Fighter`n Skrevet 10. mars 2012 #251 Skrevet 10. mars 2012 En elektrisk flaskevarmer,så jeg slipper å koke opp vann hele tiden.....skal jo først amme så lenge som mulig
mamma_G Skrevet 10. mars 2012 #252 Skrevet 10. mars 2012 Ringslynga! Den er genial når jeg skal hente storebror i barnehagen og når vi skal på butikken.
LilleShabbyChic Skrevet 10. mars 2012 #253 Skrevet 10. mars 2012 Seng har ikke kjøpt noe annet, er en stund igjen!!! Men trenger sovepose :
Isola&Lille+julegave Skrevet 10. mars 2012 #254 Skrevet 10. mars 2012 Pose med seler til sengen. Gjorde at både lillegull og jeg fikk sove om natten
linnapia Skrevet 10. mars 2012 #255 Skrevet 10. mars 2012 Helt klart, uten tvil Simo duo vogn. Hadde ikke greid meg uten den fantastiske vuggefunksjonen til vognen da mitt barn kun sovner mens vi vugger..
Gjest Visten Skrevet 10. mars 2012 #256 Skrevet 10. mars 2012 Tvillingvogna var det smarteste kjøpet vi gjorde da vi ventet barn nr. 3. Tvillingvogn er kanskje en selvfølge når man får tvillinger, vi har 'bare' pseudotvillinger, to barn med ett års mellomrom, og dobbel vogn var kjempeflott - i tillegg hadde vi festet et ståbrett på den slik at også det største barnet kunne få haik...
skogstad82 Skrevet 10. mars 2012 #258 Skrevet 10. mars 2012 babygym. er blitt mye brukt av både nr en og to uten den hadde det ikke blitt gjort mye husarbeid (eller handarbeid he he)
May the force be with you Skrevet 11. mars 2012 #261 Skrevet 11. mars 2012 Hmm.. Det må være fisher price vippestolen, den har lillegutt brukt daglig fra vi fikk tak i den! Helt avhengig:) også holder den til 18 kg. Så vi kan bruke den noen år:)
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 11. mars 2012 #262 Skrevet 11. mars 2012 Barnevogn; Simo Kombi. - Fungerte som seng i stua på dagtid de første ukene. - Bagen fungerte som seng om natten de første ukene (la den oppi sprinkelsenga). - Vi var MASSE på trilletur og jeg fikk trimmet! - Vognen har jo plass til litt av hvert under, så jeg hadde frie hender. - Den samme vognen fungerer for øvrig som sovevogn i bhg i dag og vil vare ut hele vognperioden. Vi triller frem og tilbake til bhg hver dag og den er topp i all slags vær og føre. +++ :-)
Gjest AnneS Skrevet 11. mars 2012 #263 Skrevet 11. mars 2012 Sovepose som de 'kledde' på seg om natta:) Aldri kalde føtter ut av dyna
cecilies mamma Skrevet 11. mars 2012 #264 Skrevet 11. mars 2012 barnevogn siden jeg ikke har egen bil og seng som kan settes inntil min egen, mye lettere på natta!
Nephertiti Skrevet 11. mars 2012 #266 Skrevet 11. mars 2012 For meg er noe av det smarteste tøybleier:) det sparer miljøet og tar vare på babyens stump
Løvinna30 Skrevet 11. mars 2012 #268 Skrevet 11. mars 2012 Altså, uro er det smarteste vi har kjøpt. Vogn, bilstol osv er de mest nødvendige tingene vi kjøpt. Men småen elsker uro med fine lyder, farger, mønstre, figurer og at den beveger seg. Hadde en over senga, lekegrinda også hadde vi sånn fin greie på vogna, (nå husker jeg ikke hva man kalte det men henger slik at babyen så den) .
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. mars 2012 #269 Skrevet 11. mars 2012 Klær hadde jeg jo ikke klart meg uten da - lol ;o) Men - av ting: Ville ikke klart meg uten bilstolen til nr1. (Bodde avsideliggende..) Til nr 2 var det uten tvil barnevognen som var super =)
nattensDronning Skrevet 11. mars 2012 #270 Skrevet 11. mars 2012 McLaren vogna ble brukt mye, veldig kjekk å ha med på reise og med i bilen, siden den blir så liten når den legges sammen. Da jenta vår var baby hadde vi en softbag oppi. Vi bruker den ennå på ferie (hun er nå 4 år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå