Gå til innhold

Konkurranse - vinn kaffemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi drar veldig gjerne på tur til Hardangervidda med barnet. Nå er hun så liten at hun ikke er med å bestemme selv, så vet ikke hvordan det blir når det skjer. Ser for meg at det blir til litt varmere strøk da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tyrkia! Nærmere bestemt Kemer, får med seg vogna overalt! Og tyrkere synes det er så gøy med småbarn:)

Skrevet

Jeg reiser med mitt barn til Canada. Lang reise, men såpass lang at man kan boltre seg litt på flyet og slappe av. Høy standard på hotellene kan man få til en billig penge, fine leiebiler, mye aktivitet og spennende ting å se.

Skrevet

Hei :)

Vi drar helst til dyreparken eller danmark, siden vi begge to er oppvokst med type campingferier, og synes det er stas å være på biltr med familien :)

Skrevet (endret)

Reiste mye i permisjonen. Har vært i Italia, Sveits og Budapest med lillemor:) men beste ferien vi har hatt var på hytta på sørlandet sist sommer.. Så det blir hytta neste gang også :)

Endret av majamia
Skrevet

Små barn: Mauritius for å bade og kose oss.

Større barn: Orlando. Der er det utrolig mye å finne på for både barn og voksne.

Skrevet

Vi reiser heslt til Finnmark opplever vind og vær.

Skrevet

Vi var nettopp på Gran Canaria og reiser gjerne dit igjen med de søte små. Ellers er hytten på fjellet er flott reisemål:)

Skrevet

Hjem til familien min i NordNorge, eller GranCanaria. Gleder meg også til han blir større og vi kan dra til sommerland i Bø, og legoland i Danmark :D

Skrevet

Det enkle er ofte det beste. Her har vi 3 barn i aldren 7-1 år og vi foretrekker stranden som er en 15 min kjøretur fra der vi bor... Vi elsker stranden alle sammen. Tar med en svær kjøleboks med mat og koser oss gløgg ihjel helt til ettermiddagen. Ungene elsker å fiske krabber, bade og bli kjent med andre barn. Og det beste er å komme hjem til våre egne senger og de faste rutinene ;)

Vi har prøvd campingliv, sydenferie osv, men spør du ungene så fortrekker de faktisk strandagene våre ;)

Skrevet

Malta eller mer konkret Gozo. De er utrolig lungt folkeslag og er intressert og glade i barn uten å være innpåslitene.

I tillegg er det fantastisk mat, vin og historie

Skrevet

Siden vi bor på Østlandet, går sommerferien som oftes til SØrlandet. Alt fra KragerØ til Mandal. (Til sjØen, slik at vi får lære å kjenne sjØen og ikke minst oppleve det deilige havet.) Vi leier hytte eller leilighet og lever det glade liv ved sjØen (bader, fisker krabber, osv).

på vintern reiser vi som oftes på vinterferie på fjellet (Valdres), slik at vi kan gå på ski, og stå på ski/brett i slaslåmbakken. På ettermiddagen/kvelden er hele familen med på ake-konkurranse! :)

Skrevet

Skal ikke på ferie i år, for i år får vi besøk, men om det blir utenlandstur, så blir det som regel for å besøke tanter og onkler i Sverige og Danmark. Mye fint å se begge stedene, og så har jeg ikke minst en herlig og veldig sprudlende slekt som har mye god humor og ler ofte:)

Skal få besøk av samme gjengen i sommer... og har ikke kaffemaskin;)

Skrevet

Vi kjører helst rundt i Norge i bobil. Vi har kjørt "hele" sør-Norge, og i sommer kjørte vi helt til Vesterålen. En nydelig tur som ganske sikkert skal gjentas.

Skrevet

Nå som barna er små så drar vi helst til danmark, men thailand er BRA det også! ;DDD

Skrevet

Vi reiser helst til Mallorca, Alcudia med små barn.Hotell med minidiscotek og strandliv, isspising og bare kos.Passe langt med fly.Og deilig og varmt:)

Skrevet

Til Danmark! Er selv vokst opp med Danmarksferier, og gleder meg til å videreføre den tradisjonen til mine barn :-)

Skrevet

Drar helst til vårt eget sommersted i Finnskogen. :) Midt inni skogen, ingen naboer "på mils omkrets", ikke vann og ikke strøm. Får ikke bedre ferie enn det!! :)

Skrevet

Vi drar helst til Danmark, i feriehus MED basseng! Viktig!

Hvis vi drar til syden, hvilket vi skal i april, er det en fordel med all inclusive. Så lenge det er best mulig tilrettelagt for barnefamilier, så lokker det oss...

Skrevet

Vi liker bedre å leie feriehus enn å bo på hotell. Da kan vi spise på restaurant når det passer, og ha avslappede frokoster og noen andre måltid i fred og ro. De voksne kan sitte oppe og kose seg etter at barna har lagt seg, og ikke minst ha eget soverom akkurat som hjemme. Vi har leid feriehus/-leiligheter flere steder i Frankrike, Italia og Danmark, vært vellykket hver gang og slipper charterstresset. Frankrike er favoritten, men Danmark er enkelt og rimelig :)

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

Jeg har sjelden råd til å ta med barna på noen spesiell stor ferie, er alene med 4 barn.

Men drømmen er at når alle barna er store nok til å få utbytte av det, så skal jeg ta de med til landet jeg er adoptert fra som ligger i Asia. Men siden det er en såpass kostbar ferie så ønsker jeg at de skal være store nok til å kunne sette pris på å oppleve landet de har sitt opphav fra ;). Minstemann er bare 1 år, så det blir jo en god del år til det blir aktuelt. Men jeg drømmer... og sparer... :)

Skrevet

De første feriene har gått til Tjøme. Deilig med late dager hvor vi koser oss i strandkanten med krabbefiske og bading:)

Til sommeren blir det kanksje også en tur på fjellet hvor det blir ørretfiske og flotte gåturer i fjellheimen for å nyte naturen.

å som jeg gleder meg til sommeren:)

Skrevet

Vi drar helst på bilferie i Norge. Besøker slekt og venner, sover i telt eller på camping-hytter.

Drar i fornøyelsesparker, går fotturer, fisker, bader og koser oss. :) Tar dagene som de kommer, og planlegger minst mulig.

Til sommeren blir det 3 uker, med Lillehammer som utgangspunkt. Gleder oss allerede! ;)

Skrevet

I praksiss til familie, i drømmene til Tanzania.

Skrevet

Vi liker å dra på fjellturer, gjerne med lavvo eller eventuelt dra med campingvogn et sted. Det må være fiskevann, og mest mulig fred og ro. Lavvotur er desidert favoritten, for da kan vi dra et sted der det ikke er så mye trafikk:) Vi låner også gjerne en hytte enten av svigers eller av mine foreldre. Fint det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...