Gå til innhold

*2012* slankerne!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dagens treningsøkt fullført.. Yey! Lurer på om jeg tok litt for hardt i, for knærne mine har det ikke så godt nå. Satser på å varme opp litt lengere neste gang! Jeg må få skryte å si at jeg har vært superflink med kostholdet denne uken. Havregøt, grønnsaker, kylling, frukt, torsk og salat har vært på menyen denne uken. Ingen utskeielser. Overasket over hvor bra jeg nå takler søtsuget. :)
Så flink du er! Jeg er stolt av deg! :D Jeg har hatt noen merkelige dager i det siste. Som sagt gikk jeg en laaang tur på lørdag. Gikk opp 200 gram på søndag. På søndag var jeg på besøk og spiste både sjokkis og chips. Ned 500 gram på mandag. Beveget meg masse mandag og tirsdag, gikk OPP forholdsvis 200 og 300 gram, før jeg plutselig gikk ned 1 kg (!!!) fra igår til idag! Hva i ALLE dager er det som skjer? Jeg skjønner ingenting. Haha! Er sånn dugelig flink med maten, følger 1300 kaloriskjemaet, men ligger noen ganger opp mot 1400 og 1500. Går turer hver dag pluss mye annen aktivitet. Idag blir det nok litt zumba. Men forstår likevel ikke logikken i det her. Hehe. Uansett, veier 81.3 nå. :D Du da, mrsrogaland? Hvordan ligger du an?
Ikke alltid lett å skjønne seg på den vekta.. Men kommer jo veldig ann på hvor mye vann du har i kroppen, hvor mye mat som ligger i magen, og om man har vært på do.. :P Andre ganger misstenker jeg vekta for å bare være rent ondskapsfull! ;) Dette er første gangen i mitt liv jeg har klart å slanke meg i 4 uker. Tidligere har jeg gitt opp etter en uke, maks. Sier litt om tidligere viljestyrke og behov for godteri! Så jeg er faktisk stolt av meg selv! :D Så er supergira og takler fint det nye kostholdet mitt. Ligger på ca like mange kalorier som deg. Det høres jo ut som du beveger deg en del, og det er jo flott! Jeg er i lite aktivitet om dagene, sett bort i fra trening. Trener 3-4 ganger i uken, men har bestemt meg for 3. Ellers blir jeg lei. Wææh, du ligger på 81.1.. Kjenner jeg er litt redd for at du skal komme under 80 først. Haha. Men det tror jeg du gjør :( Jeg veide meg på mandag og da veide jeg 82.6. Skjønner ikke hvorfor det går så himla tregt?! Har jo faktisk vært superflink med kostholdet, og trent i noen uker. Syntes du kan vise litt medfølelse og lagånd og trykke i deg et kilo sjokolade jeg, box fresh!! :P Pannekaker og twist, sier du, moota? Shame on you ;) Får du rørt deg noe om dagene? :)

Haha, ånei du! Har gruelig lyst på sjokolade, men jeg er fast bestemt på å komme under 80 først. ;) Siden du trenger mye (jeg synes 3-4 ganger i uka er bra altså!), så kan det jo hende du får mye muskler da, og at du ikke går ned pga det! Jeg beveger meg mye, men har tenkt at jeg skal begynne med litt styrketrening etterhvert. Prøve å få litt strammere kropp. Aberet er at jeg hater når vekta står stille, da blir jeg så umotivert selv om det selvfølgelig har mer å si på cm. :P Synes du er superduperflink jeg! :D

Og jaaa, har vært sååå treg i magen i det siste. Har vært kjempekjipt. Men igår var det litt bedre, så er nok kanskje derfor ja! :D

Skrevet
Dagens treningsøkt fullført.. Yey! Lurer på om jeg tok litt for hardt i, for knærne mine har det ikke så godt nå. Satser på å varme opp litt lengere neste gang! Jeg må få skryte å si at jeg har vært superflink med kostholdet denne uken. Havregøt, grønnsaker, kylling, frukt, torsk og salat har vært på menyen denne uken. Ingen utskeielser. Overasket over hvor bra jeg nå takler søtsuget. :)
Så flink du er! Jeg er stolt av deg! :D Jeg har hatt noen merkelige dager i det siste. Som sagt gikk jeg en laaang tur på lørdag. Gikk opp 200 gram på søndag. På søndag var jeg på besøk og spiste både sjokkis og chips. Ned 500 gram på mandag. Beveget meg masse mandag og tirsdag, gikk OPP forholdsvis 200 og 300 gram, før jeg plutselig gikk ned 1 kg (!!!) fra igår til idag! Hva i ALLE dager er det som skjer? Jeg skjønner ingenting. Haha! Er sånn dugelig flink med maten, følger 1300 kaloriskjemaet, men ligger noen ganger opp mot 1400 og 1500. Går turer hver dag pluss mye annen aktivitet. Idag blir det nok litt zumba. Men forstår likevel ikke logikken i det her. Hehe. Uansett, veier 81.3 nå. :D Du da, mrsrogaland? Hvordan ligger du an?
Ikke alltid lett å skjønne seg på den vekta.. Men kommer jo veldig ann på hvor mye vann du har i kroppen, hvor mye mat som ligger i magen, og om man har vært på do.. :P Andre ganger misstenker jeg vekta for å bare være rent ondskapsfull! ;) Dette er første gangen i mitt liv jeg har klart å slanke meg i 4 uker. Tidligere har jeg gitt opp etter en uke, maks. Sier litt om tidligere viljestyrke og behov for godteri! Så jeg er faktisk stolt av meg selv! :D Så er supergira og takler fint det nye kostholdet mitt. Ligger på ca like mange kalorier som deg. Det høres jo ut som du beveger deg en del, og det er jo flott! Jeg er i lite aktivitet om dagene, sett bort i fra trening. Trener 3-4 ganger i uken, men har bestemt meg for 3. Ellers blir jeg lei. Wææh, du ligger på 81.1.. Kjenner jeg er litt redd for at du skal komme under 80 først. Haha. Men det tror jeg du gjør :( Jeg veide meg på mandag og da veide jeg 82.6. Skjønner ikke hvorfor det går så himla tregt?! Har jo faktisk vært superflink med kostholdet, og trent i noen uker. Syntes du kan vise litt medfølelse og lagånd og trykke i deg et kilo sjokolade jeg, box fresh!! :P Pannekaker og twist, sier du, moota? Shame on you ;) Får du rørt deg noe om dagene? :)
Haha, ånei du! Har gruelig lyst på sjokolade, men jeg er fast bestemt på å komme under 80 først. ;) Siden du trenger mye (jeg synes 3-4 ganger i uka er bra altså!), så kan det jo hende du får mye muskler da, og at du ikke går ned pga det! Jeg beveger meg mye, men har tenkt at jeg skal begynne med litt styrketrening etterhvert. Prøve å få litt strammere kropp. Aberet er at jeg hater når vekta står stille, da blir jeg så umotivert selv om det selvfølgelig har mer å si på cm. :P Synes du er superduperflink jeg! :D Og jaaa, har vært sååå treg i magen i det siste. Har vært kjempekjipt. Men igår var det litt bedre, så er nok kanskje derfor ja! :D

Har du vært under 81.3 i det siste, eller er det det laveste? Må vite hvordan du ligger ann :P Enten må jeg sulte meg selv, eller så får jeg springe maraton hver dag. Jeg klarer vel neppe å gå ned nesten 3 kg når du har 1.4 :o Men, jeg gir ikke opp. Jeg er bestemt på å klare det. Så får vekta være litt samarbeidsvillig :)

I morgen er det helg. Hvodan gjør du og dere det? Skal du skeie ut? Tenker å skeie ut i morgen. Føler motivasjonen holdes oppe om jeg får en dag i uka hvor jeg kan unne meg litt søtt og god mat. Smågodt og chips, come to mama! :D

Har aldri målt meg med måleband, men tror jeg skal begynne med det! Kommer serriøst til å begynne å gråte når jeg kommer under 80 kg :P Har ikke veid under 80 på et par år. Har holdt meg mellom 81-85 de siste to årene.

Skrevet
Haha, ånei du! Har gruelig lyst på sjokolade, men jeg er fast bestemt på å komme under 80 først. ;) Siden du trenger mye (jeg synes 3-4 ganger i uka er bra altså!), så kan det jo hende du får mye muskler da, og at du ikke går ned pga det! Jeg beveger meg mye, men har tenkt at jeg skal begynne med litt styrketrening etterhvert. Prøve å få litt strammere kropp. Aberet er at jeg hater når vekta står stille, da blir jeg så umotivert selv om det selvfølgelig har mer å si på cm. :P Synes du er superduperflink jeg! :D Og jaaa, har vært sååå treg i magen i det siste. Har vært kjempekjipt. Men igår var det litt bedre, så er nok kanskje derfor ja! :D
Har du vært under 81.3 i det siste, eller er det det laveste? Må vite hvordan du ligger ann :P Enten må jeg sulte meg selv, eller så får jeg springe maraton hver dag. Jeg klarer vel neppe å gå ned nesten 3 kg når du har 1.4 :o Men, jeg gir ikke opp. Jeg er bestemt på å klare det. Så får vekta være litt samarbeidsvillig :) I morgen er det helg. Hvodan gjør du og dere det? Skal du skeie ut? Tenker å skeie ut i morgen. Føler motivasjonen holdes oppe om jeg får en dag i uka hvor jeg kan unne meg litt søtt og god mat. Smågodt og chips, come to mama! :D Har aldri målt meg med måleband, men tror jeg skal begynne med det! Kommer serriøst til å begynne å gråte når jeg kommer under 80 kg :P Har ikke veid under 80 på et par år. Har holdt meg mellom 81-85 de siste to årene.

Nei, 81.3 er det aller laveste! :D Jeg kommer også til å gråte av glede når jeg ser 79-tallet. Det kommer til å være helt sprøtt. Har ikke veid så "lite" på over 5 år. Før jeg ble gravid med eldste barnet mitt! ååå, så gøy det skal bli!

Jeg skal faktisk bort i helgen, skal på tur. Blir nok masse god mat og godis som frister. Skal prøve å være flink og spise sunt, men uff, ser for meg at det ikke blir så lett! Men ja, det er godt å ha en dag der man unner seg litt innimellom! Da har man noe å se frem til også. :)

Jeg har heller aldri målt, synes det virker litt stress, så jeg utsetter, men burde nok gjort det ja! :)

Skrevet
Har du vært under 81.3 i det siste, eller er det det laveste? Må vite hvordan du ligger ann :P Enten må jeg sulte meg selv, eller så får jeg springe maraton hver dag. Jeg klarer vel neppe å gå ned nesten 3 kg når du har 1.4 :o Men, jeg gir ikke opp. Jeg er bestemt på å klare det. Så får vekta være litt samarbeidsvillig :) I morgen er det helg. Hvodan gjør du og dere det? Skal du skeie ut? Tenker å skeie ut i morgen. Føler motivasjonen holdes oppe om jeg får en dag i uka hvor jeg kan unne meg litt søtt og god mat. Smågodt og chips, come to mama! :D Har aldri målt meg med måleband, men tror jeg skal begynne med det! Kommer serriøst til å begynne å gråte når jeg kommer under 80 kg :P Har ikke veid under 80 på et par år. Har holdt meg mellom 81-85 de siste to årene.

Nei, 81.3 er det aller laveste! :D Jeg kommer også til å gråte av glede når jeg ser 79-tallet. Det kommer til å være helt sprøtt. Har ikke veid så "lite" på over 5 år. Før jeg ble gravid med eldste barnet mitt! ååå, så gøy det skal bli!

Jeg skal faktisk bort i helgen, skal på tur. Blir nok masse god mat og godis som frister. Skal prøve å være flink og spise sunt, men uff, ser for meg at det ikke blir så lett! Men ja, det er godt å ha en dag der man unner seg litt innimellom! Da har man noe å se frem til også. :)

Jeg har heller aldri målt, synes det virker litt stress, så jeg utsetter, men burde nok gjort det ja! :)

Det er faktisk helt normalt det du opplever med å gå litt opp i vekt for så å gå ned en dag eller to etterpå! Det kalles vannretensjon. Når du bruker musklene fylles cellene med vann siden de blir "brutt ned" for så å kvitte seg med vannet når de er restituert :) Jeg kan faktisk gå opp så mye som 2-3 kg av en SKIKKELIG tung økt!

Skrevet

Jeg har alltid lært at man skal slanke seg både med mål og vekt, for selv om vekta stagnerer så synker ofte målene (trening og muskler og tyngre enn fett og sånt). Bedre for motivasjonen i lengden ;) 100 g kan jo være hva som helst, kan jo være et glass vann! Hadde ikke tatt det så tungt, påan igjen og lykke til med uka som kommer!

Du har nok rett i det med målinga, så jeg får vel måle da :mellow: Hadde gudskjelov detti ned på 64,9 i dag tidlig, så satser på at det var et par glass vann ;)

Ellers må jeg skryte og si at jeg er superfornøyd med å ha trent hver dag mandag-torsdag :) Må passe på å ikke gå lei, men deilig å kickstarte litt og... Skal jo tross alt skjerpe meg denne uken ^_^

Skrevet
Jeg har alltid lært at man skal slanke seg både med mål og vekt, for selv om vekta stagnerer så synker ofte målene (trening og muskler og tyngre enn fett og sånt). Bedre for motivasjonen i lengden ;) 100 g kan jo være hva som helst, kan jo være et glass vann! Hadde ikke tatt det så tungt, påan igjen og lykke til med uka som kommer!
Du har nok rett i det med målinga, så jeg får vel måle da :mellow: Hadde gudskjelov detti ned på 64,9 i dag tidlig, så satser på at det var et par glass vann ;) Ellers må jeg skryte og si at jeg er superfornøyd med å ha trent hver dag mandag-torsdag :) Må passe på å ikke gå lei, men deilig å kickstarte litt og... Skal jo tross alt skjerpe meg denne uken ^_^

Imponerende. Da klarer du noe jeg ikke klarer. å trene mye :D

Skrevet
Nei, 81.3 er det aller laveste! :D Jeg kommer også til å gråte av glede når jeg ser 79-tallet. Det kommer til å være helt sprøtt. Har ikke veid så "lite" på over 5 år. Før jeg ble gravid med eldste barnet mitt! ååå, så gøy det skal bli! Jeg skal faktisk bort i helgen, skal på tur. Blir nok masse god mat og godis som frister. Skal prøve å være flink og spise sunt, men uff, ser for meg at det ikke blir så lett! Men ja, det er godt å ha en dag der man unner seg litt innimellom! Da har man noe å se frem til også. :) Jeg har heller aldri målt, synes det virker litt stress, så jeg utsetter, men burde nok gjort det ja! :)
Det er faktisk helt normalt det du opplever med å gå litt opp i vekt for så å gå ned en dag eller to etterpå! Det kalles vannretensjon. Når du bruker musklene fylles cellene med vann siden de blir "brutt ned" for så å kvitte seg med vannet når de er restituert :) Jeg kan faktisk gå opp så mye som 2-3 kg av en SKIKKELIG tung økt!

Jeg LIKER dette! Hehe. ;) Alt man lærer av dere kloke damer! :D

Skrevet

Jeg har gått til bhg med lillebror noen dager og river tapet i 2. etasje. Det er trimmen jeg får. Orker ikke noe annet heller.

Jeg pleier egentlig ikke å ha noen dag der jeg får spise hva jeg vil eller skeie ut noe spesielt, men nå har det jo blitt både tvist og pannekaker :o Til vanlig tar jeg heller et lite kakestk, 1 muffins, litt is el. om jeg blir tilbudt på besøk.

Var veldig flink før sommeren og prøver å komme tilbake i samme spor :P

Skrevet

Kan noen komme med noen inspirerende ord til meg?

Har ikke trent på to dager, og sitter å veier fram og tilbake om jeg skal trene. Føler at jeg ikke gidder og vil utsette det til søndag. Men jeg må nesten trene. Må bare orke, rett og slett! Blæh. Føles så uendelig godt å ha trent, men vanskelig å orke å først komme seg på treningssenter..

Skrevet
Kan noen komme med noen inspirerende ord til meg? Har ikke trent på to dager, og sitter å veier fram og tilbake om jeg skal trene. Føler at jeg ikke gidder og vil utsette det til søndag. Men jeg må nesten trene. Må bare orke, rett og slett! Blæh. Føles så uendelig godt å ha trent, men vanskelig å orke å først komme seg på treningssenter..

Tenkt på hvor utrolig fornøyd du blir med deg selv idet du kommer inn på treningssenteret! Hurra, jeg kom meg på treningssenteret! Og se for deg at du er midt i treningen, svett og fæl, og har vondt, og tenkt så FLINK du er da! Mens hvis du sitter hjemme må du sitte og erge deg og ha dårlig samvittighet. Og det er jo riktig utrivelig i forhold til å føle seg superflink :-)

For min del har jeg et latmannstriks: Jeg liker sofaen og TV-en på kvelden. Så hvis jeg føler veldig på dørstokkmila en kveld, så ser jeg meg ut et TV-program jeg vil se på, og så drar jeg på trening så jeg rekker å se det der borte. Treningssenteret mitt har nemlig tredemøller med små TV-skjermer på, der man kan plugge inn ørepropper og velge kanal selv, og de har den "vanlige" kanalpakken. Så siste halvtimen av svenske Luksusfellen igår ;)

Skrevet

Nå skal jeg straks dra på en liten mini-ferie. Gi meg styrke mens jeg er der, da, dere! Haha. Er redd vekta kommer til å fly i taket, men skal bevege meg mye også, så krysser fingrene for at det går bra. Skal se du tar meg igjen i helgen, mrsrogaland. ;) Du må bare se og komme deg på det treningssenteret! ;)

Skrevet
Nå skal jeg straks dra på en liten mini-ferie. Gi meg styrke mens jeg er der, da, dere! Haha. Er redd vekta kommer til å fly i taket, men skal bevege meg mye også, så krysser fingrene for at det går bra. Skal se du tar meg igjen i helgen, mrsrogaland. ;) Du må bare se og komme deg på det treningssenteret! ;)

Er bedd på middag i dag. Blir ikke trening på meg i dag. I dag skal jeg unne med smågodt og sjokolade, men prøve å begrense det. Hjelper å ha en godisdag i uka. :) Kos deg på tur. Håper du blir feit!

Nei, jeg tulla. Du må kose deg masse, masse med både tur og mat, så kommer vi sterkere tilbake begge to til uka, og prøver å ikke skeie ut så alt for mye i helgen. :)

Skrevet
Er bedd på middag i dag. Blir ikke trening på meg i dag. I dag skal jeg unne med smågodt og sjokolade, men prøve å begrense det. Hjelper å ha en godisdag i uka. :) Kos deg på tur. Håper du blir feit! Nei, jeg tulla. Du må kose deg masse, masse med både tur og mat, så kommer vi sterkere tilbake begge to til uka, og prøver å ikke skeie ut så alt for mye i helgen. :)

Hahaha, nå måtte jeg le! Forhåpentligvis blir jeg ikke noe særlig feitERE hvertfall, men må nok regne med litt. ;) Vi tar det igjen neste uke, snuppa! Kos deg med kosedagen! Den er vel fortjent!

Skrevet

Hvis det ikke hadde vært for målebånd hadde jeg blitt gal! Vekta er forsåvidt bare et tall, men *#%& når den står helt bom stille! Jeg hater å jogge, så når jeg trener blir det mye styrke. Siden jeg skal ned såpass lite bruker jeg eeeevig lang tid på å få vekk fettvekt nok til å gå opp i opp med muskelvekta (jeg bygger ganske mye muskler veldig fort), så uten målebånd hadde (har jeg, flere ganger) gitt opp ganske så fort - selv om det jo er figuren som er viktigst for min selvfølelse :)

Men, den godfølelsen - finne det speilet i treningssalen som gir slankest siluett, og se at den begynner å bli slankere, og at kragebeina begynner å bli mye mer definert....! Da kan heller vekta få lov til å være litt slem ;)

Skrevet

Var på vekta i dag. Den viste 81.1!!

Ned 3 kg på 3 uker! Jippi :) Endelig begynner det å faktisk vise resultater på vekta, og vekta begynner å bli litt friendly. Virker som det plutselig bare slapp taket.

Skrevet

Jeg var 77,4 idag. Bare ned 200 gram, men håper det gir motivasjon til å prøve skikkelig fremover :D

Har så vondt for tiden at jeg har ikke sjans å få beveget meg noe særlig :(

Skrevet
Var på vekta i dag. Den viste 81.1!! Ned 3 kg på 3 uker! Jippi :) Endelig begynner det å faktisk vise resultater på vekta, og vekta begynner å bli litt friendly. Virker som det plutselig bare slapp taket.

Nei og nei! Du har jo tatt meg igjen så det holder! :P Nå ble jeg litt stressa her! Særlig siden jeg nettopp kom hjem fra fråtsehelg delux. Sinnsykt mye usunt, så gruuuuer meg til å gå på vekta imorgen! Heldigvis har jeg svømt masse, gått masse i trapper, gått en del utenom og lekt masse med barnet mitt, så får håpe det veier opp for litt av godiset. Huff. Men tror nok jeg har gått opp en kilo eller to imorgen gitt. ;) Får jobbe beinhardt neste uke!

Skrevet
Var på vekta i dag. Den viste 81.1!! Ned 3 kg på 3 uker! Jippi :) Endelig begynner det å faktisk vise resultater på vekta, og vekta begynner å bli litt friendly. Virker som det plutselig bare slapp taket.
Nei og nei! Du har jo tatt meg igjen så det holder! :P Nå ble jeg litt stressa her! Særlig siden jeg nettopp kom hjem fra fråtsehelg delux. Sinnsykt mye usunt, så gruuuuer meg til å gå på vekta imorgen! Heldigvis har jeg svømt masse, gått masse i trapper, gått en del utenom og lekt masse med barnet mitt, så får håpe det veier opp for litt av godiset. Huff. Men tror nok jeg har gått opp en kilo eller to imorgen gitt. ;) Får jobbe beinhardt neste uke!

Da ligger vi ca like likt. ;) Det motiverer meg faktisk veldig at vi er førstemann til under 80!

Godt du har koset deg i helgen. Du har rørt mye på kroppen og det er jo flott! Vi er to om å ha fråtset i helgen. Har spist god mat, smågodt, kake, og fint brød.. Huff. Fredag, lørdag og søndag. Det er jo halve uken :o Så har neppe gått ned et neste gram i helgen. Men nå skal jeg kjøre på med en streng uke. Ingen utskeielser. Skal på sykehuset med sønnen min på tirsdag og onsdag, så blir nok ikke i mye bevegelse de dagene, men skal trene i morgen. Har ikke trent siden forrige onsdag... Stå på Box Fresh! Det er kun gøy om begge kommer oss under 80! :D

Skrevet (endret)

Hei folkens ;)

Dere virker for å være en gjeng med flinke og motiverte folk ;) hiver meg på denne tråden jeg også!

Hàr ikke veid meg på en stund, men etter å ha lest en del innlegg stod jeg faktisk opp fra senga for å veie meg... Sjokka kan man si...

112 kg. Aldri vært så feit før. :( for nøyaktig 1 år siden veide jeg 77 kg. Jeg er så skuffet over meg selv. Så nå håper jeg å bli motivert av dere andre, og at dere hjelper meg på veien til trivselsvekta mi som er 70 kg til å begynne meg. Er forsåvidt en jente med god beinbygning, så veldig mye under 70 tror jeg vil se litt " skabbete" ut.

Vell, i morgen begynner det nye livet :) og denne gangen skal jeg også bruke målbånd. Det har jeg ikke gjort før ;)

Godtatt

Endret av beibilykke
Skrevet

Jeg vil også være med!!! Har lang erfaring i jojoslanking, og er dritlei sv å være feit!

Veier ca 105 kg nå og er 170 høy.

Må legge om kostholdet. Satser på lavkarbo, men kjører nok litt pulver i begynnelsen for å få en god start.

Også må jeg trene. Har en step og videoer. Målet er å trene 3x i uka. Begynner i dag!!! :)

Skrevet

Hei. Jeg ønsker å bli med her. Jeg vil egentlig påstå at jeg ligger på normalvekt. jeg er 1.68 og 67 kg. Men det er noe med å komme til trivselsvekten. før graviditeten veide jeg ca 60 kg og er dit jeg vil igjen. for snart 3 uker siden begynte jeg på grete roede kurs og er veldig fornøyd med opplegget der. første uke gikk jeg ned 1 1/2 kg, andre uka opp 400 g(dette var jeg forberedt på da det var mye selskap den uken) , tredje veiing skjer til torsdag, å håper på bedre resultat da. Jeg sykler 20 min på ergometer sykkel hver dag (23km/t) eller så går jeg en time med kjapp gange. Jeg holder meg også på 1600 kalorier om dagen. Som belønning skal jeg ta tattoovering om jeg når målet mitt :-)

Skrevet

Velkommen til dere! :) Beste måten å lykkes med slankingen er å finne en livsstil dere kan leve med. Strenge dietter og trening 6 dager i uka er ingen god start. Da ramler man fort av. Jeg har endelig lært meg å kunne spise et kakestykke uten at det har ødelagt "alt", eller at man kan kose seg litt ekstra i blandt. Så lenge man ikke fråtser hver eneste dag.

Jeg er ganske ny på denne siden jeg også, men liker hvor uhøytidlig det er her, god tone og masse motivasjon å hente. Ingen press. :)

Skriv hvordan det går med dere, oppturer og nedturer. :D

Skrevet
Jeg var 77,4 idag. Bare ned 200 gram, men håper det gir motivasjon til å prøve skikkelig fremover :D Har så vondt for tiden at jeg har ikke sjans å få beveget meg noe særlig :(

Hvert gram teller! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...