Gå til innhold

Konkurranse - avsluttet


elin

Anbefalte innlegg

NB! Konkurransen er avsluttet og den heldige vinneren er stjerna!

 

Heisann.

Vi kjører i gang med en ny konkurranse.

Denne gangen kan du vinne en Easygrow vinterpose med tilhørende lammeskinn til å ha inni. Premien er verdt hele 2649 kroner.

 

Vinterposen skal tåle det norske klimaet og skal være god og behagelig for barnet ditt.

Easygrow kommer med en forlengerfunksjon som kan gjøre posen opp til 130 cm, og passer derfor fra nyfødt til 5-års alderen.

 

For å være med i trekningen må du svare på følgende:

Hva er det smarteste/kjekkeste dere har kjøpt til babyen?

 

Vi trekker en vinner torsdag 15. mars. Husk også at du må svare med nick!

Lykke til!

post-752475-0-78596500-1331227245_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg må være barnevogn. Mye jeg kunne ha klart meg uten, men ikke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En "mobil" babystol til å henge på en vanlig stol, som kan pakkes flatt. Den brukte vi myyye !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæresjal! Skulle ønske vi hadde gjort det alt til nr.1, da hadde kanskje den babytida vært bedre, for her elsket minstemann å bli bært i sjalet, og jeg fikk avlastet armer, nakke og rygg mens babyen fikk tilfredstilt sitt nærhetsbehov:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det må være SingSang sangkort som han har elsket i mange måneder. Sangbøker får han ikke holde selv, med de kortene tåler litt. Kjempegøy når han studerer bildene når vi synger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gyngeklosser til å skru på beina på sprinkelsenga. Uvurderlig da kolikken gikk over og poden skulle lære å sovne i egen seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosekua er det smarteste kjøpe våres. Den koser han med når han skal sove, er trøtt, lei seg og litt til vanelig. Pluss at den vil være kjent og trygg den dagen han skal sove borte.

 

Den siste uka har det smarteste kjøpet vært en heliumsballong, den følger med enn hvor han krabber:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammemadrass!

 

Hadde ikke klart meg uten vippestolen heller forresten.

(vogna er liksom litt selvfølgelig. Blir ikke det litt "standardutstyr" som alle må ha liksom?!)

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevogn er vel det første som slår meg, men det er vel noe alle kjøper? Vet ikke noen med barn uten iallfall.

 

Ellers er det nok babysafen, eller sovepose som det vel kalles i dag.

Den er med overalt og er kjent uansett hvilken seng som brukes. Selvsagt sammen med kosebamse.

Soveposen har nå gått i arv fra toåringen til babyen, og er like populær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...