Gå til innhold

" IKM Uke 13 "


babysyk_74

Anbefalte innlegg

Hihi, jeg har begynt :) I dag var altfor tidlig da så skal prøve å holde meg til onsdag (hvis jeg klarer)... Vet vi traff el bra så krysser fingre og tær! Hvordan ligger du an, har du begynt testingen?

 

å ja, leser oppover her at du allerede er gravid - grattis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. tusen takk. får håpe du klare å vente til onsdag, før neste test ta's. Veldig vanskelig å gå å vente. Jeg testet positivt 6 dager før ikm, men skjønte at jeg var gravid en stund før:) mistet sent i siste svangerskap, så kroppen var vel klar for ett nytt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oyoyoy! Ser det skjer ting her, mange som har testa positivt. Gratulerer alle sammen! Jeg var veeeeeldig nære ved å teste i dag tidlig, men bestemte meg for å vente til i morgen. Jeg har IKM i dag, men kjenner ikke noen tegn til at TR er i anmars. Så krysser fingre og tær og det som krysses kan!

 

Har gått greit å holde meg unna i helgen da jeg har vært på jentetur til London. Der fant jeg en dobbelpakke med CB digital til 10 pund (90 kroner ca), så kjøpte med den. Har en vanlig CB liggende hjemme og. Så da får vi bare teste å se... Symptomene har vært helt annerledes denne måneden forhold til de forrige, så håper det er en positiv ting.

 

*trommer fingrene på pulten og sliter med å konsentrere meg på jobb...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å holde meg, måtte ta en billigstrimmel test i dag på morgenurin..

Resultat: BLENDAHVIT

Men er jo bare 8 Dpo, så får la det gå noen dager til før jeg henger med hode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Er det ikke flere som kan oppdatere denne egentlig??

 

 

IKM UKE 13

*************************

Mandag 26 .03

*Squirrel 79 - 2 pp

*Prøverpånytt - 2 pp etter MA uke 17

*Renate, 2. pp

*Vilsågjerneha - har prøvd i flere år

 

*************************

Tirsdag 27 .03

*

 

**************************

Onsdag 28 .03

*Babysyk_74 2 pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Høytoppåfjellet 6pp.

*AnnaMathea 2pp

 

**************************

Torsdag 29 .03

*

 

************************

Fredag 30 .03

*Cornflake 12.pp

*stineskj 9 pp

*

 

*************************

Lørdag 31.03

*Amedillo 7 pp

*Joha99-SA forrige PP og er litt usikker på IKM dag.

*AnneS, 2pp

 

**************************

Søndag 01.04

*

 

**************************

Gravid:

*AnnaMathea - Jippi!!!

 

**************************

Ikke gravid:

 

**************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såååå mye AnnaMathea-:)

Når startet du å teste(hvor mange dpo dager) ..?

 

Jeg klarte jo ikke å holde meg i dag etter at jeg fikk en veldig positiv eggløsningsstest etter 3 dager hvor streken har vært veldig negativ...så jeg dristet meg til å bruke en graviditetstest, men den ble blendahvit...er 8 eller 9 dpo i dag, men har veldig kort syklus, bare 25 dager, så ikm er fredag eller lørdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnnaMathea

Jeg startet å teste 8 dpo, fikk da kjempesvak strek på billigstrimmel. Og den kom etter 5 minutter. Så har streken blitt gradvis sterkere og kommet til syne tidligere. I ettermiddag testet jeg med CB digital.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg! Jeg tester i morgen for nå gidder jeg ikke vente lengre :P Er 15 dpo i morgen, så da har jeg ventet lenge nok synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt meg inn på lørdag, men kommer garantert til å teste før den tid :) Hadde el 17 mars.

 

IKM UKE 13

*************************

Mandag 26 .03

*Squirrel 79 - 2 pp

*Prøverpånytt - 2 pp etter MA uke 17

*Renate, 2. pp

*Vilsågjerneha - har prøvd i flere år

 

*************************

Tirsdag 27 .03

*

 

**************************

Onsdag 28 .03

*Babysyk_74 2 pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Høytoppåfjellet 6pp.

*AnnaMathea 2pp

 

**************************

Torsdag 29 .03

*

 

************************

Fredag 30 .03

*Cornflake 12.pp

*stineskj 9 pp

*

 

*************************

Lørdag 31.03

*Amedillo 7 pp

*Joha99-SA forrige PP og er litt usikker på IKM dag.

*AnneS, 2pp

Etlitenurk, 3pp

 

**************************

Søndag 01.04

*

 

**************************

Gravid:

*AnnaMathea - Jippi!!!

 

**************************

Ikke gravid:

 

**************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har vond korsrygg som pms tegn? har innmari vondt i korsryggen i dag :P ikm på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Omg! Jeg tester i morgen for nå gidder jeg ikke vente lengre :P Er 15 dpo i morgen, så da har jeg ventet lenge nok synes jeg!

 

Du har ventet lenge nok ja!! Teste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, du har ventet lenge nok Høytoppåfjellet...nå måååå du teste, så spent på dine veiene og du fortjener virkelig en positiv test:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da klarte jeg ikke å holde meg lenger. IKM i dag og testet en CB test. Jeg kan skimte en veeeeeldig svak pluss, men tror det bare er jeg som ser den... Tok et bilde. Da blir det en CB digital i morra tidlig.

post-676749-0-83083100-1332787848_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj! Ser et kryss jeg, Høytoppåfjelletsnuppa! Gratulerer!!! :D

 

Og gratulerer til alle dere andre som har blitt gravide! :D

(Bare inne og sniker litt fra uke 14, kommer etter om en uke, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!! :D

 

Plussen kom med en eneste gang og teststreken (den som går nedover) er jo kjempesterk! Jippii! Jeg håper virkelig det går veien denne gangen :) Sist gang ble aldri testene helt positive, så jeg tar det som et godt tegn at denne ble det :D

 

Hvordan går det over i uke 14? April er jo din mnd Cayenne! Hvordan føles det? ;)

Endret av Høytoppåfjellet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre stykker som har spådd meg gravid i mars, og det føles BRA! He he ;) Fikk ikke tatt el-tester hver dag, og aner ikke når el var da, men om det ikke går trøster jeg meg med at det ikke blir julebaby, he he ;)

 

Skjønner forresten ikke at det skal være så HIMLA vanskelig å bli gravid nå, har jo klart det på første pp to av to ganger tidligere... Men eggene begynner vel å gå ut på dato... :o

 

Så bra med sterk strek! Trodde et øyeblikk at teststreken var den svake. Dette går veien, vet du! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, når du sier det så var det nok ikke verdens beste timing å bli gravid akkurat nå nei. Men jeg tenker at herregud! Sålenge jeg får babyen min så kan den komme på julaften om den så vil :D

 

Hmm! Jeg føler på meg at dette er din tur også Cayenne! Hahah, og NEI, jeg tror ikke eggene dine har gått ut på dato! De er bare litt mer kravstore på hvilke sædceller de vil leke med :P Uansett så håper jeg den sitter denne pp! Jeg vil så gjerne ha deg med inn på 1. tri!!

 

Jaa! Teststreken er den sterkeste av de to :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en digital test i dag og den lyste "not pregnant", så spørs om krysset jeg "så" bare var innbilning... Har fortsatt ikke fått TR da, jeg som pleier å være på klokka. Så får vi bare se... Mulig jeg hadde sen EL denne måneden, da jeg ikke fikk den opp på testene. Men TR kommer nok veldig snart tenker jeg, så får vi krysse fingrene for neste runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D :D :D :D

 

Gratulerer sååååå utrolig mye Høytoppåfjellet, det fortjente du virkelig:)))))))))))))))

Jeg er kun på dpo dag 9 og fikk negativ test i går, og selvfølgelig en Temperaturdipp på måling i dag fra 36,48 til 36,30-:( så jeg tror ikke det har gått veien denne mnd, men jeg skal jo ikke være så skråsikker før Tanta kommer, og jeg har jo ikke målt temperatur på veldig mange mnd, startet etter SA sist mnd..men en tempareturdipp mellom eggløsning og IKM er jo aldri bra....:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til dere som har testet positiv :) Jeg tror jeg må nok gå inn i neste pp, blendahvit test i dag :( Går nå inn i min 13 pp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ikke gravid" lyste mot meg i dag tidlig.. Jaja. Det var egentlig som forventet. Men rart med det, man blir jo faktisk litt skuffet likevel, selv om man ikke har prøvd lenge. Det er noe med når man har begynt å innstille seg på å bli gravid. Og så har det gått så fort før... Vi prøver igjen, og gleder oss til det klaffer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...