Gå til innhold

Konkurranse - avsluttet


elin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Airex gym-matte:)

Kjempesmart for både mor og baby/barn både for at mor kan trimme litt på den, babyen kan ligge godt, den er varmeisolerende, babyen lærer raskere å krabbe, ettersom man får bedre "tak".kan brukes som lekematte etterhvert.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjekkeste jeg har kjøpt til gutten min er uten tvil en kjempe myk hundebamse. Han virkelig elsker denne bamsen og nekter plent å sove uten den. Han ligger og holder den i ørene og stryker på den i søvne :) Og ikke nok med det så er det en bamse som, ved kjøp, støtter S.O.S barnebyer. Så det var rett og slett en god sak for gutten min, og en god sak for andre barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Manduca bæresele, med den kom man seg opp i skogen og plukke blåbær mens lillejenta sov så godt på magen / ryggen til mor og far :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LAMMESKINN er han avhengig av.

 

Har mange, noen klipt i små "kluter", og disse kaller han "Sauen". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne halvstore tynne myke håndklær som jeg brukte til stellebordet, gulping etc. Hadde maange og kjøpte enda flere da de stadig ble fulle av kroppsvæsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevogna og Bilstolen som egentlig er "en selvfølge", uten om det er det Lekegrinda :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pustealarm til å ha under madrassen i babysenga. Har gitt en nervøs mamma mye god nattesøvn mens lille har sovet i egen seng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevogna og bæreselen. Tror vi hadde hatt mye mer gråt uten selen!! Hvis jeg får flere barn skal vi gå til innkjøp av et et godt sjal som vi kan bruke heeelt fra starten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babygym!!! Med flere små i huset, har minstemann lekegrind fra start av. Der har han tilbragt mange timer fra tidlig av! Nå er han 4 måneder, og har stadig vekk mer glede av gymmen sin!!! Lekene byttes med jevne mellomrom, smakes på, ristes, tas på... Kan henge på alt mulig av babyleker, så blir aldri kjedelig! Underholdning OG utvikling!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser bort fra barnevogn og klær må jeg si babysitter! Så kan de sove trygt i vogna ute og jeg slipper og gå å se etter dem hvert 5. Min om de er våken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være Brio Sing vogna. Bytta ut en stor, klumpete og håpløs Emmaljunga Cerox etter storebror med en snerten lilla sak med svingbare hjul. Trilleturene ble en drøm etterpå! :)

At bilstolen kunne klikkes rett på understellet uten adapter er enda et pluss. Og sammen med stor handlekurv og vendbar sittedel, er dette min og lillesøster sin drømmevogn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...