CNE Skrevet 13. mars 2012 #302 Skrevet 13. mars 2012 Det mest nødvendige vi har kjøpt er barnevognen.
SagflisiHåret Skrevet 13. mars 2012 #303 Skrevet 13. mars 2012 Gyngestol som jeg satt i når jeg ammet eller når babyen ville bæres, da var å vugge frem og tilbake i gyngestolen perfekt!
Gjest Miryks Skrevet 13. mars 2012 #305 Skrevet 13. mars 2012 En spilledåse med lys og lyd som henger på sengen. En slags projektor lyser opp i taket, koselig musikk, og et annet lite lys. Kjempekjekt om ungen ikke vil sove med en gang. Blir liggende og titte oppi taket på bildet som snurrer sakte rundt, og til slutt sovner han )
LykkeligMamma2010 Skrevet 13. mars 2012 #306 Skrevet 13. mars 2012 Det er uten tvil kosekluten "Diinglisar" fra teddykompaniet - vesla fikk den når hun var 3uker gammel, og har etter det alltid hatt denne i senga/vogna osv. Nå er hun 15mnd, og skal ha den med seg overalt (vi endte opp med å kjøpe 5 identiske kosekluter, slik at vi alltid har en ren koseklut tilgjengelig, og ligger alltid en i vogna, en i senga og en i stelleveska!!!! Kunne ikke klart oss uten <3 Så fort hun får kosekluten sin så blir det stille og rolig i senga, så leggerutiner går alltid som en lek
snippsnapp Skrevet 13. mars 2012 #308 Skrevet 13. mars 2012 Utenom barnevognen så tror jeg det må være vippestolen. Da kjøper man seg noen minutter til å dusje, lage mat etc;)
augustmini Skrevet 13. mars 2012 #309 Skrevet 13. mars 2012 Bilsete, kjører mye og hadde aldri klart oss uten!
Jeanett646 Skrevet 14. mars 2012 #311 Skrevet 14. mars 2012 Det smarteste jeg har kjøpt til min kommende baby må være en ekstra vogn. For det første så vet man jo aldri når man får bruk for en ekstra. Men i mitt tilfelle er det på grunn av vi bor på en bondegård, der skal barnet vokse opp. Og da syns jeg det er greit å ha en vogn til å bruke ute, slik at vi ikke får fjøslukt i den vanlige vognen .
Oppnedx2 Skrevet 14. mars 2012 #312 Skrevet 14. mars 2012 Det smarteste tror jeg faktisk må være potetmel. Kurert alle såre stumper uansett alvorlighetsgrad! En baby med fin stump er en glad baby :-p
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 14. mars 2012 #314 Skrevet 14. mars 2012 Bæresjalet, helt klart. Med en ødelagt rygg trengte jeg den sårt og livet ble mye lettere.
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 14. mars 2012 #316 Skrevet 14. mars 2012 Er nok vår kjære TUMMYTUB. Barnet har mulighet til å sitte i en stilling som hjelper luften opp, og du kan hele tiden se barnet. Lille Persille var fryktelig plaget med luft og kolikk, og vi var på flere timer hos kiropraktor. Men da vi skaffet oss tummytub'n var problemet borte, da han plutselig fikk opp all luft så fort han kom oppi. Ikke skrek han mer, ikke var han urolig, og anspent, og alle fikk sove. Utrolige saker. love it. <3<3<3
Diddels Skrevet 14. mars 2012 #317 Skrevet 14. mars 2012 Flaskesterilisator! Aldri mer tørrkoking av flasker på komfyren
rosa og en blå Skrevet 14. mars 2012 #318 Skrevet 14. mars 2012 Kjekkeste kjøpet til baby må være: babycall så en hører når de sover ute.
Namnam:D Skrevet 15. mars 2012 #321 Skrevet 15. mars 2012 Klarer seg jo ikke uten barnevogn, bilsete osv... Lekegrinda har alltid vært kjekk synes jeg! Mine to første barn koste seg masse oppi der, og håper 3.mann som kommer til høsten, liker den like godt som de gjorde. Er jo samme lekegrinda også, fin lekegrind i tre, som man kan regulere bunnen på. Kjekt med ting som kan brukes om igjen
enogenhalv Skrevet 15. mars 2012 #322 Skrevet 15. mars 2012 Det smarteste vi har kjøpt er barnevogn. Da får vi med oss ungen overalt, og har alltid en trygg og god soveplass dersom vi ikke rekker hjem til soving.
MissAntrop Skrevet 15. mars 2012 #323 Skrevet 15. mars 2012 Moby wrap bæresjal. Kunne ikke klart oss uten.
elin Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #324 Skrevet 15. mars 2012 Hei alle sammen. Nå har jeg trukket en vinner og den heldig er Stjerna (tegnet). Tusen takk til alle som har deltatt. Det kommer snart nye konkurranser!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. mars 2012 #325 Skrevet 15. mars 2012 Gratulerer! :-) Hva var svaret hennes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå