Gå til innhold

" IKM Uke 13 "


babysyk_74

Anbefalte innlegg

Blir gal av å gå rundt å være nervøs hele tiden for om det går galt igjen, og ihverfall når tempen var så flott i går, hele 36.98, men i dag var den nede i 36.40 igjen og da får jo jeg helt angst for at det er et tegn på om noe går galt igjen....vet ikke hvor normalt det er med så store svingninger? Men synes det var et stort fall:-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joha: man bør ikke tempe etter positiv test, nettopp på grunn av store variasjoner i temperaturen og nervøsitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nervøs jeg også, men jeg prøver å slappe av og tenke på andre ting så godt jeg kan :) Men hvorfor temper du enda joha99? Jeg hadde heller latt være siden det bare fører til unødvendige bekymringer. Det er ikke noe poeng i å ta sorgene på forskudd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mårra må jeg teste om tr fortsatt er borte, 3 dager over da så da burde vel resultatet stemme enten jeg får neg ell pos ? hatt mye vondt i korsryggen i det siste, og i dag er jeg "støl" i den høyre rumpeballa :P noen andre som har kjent noe sånt? hehe. Her skal alt tolkes som tegn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg temper etter legens ordre fordi jeg hadde Progrestron

Mangel, og for da å vite sånn ca når jeg kunne slutte på tilskuddet...

Progrestronmangelet er nok grunnen til at jeg har mistet de andre gangene fordi det plutselig blir et fall i Progrestron hormoner som da brått avslutter svangerskapet....

Når temperaturen har holdt seg stabil og høy i ca 2-3 uker etter positiv test kunne jeg slutte på wild Yam og Progrestronkrem sa legen...

Derfor denne tempingen som jeg absolutt ikke liker-:(

Men jeg har ingen smerter eller mensmurring bortsett fra litt øn i høyre eggstokk, så det letter jo litt på bekymringen siden det har vært mye smerter de andre gangene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 13

*************************

Mandag 26 .03

*Squirrel 79 - 2 pp

*Prøverpånytt - 2 pp etter MA uke 17

*Renate, 2. pp

*Vilsågjerneha - har prøvd i flere år

 

*************************

Tirsdag 27 .03 *

 

**************************

Onsdag 28 .03

*Babysyk_74 2 pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Høytoppåfjellet 6pp.

*AnnaMathea 2pp

 

**************************

Torsdag 29 .03 *

 

************************

Fredag 30 .03

*Cornflake 12.pp

*stineskj 9 pp *

 

*************************

Lørdag 31.03

*Amedillo 7 pp

*Joha99-SA forrige PP og er litt usikker på IKM dag.

*AnneS, 2pp

Etlitenurk, 3pp

 

**************************

Søndag 01.04 *

 

**************************

Gravid:

*AnnaMathea - Jippi!!!

*Amedillo

*Høytoppåfjellet - lille spire <3

*Prøverpånytt - et lite håp <3

*Squirrel79

**************************

Ikke gravid:

Babysyk_74

**************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i mårra må jeg teste om tr fortsatt er borte, 3 dager over da så da burde vel resultatet stemme enten jeg får neg ell pos ? hatt mye vondt i korsryggen i det siste, og i dag er jeg "støl" i den høyre rumpeballa :P noen andre som har kjent noe sånt? hehe. Her skal alt tolkes som tegn :P

 

Spennende! Jeg testa samme dag som jeg skulle ha TR, på ettermiddagen, og fikk vaaaaagt positiv test. Testa dagen etter på morgenen med digital test og fikk "not pregnant". Venta så i tre dager til, og fikk positiv på ettermiddagen. Så er nok ikke så dumt og vente. Lykke til med testing!

 

Her går det i de symptomene jeg hadde sist. Oftere på do, lettere sliten og sulten og gretten, hehe. ømme brystvorter (men det begynner å gi seg litt nå). Og så har jeg litt stikninger i eggstokkene og økt sexlyst (sorry!).

 

Ser det er ganske mange av oss som har testa positivt denne måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

negativ test :/ hvorfor lurer kroppen min meg sånn da! jeg blir så frustrert, om ikke det har klaffa så vil jeg jo bare at tr skal komme så jeg kan bli ferdig med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.... Er 16 dpo i dag, ingen mensen og tre negative tester (siste på lørdag). Har hatt mensmurringer i en uke, men ikke antydning til mens. Hmm! Trodde jeg var gravid jeg, men får vel tro på testen. Utrolig slitsomt å variere mellom å ha tro og å bli skuffet over negativ test for så å miste troa helt! Prøver dere på første stineskj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.... Er 16 dpo i dag, ingen mensen og tre negative tester (siste på lørdag). Har hatt mensmurringer i en uke, men ikke antydning til mens. Hmm! Trodde jeg var gravid jeg, men får vel tro på testen. Utrolig slitsomt å variere mellom å ha tro og å bli skuffet over negativ test for så å miste troa helt! Prøver dere på første stineskj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva du mener, begynte nesten å tro det jeg å , men man må jo stole på testen... har kjøpt et par tester til da, så hvis ikke tr kommer før det nærmer seg helg igjen så kommer jeg til å ta en ny. Har gått en uke over en gang før i løpet av de 9 mnd vi har prøvd, så det er jo ikke normalt for meg ihvertfall. Ja vi prøver på vår første, dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jente på 16 mnd fra før så en skulle tro jeg husket symptomene.. Men neida... Vi prøvde forsåvidt ikke på henne og jeg testet på dag 34 da så det kan jo hende jeg er en sen hcg utvikler?? Synes det er kjempevanskelig å vite, føler meg gravid i et øyeblikk og usikker i neste! Blir spennende å se denne uka :) Lykke til til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg startet å spotte -:(

Så da var nok den synkende temperaturen et tegn på at det ikke gikkveien denne gangen heller -:( selv om testen i dag var enda sterkere enn den jeg tok 10 Dpo...

Lei meg nå og egentlig enda mer sikker på at det kanskje er meningen at jeg ikke skal ha flere barn -:(

Endret av joha99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok over for denne gang også -:(

Masse friskt blid når jeg fikk på do i dag tidlig, men ingen smerter, så det er jo litt rart....? Men har absolutt ingen tro på at det har gått bra tross ingen smerter, og jeg skal ikke lure meg selv denne gangen med at det bare er en tvilling osv osv....veldig lei meg nå og angrer nesten litt for at vi ikke ventet en mens, men gjort er gjort....

Lykke til alle dere andre, skal følge med på dere-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok over for denne gang også - :(

Masse friskt blid når jeg fikk på do i dag tidlig, men ingen smerter, så det er jo litt rart....? Men har absolutt ingen tro på at det har gått bra tross ingen smerter, og jeg skal ikke lure meg selv denne gangen med at det bare er en tvilling osv osv....veldig lei meg nå og angrer nesten litt for at vi ikke ventet en mens, men gjort er gjort....

Lykke til alle dere andre, skal følge med på dere- :)

 

uff, så utrolig trist :( sender deg en stor og god klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjipt stineskj og joha99... Jeg sitter her fortsatt, mensenløs, "gravidfølelse" og negative tester... dpo 18 i dag! Det er jo ikke mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite nurk: Hvis du har veldig effektive nyrer kan du teste positivt veldig sent. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, takk for det! Vi får se hvordan det går! Håper et eller annet skjer her snart hvertfall - hadde vært veldig fint å kunne fortsette å prøve - hvis jeg ikke er gravid da! Kjipt med så lang ventetid hvertfall! Lykke til videre til deg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...