Gå til innhold

" IKM Uke 13 "


babysyk_74

Anbefalte innlegg

IKM UKE 13

**************************

Mandag 26 .03

Squirrel 79 - 2 pp

Prøverpånytt - 2 pp etter MA uke 17

 

**************************

Tirsdag 27 .03

 

**************************

Onsdag 28 .03

Babysyk_74 2 pp

AnneS, 2pp

Gutt04+Gutt10+2012?

 

**************************

Torsdag 29 .03

AnnaMathea, 2pp

 

**************************

Fredag 30 .03

Cornflake 12.pp

stineskj 9 pp

 

**************************

Lørdag 31.03

 

**************************

Søndag 01.04

 

**************************

Gravid:

 

**************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg inn her jeg til enda en pp....

 

 

IKM UKE 13

**************************

Mandag 26 .03

Squirrel 79 - 2 pp

Prøverpånytt - 2 pp etter MA uke 17

 

**************************

Tirsdag 27 .03

 

**************************

Onsdag 28 .03

Babysyk_74 2 pp

AnneS, 2pp

Gutt04+Gutt10+2012?

 

**************************

Torsdag 29 .03

AnnaMathea, 2pp

 

**************************

Fredag 30 .03

Cornflake 12.pp

stineskj 9 pp

 

**************************

Lørdag 31.03

Amedillo 7 pp

**************************

Søndag 01.04

 

**************************

Gravid:

 

**************************

Endret av Amedillo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går dagene ja. Jeg begynner nok å ta EL tester på onsdag eller torsdag. I følge kalenderen skal jeg ha EL på søndag/mandag. Siden det bare er andre runde, så vet jeg ikke hvor konsekvent dette er. Men mens har vært her på dagen de siste tre månedene, så er nok like etter klokka som jeg var før jeg satte inn spiralen ser det ut som.

 

Venter i spenning da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Jeg venter EL den 15. mars, er en halv evighet til kjenner jeg:) Blir nok ikke EL testing før tidligst den 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på å begynne EL tester på torsdag. Forrige syklus hadde jeg EL ganske sent, men tror det er fordi jeg satte opp første mensdag når jeg begynte å få utflod, og ikke når jeg begynte å blø. Om jeg setter opp riktig dag, så stemmer nok EL veldig bra med gjennomsnittet. Så da får jeg nok EL på søndag. Kjekt med litt ekstra kos i helga da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Melder meg inn her jeg... Først EL nå etter SA'en i desember. Har enda ikke hatt EL, men det er vel til helgen, så setter meg på Ikm i begynnelsen av uke 13... Første aksjer ble iallefall lagt igår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM UKE 13

**************************

Mandag 26 .03

*Squirrel 79 - 2 pp

*Prøverpånytt - 2 pp etter MA uke 17

*Renate, 2. pp

*

 

**************************

Tirsdag 27 .03

*

 

**************************

Onsdag 28 .03

*Babysyk_74 2 pp

*AnneS, 2pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*

 

**************************

Torsdag 29 .03

*AnnaMathea, 2pp

*

 

**************************

Fredag 30 .03

*Cornflake 12.pp

*stineskj 9 pp

*

 

**************************

Lørdag 31.03

*Amedillo 7 pp

*

 

**************************

Søndag 01.04

*

 

**************************

Gravid:

 

**************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle oss kommer oss videre til 1 trimester og slipper å gå videre til en ny ikm gruppe. *krysserfingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle oss kommer oss videre til 1 trimester og slipper å gå videre til en ny ikm gruppe. *krysserfingrene*

 

Det hadde jo vært supert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjiipt da! Men vil tro det ikke har noe å si? Kommer vel litt an på hvordan syk du er? God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Takk:)

Bare veldig forkjøla, men det er uansett nesten en uke til EL så kroppen kommer seg vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneS

Oi oi! Begynner å kjenne el-smerter nå. Trodde el var på tirsdag, men da får vi bare begynne sengekosen litt før ;) spørs om el blir et par dager før det jeg beregnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Tar du EL tester AnneS? Spennende og lykke til:)

Tenkte å begynne med det denne pp :) skal begynne i morgen, så spent på om jeg kjenner kroppen min så godt som jeg tror. Om disse el-smertene faktisk er det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte EL testinga i går, selv jeg nok ikke har EL før søndag eller mandag. Men greit å være føre var. Aksjelegginga har begynt, så nå får jeg bare begynne å krysse fingrene. Krysse beina er en dårlig ide ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Faen faen faen!!!! Nå har plutselig mannen iskalde føtter igjen. Ser ikke ut som det blir et tredje barn på meg. For dyrt, for tidkrevende osv. Hva gjør jeg nå da? Venter på at han ombestemme seg? Kan ta år og klokka tikker her... Må jeg virkelig slå meg til ro med to? Har så lyst på tre, men vil ikke gå fra mannen min. Trodde han var om bord, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!! Føler med deg Anne S. Har opplevd et par ganger her at mannen trekker seg ut ved utløsning fordi han får kalde føtter for nr.2. Jeg reagerer med sinne og tårer - hyggelig sengekos.

 

Men jeg tenker at du må bare sette deg ned å prate med han. Som jeg sier til min mann, han kan ikke bare trekke seg ut, UTEN å snakke med meg først. Vi har snakket om dette og blitt enige om en til i FELLESSKAP. Vil bare ønske deg lykke til!

 

 

Selv hadde jeg positiv EL test igår, så aksjene er lagt. Spennende tid fremover nå de neste 2 ukene. Tenker å legge inn noen aksjer i morgen også, for å være sikker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Blir helt rar i hodet jeg :P Nå er mannen plutselig om bord igjen. Må ta en alvorsprat og bestemme oss en gang for alle :)

 

Det blir spennende ja, Renate! Jeg har enda ikke testet positivt på el-test, regner med det blir en av de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Uff ikke så gøy hvis mannen er litt av og på! Kanskje best å ikke mase om EL tester ol om det skremmer eller stresser han? Men heller snakke om begges ønske om barn. Ikke vet jeg, men håper dere begge får en fin prøveperiode:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Uff ikke så gøy hvis mannen er litt av og på! Kanskje best å ikke mase om EL tester ol om det skremmer eller stresser han? Men heller snakke om begges ønske om barn. Ikke vet jeg, men håper dere begge får en fin prøveperiode:)

 

Har ikke sagt noe om el-testene til han :P Det vi ha konmet fram til er vel at han i utgangspunktet har lyst på flere barn, til og med kanskje to til (så nummer tre får et søsken som er nært i alder. De andre er 6 og 7,5). Men så kommer fornuften og 'tar' han :P Men vi har eget hus, biler, fast inntekt, familie som støtter oss og to veldig greie barn så alt er egentlig på stell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Livet tilpasser seg etterhvert som tiden går uansett. Hva man bruker tid og penger på i dag er kanskje ikke like viktig siden. Jeg mener tid og overskudd til hverandre i familien er det viktigste. Tror det kan være fint med både 1, 2, 3 eller 4 barn bare man har tenkt over på forhånd at man klarer å følge opp alle:) Høres ut som dere kommer til å bli en stor og flott familie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Livet tilpasser seg etterhvert som tiden går uansett. Hva man bruker tid og penger på i dag er kanskje ikke like viktig siden. Jeg mener tid og overskudd til hverandre i familien er det viktigste. Tror det kan være fint med både 1, 2, 3 eller 4 barn bare man har tenkt over på forhånd at man klarer å følge opp alle:) Høres ut som dere kommer til å bli en stor og flott familie:)

 

Ja, jeg tenker også sånn :) vi får se hvor mange vi blir til slutt ;)

Første oppgave blir å treffe blink denne mnd så vi får en førjulsgave:) tenk dere en liten baby til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Det hadde vært veldig koselig!! Krysser fingrene for denne mnd. Vi håper også på grunn av at vi har mange venner i nærmiljøet som får 2012 barn, så skolemessig hadde det vært fint å få samme skoleår.. Men det begynner å haste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...