Gå til innhold

Konkurranse - vinn kaffemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi drar helst til campingplasser helst i sverige.leier da hytte der

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Særs usikkert da vi er særs impulsive ; ) Men leier nok en leilighet el.l. i danmark eller et litt varmere land og blir der noen dager- og evt. leier bil også. I tillegg blir det mye tid på hytta, og vi kommer til å prøve teltliv med ungene, mulig vi også prøver ei eller to hytter hos DNT, statsskog eller andre, og nyter friluftslivet med den/de som base i noen dager. Satser på flere men kortere turer:)

Skrevet

Definitivt til et sted i Syden! Sist var vi i Kypros og det var kjempebra :) På sensommeren blir det mest sannsynlig Gran Canaria! :D

Skrevet

Alt du trenger er en bil!!

En enslig mor jeg er uten alt for mye penger. Gode råd var dyre - for vi også en ferie trenger!

Vi ringte våre venner rundt omkring i landet og hørte om noen var hjemme og hadde lyst på besøk en dag eller to!

De fleste sa "ja - bare kom!" Så pakket vi bilen med telt, soveposer, fiskesaker, uteleker og klær og sko for alt slags vær!

På 14 dager besøkte vi 7-8 venner/familier. Vi spleiset på mat og drikke og overnatting var gratis - vår eneste ekstrautgift var bensin! 1-2 netter synes alle at det er ok å ha sommerbesøk og vi traff jo veldig mange gamle kjente i tillegg til de familiene besøkte, noen steder ble det slektstreff og andre steder traff jeg flere venner fra ungdomstida - mange av de også med barn. Alle barna fikk mange nye venner på de to ukene og vi alle fikk hundrevis av gode og livsvarige minner!

Trine

[email protected]

Skrevet

Hotel Viva Tropic på Alcudia/Mallorca. Fantastisk!

Skrevet (endret)

Heisann.

Jeg synes det er på tide med en konkurranse!!

Lefdal Elektromarked stiller med kaffemaskinen Nescafè Dolce Gusto Circulo til en verdi av 1295 kroner.

For at dette skal bli enklest mulig stiller jeg et enkelt spørsmål, og trekker en tilfeldig vinner torsdag 2. februar.

Spørsmålet er: Hvor drar dere helst på ferie med barn?

Lykke til!

NB: Det er viktig at dere bare svarer en gang, og at dere ikke svarer anonymt. Da er det vanskelig å finne dere!

Jeg drar aller helst til Sverige, like fint som Norge bare litt billigere. Storlien/åre på vinteren, og Skåne på sommeren:) Endret av grotan
Skrevet

Heisann.

Jeg synes det er på tide med en konkurranse!!

Lefdal Elektromarked stiller med kaffemaskinen Nescafè Dolce Gusto Circulo til en verdi av 1295 kroner.

For at dette skal bli enklest mulig stiller jeg et enkelt spørsmål, og trekker en tilfeldig vinner torsdag 2. februar.

Spørsmålet er: Hvor drar dere helst på ferie med barn?

Lykke til!

NB: Det er viktig at dere bare svarer en gang, og at dere ikke svarer anonymt. Da er det vanskelig å finne dere!

Vi drar til sommerhuset vårt , som ligger på en bitteliten øy på Helgelandskysten:). Der er vi nesten hele alene, vi fisker fra båt, samler krabber, tang, fine stener, vasser i fjæra, leser gamle blader, bygger lego og bare er sammen alle 4. Helt konge!

Skrevet

Florida! Sol, sommer, strender, og masse morro å finne på for liten og stor :)

Skrevet

Heisann ;)

Min drømmeferie med barn går til Thailand. Flotte strenger, deilig å bade, stort sett veldig god hygiene, god mat og ikke minst - et fantastisk helsevesen om uhellet skulle være ute...

Skrevet

Vi reiser helst på hytten med barna når vi har ferie.

For vi er så heldige at vi kan reise på hytten

Der har barna stor tumle plass,skogen bakom hytten og sjøen nedenfor hytten.

Der nyter vi herlige dager,og vi koser oss masse.

Barna elsker og dra ditt,hvor vi kan bade,fiske,plukke bær ja det meste kan vi finne på. Vi har masse forskjellige aktiviteter vi kan finne på,uansett hvilken tid på året..

Hytten vår er vær absolute feriested #1---

Skrevet

Vi drar til Syden - Portugal, Mallorca og lignende. Sol, bading og aktiviteter for ungene.

Skrevet

Sverige tror jeg blir vårt reisemål de neste årene:)

Skrevet

Nå har jeg trukket en vinner.. Og den heldige er...

ROMFROSK!

Jeg sender deg en mail, så håper jeg du sender meg adressen din.

Konkurransen har vært så vellykket at jeg kommer med en ny en til uka. Dette var gøy!

Skrevet

Nå har jeg trukket en vinner.. Og den heldige er...

ROMFROSK!

Jeg sender deg en mail, så håper jeg du sender meg adressen din.

Konkurransen har vært så vellykket at jeg kommer med en ny en til uka. Dette var gøy!

Hva med å ha en som går ut på å lære å bruke forumet litt mer?

Noe rellatert til å linke, legge ved fil, eller noe annet spennende av alt det nye her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...