Gå til innhold

Single prøvere - hvor er dere?


Philomele

Anbefalte innlegg

Gjest meg mamma?

Positiv test i dag :-) Svakt positiv, så tok 3 tester for sikkerhets skyld! 13. dag etter inseminering.

 

Gratulerer, så spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp snakket med klinikken. De har tint opp tre embryoer der to er seksdelte og ett er åttedelt. Men jeg får ikke vite før i morgen hvordan eggene har delt seg og om de dermed har overlevd. Og det er jo også i morgen jeg i så tilfelle skal ha innsett. Jeg sa til laboranten at jeg lander på Kastrup halvåtte, og da lurte hun på men hva om eggene ikke har overlevd. Men det er jo en sjanse jeg er nødt til å ta for jeg må jo være der dersom alt går bra, noe vi satser på. Er det ikke slik da?

 

Huff, nå får jeg ikke vite om det blir innsett før jeg faktisk har landet i Køben.. men er jo ikke noe jeg kan gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei veivalg! Du er vel speeeeent nå : ) Med fem egg å ta av skal det vel en del til for at det ikke blir innsett. Og det er jo sånn vi norske må gjøre det, fly ned og håpe på det beste. Gjorde det slik selv på fryseforsøket mitt.Forferdelig å ta den telefonen da jeg kom ned, var så nervøs. Men innsett ble det, selv om det ikke ble baby. God tur nedover og et tonn lykke til med innsett : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle kjære single prøvere og gravide :) sitter på gardemoen på vei hjem fra min 3 insem på CFC, jeg synes det er så godt å lese om alle andre. Om jeg ikke lykkes den her gangen på søskenforsøk, så tror jeg kanskje at jeg gir meg, selv om jeg blir kvalm av tanken på å gi opp, men jeg har rett og slett ikke økonomi til mere. Men nå skal jeg bare være positiv til jeg har tatt testen på dag 11,12,13 for jeg greier ikke vente 15 dager ;) men det tar på denne prosessen og mye rundt... Godt forum dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at du lykkes på dette forsøket, Singel og babyplaner. økonomien er tøff i dette gamet her..

 

Tusen takk for lykkeønskninger, Omatt. Jeg er ganske spent på morgendagen og kan ikke gjøre annet enn å håpe og be på at alt skal gå bra. Jeg er usikker på om de kan tine de to resterende eggene dersom disse tre ikke overlever, og rekke å sette de tilbake i denne syklusen, men skal ikke ta slike sorger på forskudd.

 

Er så takknemlig for dette forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig at du lykkes på dette forsøket, Singel og babyplaner. økonomien er tøff i dette gamet her..

 

Tusen takk for lykkeønskninger, Omatt. Jeg er ganske spent på morgendagen og kan ikke gjøre annet enn å håpe og be på at alt skal gå bra. Jeg er usikker på om de kan tine de to resterende eggene dersom disse tre ikke overlever, og rekke å sette de tilbake i denne syklusen, men skal ikke ta slike sorger på forskudd.

 

Er så takknemlig for dette forumet :)

 

Lykke til idag. Satser på at det er gullegget du får idag.

Krysser alt jeg har for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. En liten oppdatering fra meg.

 

To av tre embryoer hadde overlevd opptining!!! Det ene hadde nådd blastocyst-stadiet og det andre var også veldig bra sa de til meg. Jeg ble så GLAD!! Nå har jeg omsider kommet hjem igjen med to dyrebare gull-skatter ombord :)

 

Hadde akupunktur i forbindelse med innsettet, og fikk noen herlige timer i sentrum før hjemreisen startet. Nå satser jeg alt på at en liten (eller to????) mai-spire® klorer seg fast :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk flott! Gratulerer med innsett : ) Nå er vi jo inne i en god steam (stim?) her på tråden, så dette går nok veien ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så fikk jeg de første tegnene på mens nå i kveld : ) Så nå har jeg sendt varsel til Danmark om at jeg er i gang med siste forsøk. Uæhhhh! Og: jippyyy!

 

Det passer sååå godt ift avspasering også. Pleier å ha ganske ustabil syklus, så var forberedt på litt mikkmakk rundt det. Nå slipper jeg mest sannsynlig å styre med å bytte avspaseringsdager og sånt. Så er det bare å håpe at streiken ikke stenger alle ferdselsårer til DK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. En liten oppdatering fra meg.

 

To av tre embryoer hadde overlevd opptining!!! Det ene hadde nådd blastocyst-stadiet og det andre var også veldig bra sa de til meg. Jeg ble så GLAD!! Nå har jeg omsider kommet hjem igjen med to dyrebare gull-skatter ombord :)

 

Hadde akupunktur i forbindelse med innsettet, og fikk noen herlige timer i sentrum før hjemreisen startet. Nå satser jeg alt på at en liten (eller to????) mai-spire® klorer seg fast :D

 

 

masse lykke til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut som det er noen nygravide og noen som ruger. Jeg går selv å venter på mensen og det kjennes ut som den ikke er langt unna.

 

Omnatt: Streikerner nok over før vi kommer igang med å lage donorbabyer. Selv skal jeg til Hellas, der er det streik og litt uro hele tiden, uten jeg merker noe til det.

 

Vi får satse på det vi slipper å bruke mere perger på dette på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at vi kan følges her inne, timiane : ) Har lest så mye fint om Penny her inne, så henne har jeg troen på!

 

Jeg håper inderlig at jeg slipper streik. Skal ha med meg sønnen min på to år, og da er jeg veldig avhengig av at reisen går sømløst. Er travelt nok når alt går som det skal : ) Lurer på om vi kanskje skal ta båten nedover. Da blir det i alle fall mindre styr, men kanskje mye dyrere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom tanta, så nå er jeg igang med å telle dagene og håpe på en donor.

 

De er vel ferdige med å streike til jeg er klar til å dra. Litt langt å ta toget til hellas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult timiane : ) Jeg var på ul i dag og alt var fint. Så setter første Menopuren i kveld. Gruer meg til det. Har kun brukt gonal-f før og den er jo ferdigblandet og lett å sette. Nå skal jeg leke farmasøyt ved kjøkkenbordet. Og har virkelig ikke råd til å tulle det til, verken på den ene eller den andre måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. En liten oppdatering fra meg.

 

To av tre embryoer hadde overlevd opptining!!! Det ene hadde nådd blastocyst-stadiet og det andre var også veldig bra sa de til meg. Jeg ble så GLAD!! Nå har jeg omsider kommet hjem igjen med to dyrebare gull-skatter ombord :)

 

Hadde akupunktur i forbindelse med innsettet, og fikk noen herlige timer i sentrum før hjemreisen startet. Nå satser jeg alt på at en liten (eller to????) mai-spire® klorer seg fast :D

 

Hei alle sammen!

 

Nå nærmer det seg testdag for meg og jeg kjenner jeg gruer meg. Har testdag på lørdag som er rugedag 13, og jeg har i mine tidligere forsøk klart å la være å teste før testdag. Men nå er jeg litt usikker på om det vil være "enklere" å teste litt før sånn at man kan være litt forberedt på eventuell negativ test. Tenker derfor fælt på om jeg skal ta en test allerede i morgen på rugedag 10. Valgets kvaler :/

 

Formen er egentlig som den pleier å være.. kanskje litt mer ømme brystvorter og murringer enn jeg pleier å ha, men er jo nesten håpløst å vite. Gruer meg til den testen altså.. usj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omatt: Dyrt å gjøre feil. Tror du klarer dette fint- det har de andre gjort :)

 

Veivalg: Det er ikke lett å vite hva man skal gjøre. Tester man tidlig og den er nagativ, kan det være for tidlig. Jeg hadde positiv test dag 14- ingen garanti for noe. Du finner vel ut hva som kjennes riktig for deg. Du hadde fortjent å komme videre fra denne hengemyra- Skal krysse det som finns her på østlandet, for at du kommer et steg videre:)

 

Selv håper jeg å høre fra serum imorgen... De pleier å være kjappe å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Menopuren satt. Tror jeg så den animasjonsfilmen som viste hvordan 15 ganger, he-he. Ble forvirret fordi apoteket solgte meg sprøyter og så lå det allerede mange sprøyter i pakken. Men var jo superenkelt - egentlig.

 

Veivalg: jeg handlet inn graviditetstester sist jeg var i DK, det er mye billigere der. Så nå har jeg fem liggende som alle skal brukes i denne omgangen. Nettopp for å herde meg til negativ test. Er jo siste forsøket, så er bare å bruke dem opp - for min del. Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk så fint, Omatt :D Øvelse gjØr mester! Trodde aldri jeg skulle klare å blande og sette sprØyter på meg selv, men det går ganske fint nå, hehe.

 

Jeg har kjØpt strimler og staver fra nettet så jeg har en del tester liggende her. Får tenke litt til på hva jeg gjØr. Er så lei av å se de hvite testene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?

Da ser det ut som det endelig nærmer seg tid for mitt første forsøk. Hvis alt går som det skal, så håper jeg å reise om 1 - 2 uker :) Kjenner jeg begynner å bli litt spent, vet jo egentlig ikke hva jeg går til siden det er første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tantebesøk på fjerde dagen. Skal til lege neste fredag, bare for å sjekke at alt er ok. Om jeg får donor reiser jeg uken etterpå.

Har bestillt eggløsningstester på ebay, håper de rekker å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere andre i tråden? Det ble litt stille her-

 

Har fått beskjed om at det ordner seg med donor, så det er bare å vente på positiv eggløsnings test... Håper å dra neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig stille her inne ja. Jeg lurer også på hvordan det går med alle sammen. Bra det snart blir ny tur på deg, Timiane :)

 

Jeg tror ikke at fryseforsøket mitt gikk veien og venter egentlig bare på TR. Kjipe greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...