Gå til innhold

Single prøvere - hvor er dere?


Philomele

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har ikke hatt så mye mer å fortelle, så derfor litt stille fra meg. Men i dag var jeg på UL og det ser veldig flott ut. 18 eggposer så langt :) Var jo litt spent, for bruker Menopur for første gang. Visste jo ikke om jeg ville reagere like bra på det som på gonal-f. Endometrie på 9,9, så det også er veldig bra.

Ny UL torsdag, blir vel den siste i dette siste forsøket. Juhu!

Og så ber jeg til høyere makter om at streiken er over til jeg skal avgårde, antagelig i helgen, det da.

Har du testet i dag, veivalg?

Og så flott at du har fått donor, timiane!

Hvordan går det med rugingen, trollmor?

Klart du er spent, megmamma : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har ikke hatt så mye mer å fortelle, så derfor litt stille fra meg. Men i dag var jeg på UL og det ser veldig flott ut. 18 eggposer så langt :) Var jo litt spent, for bruker Menopur for første gang. Visste jo ikke om jeg ville reagere like bra på det som på gonal-f. Endometrie på 9,9, så det også er veldig bra.

Ny UL torsdag, blir vel den siste i dette siste forsøket. Juhu!

Og så ber jeg til høyere makter om at streiken er over til jeg skal avgårde, antagelig i helgen, det da.

Har du testet i dag, veivalg?

Og så flott at du har fått donor, timiane!

Hvordan går det med rugingen, trollmor?

Klart du er spent, megmamma : )

 

oi, 18 eggposer er da ikke så verst? :-) Håper jammen at det klaffer for deg når det bærer i vei! for meg går dagene saaaakte nå. kjenner ikke noe så har vel ikke det helt store håpet men skal ikke teste før fredagen uansett. vil liksom holde et pittelite håp oppe litt lengre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har ikke hatt så mye mer å fortelle, så derfor litt stille fra meg. Men i dag var jeg på UL og det ser veldig flott ut. 18 eggposer så langt :) Var jo litt spent, for bruker Menopur for første gang. Visste jo ikke om jeg ville reagere like bra på det som på gonal-f. Endometrie på 9,9, så det også er veldig bra.

Ny UL torsdag, blir vel den siste i dette siste forsøket. Juhu!

Og så ber jeg til høyere makter om at streiken er over til jeg skal avgårde, antagelig i helgen, det da.

Har du testet i dag, veivalg?

Og så flott at du har fått donor, timiane!

Hvordan går det med rugingen, trollmor?

Klart du er spent, megmamma : )

 

Jeg testet på RG11, 12 og 13 (som var testdagen min). Fikk svak test på dag 11 og 12, og ultrasvak på 13 som var på lørdag. Jeg har derfor ikke testet noe mer, har heller ikke fått mensen ennå. Om jeg ikke har fått den i løpet av ettermiddagen i morgen så kjøper jeg en CB digital for å vite med sikkerhet hvordan det har gått. Men har altså ikke noen forhåpninger ettersom testen ikke ble sterkere :(

 

Har ikke gått på annet enn litt HCG-støtte etter egginnsett, så vet ikke om det er vanlig at mensen er forsinket på fryseforsøk. Eggløsningssprøyten ble jo satt 16 mai. Er i dag på RG 15.

 

Omatt: så spennde med så mange eggposer! Håper virkelig at streiken er avblåst til du skal reise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare ønske lykke til med testing, både trollmor og veivalg : ) Forferdelig å gå sånn å vente!

 

Ja, 18 eggposer er bra, men en del vil antagelig gå dukken før vi kommer til uttak. Så jeg er fornøyd, men fattet : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omatt: 18 eggepaser er bra da. Kan være et gullegg det. Håper streiken er over, det gjør reisen litt lettere. Lykke til :)

 

Veivalg: Det er ikke greit med disse grusomme testene. Kanskje har du et lite håp igjen, selv om den grusomme tanta lurer bak hjørnet.

Take care. Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?

Jeg krysser alle fingre og tær for deg veivalg.

 

Da blir det vel snart Danmarkstur på deg igjen hvis alt går som det skal omatt, det må det jo bare :)

 

Selv satser jeg på min første tur i løpet av neste uke en gang (hvis jeg klarer å få fri fra jobb da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en CB digital som lyste mot meg med "ikke gravid" så da er jeg nok ikke det :( Lurer virkelig på hvor mange runder jeg må gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?

Tok en CB digital som lyste mot meg med "ikke gravid" så da er jeg nok ikke det :( Lurer virkelig på hvor mange runder jeg må gjennom.

 

Uff, det var trist at det gikk den veien veivalg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å da begynte jeg å blø i dag :-( testen fra stork var negativ i morges så løpet er nok kjørt for min del også... Føler med deg veivalg! at det skal være så forbasket vanskelig å oppnå to blå streker da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Takk for støtten :) Har etterhvert lært at det ikke finnes noen rettferdighet i denne prosessen, og jeg skal se frem mot neste forsøk igjen.

 

Trollmor: så trist at det ikke gikk denne gangen :( Kjenner på den følelsen der ja. Kanskje det er vår tur neste gang!

 

Timiane og Meg mamma: ønsker dere begge lykke til med kommende forsøk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Det blir nytt fryseforsøk på meg denne måneden. Jeg fikk TR i dag og er dermed i gang igjen. Det mangler ikke på utfordringer i tiden før innsett heller ;) Jeg får ikke UL-time mandag 18.06 (syklusdag 11) fordi alle gynekologer her hjemme er på konferanse den dagen. Klinikken mener at dag 12 blir litt for sent, så jeg har fått UL-time fredagen som kanskje er litt vel tidlig. Men de ville heller det enn dag 12. I helgen er jo de fleste stengt. Prøver imidlertid å få time hos en enmannsdrevet klinikk som har litt åpent i helgene og venter på svar derfra.

 

Og så er det jaggu leveringsproblem med Pregnyl. Jeg har ringt rundt og det var ett apotek som hadde 1 pakke igjen og de var så snille og la den av til meg. Må bare få resepten først og så kan jeg hente den. Har sendt mail til klinikken i DK og spurt om jeg kan kjøpe de to siste pakkene hos de når jeg er der for egginnsett, da de skal brukes som hcg-støtte etter innsett. Er litt lei av alt stresset disse forsøkene fører med seg ;) Lei av å ringe rundt og styre på. Og nå bare den streiken avblåses så det ikke velter lasset for mange her inne!

 

Regner med det ordner seg for snille jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veivalg; Så fint med nytt forsøk så tidlig, selv om det er et styr og kordinere alt!

 

Mot slutten av uken er det tid for meg å dra til Athen. Må bare få eggløsning først, så kan biletter bestilles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med neste forsøk veivalg. Synes 18/6 er en fantastisk dato. Har nemlig bursdag den dagen. Krysser alt for at du lykkes denne gangen.

Timiane: lykke til i Athen.

Trollmor: Så synd at det ikke gikk på dette forsøket. Krysser fingrene for deg på neste forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg er en singel jente på 32 som har bestemt meg for å gå igang med donor. Det er helt fantastisk at det finnes slike forum, så slipper man å gå igjennom det alene :)

 

Jeg er helt i startfasen og har enda ikke vært hos fastlegen og tatt disse testene de danske klinikkene krever. Jeg har nettopp sluttet på p-piller som jeg har gått på i over 10 år, så håper ikke det ødelegger for mye for meg. Mensen er ivertfall i rute selv etter p-pilleslutt, så det er vel et bra tegn?

 

Jeg bor i Romeriket og hvis det er noen som bor i nærheten som ønsker kontakt, så ta gjerne kontakt på pm.

 

Målet mitt er å bli gravid i år, og få tatt min første dansketur i løpet av høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit Pandora. Det er greit å få bestemt seg slik ar planer kan legges. Jeg har ikke selv vært hos fastlege men hos gynokolog. Dette for at de er flinkere på dette, og man trenger ofte UL for man reiser for å se hvor langt modningen av egget har kommet.

 

Spennende tider du har i møte. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var skitt Veivalg og Trollmor! HÅper dere har begynt Å komme litt ovenpÅ igjen? Er ofte ganske forferdelige dager rundt testdatoene. Er vel forrsten godt inne i neste forsøk du, Veivalg : ) Tøft av deg Å krumme halsen og gÅ pÅ igjen!

Det er et styr Å Å organisere disse turene rundt resepter, ultralyder, reiseplanlegging og fandens oldemor. Jeg er møkka lei selv, sÅ skjønner deg veldig godt. Heldigvis ordner det seg jo som regel : )

 

Hvordan ligger du an megmamma? Bli det tur pÅ deg denne uken?

Timiane, sÅ spennende med Hellastur! Er du der nÅ kanskje? Lykke til begge to!

 

Velkommen hit, frøken Pandora : ) Du vil ha mye nytte av dette forumet fremover. Mange flotte kvinner her inne og enormt mye erfaring.

 

Jeg var i Køben i helgen. Resultatet ble bra : ) To egg inn og to pÅ frys. SÅ det borger jo for kvalitet i det minste.

Klarer likevel ikke helt Å glede meg over det fine resultatet. Er bare sliten og lei av disse forsøkene.

 

PÅ innsettdagen sa de ikke fra om at det ble to fryseegg før det var gÅtt en stund. SÅ jeg trodde det "kun" var to ferskegg. Jeg var faktisk lettet! Tenkte at "gud sÅ deilig det er at dette uansett blir siste turen". For jeg vet jo at dersom disse to ikke sitter, sÅ klarer jeg ikke la være Å reise ned Å gjøre forsøk pÅ fryseeggene ogsÅ. Jaja. Beklager at jeg er sÅ negativ, men dere er de eneste jeg kan fortelle til...

MÅ fÅr høre status pÅ hver av dere, evner Å glede meg over andre som er igang/skal i gang i det minste : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omatt: Gratulerer som ruger. Håper spiren skal sitte denne gang :)

Fint at du fikk 2 på frys, så har du en liten reserve... Kjenner meg godt igjen, noen ganger klarer man ikke glede seg over resultatet, for påkjenningen er så stor. Det er lov å være negativ og, tror aller er det iblandt. Men når man får hentet seg inn, så finns det krefter og mot til å gå videre. Uansett; Nå går det som det går, det er ikke i dine hender lengere. Lykke til :)

 

Selv går jeg å venter på eggløsning. Tror eggløsningen er like rundt hjørnet, men man vet jo aldri. Er faktisk litt rolig nå, tar ting litt som de kommer. Er sykemeldt, så slipper å tenke på at jeg må ha fri. Skal ikke bruke. Hadde passet fint med en helgetur, men det ligger liksom ikke i min hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag smilte min clearblue el test imort meg. Imorgen drar jeg til Hellas. Skal nyte noen feriedager der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timiane: så spennende med ny Hellas-tur! Håper så inderlig at du får verdens beste gevinst med deg hjem igjen :D

 

Høres litt herlig ut med noen feriedager der, håper du klarer å nyte oppholdet :)

 

God tur og lykke, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var skitt Veivalg og Trollmor! HÅper dere har begynt Å komme litt ovenpÅ igjen? Er ofte ganske forferdelige dager rundt testdatoene. Er vel forrsten godt inne i neste forsøk du, Veivalg : ) Tøft av deg Å krumme halsen og gÅ pÅ igjen!

Det er et styr Å Å organisere disse turene rundt resepter, ultralyder, reiseplanlegging og fandens oldemor. Jeg er møkka lei selv, sÅ skjønner deg veldig godt. Heldigvis ordner det seg jo som regel : )

 

Hvordan ligger du an megmamma? Bli det tur pÅ deg denne uken?

Timiane, sÅ spennende med Hellastur! Er du der nÅ kanskje? Lykke til begge to!

 

Velkommen hit, frøken Pandora : ) Du vil ha mye nytte av dette forumet fremover. Mange flotte kvinner her inne og enormt mye erfaring.

 

Jeg var i Køben i helgen. Resultatet ble bra : ) To egg inn og to pÅ frys. SÅ det borger jo for kvalitet i det minste.

Klarer likevel ikke helt Å glede meg over det fine resultatet. Er bare sliten og lei av disse forsøkene.

 

PÅ innsettdagen sa de ikke fra om at det ble to fryseegg før det var gÅtt en stund. SÅ jeg trodde det "kun" var to ferskegg. Jeg var faktisk lettet! Tenkte at "gud sÅ deilig det er at dette uansett blir siste turen". For jeg vet jo at dersom disse to ikke sitter, sÅ klarer jeg ikke la være Å reise ned Å gjøre forsøk pÅ fryseeggene ogsÅ. Jaja. Beklager at jeg er sÅ negativ, men dere er de eneste jeg kan fortelle til...

MÅ fÅr høre status pÅ hver av dere, evner Å glede meg over andre som er igang/skal i gang i det minste : )

 

Gratulerer som ruger, Omatt :D

HÅper det er din tur nÅ.

 

Ja, det er et skikkelig styr med alle disse turene. Jeg synes det er slitsomt Å organisere, ringe og i det hele tatt. Men det ser ut for at det ordnet seg greit allikevel med UL den 18. juni og Pregnyl er i boks. HÅper alt ser bra ut pÅ UL og at det blir tur i slutten av uken, og selvsagt at eggene overlever opptining. Jeg har bestemt meg for Å be om assisted hatching denne gangen ettersom det er mine to siste fryseegg. Prøve det som prøves kan. Triangelen mener det ikke har vært pÅvist effekt med assisted hatching pÅ fryseegg, mens CFC mener det har pÅvist effekt for kvinner over 37 År fordi skallet har en tendens til Å bli tykkere pÅ fryseegg. Da vil jeg prøve det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Timiane! Håper du får tid til en hilsen fra Hellas til oss her inne. Kos deg med feriedager.

 

Veivalg: Tusen takk : ) Så bra at du har fått tak i medisiner og fått time til UL. Puh!

 

Jeg holder med deg i å forsøke assisted hatching. Jeg har fått gjort det på alle mine egg. De gjør det jo ikke uansett, kun om de vurderer det som nødvendig - slik jeg har forstått det. Er jo dyrt, men samtidig ikke tungen på vektskålen for den totale regningen.

 

Forresten: Noen som vet hvor det ble av Philomene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planene mine ble endret. Reiser ikke nedover før på søndag. Det blir litt mer stress enn jeg ønsket.

 

Omatt: Lykke til videre med rugingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Timiane! Håper du får tid til en hilsen fra Hellas til oss her inne. Kos deg med feriedager.

 

Veivalg: Tusen takk : ) Så bra at du har fått tak i medisiner og fått time til UL. Puh!

 

Jeg holder med deg i å forsøke assisted hatching. Jeg har fått gjort det på alle mine egg. De gjør det jo ikke uansett, kun om de vurderer det som nødvendig - slik jeg har forstått det. Er jo dyrt, men samtidig ikke tungen på vektskålen for den totale regningen.

 

Forresten: Noen som vet hvor det ble av Philomene?

 

Ut fra prislisten til Triangelen så koster det 3000 kr med assisted hatching. En del penger, men lite i denne sammenheng dersom det kan hjelpe :) Ja, jeg håper at klinikken kan vurdere eggene og gjør det de mener er nødvendig.

 

Jeg har også lurt litt på hvor det ble av Philomene, kan virke som hun har tatt en pause herfra :/ Håper alt står bra til med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...