Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #51 Skrevet 24. november 2011 Gjeeesp... Plutselig så sitter du i en kinkig situasjon selv, frøken frosk!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #52 Skrevet 24. november 2011 Ja, det er mer status å ha flere barn med samme mann enn med forskjellige. Selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #53 Skrevet 24. november 2011 Ressurssvak faktisk, Jeg kjenner mange "ressurssvake" som har barn med en "ressurssvak" mann, og så kjenner jeg noen som har tre barn med tre menn som kan kalles "ressurssvake" og så kjenner jeg noen som har fire barn med tre menn som er helt sinnssyk "ressurssterk" med masse overskudd til barna, til egne fritidsaktiviteter i tillegg til en krevende jobb som direktør for et stort foretak.. så jeg tror man skal være forsiktige med å sette merkelapper på folk ut fra enkelte ytre faktorer. Mange selvhevdende kjærringer der ute som liker å tro de er bedre enn andre fordi de har barn med en mann, reimadress, shabby chique juggel i stua.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #54 Skrevet 24. november 2011 19:34 Forstår hva du mener, men nå sikter jeg til de som blir planlagt gravid etter å ha vært sammen med kjæresten i 2-3 mnd. Da kjenner du ikke vedkommende godt nok.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #56 Skrevet 24. november 2011 19.41 Gleder meg at du har stort engasjemang! Her inne er det ingen kjerringer...bare damer mer forskjellige meninger. Hehe..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #57 Skrevet 24. november 2011 Å djiiises, 50-tallet ringte, de vil ha holdningene sine tilbake! Vær dørmatter, spre beina deres for mannen deres, jobb dere igjennom det om han er utro og for GUDS skyld ikke få barn med en annen mann når du endelig har kommet deg ut av forholdet med idioten du var sammen med.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #58 Skrevet 24. november 2011 Dumt innlegg snuppa,,, Klart det er mer status. Har 2 barn med 1 mann. Det er det eneste som er rett. Hvor langt vi har kommet, lurer du egentlig, eller burde det ikke falle seg naturlig inn at det beste er en mor og far og deres felles barn. Igjen dumt innlegg.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #59 Skrevet 24. november 2011 Edit: selvhevdende damer Fei for egen dør sier nå bare jeg, og bry dere litt mindre om ting dere ikke har noe med. Jeg har mye mer respekt for en som har tatt vanskelige valg eller kommet seg gjennom motgang og endt opp på et sted i livet med en unge eller tre med en mann eller tre, enn en som har levd et langt liv i en god del av de forhold jeg ser daglig som lærer og fotballtrener - uavhengig av at de har alle ungene med en mann. Det er mange statusmarkører i min verden som kommer lenge, lenge, lenge før "barn med bare en mann"
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #60 Skrevet 24. november 2011 Jeg har selv vokst opp med en stefar og har fire halvsøsken. 2 av mine halvsøsken ser jeg ofte og har god kontakt med mens 1 av de har jeg aldri møtt og en av de ser jeg veldig sjeldent. Dette er ikke noe jeg ønsker for mine barn. Jeg har nå 2 barn sammen med mannen min som forøvrig er en utrolig god mann. Om det skulle bli slutt mellom oss vil jeg sterilisere meg og det samme vil han gjøre. Mannen min har også halvsøsken han aldri har møtt, og er oppvokst med en mor som byttet kjærester ofte... Jeg har vokst opp med en stefar som jeg ikke kommer overens med i det hele tatt (det går bedre nå som jeg ikke bor hjemme). Krangler, tårer, klyping og skrik var dagligdags så lenge jeg bodde hjemme. Stefaren min er av typen som blir Forbannet (med stor F) for den minste lille bagatell. Det endte med at jeg isolerte meg fra familielivet og falt helt utenfor "kjernefamilien". Jeg er sikker på at det fins mange gode steforeldre der ute - og dere som skal få ny mann og etablere dere på nytt, vær så snill vær nøye med HVEM dere velger å utvide familien med. Jeg skulle så ønske at min gode mor fant seg en snill og omtenksom mann da hun giftet seg på ny...De er forøvrig fortsatt gift og jeg må til en viss grad omgås min stefar.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #61 Skrevet 24. november 2011 20:00 Plutselig så dumper mannen din deg, puler på seg ett par unger til, og barna dine havner i en utenkelig situasjon likevel. Ingen vet hva morgendagen bringer!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #62 Skrevet 24. november 2011 Du hi, Krangler mye med mannen din du;)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #63 Skrevet 24. november 2011 2000 Du trenger ikke kalle meg snuppa...det er kun mine nærmeste venninner som gjør...og jeg føler at du kanskje ikke vil bli det. Regner med du skriver her for å provosere. Dumt innlegg..javel. Det er vel sikkert derfor så mange har gitt meg tilbakemelding her..? HI
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #65 Skrevet 24. november 2011 20.03 Ne-ei hva tenkte du på ? HI
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #66 Skrevet 24. november 2011 20.02 Huff..ja det er mange som ikke får det bra heller..desverre. Lykke til og takk for at du tok deg tid til å skrive her HI
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #67 Skrevet 24. november 2011 Ikke for å forsvare meg, men jeg har jobbet så og si hver eneste dag i snart 4 år for forholdet med bf, og nå vil han regelrett ikke mer! Vi har prøvd alt for jeg var villig til å sette meg selv litt til side for at sønnen vår skulle slippe å vokse opp i en splittet familie slik halvsøskenene hans har gjort! Jeg mener i utgangspunktet at så lenge foreldrene er venner og kommer godt overens har barnet det best med å vokse opp med begge foreldrene. Men dessverre, nå funket det ikke mer, kan ikke tvinge han å være sammen med meg.... og vi har ett barn sammen og jeg drømmer fortsatt om ett eller to søsken til sønnen min og min FAMILIE som gjør alt for å holde sammen!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #68 Skrevet 24. november 2011 Herregud 19:12 24.11.2011 er du virkelig så dum at du sammenligner menneskerettigheter med folk som formerer seg som bikkjer med alt de ser? Kjære vene... Du gjør det for lett altså
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #69 Skrevet 24. november 2011 Hihihihihihi, det at folk blir så hissige bare bekrefter det oppegående mennesker mener. Typisk "white trash" å få mange unger med det man finner av mannfolk.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #70 Skrevet 24. november 2011 Damer med 4 barn med 4 ulike menn HAR dårlig dømmekraft, kommer ikke utenom det om vi så kommer til 3011. Slik er det bare.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #71 Skrevet 24. november 2011 Ikke status , men seriøst fire barn med like mange fedre vitner ikke om god dømmekraft !
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #72 Skrevet 24. november 2011 Jo ,men dømmekraften er dårligere når man er forelsket . Man er blendet av et annet menneske og ser ikke virkeligheten . Da dømmer man feil . Altså dårlig dømmekraft ! Når man har gjordt dette både en og to ganger , da burde man også ha erfart at man venter for å se om forholdet er stabilt . Selvfølgelig er det unntak for regelen .
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #73 Skrevet 24. november 2011 Syns dere er trangsynte!hva vet dere om hva folk har gjennomgått i live sitt?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #74 Skrevet 24. november 2011 Folk trenger ikke å ha dårlig dømmekraft fordi de har gjennomgått mye i livet sitt. Så det er da ingen unnskyldning.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #75 Skrevet 24. november 2011 Uff, ser for meg styret med logistikken når barn en skal til faren den uka, unge to neste uke osv. Og ikke minst alle 12! besteforeldrene på farssiden man må forholde seg til. Uff sier jeg bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå