Gå til innhold

Konkurranse - avsluttet


elin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det smarteste jeg har kjøpt må være en olje(eye-q) fra helsekostbutikk, fordi huden hans(atopisk eksem) ble mye bedre etter å ha begynnt med oljen.

 

Som en god toer må det være baby call.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg kommer på må være barnevognen! Alle de fine trilleturene ;)

 

Men mye jeg hadde mye glede av:

* leker / bamser med lyd og lys

* bæremeis

* bilsete

* bleier :P

* badebalje

* +++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellpulken:) venter nå nr tre i juni, og gleder meg masse til maaaange skiturer neste vinter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilstolen, med base og trille. Hadde Akta Graco til første og var stooor fornøyd med den. Har ennå ikke kjøpt til den i magen da, men det blir nok Graco-stol på den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ting som er viktige, men ei god vogn er kanskje øverst på lista. Deilig for babyen å sove ute, herlig for mor å endelig få trimme litt etter veker med bekkenplager!:) (ser fram til det!;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vogn!

Ja det er jo en "selvfølge" å ha, men her er den virkelig gull verdt. Mini sover bare i vogna på dagtid, så uten den hadde jeg hatt en overtrøtt, grinete unge konstant! Isteden har jeg den største blidfisen :) takk og pris for vogna <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste investeringen er helt klart barnevognen! Blir brukt hver dag og er verdt hver krone :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæresele med trekk til å ha utenpå slik at babyen holder seg varm i all slags vær.. Vi har tre barn og er mye på farten. Bæreselen med trekk har vært mye brukt denne vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et elastisk bæresjal. Helt fantastisk for en urolig liten en og herlig å ha babyen så nært! Anbefales!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ikke akkurat til babyen, men veldig glad for at vi fikk større seng til oss selv. Sånn at det ikke ble så trangt når det eneste stedet hun kan ligge for at vi skal få nattesøvn. Er nettopp i vår seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babybjørn. Har vært mye i bruk, både på kortere lufteturer og når det ble for slitsomt for mor å bære/ bysse lillegutt når han hadde vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest smarteste var nyfødt sett til stokke tripp trapp stol. Denne erstattet vippestolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...