Gå til innhold

Konkurranse - avsluttet


elin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jenta til Henrik

Foruten vogna så var mitt smarteste kjøp dunpose til bilstolen. Og sånt "jordmor-sug" da minsten her fikk RS-virus da hun var nyfødt og slet mye med tett nese og bryst hele første vinteren.

 

Smarteste kjøp til meg var trådløs handsfree (sånn ørepropp). Genialt å kunne multitaske, spesielt når man er alene med små barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en ikke tenker barnevogn, bilstol, stellebord og seng som alle er viktige og nødvendige så må jeg si at med en gulpebaby var det gulpekluter en helt genial ting som var høyt nødvendig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann.

Vi kjører i gang med en ny konkurranse.

Denne gangen kan du vinne en Easygrow vinterpose med tilhørende lammeskinn til å ha inni. Premien er verdt hele 2649 kroner.

 

Vinterposen skal tåle det norske klimaet og skal være god og behagelig for barnet ditt.

Easygrow kommer med en forlengerfunksjon som kan gjøre posen opp til 130 cm, og passer derfor fra nyfødt til 5-års alderen.

 

For å være med i trekningen må du svare på følgende:

Hva er det smarteste/kjekkeste dere har kjøpt til babyen?

 

Vi trekker en vinner torsdag 15. mars. Husk også at du må svare med nick!

Lykke til!

 

tfk tvillingvogn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil elastisk bæresjal! Verd sin vekt i gull med urolig barn som ikke tar smokk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt masse gas kluter some jeg skal bruke både i seng/vogna så jeg slipper å skifte laken hvis ungen gulper. De er også fine til å bruke til bading i begynnelsen for da kan man legge en slik oppå ungen så føler seg tryggere under bading.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klær! Babyen må jo ha klær, kan ikke fryse vettu og så er det jo bare sååå koselig å shoppe de søte små babyklærne <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vanskelig å si, det finnes jo så masse praktiske dippedutter til de søte små! Vognen er på en måte en selvfølge at man må ha og nesten ikke klarer seg uten. Så tror jeg må si at det smarteste vi hadde var et teppe, som i utgangspunktet skulle være et pynteteppe på vognen, men som endte med å bli det mest verdifulle lillegull hadde. Det var silkestoff på ene siden og flis/fløyel på andre. Dette teppet var med oss uansett hvor vi var og kunne utrette mirakler når lillegull ikke ville sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurv! Hun elsket å sove i den og akkurat perfekt med stativet. Stort pluss at den var lettsolgt når vi ikke trengte den lenger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetmel:) Vi brukte det på stompen og slapp at hun ble sår og fikk utslett. Funket bedre enn alle kremer o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...