Gå til innhold

" IKM Uke 13 "


babysyk_74

Anbefalte innlegg

Så bra at det er flere som ser en strek :-)

Krysser fingrene for at det går veien denne gangen og at ikke det bare er en kjemisk graviditet siden jeg hadde en temperaturdipp i går, i dag var tempen høyere igjen...men i følge litt jeg har funnet på nett så er alt av temperaturer normalt både ved graviditet og ikke graviditet...

 

Gleder meg til å teste igjen på fredag :-)

 

oj, så spennende, har tenkt på deg og lurt fælt hvordan det gikk med deg se :) men ser streken jeg altså, så dette lover godt :) utrolig glad på dine vegne joha99 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

æsj jeg tok en test i ettermiddag og den var negativ :/ har ikm på fredag og vet at man helst skal ta med morgen urin, men jeg velger å tro at ikke det gikk denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen symptomer joha99 :/ Kanskje noen svaake stikk der nede, men det er veldig lite i tilfellet. Håper jeg kjenner noe snart som forteller at det skjer noe der nede! Men da kan det godt kjennes veldig ulikt ut enn mensmurringer synes jeg, for da slipper jeg å bli så bekymret :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg joha99 :) Det ser jo veldig lovende ut! Her har tanta fortsatt ikke kommet, og viser ingen tegn til å komme. To dager over IKM. Veldig lyst til å teste igjen, men jeg skal gjøre mitt beste med å vente til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for deg joha99 :) Det ser jo veldig lovende ut! Her har tanta fortsatt ikke kommet, og viser ingen tegn til å komme. To dager over IKM. Veldig lyst til å teste igjen, men jeg skal gjøre mitt beste med å vente til helgen.

 

Tusen takk og krysser fingrene og ønsker masse lykke til deg også Squirrel:)))

Endret av joha99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det er flere som ser en strek :-)

Krysser fingrene for at det går veien denne gangen og at ikke det bare er en kjemisk graviditet siden jeg hadde en temperaturdipp i går, i dag var tempen høyere igjen...men i følge litt jeg har funnet på nett så er alt av temperaturer normalt både ved graviditet og ikke graviditet...

 

Gleder meg til å teste igjen på fredag :-)

 

oj, så spennende, har tenkt på deg og lurt fælt hvordan det gikk med deg se :) men ser streken jeg altså, så dette lover godt :) utrolig glad på dine vegne joha99 :D

 

Tusen Takk Mamman_til_oliver:))) Hvordan går det med deg????

Har tenkt masse på deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har testet positivt: har dere noen symptomer enda???

Jeg har kun masse masse stikking og mensmurring i underlivet...

Krysser fingrene for at det går veien denne gangen....

 

Jeg har hatt annerledes murringer nede i magen, og brennende stikk i brystene. Kjent det ekstra godt i brystene. Har føltes som de var ekstra tunge. Så merket jeg at kroppen var annerledes. Kjenner nok kroppen min bedre enn jeg hadde trodd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det er flere som ser en strek :-)

Krysser fingrene for at det går veien denne gangen og at ikke det bare er en kjemisk graviditet siden jeg hadde en temperaturdipp i går, i dag var tempen høyere igjen...men i følge litt jeg har funnet på nett så er alt av temperaturer normalt både ved graviditet og ikke graviditet...

 

Gleder meg til å teste igjen på fredag :-)

 

oj, så spennende, har tenkt på deg og lurt fælt hvordan det gikk med deg se :) men ser streken jeg altså, så dette lover godt :) utrolig glad på dine vegne joha99 :D

 

Tusen Takk Mamman_til_oliver:))) Hvordan går det med deg????

Har tenkt masse på deg også :)

 

er bare 4dpo så litt tidlig å teste enda, men skal innrømme at jeg leter veldig etter symptomer :P men får bare smøre seg med tålmodighet å vente til man kan teste, så får jeg jo svaret. har egentligh ikke så utrolig høye forhåpninger, for føler liksom ikke at det har klaffet helt denne gangen, men er jo som sagt veldig tidlig enda å utale seg om noe som helst da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå har jeg skikkelig mistet troa! Jeg har vært så sikker på at det klaffet (stikninger, ømme pupper, trøtt og småkvalm de siste dagene)... Testet

negativt på 7/8 dpo (selvfølgelig) og på 11/12 dpo og nå føles det som tanta kommer vært øyeblikk... blææ. Er nå 12/13 dpo - noen som har hatt det relativt likt og allikevel vært gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må også legge til at testen (cb) ble litt blå i krysset først, men den vertikale streken forsvant etter 30 sek....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Negativ test, mensmurringer og bittelitt blod på papiret nettopp.. Ny pp på meg med Ikm ca 29/30 april. Jaja, sånn kan det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anepau

Her er bilde av testen fra i dag-10dpo

Og testen fra mandag 8dpo

 

Er det bare jeg som ser en strek???

hei jeg er innom å titter litt av og te å vil bare si at mine tester var helt lik dine å jeg er nå i uke 12:) så gratulerer masse å lykke til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test, mensmurringer og bittelitt blod på papiret nettopp.. Ny pp på meg med Ikm ca 29/30 april. Jaja, sånn kan det gå.

 

Kjipern da AnneS :( På tirsdag etter jeg tok den digitale testen hadde jeg en bitteliten blodstripe på papiret og regna da med at det var første tegn på mens. Men nå er det torsdag ettermiddag, og det ble med den stripa. Kan jo håpe at det gjelder deg og da! Testen min var negativ på tirsdag, men jeg øyner et nytt håp hver dag nå. Må inrømme at jeg blir skuffa hvis jeg ikke er gravid nå. Har aldri gått 2-3 dager ikm uten å ha vært gravid før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da klarte jeg ikke å holde meg mer, og kjøpte en annen test en CB på apoteket på vei hjem fra jobb og tok den når jeg kom hjem. Resultatet ser dere under... Vil vel tolke den som temmelig positiv selv... Husker ikke merket. Var på Boots, så de hadde bare en type utenom CB, og den har jeg ikke hørt om før. Var i en gul/orange eske.

post-676749-0-94488800-1333043453_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da klarte jeg ikke å holde meg mer, og kjøpte en annen test en CB på apoteket på vei hjem fra jobb og tok den når jeg kom hjem. Resultatet ser dere under... Vil vel tolke den som temmelig positiv selv... Husker ikke merket. Var på Boots, så de hadde bare en type utenom CB, og den har jeg ikke hørt om før. Var i en gul/orange eske.

 

Den ser veldig lovende og positiv ut...Gratulerer:))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da klarte jeg ikke å holde meg mer, og kjøpte en annen test en CB på apoteket på vei hjem fra jobb og tok den når jeg kom hjem. Resultatet ser dere under... Vil vel tolke den som temmelig positiv selv... Husker ikke merket. Var på Boots, så de hadde bare en type utenom CB, og den har jeg ikke hørt om før. Var i en gul/orange eske.

 

Den ser veldig lovende og positiv ut...Gratulerer:))))))))

Tusen takk :) Tror jeg tør å stole på den jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt i dag og det synes jeg var veldig spesielt! Føler meg gravid, masse murringer og ingen mens (ikm i dag)... Hmm, jeg er vel innbilt gravid da, utrolig kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt i dag og det synes jeg var veldig spesielt! Føler meg gravid, masse murringer og ingen mens (ikm i dag)... Hmm, jeg er vel innbilt gravid da, utrolig kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en dag over ikm! håper tr holder seg borte!

Krysser fingre og tær for deg. :) Morro å få positiv test. Jeg har slått meg til ro med at jeg er gravid nå, fortsatt ingen mens, positiv test og begynner å vå de typiske symptomene som jeg hadde sist.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke tort å teste ennå jeg da :/ får se om ikke tr kommer, så litt rosa istad så er mulig den kommer i mårra da :/ Men gratulerer så mye til deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...