Gå til innhold

" IKM Uke 13 "


babysyk_74

Anbefalte innlegg

AnneS, Squirrel, hvordan går det med EL testene? Min EL er over for denne gang og jeg er i DPO land. Noen dager tidligere enn forventet, men klager ikke over det :) Har fått lagt inn aksjer tirsdag, torsdag, fredag og lørdag, så håper virkelig at spiren sitter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnneS

AnneS, Squirrel, hvordan går det med EL testene? Min EL er over for denne gang og jeg er i DPO land. Noen dager tidligere enn forventet, men klager ikke over det :) Har fått lagt inn aksjer tirsdag, torsdag, fredag og lørdag, så håper virkelig at spiren sitter :)

 

Gaah, ingen positiv el-test enda.. Regner med det blir i morgen eller tirsdag :) Men vil bare komme sikkelig i gang og vite at en har lagt inn max med aksjer! hehe.

Høres ut som alt ligger til rette for at det skal klaffe for deg Renate! Masse lykke til i ventetiden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! :) Blir 2 spennende uker fremover nå... Håper du får EL snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 13

**************************

Mandag 26 .03

*Squirrel 79 - 2 pp

*Prøverpånytt - 2 pp etter MA uke 17

*Renate, 2. pp

*

 

**************************

Tirsdag 27 .03

*

 

**************************

Onsdag 28 .03

*Babysyk_74 2 pp

*AnneS, 2pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Høytoppåfjellet 7pp.

 

**************************

Torsdag 29 .03

*AnnaMathea, 2pp

*

 

**************************

Fredag 30 .03

*Cornflake 12.pp

*stineskj 9 pp

*

 

**************************

Lørdag 31.03

*Amedillo 7 pp

*

 

**************************

Søndag 01.04

*

 

**************************

Gravid:

 

**************************

 

 

Jeg melder meg inn her igjen etter en liten pause. Jeg fikk positiv test frem til en uke etter ikm sist pp, men så begynte jeg å blø og det var det.. Nå prøver vi på nytt og takket være CB monitoren fant jeg ut at jeg har EL allerede i dag. Krysser fingrene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Begynner å bli litt stressa for prøvinga, ikke veldig begeistret for å føde:) Vil jo bli gravid denne pp, men nå som EL nærmer seg ville jeg gjerne hatt mer tid på meg til å forberede meg.. Men tenker at sånn vil det vel føles neste mnd også og neste og neste..

 

EL torsdag regner jeg med!

 

Renate: kos deg i DPO land, ser jo ut som dere har gjort det dere kan. Bare å vente på positiv test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 13

*************************

Mandag 26 .03

*Squirrel 79 - 2 pp

*Prøverpånytt - 2 pp etter MA uke 17

*Renate, 2. pp

*

 

*************************

Tirsdag 27 .03

*

 

**************************

Onsdag 28 .03

*Babysyk_74 2 pp

*AnneS, 2pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Høytoppåfjellet 6pp.

 

**************************

Torsdag 29 .03

*AnnaMathea, 2pp

*

 

************************

Fredag 30 .03

*Cornflake 12.pp

*stineskj 9 pp

*

 

*************************

Lørdag 31.03

*Amedillo 7 pp

*

 

**************************

Søndag 01.04

*

 

**************************

Gravid:

 

**************************

Ikke gravid:

 

**************************

Endret av Høytoppåfjellet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM UKE 13

**************************

Mandag 26 .03

*Squirrel 79 - 2 pp

*Prøverpånytt - 2 pp etter MA uke 17

*Renate, 2. pp

*

 

**************************

Tirsdag 27 .03

*

 

**************************

Onsdag 28 .03

*Babysyk_74 2 pp

*AnneS, 2pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Høytoppåfjellet 7pp.

 

**************************

Torsdag 29 .03

*AnnaMathea, 2pp

*

 

**************************

Fredag 30 .03

*Cornflake 12.pp

*stineskj 9 pp

*

 

**************************

Lørdag 31.03

*Amedillo 7 pp

*

 

**************************

Søndag 01.04

*

 

**************************

Gravid:

 

**************************

 

 

Jeg melder meg inn her igjen etter en liten pause. Jeg fikk positiv test frem til en uke etter ikm sist pp, men så begynte jeg å blø og det var det.. Nå prøver vi på nytt og takket være CB monitoren fant jeg ut at jeg har EL allerede i dag. Krysser fingrene! :)

 

Gratulerer så mye med at du er så raskt ute med ny eggløsning..

Hvor mange dager er det siden du mistet igjen?? Husket plutselig ikke?

Jeg startet å blø onsdag denne uken, og bare spotter litt nå..

Tok en Graviditetstest i går som var negativ, så da er ihvertfall HCG ute av kroppen og kanskje eggløsningen kommer i gang raskt her også..

Når startet du med eggl.test?? Jeg kjøpte 14 billigtester og tenkte å starte å teste i slutten av kommende uke..

 

Hold oss oppdatert da, og lykke til -:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er glad for at det er rett på an igjen i det minste :) Føler jeg har hatt nok venting for en stund! Jeg begynte å blø 1. mars, så hvis jeg regner den dagen som starten på vanlig tr så har jeg fått EL på dag 11-12 nå, akkurat slik som før.

 

Jeg tok første test med monitoren i går, da svarte den HøY. I dag svarte den MAX, og jeg regner med å få MAX i morgen også :)

 

Håper virkelig det stemmer at man kan være superduper fruktbar etter en har mistet! Håper EL din også kommer fort igang igjen joha99 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er glad for at det er rett på an igjen i det minste :) Føler jeg har hatt nok venting for en stund! Jeg begynte å blø 1. mars, så hvis jeg regner den dagen som starten på vanlig tr så har jeg fått EL på dag 11-12 nå, akkurat slik som før.

 

Jeg tok første test med monitoren i går, da svarte den HøY. I dag svarte den MAX, og jeg regner med å få MAX i morgen også :)

 

Håper virkelig det stemmer at man kan være superduper fruktbar etter en har mistet! Håper EL din også kommer fort igang igjen joha99 :)

 

Så BRA Høytoppåfjellet :-)

Min lege og akupunktør sa at man er mye er fruktbar rett etter en SA, det er fordi at hele systemet der nede får en slags Restart...Så vi sattttttttser på full klaff for oss begge denne PP :-)

 

Jeg startet på Bidronninggele igjen igår, og kommer til å ta mye mer Wild Yam etter eggløsning og fortsette en del uker hvis det klaffer..siden dette var første mnd det klaffet for meg på over 1 år, og dette var 1 pp med Wild Yam som øker Progrestron hormonet i kroppen, som man trenger for at egget skal feste seg, så tror jeg faktisk at jeg har progrestron mangel og at jeg kanskje mistet fordi jeg sluttet fortidligt på disse pillene, jeg leste at plutselig fall av progrestron kan føre til SA..Så denne pp blir det max dose av begge deler og ihvertfall noen uker lengere enn jeg tok sist..

Tok også 1 dag el 2 med slimløsende hostesaft forrige pp da det klaffet, men tror ikke det var utslagsgivene fordi jeg tok så lite..

Tror helle kombinasjonen med Bidronning og Wild yam, pluss sex hver dag 1 uke rundt eggløsning var det som skulle til..

Vi hat hatt annenhver dag slik gyn anbefallte, men siden det ikke har klaffet på 1 år holder jeg en knapp på hver dag...

Så da er det bare å ikke snakke om babymaking slik at mannen mister lysta...hihihii

 

Melder meg inn her, og hvis jeg er rett på normalsyklus igjen er IKM i slutten av uke 13 med dato 30 eller 31.3

 

Lykke til Høytoppåfjellet og alllllllle dere andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnneS, Squirrel, hvordan går det med EL testene? Min EL er over for denne gang og jeg er i DPO land. Noen dager tidligere enn forventet, men klager ikke over det :) Har fått lagt inn aksjer tirsdag, torsdag, fredag og lørdag, så håper virkelig at spiren sitter :)

 

Har testet de siste fire dagene (inkludert i dag) og har fortsatt ikke fått positiv test, men de har blitt sterkere, så regner med jeg får positiv test i morgen. Aksjene blir lagt omtrent annenhver dag for tida, så får vi vente i spenning å se. Blir nok litt aksjelegging i morra og tenker jeg. Blir et par spennende uker framover nå. Skal på jentetur til England samme helga som jeg har IKM, så får vi se da. Da har jeg hvertfall noe å holde tankene på, slik at jeg venter med testing til jeg kommer hjem igjen ;) Om jeg ikke får mens da...

 

Blir spennende det her folkens, hadde jo ikke vært så ille med et lite julegavenurk. Jeg har og venner som får barn dette skoleåret, så hadde vært fint med en i samme år. Samtidig som det er ganske fint å ha januarbarn og da. 3-åringen i hus er januarbarn, og ser at det blir greit med tanke på skolealder f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har hatt en SA nå, så heldige dere er som kom rett inn i rute igjen med syklusen. Jeg hadde ikke EL tester etter min SA i desember (den satt på første pp) og satset på at det gikk tilbake til normalen, men det tok mer enn 60 dager før mensen kom igjen, og jeg gikk glipp av den pp'en, for jeg gikk bare å venta på at mensen skulle komme og lite sex. Så nå gikk jeg til innkjøp av EL tester, og syklusen er tilbake til normalen - heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere her inne?

Skulle egentlig ha "vært" med dere men ingen mens eller positiv test enda,.. Æsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Negativ EL-test i dag, men positiv på bihulebetennelse... Noe slår ut positivt hvertfall:) Venter EL torsdag så stresser ikke.

 

Hvor mange har kommet seg over i dpo land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... fortsatt ikke positiv EL test på meg heller, og nå har jeg bare en test igjen... Men så var jeg to dager over sist gang og da, og i følge kalenderen skulle jeg ha positiv EL test i dag, så stresser ikke. Men tror jeg hadde EL slim i dag. Noen som vet om det er vanlig å ha positiv EL test samtidig som EL slim, eller kommer positiv test etterpå? Greit at den ikke er positiv da, når sambo ikke er helt i form i dag heller, så blir nok ikke noe aksjelegging i kveld. Fikk oss en runde i loppekassa i går da, så ikkeno stress. Håper han er i form igjen i morra, for jeg vil ikke la dagene komme til spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i DPO land, men har stikking i brystet, og det får jeg alltid i uken før mens :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi hoppet i høyet for andre dag på rad med MAX på CB monitoren :) Er vel teknisk sett i dpo-land fra i morgen av. Jeg synes det blir spennende å se om spiren sitter denne gangen! Er litt redd for å bli kjempeskuffet siden den egentlig var "vår tur" sist gang, og at det hele gikk i dass bokstavlig talt..

 

Jeg er positivt innstilt, men tør ikke håpe på noe mirakel! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Ikke noe positiv el-test her enda, trodde jeg skulle ha el i morgen, men hadde syklus på 31 dager sist, så mulig det blir noen dager senere :) Bli nok en kosestund i kveld likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Squirrel79: EL slim varer vel vanligvis til egget slipper. Så det er fullt mulig å ha slim og positiv el-test. Noen timer etter egget slipper blir slimet mer kremet eller det blir tørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squirrel: Hos meg kommer EL slim noen dager før EL og gir seg når EL er over. Ofte kommer det slimet 5-6 dager før EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg har nå en EL test igjen, og lurer på om jeg skal "bruke den opp" i dag, eller vente til i morgen. Har ikke så mye å si fra eller til uansett tror jeg. Får nok bare fortsette å legge inn aksjer annenhver dag. Sambo var ikke i form i går, men i kveld satser jeg på at vi får oss en liten runde i loppekassa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 13

*************************

Mandag 26 .03

*Squirrel 79 - 2 pp

*Prøverpånytt - 2 pp etter MA uke 17

*Renate, 2. pp

*Vilsågjerneha - har prøvd i flere år

 

*************************

Tirsdag 27 .03

*

 

**************************

Onsdag 28 .03

*Babysyk_74 2 pp

*AnneS, 2pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Høytoppåfjellet 6pp.

 

**************************

Torsdag 29 .03

*AnnaMathea, 2pp

*

 

************************

Fredag 30 .03

*Cornflake 12.pp

*stineskj 9 pp

*

 

*************************

Lørdag 31.03

*Amedillo 7 pp

*

 

**************************

Søndag 01.04

*

 

**************************

Gravid:

 

**************************

Ikke gravid:

 

**************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 13

*************************

Mandag 26 .03

*Squirrel 79 - 2 pp

*Prøverpånytt - 2 pp etter MA uke 17

*Renate, 2. pp

*Vilsågjerneha - har prøvd i flere år

 

*************************

Tirsdag 27 .03

*

 

**************************

Onsdag 28 .03

*Babysyk_74 2 pp

*AnneS, 2pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Høytoppåfjellet 6pp.

 

**************************

Torsdag 29 .03

*AnnaMathea, 2pp

*

 

************************

Fredag 30 .03

*Cornflake 12.pp

*stineskj 9 pp

*

 

*************************

Lørdag 31.03

*Amedillo 7 pp

*Joha99-SA forrige PP og er litt usikker på IKM dag.

 

**************************

Søndag 01.04

*

 

**************************

Gravid:

 

**************************

Ikke gravid:

 

**************************

 

Nå som jeg har fått bekreftet 0 Hcg og negativ gr.test på lørdag tørr jeg skrive meg opp med ikm på lørdag 31.3 selv om jeg er litt usikke på om jeg kommer rett i ny syklus?

Temper hver morgen med Pearly, og venter spent på eggløsningsslim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det muuulig?! Venter enda på EL jeg... Dag 16 i syklusen.

 

Jeg testet ikke i går, så skal teste i dag. Men hadde ikke positiv EL test på mandag hvertfall... Vil anta den er positiv nå, eller håper hvertfall det...

Lykke til AnneS, håper din blir positiv snart og. Jeg har hvertfall konkludert med at jeg har sen EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Er det muuulig?! Venter enda på EL jeg... Dag 16 i syklusen.

 

Jeg testet ikke i går, så skal teste i dag. Men hadde ikke positiv EL test på mandag hvertfall... Vil anta den er positiv nå, eller håper hvertfall det...

Lykke til AnneS, håper din blir positiv snart og. Jeg har hvertfall konkludert med at jeg har sen EL.

 

Ja, det har nok jeg også ser det ut til :) Men den kommer nok snart, bare litt stressa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...