Gå til innhold

Konkurranse - avsluttet


elin

Anbefalte innlegg

Utenom vogn og vippestol som er et must, så må det bli babycall her i huset. Litt lettere å høre når den lille våkner med en sånn plassert. Her er det ikke akkurat stille, for her er høye lyder fra både tv og eldre søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må vel være vippestolen som "gynger" og vogna som er noe av det eneste som roer han lille da han har kolikk.

Og noe av de tinga som får han til å sove med også en klut over hue. (som han får puste mellom) om ikke er det bare halveis over. (Han blir veldig urolig og sint/grinette når han er trøtt også så da er vippestolen og/eller vogna kjekke å ha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller kjekkeste vi kjøpte til minstemann var en sånn dunpose til å ha i bilstolen!

 

Den gjorde kjøringen av storebror og storesøster mye enklere ettersom jeg ikke behøvde å kle på minstemann massevis av klær hver gang. Det er også lettere å flytte en sovende baby over i bilstolen når man slipper å kle på flere lag med klær først.

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille sprettballen ligger fremdeles godt i magen min i kanskje en måned til og siden det er første babyen vår så venter vi i spenning på hva som vil være kjekkest når den bestemmer seg for å hilse på oss.

 

Så langt kan jeg ikke svare på det, men det kjekkeste er gratis og ikke kjøpt, babyen som kommer i april :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er spiren ennå godt plantet i magen, men et lammeskinn skal vi ha! Greit å flytte rundt på å gi "kjent" miljø uansett hvor babyen sover, samtidig som det er godt og varmt utover høsten/vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være vogna, men det er vel noe alle kjøper...

 

Må si vi ekstremt fornøyd med den takhengte voggen vi kjøpte, helt genial! Lillegutt elsker å ligge i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten tvil barnevogna!

 

Og ikke en hvilken som helst vogn, men Bugaboo Cameleon! Vi bor i 3. etasje uten heis, og denne vogna er virkelig en drøm å ha.

Bagen er lett å bære (med barnet) opp og ned trapper. Vogna er også kjempe lett å slå sammen, og den tar ikke mye plass heller. Vi kunne virkelig ikke klart oss uten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere ting jeg synes har vært med å bidra til en god tilværelse. Dette er noen av de aller beste:

-Emmaljunga City Cross, en barnevogn som er stødig, romslig og praktisk.

- Manduca bæresele, en veldig god bæresele!

- MaM bærejakke. Veldig fint å ha en jakke å smette på seg som er godt egnet til å ha når man skal bære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så enkelt som Mesoft kompresser og NAF barnesalve til en liten gutt som måtte skifte utallige bleier hver eneste dag. Aldri en sår rumpe med disse to produktene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soveposen jeg kjøpte til lillemor her om dagen! Før så våknet hun flere ganger om natten fordi hun sparket av seg dynen og begynte å fryse, men allerede første natten hun brukte den så sov hun hele natten og det har hun gjort siden. 179,- fra Sparkjøp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen er ikke født enda, så foreløpig har det vært lurt med strikkepinner og garn slik at babyen får litt hjemmelagede klær. Koselig tid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smarteste æ har kjøpt til min baby e kavring, det begynnte han å få når han va 6 månda å e genialt mot kløende tenner!

 

Sabrina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjekkaste vi har kjøpt må være dovre sin ullfleecedress! den har vi kjøpt eller fått i alle str fra 68-92. Kjekk å dra på når vi skal ut i vogn, bilstol eller når det skal bærast på arma et lite stykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Vi kjører i gang med en ny konkurranse.

Denne gangen kan du vinne en Easygrow vinterpose med tilhørende lammeskinn til å ha inni. Premien er verdt hele 2649 kroner.

 

Vinterposen skal tåle det norske klimaet og skal være god og behagelig for barnet ditt.

Easygrow kommer med en forlengerfunksjon som kan gjøre posen opp til 130 cm, og passer derfor fra nyfødt til 5-års alderen.

 

For å være med i trekningen må du svare på følgende:

Hva er det smarteste/kjekkeste dere har kjøpt til babyen?

 

Vi trekker en vinner torsdag 15. mars. Husk også at du må svare med nick!

Lykke til!

 

Barnestol til å henge på bordkanten var en veldig praktisk ting å ha. Super å ha med på tur og på besøk. Tar liten plass og er trygg og solid. "Sis"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smarteste jeg kjøpte utenom vogna og vippestolen, tror jeg var kosekluten som han bare har en av. Vi har kjøpt tre nye men vil han ha de? Neeeeeida. skal ha den man absolutt ikke får tak i flere av. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg må være vår kjempeflotte simo classic. Den er skikkelig gammel, men er helt i orden og veldig flott! Kjøpt for 75 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved siden av "hovedvogna", så må det bli reisetrilla:) Den blir liten når den slås sammen, og er lett og ha med seg inn og ut av bil. Reisetrilla er godkjent fra nyfødt da ryggen kan legges helt ned, og kantene rundt er solide så babyen ligger trygt. Sittedelen kan vendes mot den som triller, og det er god plass til vinterpose ved behov - kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...