Gå til innhold

" IKM Uke 13 "


babysyk_74

Anbefalte innlegg

Fikk negativ EL test i dag tidlig. Men nå kjenner jeg smertene er godt i gang, så håper på positiv test de nærmeste dagene. :) Har kjøpt clearblue tester, så gleder meg til å få et :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnnaMathea

Positiv EL test i går kveld og i dag tidlig!! Sikret oss i går kveld og i dag tidlig. Og skal fortsette i kveld:)

 

Et tips til dere som bruker CB digital EL-tester. Hvis den er negativ kan man se på testpinnen når den løses ut hvor sterk teststreken er. Den blir tydeligere og tydeligere jo nærmere smilefjes man kommer:)

 

Dpo venter meg i morgen eller senest fredag!! Spent og utålmodig allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag også, tross EL smerter :( Men skal jo egentlig ikke ha EL før på lørdag da egentlig. Så får bare smørre meg med tolmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ EL test for meg i går også... Nå har jeg ikke flere testpinner igjen, så da får vi bare legge inn litt aksjer i kveld og. Sambo skal gå birken på lørdag, så må nok bare se meg nødt til å avstå fra aksjelegging de neste tre dagene... Men, men, sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... men lurte på noe med testene. Kjøpte sånne pinner fra billigtester. Slo meg plutselig i går at jeg mener jeg leste noe mellom 4 og 30 grader for testing. jeg har jo stort sett testa med en gang, og da er vel urinen nærmere 37 grader... Fikk positiv EL test med de forrige måned, så synes det er rart jeg ikke får det nå. Har kommet til omtrent samme dagen i syklusen. Noen som vet det der med temperatur? har ikke bruksanvisningen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... men lurte på noe med testene. Kjøpte sånne pinner fra billigtester. Slo meg plutselig i går at jeg mener jeg leste noe mellom 4 og 30 grader for testing. jeg har jo stort sett testa med en gang, og da er vel urinen nærmere 37 grader... Fikk positiv EL test med de forrige måned, så synes det er rart jeg ikke får det nå. Har kommet til omtrent samme dagen i syklusen. Noen som vet det der med temperatur? har ikke bruksanvisningen her...

 

Hmm... fant bruksanvisningen. De motsier seg selv... Står på nettsiden at man kan bruke testpinnen til å teste direkte i strålen. Men så står det i bruksanvisningen at man skal teste hvor både urin og EL testen er innenfor romtemperatur. Dvs. mellom 10 og 30 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnnaMathea

Flytter meg en dag frem siden jeg mener jeg hadde EL en dag tidligere. Babycomp og fertilityfriend er ikke enig med meg, men har tatt el-tester og velger å stole på magefølelsen:)

 

Dessuten var det mange flere å teste med onsdag enn torsdag:)

 

IKM UKE 13

*************************

Mandag 26 .03

*Squirrel 79 - 2 pp

*Prøverpånytt - 2 pp etter MA uke 17

*Renate, 2. pp

*Vilsågjerneha - har prøvd i flere år

 

*************************

Tirsdag 27 .03

*

 

**************************

Onsdag 28 .03

*Babysyk_74 2 pp

*AnneS, 2pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Høytoppåfjellet 6pp.

*AnnaMathea 2pp

 

**************************

Torsdag 29 .03

*

 

************************

Fredag 30 .03

*Cornflake 12.pp

*stineskj 9 pp

*

 

*************************

Lørdag 31.03

*Amedillo 7 pp

*Joha99-SA forrige PP og er litt usikker på IKM dag.

 

**************************

Søndag 01.04

*

 

**************************

Gravid:

 

**************************

Ikke gravid:

 

**************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperaturen har ingenting å si Squirrel. Testene måler LH i urinen, og det er jo like mye LH uansett temperatur tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

ENDELIG!! Nå fikk jeg omsider positiv EL-test på dag 18! På min siste test også.. Ikke rart jeg ikke ble gravid sist da jeg hadde sex på dag 14 ;) Da blir det fredags- og lørdagskos kos her i heimen ja :D

Endret av AnneS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Bytter IKM-dag eller sen EL jeg. Men kommer nok til å teste litt før uansett, kjenner jeg meg selv :P

 

IKM UKE 13

*************************

Mandag 26 .03

*Squirrel 79 - 2 pp

*Prøverpånytt - 2 pp etter MA uke 17

*Renate, 2. pp

*Vilsågjerneha - har prøvd i flere år

 

*************************

Tirsdag 27 .03

*

 

**************************

Onsdag 28 .03

*Babysyk_74 2 pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Høytoppåfjellet 6pp.

*AnnaMathea 2pp

 

**************************

Torsdag 29 .03

*

 

************************

Fredag 30 .03

*Cornflake 12.pp

*stineskj 9 pp

*

 

*************************

Lørdag 31.03

*Amedillo 7 pp

*Joha99-SA forrige PP og er litt usikker på IKM dag.

*AnneS, 2pp

 

**************************

Søndag 01.04

*

 

**************************

Gravid:

 

**************************

Ikke gravid:

 

**************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Så bra AnneS, da kan du senke skuldrene og se frem til en super helg! Ikke dumt å sjekke med EL-tester, er også betryggende å vite at man treffer:)

 

Er spent på hvordan det går med alle oss i ukene fremover! Krysser fingrene for at denne jula blir en av de beste!!! Vet at "storebror" hadde blitt glad for den julegaven! Han spør omtrent 4-5 ganger i uka om jeg har baby i magen og kikker under genseren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Jeg vurderer å kjøpe med test hjem allerede i dag så ligger den klar til ikm:)

Faktisk så rekker jeg kanskje å bestille fra billigtester? Noen som vet om de leverer raskt?

Tror ikke jeg ønsker å prøve CB+ igjen denne runden og alternativet på apoteket her da er DocMorris eller a1? Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Så bra AnneS, da kan du senke skuldrene og se frem til en super helg! Ikke dumt å sjekke med EL-tester, er også betryggende å vite at man treffer:)

 

Er spent på hvordan det går med alle oss i ukene fremover! Krysser fingrene for at denne jula blir en av de beste!!! Vet at "storebror" hadde blitt glad for den julegaven! Han spør omtrent 4-5 ganger i uka om jeg har baby i magen og kikker under genseren:)

 

Så søt "storebror" da :) Mine to har mast veldig om baby i det siste, men har prøvd å få fokuset bort litt i tilfelle det kommer til å ta tid. Vil ikke de skal bli skuffet. Men sist vi bestemte oss for å lage lillesøster og jeg tok el-tester traff vi på første forsøk, så det er lov å håpe ;) åååå, har så lyst på julebaby! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneS

Jeg vurderer å kjøpe med test hjem allerede i dag så ligger den klar til ikm:)

Faktisk så rekker jeg kanskje å bestille fra billigtester? Noen som vet om de leverer raskt?

Tror ikke jeg ønsker å prøve CB+ igjen denne runden og alternativet på apoteket her da er DocMorris eller a1? Noen med erfaring?

 

Jeg har 5 tester fra billigtester pluss 2 CB liggende jeg :P De leverte på et par-tre dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Kanskje jeg skal bestille fra billigtester da siden de leverer så raskt, så slipper jeg å blakke meg på apoteket.

Førstemann satt på 2 pp så har store forhåpninger her også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg inn i IKM 12 siden jeg fikk EL så tidlig. Men leser her inne allikevel.

 

Jeg så igår at en sånn A1 test kan man bruke allerede 7 dager etter befruktning, så kjøpte en slik en og svidde den av idag. Hadde et håp om å vente til mandagen, men når jeg først kjøper en test vet jeg innerst inne at jeg ikke klarer å la være. (Den ble negativ) Så nå venter jeg bare på at helgen skal bli ferdig (ikke ofte jeg sier det) Så jeg kan teste igjen!! Burde egentlig bestilt fra billigtester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg også endelig smilefjes :) Så da er det bare til å glede seg til "helgekosen" :) Jeg er på dag 13. Synes syklusen min blir kortere og kortere :S Skjønner ingenting....

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro med smilefjes!! :) Lykke til med legging av aksjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ El test i går, men kjenner det murrer godt ibegge eggstokker og bygger seg opp til en eggløsning, har eggl.slim i dag..

Så vi kjørte på med aksjeinnlegg fra i går og fortsetter hver dag frem til 2 dager etter eggløsning er bekreftet..

Utifra min Pearly måler skal eggløsningen være den 18.mars-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at flere har fått EL i disse dager da :) Jeg gikk tom for tester, så vet egentlig ikke om/når jeg har hatt, men satser på at den har vært eller er. La noen aksjer igjen i går, men nå må jeg nok vente til helga er over siden sambo skal gå birken i morra. Regner ikke med noe overskudd der etterpå for å si det sånn :P

 

Men satser på at vi har gjort det vi kan denne prøveperioden. Kommer nok ikke til å teste før noen dager etter IKM (hvis den ikke kommer da), siden jeg er realist, hehe. Håper selvfølgelig, men har ikke lyst til å bli skuffa. Det skjer mye annet spennende de neste par ukene da, så tror det skal gå fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

babysyk_74: ser du har samme ikm dag som meg, jeg har satt ikm dato etter EL den 14 - er det ikke 2 dpo i dag da?

 

Jeg hadde første syklusdag 1 mars og EL den 14. I følge terminkalkulatoren er da forventet mens den den 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminkalkulatoren stemmer ikke alltid AnnaMathea. Jeg hadde første syklusdagen 1 mars og EL den 11-12, men jeg har også ikm den 28 :) Av en eller annen grunn kommer alltid tr 16 dager etter EL her i gården, og ikke 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babysyk_74: ser du har samme ikm dag som meg, jeg har satt ikm dato etter EL den 14 - er det ikke 2 dpo i dag da?

 

Jeg hadde første syklusdag 1 mars og EL den 14. I følge terminkalkulatoren er da forventet mens den den 28.

jeg hadde først ikm 28 mars... så fikk jeg ikm 2 dager over så jeg gikk over i ikm uke 14,men så slo eltesten min ut positivt den 13 mars

så nå er jeg mer el mindre usikker..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

babysyk_74: ser du har samme ikm dag som meg, jeg har satt ikm dato etter EL den 14 - er det ikke 2 dpo i dag da?

 

Jeg hadde første syklusdag 1 mars og EL den 14. I følge terminkalkulatoren er da forventet mens den den 28.

jeg hadde først ikm 28 mars... så fikk jeg ikm 2 dager over så jeg gikk over i ikm uke 14,men så slo eltesten min ut positivt den 13 mars

så nå er jeg mer el mindre usikker..hehe

 

Spiller vel ikke så stor rolle egentlig:) Bare jeg klarer å vente med å teste til uke 13!! Heldigvis ingen tester i hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...