Gå til innhold

" IKM Uke 13 "

babysyk_74

Anbefalte innlegg

Gjest AnnaMathea

Hei alle søte damer her på IKM uke 13.... :-)

Ville bare si at jeg tenker på dere og håper det klaffer for så mange som mulig denne PP..

Jeg hadde positiv eggl.test på lørdag, negativ på søndag, så da var vel eggl.rundt en av de 2 dagene..

Er da ca 4dpo og holder på å bli gaaaaaal av å vente til jeg kan teste..

Denne pp har jeg hatt det helt likt rundt og etter eggløsning som sist mnd da jeg ble gravid, men misten....så jeg er positiv:)))))))

Lykke til alle sammen, og jeg vil også si at jeg setter sååå utrolig stor pris på alle sammen her inne, det er så godt å kunne dele tankene og ventetiden med dere.....

Klem fra Meg :-)

Så hyggelig:) !!

Håper positive tester renner inn her til uka!!

Jeg hadde EL kvelden den 14 tror jeg, mulig tidlig dagen etter, og vurderer å teste i morgen tidlig... Er vel 8 eller 9 dpo da så er vel drøyt tidlig, men disse billigstrimlene koster jo nesten ingenting:) Eneste er vel at håpet knuses litt etter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle søte damer her på IKM uke 13.... :-)

Ville bare si at jeg tenker på dere og håper det klaffer for så mange som mulig denne PP..

Jeg hadde positiv eggl.test på lørdag, negativ på søndag, så da var vel eggl.rundt en av de 2 dagene..

Er da ca 4dpo og holder på å bli gaaaaaal av å vente til jeg kan teste..

Denne pp har jeg hatt det helt likt rundt og etter eggløsning som sist mnd da jeg ble gravid, men misten....så jeg er positiv:)))))))

Lykke til alle sammen, og jeg vil også si at jeg setter sååå utrolig stor pris på alle sammen her inne, det er så godt å kunne dele tankene og ventetiden med dere.....

Klem fra Meg :-)

Så hyggelig:) !!

Håper positive tester renner inn her til uka!!

Jeg hadde EL kvelden den 14 tror jeg, mulig tidlig dagen etter, og vurderer å teste i morgen tidlig... Er vel 8 eller 9 dpo da så er vel drøyt tidlig, men disse billigstrimlene koster jo nesten ingenting:) Eneste er vel at håpet knuses litt etter litt.

ja da er vi likt utålmodig,siden jeg også hadde el samme dato som deg ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

babysyk_74: Når tenker du å teste?

Jeg har aldri testet med billigstrimler før og fikk 10 stk i posten i dag. Har veldig lyst til å prøve en i morgen - selv om den mest sannsynlig er kritthvit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utålmodig som jeg er har jeg testet i dag men den var jo seff negativ...Har liksom følelsen at jeg ikke er gravid fordi jeg har samme symptomene som forrige mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utålmodig som jeg er har jeg testet i dag men den var jo seff negativ...Har liksom følelsen at jeg ikke er gravid fordi jeg har samme symptomene som forrige mnd.

kommer nok til å teste hver dag til 15 dpo jeg..hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er super utolmodig denne pp. Og kjenner symptomer sterkere enn noen gang!! Svir jo nesten i brystene. Har så lyst å være gravid nå!n

AnneS : ser vi har ikm samme dag :) Er så spent!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 Dpo i dag og har hatt masse smerter i høyre eggstokk, pluss gul tykk utflod som ser ut som tykk hudkrem(sorry detaljer)

Hadde det samme forrige mnd når det klaffet, og jeg har ikke hatt noen form for utflod mellom eggl. Og ikm de mnd det ikke har klaffet, så jeg er superpositiv og knasker Wild Yam....gleder meg til å teste noen dager før IKM til uken:))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! Tok nettopp en EL test, bare på gøy som var svak positiv!!! Skal ta en GT neste gang jeg må to!Herregud så spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Jeg fikk ultra svak strek på CB test, men streken var der. Nå reiser jeg og kan slappe av hele uken :)

Så spennende! Gratulerer og god tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amedillo: så utrolig spennende, hvor mange Dpo dager er du i dag? Ha en fin ferie, god tur :-)

Endret av joha99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amedillo, får ikke alltid EL-tester svake streker utenom EL? Det gjør iallefall mine! Men jeg ser at du tok en CB og fikk svak strek der også, DET er spennende det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amedillo: så utrolig spennende, hvor mange Dpo dager er du i dag? Ha en fin ferie, god tur :-)

I dag er jeg 8 dpo. Har hatt en god følelse denne gangen, og jammen fikk jeg rett. Skal teste igjen på onsdag, men kjenner symptomer :)

Høytoppåfjellet: Aner ikke, men har lest at flere har brukt EL-tester som graviditets test, så måtte prøve. Hadde to CB tester, men ville ikke kaste de bort så tidlig. Men så ble det jo positivt :) Krysser alt for at min lille spire klorer seg fast ;) Klem til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Er bare 9dpo nå, men kjennes ut som tr er i anmarsj om ikke mange dagene :( Håper jeg tar feil.. Da blir ikke neste om før uke 17/18. Sååå lenge til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :D

Jeg skal også teste på onsdag :) Men det blir min første test denne pp. da jeg bestemte meg for å ikke ha for høye forventninger denne gangen.

De som bruker EL-tester som graviditetstest tolker kun positiv EL-test som positiv hvis du skjønner, siden det alltid kommer strek på dem uansett :)

Jeg er forresten 13 dpo i dag :D Det frister veldig å teste litt før tiden kjenner jeg.. Siden ikm er på 16 dpo. Men på en annen side så kan jeg iallefall slå meg til ro med at negativ betyr negativ, hvis jeg ikke tester før på onsdagen :P

Endret av Høytoppåfjellet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dere begge er gravide:) så kan dere flytte over til 1 trimester sammen med meg:)

AnneS: symptomer på graviditet er jo veldig lik mens tegnene, så håper du er gravid heller:)

Høytoppåfjellet: du er utrolig tolmodig om du klarer å vente så lenge med å teste:) hadde jeg vært deg så hadde jeg testet for mange dager siden:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vanligvis hadde jeg gjort det også! Men nå har jeg bare en test liggende, og siden jeg ikke har bestillt billigtester denne mnd så sier pengespareren i meg at denne mnd må vi bare smøre oss med tålmodighet og vente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Krysser fingrene for at dere begge er gravide:) så kan dere flytte over til 1 trimester sammen med meg:)

AnneS: symptomer på graviditet er jo veldig lik mens tegnene, så håper du er gravid heller:)

Høytoppåfjellet: du er utrolig tolmodig om du klarer å vente så lenge med å teste:) hadde jeg vært deg så hadde jeg testet for mange dager siden:p

Ja, det håper jeg også ;)

Høytoppåfjellet: Så tålmodig kommer ikke jeg til å være nei, har ikke viljestyrken :D Hvorfor er ikm 16 dpo hos deg? Jeg har bare gått ut i fra at det er 14 dager hos meg bare fordi det er "standard", men helt sikker er jeg jo ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved bruk at EL-tester (i forskjellige former) har jeg kommet frem til at jeg ganske sikkert har EL på dag 11-12 hver mnd. Det vil si noen dager tidligere enn det som en regner ut i fra standarden (dag 14) dermed blir ikm 16 dpo, istedet for 14 dpo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Syntes ventetiden fra EL varte en evighet, men nå som jeg har startet å teste og ser svak strek er det veldig lenge til neste morgen... Kan ikke huske at jeg var så utålmodig med føstemann. Da testet jeg 2 dager på rad og hadde en klar positiv test.

Nå både gleder og gruer jeg meg. Gleder meg til baby nr. 2 men har fullstendig panikk for fødselen.

Trenger snart en CB digital for et endelig resultat - holder på å bli sprø:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positive tester! Jeg melder meg inn i denne ikm uka litt sent! Jeg har fått skikkelig troa på denne pp. Litt større pupper plutselig og masse stikninger i magen! Tror det var sånn det startet sist + at jeg føler at alle bukser strammer! Krysser fingrene for at det ikke er kroppen som tuller! Jeg har ikm på lørdag blir det vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg har begynt :) I dag var altfor tidlig da så skal prøve å holde meg til onsdag (hvis jeg klarer)... Vet vi traff el bra så krysser fingre og tær! Hvordan ligger du an, har du begynt testingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...