Gå til innhold

Gullfiskbollen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, kjedelig at du ble syk lilla. Kanskje du bare skal nyte det, hive bena opp i sofaen og slappe av ;)

Klem til deg leah! Leit med beskjed, men så godt å få vite! da får du iallefall den hjelpen du trenger neste gang! herlig at gutten din fikk stjerner i boka i går! kos deg! :)

I dag har jeg en skikkelig lat dag, tenkte å ta husarbeidet i morgen.

krysser fingrene for mange gravide fisker utover våren! Helst så fort som mulig! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen så masse TjoHei :) Glemte å si det i stad. Gjett om du vil trives i bollen *smiler*

Lilla, leit at du har blitt dårlig. Men se lyst på det, du blir snart bra att og i mellom tida så får du slappe av med beina i sofaen :) God bedring!

Leah, så søt samboern din var som kom hjem med akkurat det du trengte igår kveld *smiler* Stjerne i boka som vel fortjent :)

Lilleblomst, slapp av og nyt roen *smiler* husarbeidet forsvinner ikke *ler* Håper det går fremover med deg snuppa <3

Nå har jeg huset fullt av unger. Gullet har besøk og det samme har snuppa. Vesla sitter og ser på Emil film. Fant en ny en som ho kan se. Den forrige kan vi utenatt begge to *ler*

Skrevet

Hei jenter! Har vært litt stille fra meg i det siste. Jeg har hatt masse å gjøre på jobb og har tørket oppkast fra snuppa på kveldstid. Hun ble sendt i barnehagen idag, og nå tror jeg jammen at det er min tur. Følte meg slapp da jeg gikk på trening idag, og avbrøt treningen etter en halv time da jeg var redd for å spraylakkere hele tredemøllen. Kom meg raskt hjem, og har nå hatt en laang og vond samtale med den store, hvite telefonen :S Mannen er ute og kjøper grandis. Det er det eneste som jeg kanskje klarer å få ned..

Lilla: god bedring til deg! Hvis du får høy feber så er det greit å ta paracet. Jeg hadde influensa i 1. trimester og var helt elendig. Fosteret er heldigvis godt beskyttet!

Plopp, plopp. . Dere hører sikkert mer fra meg utover kvelden!

Skrevet

Hei jenter

Har vært litt stille jeg også. Etter den fæle beskjeden vi fikk på torsdag, så gikk jeg rett og slett ned i kjelleren. I tillegg har jeg blitt en sur og bitter kjerring :( Det ser ut til at jeg blir her nede en stund, har det litt vanskelig å se at jeg noen gang blir gravid :(

God bedring verpesyk.

Skrevet

Neimen, huff da Cornflake! selvfølgelig blir du gravid en dag! Du ser det en dag, men frem til det burde du få slappe av litt. få legen til å gi deg en pause fra jobb, finn noen å snakke med om dette og prøv å ta vare på deg selv!

Du er verdt det vet du snuppa! Og husk at du har fått hjelp allerede og er på god vei til å finne ut av alt sammen! Vi er her og er glade i deg alle sammen! du kan skrike ut, gråte og finne ting å le av og vi er her for å dele alt det med deg! klemmeklems

Og velkommen til deg tjohei! Her er det masse liv og røre og mange skravleglade høner (godt ment;) )

Skrevet

Neimen, huff da Cornflake! selvfølgelig blir du gravid en dag! Du ser det en dag, men frem til det burde du få slappe av litt. få legen til å gi deg en pause fra jobb, finn noen å snakke med om dette og prøv å ta vare på deg selv!

Du er verdt det vet du snuppa! Og husk at du har fått hjelp allerede og er på god vei til å finne ut av alt sammen! Vi er her og er glade i deg alle sammen! du kan skrike ut, gråte og finne ting å le av og vi er her for å dele alt det med deg! klemmeklems

Og velkommen til deg tjohei! Her er det masse liv og røre og mange skravleglade høner (godt ment;) )

Jaja, skravlehøner, mente selvfølgelig glade fisker! ;) hihi

Skrevet

He he ja jeg liker virkelig denne gullfiskbollen altså også så flinke dere er til å muntre hverandre opp og gi råd :) syns der er så koselig å bli tatt så godt i mot :)

Sender også cornflake noen varme tanker :)

Klemme på :)

Skrevet

Velkommen tjo hei<3 godt at du trives allerede!! Og lille blomst, ja vi må satse på mange bollemager her i bollen framover mot våren...jeg vil virkelig ha med meg alle sammen!!!

Cornflake, jeg er så lei for den beskjeden du fikk, men jeg er sikker på at dagen med en positiv test i hånden er der!! Du vil oppleve det du også vettu:) stor klem fra meg!!

Ja jenter bobla sprakk i går, jeg fortalte det til sambo:p han var så nedfor og sliten og lei i går at jeg følte han virkelig trengte en stor oppmuntring!! Og han ble SÅÅÅÅ innmari glad( tjo hei: jeg har samboeren min i Afghanistan men han kommer hjem for godt om litt over to uker, så vet du det. Jeg hadde planer om å overaske han ved hjemkomsten)!!! Og siden har han knapt snakket om annet, og han sa at det var akkurat det han trengte nå, men han hadde innstilt seg på ny pp og alt:P så ja...nå vet han det, men jeg er veldig glad for det nå, for nå kan jeg dele alt med han og han er så søt og spør hvordan formen min er og om jeg har det ta hele tiden...og han sier han gleder seg veldig til alt som er i vente:) <3<3

Også har jeg unnet meg å kjøpe et gravid blad i dag som jeg skal kose meg med når Simone er lagt, gleder meg:)

Flink du er på jobb Dossa, med inspeksjon og alt, tror de er heldige de som har deg som lærer også:)

Skrevet

Og til deg Lilla og Verpesyk, masse god bedring jenter!!:):)

Skrevet

Synes du klarte å holde deg lenge, Tessy :) Skjønner godt at det ble en god oppmuntring til han som er så langt hjemmefra.

Cornflake, det er greit å ta en liten tur ned i kjelleren, men du får ikke lov til å bli der nede for lenge - vi savner deg allerede her oppe <3 Det ordner seg for dere også, men det kan ta tid. Men du verden som dere kommer til å sette pris på det den dagen det skjer!!! (Det vet jeg alt om...) Stooor klem!!!

Leah, hvordan er formen i dag? Håper du føler deg litt bedre :)

Verpesyk, har dere også fått spysjuka nå *huffoghuff*. Håper det går fort over!

Lilleblomst, nyt en god dag i sofaen innimellom, det er deg vel unt :)

Jeg fikk innkalling fra St. Olavs i dag, så nå blir det UL 6. feb!!! Det er jo under 3 uker til, så tenker tiden går fort - og litt sakte... Først og fremst gleder jeg meg til å komme over lørdagen, da er jeg like langt som sist. Og om alt fremdeles er bra på UL så er jeg ca 11+4 da, omtrent det samme som første UL med Anton. Da fikk vi beskjed om at sjansen for at det skulle gå bra var veldig, veldig stor, så vi slapp bomben etter det :)

Nå blir det litt smårydding i heimen før jeg synker ned i sofaen.

Skrevet

Tessy, synes du holdt lenge på hemmeligheten *smiler* Tenker det var den glad nyheten som mannen din trengte i sin tunge stund. Snart har du han hjemme snuppa <3

Verpesjuk, huff og huff har dere også fått spysjuken :( håper det går fort over. Sender deg en god klem :)

Cornflake, søte jenta mi <3 Jeg har full forståelse for at du befinner deg i kjelleren. Alt er tungt og trist, men vennen jeg veit at du om ikke lenge vil få verdens beste gave ;) en positiv test. Gled deg snuppa for dagen er ikke langt unna :) Sender deg en god klem.

TjoHei, så koselig at du trives i bollen *smiler* Her finner vi råd, trøst og ros :) kan snakke om alt i bollen uten å være redd for å støte noen. Vi er her for hverandre :D

Nå sover alle mine 3 gull *zzzz*

Strofe ligger på fanget og maler. Ikveld har jeg planer om å se frustrerte fruer, hvis jeg klarer å holde meg våken da *gliser*

Skrevet

Ahaa.. så det er her den nye tråden er! :D

Så bra jeg fant dere igjen da:)

Idag har jeg grusomt vondt i hodet! Ikke vet jeg om det er en liten spire i magen.. tester imorgen tidlig igjen. Men vet dere om jeg kan ta paracet og ibux hvis man er gravid uten at det er farlig for foster??

Skrevet

Ønsker nr 3, så bra at du fant oss *smiler*

Paracet kan du ta mener jeg å ha lest, men ibux veit jeg ikke helt.

Du har ennå ikke fått tantebesøk, så spennende :) Håper det et en spire på gang i din mage ;)

Tigerlise, tida frem til UL kommer til å gå kjempe fort. Du har bollen vettu *smiler* ;) Sammen får vi tida til å fly unna.

Håper du klarer å senke skuldrene dine, du trenger ikke bekymre deg for denne gangen skal spiren holde seg på plass :)

Skrevet

Jepp, jeg hadde jo lyst til å holde meg, men syns han trengte en god nyhet nå:) og bare 17 dager til han er hjemme!!!<3 det skal bli så godt, men denne spora har fått meg til å se lyst på ting, var litt nede før jegerne ut av det:)

I dag var jeg innom meg og magen i nærheten av der jeg bor, der er det kvinnedoktor og jordmor privat, vi tenkte forrige gang jeg var gravid at vi skulle benytte oss av et tilbud med all oppfølging der denne gangen, så jeg var til samtale der i dag så da blir det sånn:) blir kontroll i uke 11 først med ul , så det blir spennende:):)

Nå er det snart senga på meg kjenner jeg! Ble litt ego dette her men....

Så deilig med fred og ro da Dossa:)

Skrevet

Uff litt skrive feil..skulle stå denne spira..... Også skulle det stå var litt nede før jeg fant ut av det....hehehe

Skrevet

Tessy: så flott at du hadde en sååå god nyhet til mannen din når han trengte det som mest :) jeg ble jo glad av å lese om det og da kan jeg jo bare tenke meg til hvordan dere føler det :) gratulerer så masse til dere :) så bra med god og trygg oppfølging da :)

Kose på :)

Skrevet

Viktig melding ønsker nr 3: IKKJE TA IBUX!!!!!

Du kan googla det, det er veldig abortframkallande og på andre måtar også skadeleg! I norge meiner ein at det er ok med paracet, i danmark derimot meienr dei ikkje det.

Tessy: Så ehrlig! Eg er glad du fortalte det, eg gjekk og håpte på det eg :) Ja no kan de gleda deko sammen, og no er han hos deg og den vesle i tankane. Første gong eg var gravid fekk min vite det på telefonen. Han var offshore, og øyeblikket var kjempestort då han kom heim likevel. Me gjekk rett i armane og lyste baby begge to, var så stort å holda rundt kvarandre og vite kva me hadde skapt. Det hadde vore altfor lenge å halda det skjult for han syns eg (no kan eg jo sei det, hehe) Kos deg emd tanken, og med gravidbladet :) <3

Cornflake: Så leit å høra at du har det så utruleg vondt. Eg berre sender ein klem eg. Følelsane vil endra seg, og du vil også bli gravid. Noko anna er heilt usannsynleg. Eg tenker på deg.

Sender gode tankar til deko alle :) Eg er så glad eg er heime i dag (og takk for helsingar) kasta opp i 3 tida iettermiddag, kjempemasse. Det kjem så brått, utan forvarsel. Er så redd det vil skej på jobb. Elelr på bussen. Til no har det ensten skejdd på jobb og det langt frå do, og det ahr skejdd akkurat når eg har komt meg av bussen. huff. Men samtidig, så er det litt godt og, så føler eg babyen er der og då bli eg så glad. Ulralyd torsdag, ikkjelenge igjen...

Skrevet

Takk, søte jenter! Formen veksler mellom helt grei og elendig, og har fått litt feber også nå. Men heldigvis går det snart over. I morgen blir det sofaen på meg. .

Cornflake, jeg skjønner veldig godt at du er fortvilet. Godt at dere skal ha ferie snart. Vi har tre vennepar som har vært gjennom prøverør, og alle har blitt gravide! Først nydelige jenta ble født rett før jul, og de to neste er ventet i løpet av våren. Prøv og tenk positivt hvis du klarer. Jeg har troen på dere!

Tessy: Så hyggelig å kunne fortelle de fantastiske nyhetene! Høres ut som en utrolig bra mann du har funnet deg, og jeg forstår godt at du gleder deg til han kommer hjem:)

Tigerlise: Så spennende med UL snart! Lo ellers litt med meg selv når jeg leste om 2-års kontrollen. Vi har en helsesøster som mannen min ikke kan forfra, ettersom hun er overpositiv deluxe! Hun for meg til å føle meg som verdens beste mor, og det er det vel ingenting galt med?

Leah, det må uansett være godt å få et svar. Veldig mange får jo aldri det. Og du vet jo at du kan produsere nydelige barn, det er jo LilleLeah et ekte eksempel på :)

Dossa, nå nærmer EL seg! Denne gangen er det din tur!

Tjo Hei: Velkommen til oss! Hva er statusen din, Har du barn fra før eller er dette nr 1 dere prøver på?

Akk, tenk hvis det var gravidkvalme jeg kjente på. . .

Skrevet

Verpesyk: var nok graviditets kvalme du kjente nå ja kjente det helt hit!! Ti hi

Min status er vel at vi prøver på førstemann har prøvd siden juli men har vært forberedt på at ting kan ta tid siden jeg har gått på psprøyten i 5 år :) hmm er vel ikke så mye mer å si en at jeg er 25 år og at jeg og sambo har vært sammen i 6 år då da ligger det vel litt i kortene at det er på tide med en baby :)

Kose på :)

Skrevet

Takk for info Lilla80. Tok paracet nå, syntes også å huske et eller annet negativt angående ibux.

Men det blir å prøve å få tak på massøren imorgen rett og slett. Når det er slik som dette, så ligger jeg rett ut med smerter i vel 4 dager, med smertestillende, før jeg får time hos massør.Men stort sett da tar jeg en kombinasjon av paracet og ibux, fordi det er mer effektivt. Men nå kommer jeg nok ikke til å gjøre det nei.

Vil ta så lite piller som overhodet mulig dersom jeg er gravid. Ikke det at jeg tar andre piller altså.. det blir med disse som jeg har nevnt nå, men likevel.. liker det ikke:(

Bedre i hodet nå, men skuldrene henger oppe ved ørene og jeg er såå spent i ryggen mot nakken. Så! Massør PRONTO imorgen! :))

Skrevet

Tjohei, håper du ikke må vente lenge før du sitter i sofaen med en bollemage ;) Jeg har jo hørt uttrykket, ting tar tid men her i bollen har vi alle sammen ventet lenge nok nå *smiler*

Hvor i Norges land befinner du deg?

Skrevet

Jeg befinner meg i Drammen :) ti hi dere da?? Hvor befinner i verden er dere?? Kniis lille meg med bolle mage det blir nok litt rart :) he he

Skrevet

Ja vi har ventet lenge nok !!!

I dag tok eg en test mitt på dagen pga at eg sko på trening i studio og kroppen er ikke vant me det ... Men den var seff blendahvit drømte om to streker før eg tok testen men det var visst altfor for høge tanker at det kunne skje.... Så nå prøve eg å forberede meg på ivf neste mnd

Velkommen tjo hei !!

Verpesyk :: må ikke komme her med spysyken her er det bare spire kvalme som er lov... Du må ha masse god bedring

Cornflake : Klemme på !!

Skrevet

Ibux er først og fremst farlig fordi det kan være blodfortynnende, så vidt jeg vet. men er enig med lilla, hold seg unna hvis man misstenker graviditet ;) Paracet er omdiskutert, men hva er best? å tro på de få prosentene som mener det er farlig, eller høre på de utrolig mange som sier at det er trygt? Jeg ville iallefall ikke gått med hodepine eller muskelsmerter hvis to paracet hadde fikset det.

Tessy, jeg hadde en følelse av at du kom til å måtte fortelle ham det, men for en flott oppkvikker når han hadde det tøft! :D Håper jeg kan fortelle min kjære noe liknende snart! vet at det ville gjort de neste månedene lettere å takle! ;)

Bare 4,5 mnd igjen av hybellivet og "eksamensterroren"! Krysser av på månedskalenderen hver dag!

Til alle dere andre: koselig å se at dere skravler masse! :) Vi krysser nå fingrene for de neste mnd, for at vi alle kan klatre opp av kjellern i løpet av våren og ta med oss en spire på veien! all ære til dere som ikke har vært i kjellern, la oss håpe at dere slipper turen dit!

Har dere lagt merke til hvor mye tidligere og lengre det er lyst nå? Deilig! :)

klems <3

Skrevet

Hallo damer!

tjo hei: Velkommen! :)

Cornflake: Trist nyhet men en dag er det deres tur!!

Tessy: Nå ble jeg glad. Kan tenke meg at han virkelig trengte det :)

Her går det vel bra! Men jeg er en liten nervervrak til tider (pga SA i oktober). Da mistet jeg når jeg var 4+4. Så frykten sitter litt hos meg. Jeg er et nervevrak hver gang jeg skal på do...huff! Men jeg prøver så godt jeg kan for å være positiv og optimistisk! Håper på det beste!!

Jeg er 4+5 idag. Og symptomene kommer fram sakte men sikkert. Er hvertfall innnmari trøtt og slapp. Skal bestille meg en tidlig ul over helgen ( til uke 7). Og i uke 8 skal jeg på min første sv.skapskontroll. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...