Gå til innhold

Konkurranse - avsluttet


elin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjekkeste for babyen tror jeg var kosekluten LabelLabel, med alle "vaskelappene" man kunne leke med og sutte på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det helt klart smarteste jeg har kjøpt til babyen var bæretøyet. Hadde ikke klart meg uten det altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min snupp i magen sparker mye, så hittils er det kjekkeste en liten elefant som spiller en melodi. Den kan jeg legge på magen om kvelden, så roer hun seg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rangle, faktisk. Nærmest det eneste som fikk tulla til å slutte å gråte :) Ristet litt på den, så fikk vi som oftest et smil fra henne. Eller vi ga den til henne, så koste hun seg stor sett uansett hvor hun var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæresjal, utan tvil! (Elastisk bæresjal).

 

Makan til genial ting skal ein leite lenge etter!

 

Ungen vart trygg og harmonisk, sov godt (både natt og dag). Husarbeidet kunne gjerast, sjølv når ungen ville ha nærheit.

Vi trengde ikkje drasse med vogn om vi skulle nokon stad(serleg praktisk om vi måtte mykje ut og inn av bil).

Eg kunne amme utan å sjenere folk.

Ungen fikk oversikt over ting rundt seg, samtidig som den enkelt kunne snu seg vekk ved for mykje stimuli/inntrykk.

Vi fikk begge den nærheita vi trengde, vi kunne reise på tur utanfor "allfarveg" frå ungen var heilt liten.

Og så kunne eg ha babyen med om vi skulle arbeide ute/på garden!:D

 

For ikkje å snakke om kor behageleg det var å bruke!

Vanlegvis får eg fort ubehag/vondt i ryggen, men med bæresjalet var det ingenting som hindra meg i å ha med/løfte ungen. Bæresjalet vart brukt så og seie dagleg!:)

GLEDAR MEG til å bære unge nr.2 som snart kjem til verda!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser bort i fra alle tingene man må ha, så var ammemadrassen det mest geniale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæreselen, uten tvil! Hadde kolikkbaby, og det var fint å ha henne i samtidig som jeg fikk avlastet ymse kroppsdeler, og faktisk gjort noe samtidig. Frøkna sov aldri så godt noen gang som da jeg tørket støv med henne i bæreselen f.eks ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at barnevogn sier seg litt selv, så jeg sier mikrosterilisator til flasker, pumpe og smokker. Ble en helt annen verden etter vi fikk den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyset til tripp trapp stolen, herlig å kunne ha babyen ved bordet til måltidene helt fra nyfødt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det mest praktiske en kjøper til en baby er en god praktisk barnevogn, den får man mye glede av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badestol til å ha i badekaret , frigjør hendene dine til vaske og leke med babyen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevogn vil jeg tro. Nå gjenstår det jo å se hva som er nyttig og ikke siden hun ikke akkurat virker til å ha det travelt med å komme ut, jeg har ikke kjøpt annet enn det jeg ser på som nødvendigheter og kjøper resten når jeg savner det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein mjuk bag med hard plate i botn som lett kan fraktast t.d. frå vogga i stova til senga på loftet og omvendt. Utan at babyen vaknar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babygym:) Hun elsker å ligge i den, og kan ligge i den i en time av gangen. God tid til mor og gjøre det hun vil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...