Gå til innhold

Dere sparket henne mens hun lå nede


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anno 13:32

 

Sorry,men enten er du helt fjern,ellers prøver du å provosere på en helt idiotisk måte.

 

På hvilket grunnlag kan du prestere å lire av deg slikt tull som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du 1320 og 1332, du er jævla opptatt av hva hun burde og ikke burde gjort. har du en anelse om hvordan psykisk syke oppfører seg? Du burde faktisk studere temaet litt slik at du uttaler deg om ting du har kunnskap om.

 

Ja, hun klare å karre seg inn hit og spørre om hjelp. Hva er det som er fristende ved dette forumet? Jo, du kan være anonyn, du trenger ikke innrømme ovenfor familie og venner at du tenger hjelp. Det å innrømme at man er syk koster faktisk mer enn du aner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,på en måte kan jeg skjønne hva du mener med at det er egoistisk.Men alikavel er du helt fjern!

 

Var det du som hadde en søster eller noe som hadde prøvd å ta livet sitt?Da burde du vite litt om hvor vondt en person kan ha det,og hvordan man slutter å tenke rasjonelt.Noen tenker også slik at familien og de rundt hadde hatt det bedre om man dør og forsvinner,hva da?Når man er overbevist om at det er det som er det beste?

 

Å be om råd eller lignende her inne,kan virke tryggere iom at man er anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om å signere med "HI" på innlegg lengre nd i tråden ;-)

 

Det kan godt hende at det finnes noe sant i historien, men det er litt for mye som ikke er troverdig til å ta den så seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet hvor vondt en person kan ha det.

men forandrer ikke på at det er egoistisk, det var hennes egne handlinger som førte til det som det gjorde.

 

de som ble sagt her inne var nok underliggende.

 

men jeg mener nå dersom en person er deprimert og paranoid, er det noe familien burde sett..

 

nytter fint lite å legge skyld på ett innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er sant, eller ikke er vel veldig uavhengig av om man signerer med Nick, eller ikke og om det er på anonymforum, eller skravlesiden vel? Det er jo her på Anonymforumet man finner mange av disse slibrige kommentarene fordi det er så enkelt å bare øse utav seg akkurat hva man vil fordi ingen vet hvem du er. Det er alt for lett å bare "være anonym"

 

Når folk argumenterer med akkurat dette som du skriver nå "Hadde du virkelig vært så seriøs som du prøver å fremstå som, hadde du ikke postet det på anonym, og hvertfall ikke signert uten nick" så sier det veldig mye om deg også. Du signerer jo ikke selv med noe nick, så da regner jeg med at du ikke ønsker å bli tatt noe særlig alvorlig selv heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva vi mener er rett og galt så går det vel an å ressonere seg frem til at vi alle kan tenke oss om litt før vi gulper ut et svar?

Når noen skriver om psyken sin så bør vi heller råde til å søke hjelp hos proffe eller melde innlegget slik at moderator kan vurdere om dette er noe som burde ligge ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvem har skylt på forumet?

 

ingen her kan lastes for dette. Jeg opplever dette kun som en tankevekker. Ord har makt. Selv om den som ytrer ordene ikke kan ses så betyr det noe. For en eller annen.

 

Jeg nevner igjen vær-varsom-plakaten.

 

Vi er alle redaktører av egne innlegg og våre innlegg går ikke igjennom sensurering og korrektur. Derfor er det ekstra viktig at vi er saklige.

 

og det finnes ikke noe saklig ved å fortelle noen at de burde ta selvmord.

 

Det er "spenst" i mange mennekser her inne og tonen kan bli ganske krass, men kanskje vi alle kan tenke litt over hva vi skriver til dem som tydelig ber om hjelp? Må vi anta at alt er tullprat og ikke ett gram sant? Noen historier er ganske så utrolige her inne men vi har ingen bevis for at det er hverken sant eller usant. Det koster mindre å gi et støttende ord enn å lire av seg en lang remse om hvor sykt dette mennesket er. Også betyr det så mye mer for personen som postet innlegget.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også dette er tull...

Noe slikt burde HI holdt seg for god til å tulle med.

 

Ja, man kan bli rakket ned på her inne.

 

Men kan faktisk ikke tro at noen kan komme inn på dette forumet og bli "lurt" til å tro noe som helst..

FOR nesten hvert eneste innlegg som blir lagt inn her får masse forskjellige tilbakemeldinger. Folk her inne kverulerer på det meste, så er det noe som kan kveruleres på.. så blir det det. Med det mener jeg at her inne får man faktisk et utall synspunkter på hver sak.

 

Og om denne jenta faktisk har fått denne kommentaren "legg deg ned å dø" så er jeg ganske sikker på at hun i tillegg har fått et titalls svar fra de som vil hjelpe.

 

Om man legger inn en melding om at man vil ta selvmord, vil man mest sannsynlig få masse svar fra de hjelpende, og kanskje en fra en anonym som sier "ja, gjør det" (ikke fordi anonym er slem, men fordi han/hun sikkert tenker at det er nok et tulleinnlegg. Som det er veldig mange av her inne)

 

 

Hvordan kan man ut fra det trekke ned et helt forum? Å si vi har tråkket på henne mens hun lå nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'lilje: Ikke sett NOEN som er stygge mot hverandre her inne? Da må jeg bare få lov og si at da har du ikke lest mange innlegg her inne, for er det en plass jeg blir helt overrasket over hvor STYGT folk prater til hverandre så må det være her inne !! Aldri sett noe lignende.

 

Syns ikke man skal basere om innlegg er ekte, eller ikke pga en anonymknapp, eller ikke. Men ja, det er FOR lett å trykke på anonymknappen. Enig i det. Burde jo ikke vært sånn. Og jeg tror at det hadde blitt en helt annen stemning her inne om man ikke kunne bruke anonymknappen. Ser jo ikke på nær halvparten så mange ufysne innlegg der man ikke kan være anonym. Her svarer man ihvertfall saklig til hverandre, tross uenighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skriver HI at hun har tenkt på å lage profil og skrive her inne lenge... Så da har hun nok lest her en stund. Og det tar ikke akkurat lang tid å plukke opp dib/bim uttrykkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er egentlig nyttesløst med slike innlegg som HI har postet i dag.

 

Det finnes ingen som er villig til å ta noe som helst seriøst. det finnes ingen som er villig til å innse at vi har alle et felles ansvar for å vise nettvett. De aller fleste mener at siden dette er at anonymt forum så kan dette brukes til å lire av seg det mest utrolige uten å føle skyld eller anger. Ingenting av de tingene som blir sagt her inne har jeg tro på at dere tør å si til noen i det virkelig liv.

 

Dere burde skamme dere!!! Veldig mange av dere hvertfall!!

 

Og skyld? Det er det ingen som er villig ta å ta her inne. mest sannsynlig har dere hjulpet mang et mennske over kanten. Og jeg mener naturlig nok ikke mang et selvmord. Det finnes veldig mange kanter å sitte på.

 

Men det mest utrolig er jo at samtidig som dere nekter skyld, tror på NADA, mener det meste er fullstendig useriøst.....

 

så er det hit dere kommer når dere vil vite hvilken vinterdress barna skal ha eller om hvorvidt dere må ringe legevakta om barnet har 37,3 i "feber".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er "dere"? Det bittelille fåtallet av mennesker som er stygge i det de skriver? Jeg kjenner jeg blir satt ut av generaliseringen. Her skal alle skjæres over en kam! Hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt skrevet?

 

eh....

 

vel er noen av dere klar over hvordan psykisk syke virker??

 

selv om personen har fått et utall støtteerklæringer og bare en "gå å dø" så er det den som er mest negativ som veier mest. Når personen i utgangspunket er nagativ så fungerer det rett og slett ikke når 20stk sier det går bra, det er den ene negative kommentaren som betyr mest.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er egentlig nyttesløst med slike innlegg som HI har postet i dag.

-------------

 

Vel, hadde dette vært postet på skravle MED nick, så hadde vel blitt kanskje tatt litt mere serløst.

 

Å poste det på anonym, med alle tullepostene som florerer her, er egentlig bortkasta.

 

Og jeg venter bare på at HI skal innrømme at dette ikke er sant.

Eller på at en ikke-eksisterende-moderator kan komme innom å bekrefte at det er sant. For hvis det virkelig finnes en korrespodanse mellom en bruker og dib, så hadde det vært en smal sak å bekrefte dette.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen av "oss" påstått at vi vet hvordan psykisk syke virker..

 

når en legger ut innlegg, må en tåle og få svar som en ikke liker og.

mange tar anonyme innlegg for tull..

 

slik som jeg tror dette er et trollinnlegg,i et forsøk på å få respons ang anonymknappen..

 

har jo vert en del slike troll i det siste..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, det er faktisk dette som setter deg ut? Har du lest alle innleggene og funnet ut at det er den såkalte generaliseringen som setter deg ut? At vi skriver "dere" om dem som kommer med oppguplet sitt? helpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...