner på apoteket. Send PM!

 

Gratulerer med positiv test :) Hyggelige nyteter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Omatt! krysser fingrene for deg :)

Jeg har også testdag 25., men har ikke helt følelsen. Tok en tidlig test onsdag og den var negativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle sammen : ) Testet svakt positivt i morges også.

 

Aime: Det er jo egentlig veldig tidlig å teste nå. CFC sier til meg at de kun forholder seg til resultatet fra mandag 25. Ikke tidligtestingen som jeg bedriver. Noen produserer HCG senere enn andre, t.o.m etter testdato kan man få positiv test. Bare sånn for å komplisere ting : )

 

Så løpet er aldeles ikke kjørt for deg, ikke halvkjørt en gang ; )

You go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Vil først gratulerer Omatt med positiv test :D Så fantastisk!! Håper vi får mange, mange flere positive tester her inne nå.

 

Jeg reiser til DK i dag. De to fryseeggene mine har overlevd opptining :D Jeg får vite i morgen tidlig om de har delt seg som de skal. Jeg har bedt om AHA denne gangen. Krysser alt jeg har for at alt går fint og at jeg kommer hjem igjen som ruger i morgen.

 

Klem til alle sammen fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til imorgen veivalg, skal krysse det jeg har for at eggene overlever og blir til små spirer :)

 

KLem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter! Begge eggene mine har delt seg fint videre så nå blir det innsett :D Får også assisted hatching denne gangen, og kombinert med akupunktur på meg så må vel det bli min tur nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din tur Veivalg og en lettelse at eggene hadde delt seg. Tvi tvi...

 

Jeg hadde positiv test på dag 9 DPO- måtte det holde hele veien inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Et lite steg videre. Skal ta blodprøver til uken- så får vi se.

 

Alle billigtestene har vært neg inkl idag. Clearblue viste pregnant 1-2 uker. Takk gud for at de finnes og Ebay selger de billige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv test, timiane, og med to egg inn, veivalg! God periode på tråden nå : ) Jeg har testdag i morgen. Tenkte jeg skulle dra og få sjekket hcgen i løpet av uken også. God ruging videre, begge to : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testdag lørdag, tror jeg sjekker HCG tidligere. Har ikke rugen en uke ennå. det viktigste er at HCG trippler seg på 48 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å lure om min lille spire er en liten torn, jeg kjenner den hele tiden. Det gjør faktisk litt vondt... Onsdag skal jeg sjekke HCG. Idag var billigtesten positiv RD 10 :) Dette kan da ikke være kjemisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testdag lørdag, tror jeg sjekker HCG tidligere. Har ikke rugen en uke ennå. det viktigste er at HCG trippler seg på 48 timer.

 

HEI

 

Det vanligste er vel at HCG dobler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...