Gå til innhold

Konkurranse - vinn kaffemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser helst på hytten til min farmor, det er tradisjon :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELST reiser vi til det store landet "SYDEN" , koser oss med lange strender, basseng, god mat på spennende resturanter, shopping og is i bøtter og spann, vekk fra hverdagslivets mas og kjas og følelsen av å virkelig komme bort og vekk, gå ut å spise, slippe matlaging og oppvask for en stakket stund.

Men det det blir oftest og som er vel så hyggelig er Danmark, feriesenter med basseng og hyggelige hytter. Mange muligheter med fonøyelsesparker, shopping og strandliv.

Skrevet

En rolig plass der man kan dra på turer, noe ala Hunderfossen vil bli målet når ungen blir større.

Men min første ferietur med ungen var til Tronheim, og det blir sikkert flere slike turer.

Skrevet

Vi drar på ferie med svigerfamilien hvert år. Til et idyllisk torp i Sverige. Her samles flere generasjoner til late dager, med bading, matlaging og rolige dager. Kveldene nytes ute med fyr i bålpanna og et godt glass vin. Med barn som sover søtt inne. Det viktigste er ikke hvor luksuriøs ferien er, men menneskene den tilbringes med. Stemning er alt!

Skrevet

Drar helst opp på fjellet til en liten gård vi har som har vært i familien i over 200 år. Fjellet på ene siden, Innsjøen noen hundre meter andre veien og masse uteområder som passer både barn og voksne. Klarer å finne på mer morro her enn på små campingplasser :)

Skrevet

Vi drar helst til syden, på ett barnevennlig hotell med stranden og ett lite sentrum i gåavstand :)

Skrevet

Hei :)

Vi har campingvogn som vi reiser med!

Vi reiser dit veien bringer oss, men tar selflgeligt hensyn til barna og legger opp ruten litt slik at vi kan innom litt parker og sånn på veien. Har to jenter på 8 og 6 år og venter etterpåklatten vår 13 februar 2012 :)

Men kor vi parkere vogna eller kor lenge vi blir er heilt opp til kor godt vi liker oss på den og den campingplassen. Er blitt veldig glade i sørlandet vi da, flotte campingplasser på både sjøsanden i mandal og på lovisenberg i Kragerø. Jentene koser seg med bading og masse nye venner på plassen, og vi kan nyte deilig sjømat og grillmat :)

Avslapende og veldi deiligt syns vi :)

Skrevet

Vi drar til fjells og på teltturer! Og når vi har klart å spare nok penger drar vi

helst til et sted hvor ungene kan få bade og gå i minst mulig klær! Det være seg Florida, Thailand, Kanariøyene og Mallorca.

Skrevet

Vi drar til Danmark på ferie med barna. Ikke lange reisa, samtidig som at det er mange fine tilbud til barnefamilier der. Korte avstander med bil i Danmark:-)

Skrevet

Vi har hytte i Finland så det blir nok lille gutt sin første tur dit i år.

Ellers skal vi til Toscana i år.

Når jeg var liten var vi alltid på hytta og så en tur til Danmark

Skrevet

Hei.

Vi drar helst på seilbåtferie med barna langs svenskekysten. Vi leier en seilbåt, og seiler nedover den svenske skjærgården, og har god tid. Utrolig vakkert og avslappende, og ungene både fisker, krabbefisker, kjører lettbåt og bader. Veldig fin miljøforandring for oss da vi bor i innlandet :-)

Skrevet

Heisann.

Jeg synes det er på tide med en konkurranse!!

Lefdal Elektromarked stiller med kaffemaskinen Nescafè Dolce Gusto Circulo til en verdi av 1295 kroner.

For at dette skal bli enklest mulig stiller jeg et enkelt spørsmål, og trekker en tilfeldig vinner torsdag 2. februar.

Spørsmålet er: Hvor drar dere helst på ferie med barn?

Lykke til!

NB: Det er viktig at dere bare svarer en gang, og at dere ikke svarer anonymt. Da er det vanskelig å finne dere!

Leide hus utenfor Londons sist sommer, stor suksess. Legoland, strender, by og alt man trenger innen grei avstand. Ungene var kjempefornøyde og ville heller tilbake til England enn Danmark.

Skrevet

Vi reiser helst til fastlandet av Spania. Leier gjerne leilighet priavat. Veldig enkelt og rolig for barna.

Skrevet

Til et sted det er barnevennlig, og aktiviteter tilpasset barnas alder :) Men også hvor det går an for oss foreldrene å kose oss uten alt for mye stress, gjerne der man kan bade, men også oppleve ting.

Dyreparker, fornøyelsesparker, men også syden, og båtturer (f.eks color fantasy).

Skrevet

Heisann.

Jeg synes det er på tide med en konkurranse!!

Lefdal Elektromarked stiller med kaffemaskinen Nescafè Dolce Gusto Circulo til en verdi av 1295 kroner.

For at dette skal bli enklest mulig stiller jeg et enkelt spørsmål, og trekker en tilfeldig vinner torsdag 2. februar.

Spørsmålet er: Hvor drar dere helst på ferie med barn?

Lykke til!

NB: Det er viktig at dere bare svarer en gang, og at dere ikke svarer anonymt. Da er det vanskelig å finne dere!

ER det drømme ferie i syden osv eller hva vi foretrekker?

Skrevet

Det finns inget bättre en norsk/svensk sommar, så ferien blir alltid på hytta i Norge eller Sverige.

Skrevet (endret)

Helst til Sørlandet for der er familien min. Tenker å bygge hytte der en dag :-). Tror det er det gøyeste for ungene. De kjører traktor med bestefar og baker kringle med bestemor hele sommeren om de får velge.

Kan godt ha en "drømmeferie" i Syden med ungene, men det forutsetter at jeg har med storfamilien.

Endret av To tette og ei badehette
Skrevet

Til bestemor og bestefar. Ingen blir så glade som dem :-)

Skrevet

Vi reiser på hytta. Syns det er deilig med dager i fred og ro når man har spedbarn

Skrevet

Da hadde valget blitt Florida.

Det gjorde vi ett år og det var bare fantastisk.

Hadde gjort det igjen hvis vi fikk mulighet.

Skrevet

På grunn av dårlig økonomi under studier, har det ikke blitt noen storslåtte ferier på oss etter sønnen vår kom. Ferien vår består stortsett av et par dager på hytte i sverige, eller hos hos mine svigerforeldre. Ellers drar vi på små dagsturer rundt omkring da :) Det viktigste er at man har en flott tid sammen med barna :)

Skrevet

hvor er igrunn ikke så viktig, med hva er det viktige for oss. Og det er selvsagt campingvogn :) Da drar vi til en fin campingplass og ligger der, mens vi har utflukter til fornøyelsesparker, byer etc. Kan godt være bare på campingplassen også, der bader vi, og ungene finner nye venner hver gang. Norges fineste campingplass er Moysand camping på Fevik ved Grimstad.

Skrevet

Vi har tidligere vært på all inclusive-ferie i Kroatia med baby, og det fungerte veldig fint. Ikke alt for lang flyreise, og flott klima med hyggelige mennesker og barnevennlige omgivelser. Vi leide oss inn i et av hotellets bungalower, sammen med et vennepar og deres lille baby, i et flott nyoppusset hus med to soverom, to bad, romslig og godt utstyrt kjøkken med stuedel, alt på bakkeplan med to terrasser og i et rolig område. Drar gjerne dit igjen! I år blir vi en til, og da kommer vi til å holde oss innenlands. Vi drar på hytta og til slekt og venner rundt omkring i landet. I tillegg blir det nok tur til Hunderfossen eller lignende reisemål som passer tre-åringen.

Skrevet

På camping til Stavern eller hytta på fjellet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...