Følelsesvims Skrevet 1. desember 2012 #1076 Del Skrevet 1. desember 2012 Ææææh, dette går til helvete.... :( Har ikke fått trent i det siste, og kostholdet har vært så som så... Har blitt mye Smash, gitt. Har alltid trøstet meg med at selv om jeg hopper mellom 65 og 67 på vekta, og 71-74 cm rundt midjen, så har hoftene holdt seg på 98.. Men nå er jeg 67, 73 rundt midjen, og hoftene har pigede meg blitt 99 igjen Og jeg som skal inn i en litt (veldig) trang kjole snart....! Noen som har gode tips for å bli kvitt oppblåsthet på null komma svisj? Blærk. Har alltid tenkt at man trenger 7 000 kalorier for å gå opp et kg (blir det iallefall sagt), men akkurat nå tror jeg jeg må ta i et tak igjen... Ble tatt noen bilder på en samling her for dagen, og jeg virkelig hater meg selv når jeg ser på dem.. Føler meg bra når jeg ser meg i speilet, og når jeg merker hvor mye løsere buksene sitter, men så får jeg det virkelig i trynet... Er så hinsides lite fotogen! Og ser altfor stor ut Skjerpings! Men god 1.desember til dere alle! Vi kommer oss gjennom jula med god driv, og når januar kommer har vi nyttårsforsett alle mann alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144788396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. desember 2012 #1077 Del Skrevet 1. desember 2012 Ææææh, dette går til helvete.... :( Har ikke fått trent i det siste, og kostholdet har vært så som så... Har blitt mye Smash, gitt. Har alltid trøstet meg med at selv om jeg hopper mellom 65 og 67 på vekta, og 71-74 cm rundt midjen, så har hoftene holdt seg på 98.. Men nå er jeg 67, 73 rundt midjen, og hoftene har pigede meg blitt 99 igjen Og jeg som skal inn i en litt (veldig) trang kjole snart....! Noen som har gode tips for å bli kvitt oppblåsthet på null komma svisj? Blærk. Har alltid tenkt at man trenger 7 000 kalorier for å gå opp et kg (blir det iallefall sagt), men akkurat nå tror jeg jeg må ta i et tak igjen... Ble tatt noen bilder på en samling her for dagen, og jeg virkelig hater meg selv når jeg ser på dem.. Føler meg bra når jeg ser meg i speilet, og når jeg merker hvor mye løsere buksene sitter, men så får jeg det virkelig i trynet... Er så hinsides lite fotogen! Og ser altfor stor ut Skjerpings! Men god 1.desember til dere alle! Vi kommer oss gjennom jula med god driv, og når januar kommer har vi nyttårsforsett alle mann alle Du kan jo hive deg på den interne avtalen mellom Box Fresh, mrsrogaland og meg. Vi skal ikke skei ut, bare holde oss 100% til planen. Har du lyst på noe eller tenker på å spise noe du ikke burde, tenker du på oss, og avtalen vi har. Dette har hjulpet for oss alle 3! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144788443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. desember 2012 #1078 Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg må si at jeg nesten fikk sjokk når jeg steg på vekta idag morges!! Den viste 76,3 kilo!!! Det har tydeligvis betalt seg med den innsatsen jeg har lagt ned i kostholdet i det siste og det gir virkelig motivasjon til å fortsette kampen. Og ikke minst til å kjøre på julebordet idag. Så det blir litt ekstra idag + sen middag, men verken alkohol eller noe fast food og sjokolade imorgen Ha en flott dag jenter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144788446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. desember 2012 #1079 Del Skrevet 1. desember 2012 Oi, her har det skjedd mye! Jeg er bare raskt innom, for vi er på vei ut av huset, men skal lese gjennom alt etterpå. Spennende når det skjer ting her, hehe! Håper det går bra med dere! :D Vekta mi viste 78,3 (!!!) idag! Bare 400 gram til så er jeg nede på 77 og kan snart si vekta mi høyt uten å bli flau! Gladfjes idag! Det er 2 kg på bare tre dager! Hva skjer?! Håper som sagt det går bra med dere, jeg er innom litt senere! (Så nå kan du vente i spenning, Moota. Haha.) Kos fra meg! Jeg venter i spenning på å få høre fra deg senere Bra at du får det til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144788449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfrihimmel Skrevet 1. desember 2012 #1080 Del Skrevet 1. desember 2012 Der røk planen om å ikke Skeie ut i helgen:) min søte niese ville komme på overnatting med en vennine(fjortiser) hadde kjøpt med snop, og plukket mine favoritt godt(som hun selv ikke liker, kun til meg:)) Og spurte så fint om jeg ikke kunne lage pizza, for den er så god... Føler det blir helt feil og lage egen mat til meg da, å vil i vertfall ikke si til fjortiser jeg slanker meg å ikke vil spise verken snop el pizza. Så jaja får beherske meg da:) så får jeg heller ta den kiloene opp som en god gjerning:) Så får jeg bare slanke samme forbaska noe å 7- kilo ett eller annet, ned i neste uke! Da får d bli nazi regime:))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144788970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. desember 2012 #1081 Del Skrevet 2. desember 2012 Der røk planen om å ikke Skeie ut i helgen:) min søte niese ville komme på overnatting med en vennine(fjortiser) hadde kjøpt med snop, og plukket mine favoritt godt(som hun selv ikke liker, kun til meg:)) Og spurte så fint om jeg ikke kunne lage pizza, for den er så god... Føler det blir helt feil og lage egen mat til meg da, å vil i vertfall ikke si til fjortiser jeg slanker meg å ikke vil spise verken snop el pizza. Så jaja får beherske meg da:) så får jeg heller ta den kiloene opp som en god gjerning:) Så får jeg bare slanke samme forbaska noe å 7- kilo ett eller annet, ned i neste uke! Da får d bli nazi regime:))) Hvordan gikk det? Klarte ud å beherske deg litt?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144791612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. desember 2012 #1082 Del Skrevet 2. desember 2012 Oi, her har det skjedd mye! Jeg er bare raskt innom, for vi er på vei ut av huset, men skal lese gjennom alt etterpå. Spennende når det skjer ting her, hehe! Håper det går bra med dere! :D Vekta mi viste 78,3 (!!!) idag! Bare 400 gram til så er jeg nede på 77 og kan snart si vekta mi høyt uten å bli flau! Gladfjes idag! Det er 2 kg på bare tre dager! Hva skjer?! Håper som sagt det går bra med dere, jeg er innom litt senere! (Så nå kan du vente i spenning, Moota. Haha.) Kos fra meg! Venter fortsatt i spenning Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144791616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. desember 2012 #1083 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg er veldig glad for at jeg kjørte igår, istedenfor å drikke Jeg spiste greit til forrett, middag og dessert. Ble noen småkaker og slik da. Hadde 2 små glass med brus, resten vann. Og idag istedenfor gatekjøkkenmat og sjokolade som jeg hadde spist om jeg hadde drukket, så har jeg hatt en shake og fiskegrateng med grønnsaker idag. Blir også shake til kvelds Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144791626 Del på andre sider Flere delingsvalg…
I scream for icecream! Skrevet 2. desember 2012 #1084 Del Skrevet 2. desember 2012 Oi, her har det skjedd mye! Jeg er bare raskt innom, for vi er på vei ut av huset, men skal lese gjennom alt etterpå. Spennende når det skjer ting her, hehe! Håper det går bra med dere! :D Vekta mi viste 78,3 (!!!) idag! Bare 400 gram til så er jeg nede på 77 og kan snart si vekta mi høyt uten å bli flau! Gladfjes idag! Det er 2 kg på bare tre dager! Hva skjer?! Håper som sagt det går bra med dere, jeg er innom litt senere! (Så nå kan du vente i spenning, Moota. Haha.) Kos fra meg! Venter fortsatt i spenning Haha! Tassen kasta opp igår, så jeg ble litt opptatt. Og så klarte jeg å sovne sammen med ham på kvelden og våkna ikke før halv to på natta. Idag blir det skole til langt på kveld, men håper å få titta litt innom her. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144791906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. desember 2012 #1085 Del Skrevet 2. desember 2012 Oi, her har det skjedd mye! Jeg er bare raskt innom, for vi er på vei ut av huset, men skal lese gjennom alt etterpå. Spennende når det skjer ting her, hehe! Håper det går bra med dere! :D Vekta mi viste 78,3 (!!!) idag! Bare 400 gram til så er jeg nede på 77 og kan snart si vekta mi høyt uten å bli flau! Gladfjes idag! Det er 2 kg på bare tre dager! Hva skjer?! Håper som sagt det går bra med dere, jeg er innom litt senere! (Så nå kan du vente i spenning, Moota. Haha.) Kos fra meg! Venter fortsatt i spenning Haha! Tassen kasta opp igår, så jeg ble litt opptatt. Og så klarte jeg å sovne sammen med ham på kvelden og våkna ikke før halv to på natta. Idag blir det skole til langt på kveld, men håper å få titta litt innom her. Jasså sier du det!? Våknet til beskjed om at storesøster kaster opp hos barnevakten idag.. Samboeren hentet henne mens jeg hentet lillebror som var en annen plass (HELDIGVIS!!) Nå har hun ligget på sofaen og fyllt bøtta flere ganger.. Blir hjemme fra skoen imorgen i alle fall. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144791926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
I scream for icecream! Skrevet 2. desember 2012 #1086 Del Skrevet 2. desember 2012 Oi, her har det skjedd mye! Jeg er bare raskt innom, for vi er på vei ut av huset, men skal lese gjennom alt etterpå. Spennende når det skjer ting her, hehe! Håper det går bra med dere! :D Vekta mi viste 78,3 (!!!) idag! Bare 400 gram til så er jeg nede på 77 og kan snart si vekta mi høyt uten å bli flau! Gladfjes idag! Det er 2 kg på bare tre dager! Hva skjer?! Håper som sagt det går bra med dere, jeg er innom litt senere! (Så nå kan du vente i spenning, Moota. Haha.) Kos fra meg! Venter fortsatt i spenning Haha! Tassen kasta opp igår, så jeg ble litt opptatt. Og så klarte jeg å sovne sammen med ham på kvelden og våkna ikke før halv to på natta. Idag blir det skole til langt på kveld, men håper å få titta litt innom her. Jasså sier du det!? Våknet til beskjed om at storesøster kaster opp hos barnevakten idag.. Samboeren hentet henne mens jeg hentet lillebror som var en annen plass (HELDIGVIS!!) Nå har hun ligget på sofaen og fyllt bøtta flere ganger.. Blir hjemme fra skoen imorgen i alle fall. Uff, så fælt! Her må det ha vært bilsyke, for det skjedde på bussen, og ikke noe etterpå. Vært i storform etterpå, heldigvis, men jeg har vært på vakt. Ble litt klesvask og styr da. Håper jenta di blir bra veldig snart! Omgangssyke er helt pyton. Vi har hatt våre runder av det, blant annet ble begge to innlagt på sykehus med dehydrering et år. Det var ikke gøy. Masse god bedring! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144792017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. desember 2012 #1087 Del Skrevet 2. desember 2012 Oi, her har det skjedd mye! Jeg er bare raskt innom, for vi er på vei ut av huset, men skal lese gjennom alt etterpå. Spennende når det skjer ting her, hehe! Håper det går bra med dere! :D Vekta mi viste 78,3 (!!!) idag! Bare 400 gram til så er jeg nede på 77 og kan snart si vekta mi høyt uten å bli flau! Gladfjes idag! Det er 2 kg på bare tre dager! Hva skjer?! Håper som sagt det går bra med dere, jeg er innom litt senere! (Så nå kan du vente i spenning, Moota. Haha.) Kos fra meg! Venter fortsatt i spenning Haha! Tassen kasta opp igår, så jeg ble litt opptatt. Og så klarte jeg å sovne sammen med ham på kvelden og våkna ikke før halv to på natta. Idag blir det skole til langt på kveld, men håper å få titta litt innom her. Jasså sier du det!? Våknet til beskjed om at storesøster kaster opp hos barnevakten idag.. Samboeren hentet henne mens jeg hentet lillebror som var en annen plass (HELDIGVIS!!) Nå har hun ligget på sofaen og fyllt bøtta flere ganger.. Blir hjemme fra skoen imorgen i alle fall. Uff, så fælt! Her må det ha vært bilsyke, for det skjedde på bussen, og ikke noe etterpå. Vært i storform etterpå, heldigvis, men jeg har vært på vakt. Ble litt klesvask og styr da. Håper jenta di blir bra veldig snart! Omgangssyke er helt pyton. Vi har hatt våre runder av det, blant annet ble begge to innlagt på sykehus med dehydrering et år. Det var ikke gøy. Masse god bedring! Heldiggrisen du da Håper også hun blir bra snart. Hun er ikke som lillebror som ligger uten matlyst. Hun har selvfølgelig kvelt nesten en 0,7 l med imsdal i løpet av relativt kort tid. Alt kommer opp igjen, hun forstår ikke at hun må begrense seg.. DET er kjedelig! Sulten, tørst.. Da går det ikke over. Lillebror pleier å knapt innta noe før det er over. Da går det også fortere over. Men kan ikke nekte henne drikke og litt mat heller da stakkar! Masse klesvask har det blitt! Mange maskiner, har vasket dyna, jakken, klær klær og klær ja.. Vi har aldri hatt så masse sykdom som vi har hatt denne vinteren før. Det nærmeste må være en vinter de begge 2 fikk omgangssjuka 2 ganger på 1 mnd ca. Lillebror har vært syk 3 ganger på 1 mnd nå, og nå storesøster. Håper han slipper denne gang! Jeg har nektet de nærkontakt, men de bruker jo samme bad og sitter i samme sofa så vi får se. Dehydrering er ikke bra! Da er det ikke lenger "bare" omgangssjuka heller. Kjedelige greier.. Godt det gikk godt da i alle fall. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144792054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
I scream for icecream! Skrevet 2. desember 2012 #1088 Del Skrevet 2. desember 2012 Oi, her har det skjedd mye! Jeg er bare raskt innom, for vi er på vei ut av huset, men skal lese gjennom alt etterpå. Spennende når det skjer ting her, hehe! Håper det går bra med dere! :D Vekta mi viste 78,3 (!!!) idag! Bare 400 gram til så er jeg nede på 77 og kan snart si vekta mi høyt uten å bli flau! Gladfjes idag! Det er 2 kg på bare tre dager! Hva skjer?! Håper som sagt det går bra med dere, jeg er innom litt senere! (Så nå kan du vente i spenning, Moota. Haha.) Kos fra meg! Venter fortsatt i spenning Haha! Tassen kasta opp igår, så jeg ble litt opptatt. Og så klarte jeg å sovne sammen med ham på kvelden og våkna ikke før halv to på natta. Idag blir det skole til langt på kveld, men håper å få titta litt innom her. Jasså sier du det!? Våknet til beskjed om at storesøster kaster opp hos barnevakten idag.. Samboeren hentet henne mens jeg hentet lillebror som var en annen plass (HELDIGVIS!!) Nå har hun ligget på sofaen og fyllt bøtta flere ganger.. Blir hjemme fra skoen imorgen i alle fall. Uff, så fælt! Her må det ha vært bilsyke, for det skjedde på bussen, og ikke noe etterpå. Vært i storform etterpå, heldigvis, men jeg har vært på vakt. Ble litt klesvask og styr da. Håper jenta di blir bra veldig snart! Omgangssyke er helt pyton. Vi har hatt våre runder av det, blant annet ble begge to innlagt på sykehus med dehydrering et år. Det var ikke gøy. Masse god bedring! Heldiggrisen du da Håper også hun blir bra snart. Hun er ikke som lillebror som ligger uten matlyst. Hun har selvfølgelig kvelt nesten en 0,7 l med imsdal i løpet av relativt kort tid. Alt kommer opp igjen, hun forstår ikke at hun må begrense seg.. DET er kjedelig! Sulten, tørst.. Da går det ikke over. Lillebror pleier å knapt innta noe før det er over. Da går det også fortere over. Men kan ikke nekte henne drikke og litt mat heller da stakkar! Masse klesvask har det blitt! Mange maskiner, har vasket dyna, jakken, klær klær og klær ja.. Vi har aldri hatt så masse sykdom som vi har hatt denne vinteren før. Det nærmeste må være en vinter de begge 2 fikk omgangssjuka 2 ganger på 1 mnd ca. Lillebror har vært syk 3 ganger på 1 mnd nå, og nå storesøster. Håper han slipper denne gang! Jeg har nektet de nærkontakt, men de bruker jo samme bad og sitter i samme sofa så vi får se. Dehydrering er ikke bra! Da er det ikke lenger "bare" omgangssjuka heller. Kjedelige greier.. Godt det gikk godt da i alle fall. Uff, nei! Ikke lett med barn som ikke skjønner at det blir bedre om de lar være å spise/drikke mye. Men man kan jo ikke akkurat nekte dem heller, nei.. Så leit å høre at dere har hatt mye sykdom! Vi har faktisk ikke hatt så lite sykdom som denne vinteren her, bank i bordet. Fjoråret gikk relativt greit, men året før var vi (uten å overdrive) inne fra november til mars! Var nesten ikke utenfor døra én gang, jeg! Det gikk i ett. Lillebror hadde store problemer med ørene sine, hadde vel 7-8 ørebetennelser på et halvt år, i tillegg til fem runder med omgangssyke, og storebror er kronisk syk og har hatt lavt immunforsvar, så han fikk alt mulig annet. Det var den vinteren de ble innlagt begge to også, vi prøvde å gi dem væske på teskje og i sprøyte, men alt kom opp, så til slutt måtte de ha sondenæring. Uff. Var sliten når våren kom, men ting har heldigvis bedret seg veldig. Krysser fingrene for at vi holder oss friske ut vinteren, nå er vi voksne nesten mer syke enn barna. Hehe. Krysser fingrene for at dere får en sykdomsfri periode fremover også, og at dere får en veldig fin jul! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144792107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. desember 2012 #1089 Del Skrevet 2. desember 2012 Huff det hørtes ekkelt ut! Håper og tror og regner med at det ikke blir så ille her da. Sjelden det gjør det, men like kjipt når det skjer. Håper dere slipper det igjen. Nå har jeg faktisk sagt at hun ikke får drikke eller spise på en liten stund. Alt kommer jo rett opp igjen. Kjempegøy at akkurat idag måtte samboeren reise bort og skal være borte i natt. Usikkert om han kommer hjem imorgen eller senere.. Hater det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144792258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. desember 2012 #1090 Del Skrevet 2. desember 2012 Lurer på hvordan det går med mrsrogaland og dere andre damer her inne som ikke har oppdatert på en stund? Ikke at jeg forventer oppdatering hver dag altså hehe Jeg har ikke veldig masse matlyst når storesøster ligger å roper på elgen i stua..... Kjenner magen er ja uvel. Håper jeg ikke får det. I alle fall ikke når når storesøster er syk og samboeren er borte!! Nå er det leggetid. Kryss fingrene for at jeg får sove til imorgen uten at storesøster kaster opp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144793076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. desember 2012 #1091 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg fikk sove til morgens Eller dvs. sovnet i 1 tiden og ble vekket av de forb... naboene som ikke vet hva vanlig norsk folkeskikk er før kl.6!! Og når jeg hadde vært på do og sikkert vekket lillebror hostet han som en gris og vi sto opp. Så blir nok en aldri så liten hvil idag. Men fikk i alle fall sove hele natten Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144793465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 3. desember 2012 #1092 Del Skrevet 3. desember 2012 Er så glad for å høre at det går bra med dere! Utrolig gøy at moota har gått ned så mye. Jeg står på stedet hvil... Opp 500g etter helgen.. Har ikke spist såå mye heller.. Hoff! Må jeg slanke meg resten av livet for å holde deg nye vekta?! Jeg spiser litt godteri i helgen og raser opp i vekt selv om kostholdet generelt er bra og jeg aaldri spiser mere enn 2000kcal i en av dagene i helgen. Nå har jeg ikke gått ned et gram på 2-3 uker.. Begynner å bli veldig demotivert. Jobber hardt å ukedagene og prøver å ikke skeie ut så voldsomt i helgene heller. Jeg har fulgt treningsplanen min og trent to ganger i uken. Jeg trente spinning i går og det var faktisk veldig deilig Har ikke oppdatert her på en stund. Er så demotivert av å ikke se resultater for arbeidet jeg gjør. Jeg går ned det jeg har gått opp i helgen også kommer en ny uke og så er det pån igjen. Kommer ikke lengere jo. Går bare i sirkel. Skal jeg liksom spise spinat og kålrabi resten av livet for å ikke legge på meg det jeg har gått ned? Nå kommer det en ny uke og jeg er klar for å se tallet SYTTITO. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144793506 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 3. desember 2012 #1093 Del Skrevet 3. desember 2012 Hva er deres erfaring? Må dere kjøre knallhardt i helgen for å ikke gå opp i helgen? Er så lei denne sirkelen nå og vil komme meg bort fra 73-74 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144793541 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. desember 2012 #1094 Del Skrevet 3. desember 2012 Hva er deres erfaring? Må dere kjøre knallhardt i helgen for å ikke gå opp i helgen? Er så lei denne sirkelen nå og vil komme meg bort fra 73-74 Før ferien skeiet jeg ikke ut noen dag hver helg. Jeg lå lavt på inntak hele ukene, også helg. Men, ca hver 2. - 3. helg hadde jeg en dag hvor jeg spiste masse ekstra. Jeg vet ikke hvordan kroppen reagerer etter å ha slanket seg så lenge, etter å ha fått så lite mat over tid så jeg prøvde dette en gang når det sto stille. Og det hadde et ufattelig godt resultat, det løsnet og jeg gikk ned på sikt. Så dette gjorde jeg da noen ganger før ferien og da sto jeg ikke stille. Men det fungerte for meg! Jeg vet ikke om det fungerer for andre. Jeg har ikke prøvd det nå siden jeg ikke har klart å holde linja så lenge nå etter ferien hehe snart jul jo Men ble jo en del ekstra på lørdag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144793640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. desember 2012 #1095 Del Skrevet 3. desember 2012 Dagens trim, idag har jeg dratt lillebror til bhg på akebrett og måkte litt snø utfor etterpå. Kjenner på armene at det er alt arbeidet jeg får gjort idag Det er såvidt jeg orker å løfte dem over tastaturet her..Går fint om de hvile på det mens jeg skriver Håper jeg kan hvile litt og så rydde og vaske. FIkk ikke gjort det igår pga storesøster er syk og samboeren reiste på jobbreise. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144793646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfrihimmel Skrevet 3. desember 2012 #1096 Del Skrevet 3. desember 2012 70,3 i dag og det var overraskende lite?! Ble jo lite lavkarbo på meg i helgen, er sikker på at vekta fyker opp i morgen:) Men sånn passe motivert for å fortsette... Hmm, var egentlig innstilt på at jeg hadde gått opp til både 72-73, så lå en liten gi f.. Holdning til hele slankinga kjenner jeg. Så fikk et lite dilemma når jeg ikke var gått opp så mye. Jeg er merkelig skrudd sammen :)hihi Men kjenner jeg skal motivere meg til slanking!!! Vil ikke ligge på 70 tallet! Må rydde også...hvor er tiltakslysten min for tiden??? Skal se det er den som har dratt så gjør jeg ikke gikk opp så mange kilo;) God bedring til syke, og god slanke uke!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144793710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 3. desember 2012 #1097 Del Skrevet 3. desember 2012 Huff det hørtes ekkelt ut! Håper og tror og regner med at det ikke blir så ille her da. Sjelden det gjør det, men like kjipt når det skjer. Håper dere slipper det igjen. Nå har jeg faktisk sagt at hun ikke får drikke eller spise på en liten stund. Alt kommer jo rett opp igjen. Kjempegøy at akkurat idag måtte samboeren reise bort og skal være borte i natt. Usikkert om han kommer hjem imorgen eller senere.. Hater det! Jeg er sååå dårlig på helg, altså!! Samboeren min legger aldri på seg et gram så han spiser stort sett alt han har lyst på.. Frister meg med alt mulig og blir gal om han ikke får sjokolade på et par dager. Haha. Skal ikke være lett Denne uken skal jeg se 72 på vekta. Jeg tror også det kommer til å skje! Ble plutselig motivert og godt humør her jeg sitter med lllegutt å synger til dirty dancing musikk og lever meg såååå inn. Moota, vil du gå tur med meg en dag før jul? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144793726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 3. desember 2012 #1098 Del Skrevet 3. desember 2012 70,3 i dag og det var overraskende lite?! Ble jo lite lavkarbo på meg i helgen, er sikker på at vekta fyker opp i morgen:) Men sånn passe motivert for å fortsette... Hmm, var egentlig innstilt på at jeg hadde gått opp til både 72-73, så lå en liten gi f.. Holdning til hele slankinga kjenner jeg. Så fikk et lite dilemma når jeg ikke var gått opp så mye. Jeg er merkelig skrudd sammen :)hihi Men kjenner jeg skal motivere meg til slanking!!! Vil ikke ligge på 70 tallet! Må rydde også...hvor er tiltakslysten min for tiden??? Skal se det er den som har dratt så gjør jeg ikke gikk opp så mange kilo;) God bedring til syke, og god slanke uke!! Du bare raser ned i vekt du, flinka! Hvor mye har du gått ned nå til sammen på hvor lang tid? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144793728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. desember 2012 #1099 Del Skrevet 3. desember 2012 70,3 i dag og det var overraskende lite?! Ble jo lite lavkarbo på meg i helgen, er sikker på at vekta fyker opp i morgen:) Men sånn passe motivert for å fortsette... Hmm, var egentlig innstilt på at jeg hadde gått opp til både 72-73, så lå en liten gi f.. Holdning til hele slankinga kjenner jeg. Så fikk et lite dilemma når jeg ikke var gått opp så mye. Jeg er merkelig skrudd sammen :)hihi Men kjenner jeg skal motivere meg til slanking!!! Vil ikke ligge på 70 tallet! Må rydde også...hvor er tiltakslysten min for tiden??? Skal se det er den som har dratt så gjør jeg ikke gikk opp så mange kilo;) God bedring til syke, og god slanke uke!! Bruk det som en motivasjon til å være kjempeflink så går du kanskje ikke opp til imorgen. Eller vær kjempeflink og vent et par dager før du veier deg igjen. Husk at når du gir faen må du først gå ned de grammene ev. kiloene før du kan starte der du var. Dette hjalp meg sist gang når jeg ville gi f.. noen dager for at det likevel ikke går. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144793733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. desember 2012 #1100 Del Skrevet 3. desember 2012 Huff det hørtes ekkelt ut! Håper og tror og regner med at det ikke blir så ille her da. Sjelden det gjør det, men like kjipt når det skjer. Håper dere slipper det igjen. Nå har jeg faktisk sagt at hun ikke får drikke eller spise på en liten stund. Alt kommer jo rett opp igjen. Kjempegøy at akkurat idag måtte samboeren reise bort og skal være borte i natt. Usikkert om han kommer hjem imorgen eller senere.. Hater det! Jeg er sååå dårlig på helg, altså!! Samboeren min legger aldri på seg et gram så han spiser stort sett alt han har lyst på.. Frister meg med alt mulig og blir gal om han ikke får sjokolade på et par dager. Haha. Skal ikke være lett Denne uken skal jeg se 72 på vekta. Jeg tror også det kommer til å skje! Ble plutselig motivert og godt humør her jeg sitter med lllegutt å synger til dirty dancing musikk og lever meg såååå inn. Moota, vil du gå tur med meg en dag før jul? Det er rette innstillingen! Vis samboeren at du klarer deg fint uten det han har. Ikke bry deg om han frister. Jeg kjenner ingenting når jeg sitter helt inntil samboeren som spiser chips som lukter godt lang vei. Jeg er bestemt på mitt og nekter å gi opp! Ja det vil jeg gjerne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/44/#findComment-144793735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå