Gå til innhold

" IKM Uke 13 "


babysyk_74

Anbefalte innlegg

ja jeg har tester så det holder 29 stk liggende så tvilsomt at man klarer å vente...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnneS

Jeg har 6 stk liggende så blir nok testet litt før her også ;) Aksjer lagt både i går og i dag (pos el-test i går), og rumpa høyt en halvtime etter. Hehe. Har tro på denne pp :D

Endret av AnneS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde el for ca 1 uke siden, men er veldig usikker på når el var, siden jeg ikke temper eller tester denne måneden.. 4 dager før jeg skulle ha el fikk jeg mye el slim, men dagene etter var det borte, så lurer på om el da var den dagen:p skjønner ingenting, bruker å ha 34 dg syklus.

Men siden sist fredag har jeg hadd magesmerter (stikninger), mest venstre side, smerte i korsrygg og stikker i ene brystet innimellom.

Har ikke vært plaget med det før, har flere plutselig blitt plaget med smerter etter el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg også melder meg inn her. Litt usikker på IKM, siden de to siste syklusene har vært litt ulike.. Sluttet med pillene i desember, fikk mensen 1. januar, 30 dager til neste, og så 26 til den siste... Har alltid hatt sykluser på rundt 31 dager.. Så regner med EL er over, og vi har i prøvd å gjøre jobben vår:) Så nå blir det spennende å se:) Har gått kjapt å bli gravid tidligere... Dette blir vel 3pp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er helga over uten aksjelegging. Hatt veldig mye slim de siste 2-3 dagene, så kan jo være at jeg har hatt EL nå i helgen... Siste aksjelegging var på torsdag, så håper det holdt... Kan jo ta en runde i loppekassa i dag og da, men nå tror jeg nok toget har gått.

 

Får bare vente i spenning til IKM. Vet jo ikke om den er riktig heller nå, så vi får bare se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 7 dpo i dag.. Og er dypt ulykkelig over alle teite gravide bekjente som MÅTTE masseannonsere i dag at de skal bli mammaer hele gjengen! Hvorfor fÅr alle det til utenom oss?! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Jeg er 7 dpo i dag.. Og er dypt ulykkelig over alle teite gravide bekjente som MÅTTE masseannonsere i dag at de skal bli mammaer hele gjengen! Hvorfor fÅr alle det til utenom oss?! :(

 

Huff, det er typisk når en selv prøver :( Jeg er 2/3 dpo nå, og kjenner allerede at det blir to laaaange uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff, jeg har ikke troen på denne pp.. :( Kanskje jeg aldri blir gravid? Tenk hvis spiren bare hadde holdt seg der sist gang!! Buhuu :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Endelig bestilt teststrimler!!! Gleder meg til jeg kan teste:) Hhvor tidlig tester dere?

 

Jeg faller vel ganske raskt ned på jorda igjen når den hvite testen lyser mot meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Endelig bestilt teststrimler!!! Gleder meg til jeg kan teste:) Hhvor tidlig tester dere?

 

Jeg faller vel ganske raskt ned på jorda igjen når den hvite testen lyser mot meg:)

 

Har mange tester i hus, så tenker jeg prøver meg på å teste 10 dpo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører beinhardt denne pp :P EN test har jeg, og den skal tas på ikm dagen!

 

..Så får jeg se om jeg klarer å holde meg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi reiser til varmere strøk på lørdag, så kommer hjem på ikm dagen. Så da håper jeg at jeg kan glemme litt å kjenne etter alle symptomene jeg har hver gang :) Så har jeg klar en test til jeg kommer hjem. Vi får se om jeg klarer å holde meg da :) Forrige pp testet jeg nesten en uke før ikm :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg også kunne reise bort til varmere strøk!! Kjempemisunnelig ;)

 

God tur! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det tatt en ny test, tok da en CB digital og den viste positiv. Testet positiv mandagen, men det var med en CB pluss og da så jeg såvidt en pluss:p håper denne spiren klamrer seg fast, nok tungt å miste i uke 17 under siste graviditet.

Har ikm på lørdag/søndag, ikke mandag som egentlig trodde da jeg meldte meg inn her:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut prøverpåny :) Jeg har IKM mandag, så venter til det. Skal på jentestorbytur fra i morra, så da skal jeg nok klare å holde meg unna testing.

 

Har ikke så veldig stort håp for denne måneden da, for EL fant jeg aldri ut av... Men så er kroppen helt annerledes enn de andre to månedene. Til syvende og sist må jeg bare holde meg unna å lese symptomer på meg selv, for det kan bety så mangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Tiden går så alt for sent nå... Legger meg grytidlig bare for at det skal bli en ny dag! Hehe. Snakket forøvrig med mannen om babyer og framtiden i dag :) Hvis/når jeg blir gravid igjen blir jo dette en attpåklatt (6,5 år etter nr 2). Så vi ble egentlig enige om at vi liksågodt kunne få nr 4 etterpå også :D Forutsatt at alt går bra med nr 3 og kroppen min er grei under svangerskapet :) Hjelpes min, det blir noen spennende år framover! Vi som var usikre på nr 3 har bestemt oss for å kjøre "all in" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytoppåfjellet: Tusen takk, det skal bli deilig :)

 

Gratulerer så mye prøverpåny :) Send mye babystøv så vi andre kan følge med deg videre :)

 

Jenta mi er 6,5 år nå, så NåR jeg blir gravid, blir nok det også en attpåklatt :) Mannen har sagt at vi kan like gjerne kjøre på med to tette også, men det syns jeg er litt skummelt. Men blir jo ikke yngre heller da, så er vel bare å kjøre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Høytoppåfjellet: Tusen takk, det skal bli deilig :)

 

Gratulerer så mye prøverpåny :) Send mye babystøv så vi andre kan følge med deg videre :)

 

Jenta mi er 6,5 år nå, så NåR jeg blir gravid, blir nok det også en attpåklatt :) Mannen har sagt at vi kan like gjerne kjøre på med to tette også, men det syns jeg er litt skummelt. Men blir jo ikke yngre heller da, så er vel bare å kjøre på :)

 

Har 20 mnder mellom 1 og 2 vi, og har ikke angret på det!! Derfor kommer vi nok til å prøve på under 2 år mellom de to neste også. Skummelt er det, men kjenner det kribler i magen av å tenke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kribler mye i min mage også :) Er så vanvittig klar nå!! Og kan aldri tenke at etter en baby til nå hadde vært "nok".

Kjente det reiv skikkelig i eggstokkene mine i går da jeg var å besøkte mitt første tante barn. Hun var under ett døgn!!! Såååå hærlig. <3 Jeg også vil ha en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle søte damer her på IKM uke 13.... :-)

 

Ville bare si at jeg tenker på dere og håper det klaffer for så mange som mulig denne PP..

Jeg hadde positiv eggl.test på lørdag, negativ på søndag, så da var vel eggl.rundt en av de 2 dagene..

Er da ca 4dpo og holder på å bli gaaaaaal av å vente til jeg kan teste..

Denne pp har jeg hatt det helt likt rundt og etter eggløsning som sist mnd da jeg ble gravid, men misten....så jeg er positiv:)))))))

 

Lykke til alle sammen, og jeg vil også si at jeg setter sååå utrolig stor pris på alle sammen her inne, det er så godt å kunne dele tankene og ventetiden med dere.....

 

Klem fra Meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Hei alle søte damer her på IKM uke 13.... :-)

 

Ville bare si at jeg tenker på dere og håper det klaffer for så mange som mulig denne PP..

Jeg hadde positiv eggl.test på lørdag, negativ på søndag, så da var vel eggl.rundt en av de 2 dagene..

Er da ca 4dpo og holder på å bli gaaaaaal av å vente til jeg kan teste..

Denne pp har jeg hatt det helt likt rundt og etter eggløsning som sist mnd da jeg ble gravid, men misten....så jeg er positiv:)))))))

 

Lykke til alle sammen, og jeg vil også si at jeg setter sååå utrolig stor pris på alle sammen her inne, det er så godt å kunne dele tankene og ventetiden med dere.....

 

Klem fra Meg :-)

 

Så hyggelig å høre fra deg! Jeg hadde pos test fredag, kjentes ut som EL var sent fredagskveld. Vi hadde sex natt til lørdag og lørdagsettermiddag, så jeg har troen :) Jeg tror jeg blir sprø av å vente!!! Ca en uke til jeg skal prøve å teste nå... Jeg har sovet ca 10 timer per natt denne uken pluss midagshvil og supertrøtt likevel. Hadde det jo sånn da jeg var gravid med de andre, men mener det var senere. Og dessuten "vet" vel strengt tatt ikke kroppen at den er gravid enda vel? Håper trøttheten ikke tyder på at jeg brygger på noe og blir syk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ! Jeg kjenner jeg er sÅ sykt utÅlmodig denne gangen! Føler ikke det er klaff denne pp av en eller annen grunn.. :P

 

I gÅr fikk jeg forresten vite at det er to, TO som er gravide pÅ jobben! I uke 12 og 14. Er det ikke snart MIN tur da?! Grrrhh..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...