Gå til innhold

jeg har lyst til å lage en morsom tråd, hva er deres verste flauser??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 år, første gang på fest.. Ble kjempefull, spydde i akvariet til verten og gikk og la meg på foreldrenes soverom. Husker ingenting av den kvelden, men ble vekket av moren til han som hadde festen, i deres seng, med dyna deres godt tullet rundt meg og spy i håret. Ikke mitt stolteste øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen flaue på lager..

 

Jeg sang i mørket på vei hjem, høyt og jævlig, plutselig passerte det to nabodamer forbi meg som hadde hørt alt... Flink du er til å synge da, sa de:)

 

jeg hadde en knullekompis som jeg ble med hjem etter en fuktig bytur. Jeg hadde tante rød og alt.. Da jeg våkna dagen etterpå var hele senga full i blod!!! Utrolig flaut.. forsvant fort derifra ja.. Var siste gangen vi treftes også:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hel del, men får ta dem siden, kan nevne en som skjedde nylig:)

 

Var på byen for noen uker siden og ble ganske så beruset, når jeg er full, ja da synger jeg. Ut på byen var også han jeg er MEGET forelsket i. Da jeg og vennene mine skulle dra fra ett utested til ett annet begynte jeg å synge summer of 69, men greia var at jeg fikk lattis hver gang, da måtte jeg begynne på nytt.. så det gikk litt slik: i got my first real six string, hahahah, nei nå ble det feil, må begynne på nytt... HØR NÅ HØR NÅ.. sånn mens jeg klappet i hendene... Dette pågikk i høy røling helt til en påpekte at jeg sang feil, jeg sa jody istedet for jimmy... Da jeg endelig skulle få til dette rett ropte jeg ut med armen i været JIMMY.. og knakk sammen på asfalten i ett heftig latteranfall...

 

Greia er, jo han jeg er forelsket i hadde gått ett stykke bak oss og hørt hele greia, og det var ikke akkurat vakker synging og røling jeg hadde holdt på med *rødme*.

 

Utover det blir jeg i ettertid ertet for dette hver gang jeg møter vennene mine... Duu skal du ikke synge da??JIMMY hahahaha...

flaut:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en om ei venninne

 

Vi var på bursdagsfest og hadde tidlig på kvelden fått servert gryterett. Venninna mi var ikke den som spyttet i glasset for å si det sånn, og drita ble hun. SÅ, spydde hun. Greit nok i hagne. Men hun synes det var SÅÅÅ flaut. Ikke det at hun hadde spydd, men fordi det var røde prikker i spyet. Så hun satte seg ned å begynte å plukke ut paprikabitene (fra gryteretten) i spyet fordi hun var redd folk skulle le av henne om de så de røde prikkene.....folk lo så de knakk da de så henne sitte der på alle 4 å plukke i spyet sitt. Hun husket jo ikke gryteretten fra tidligere sef....he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha, morsomt innlegg. ;D

 

Her er en av mine......

 

Jeg var på et religiøst stevne og vi var flere tusen. Jeg hadde mye luft i magen og hadde holdt meg ganske lenge... Så på slutten av dagen, tenkte jeg at jeg skulle springe på do så snart det var slutt. Men først skulle det avsluttes med bønn. Og midt under bønnen, mens alle var stille kommer jeg med en laaaaang braker. Og jada, to ganger også.. flaut......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker en gang da jeg var 17. Var invitert på en privatfest hos en kompis som var alene hjemme. Alt begynte rolig, men utover kvelden hadde vi flere drikkeleker. Og ja, vi ble temmelig brisen utover kvelden. Midt på natten bestemte vi oss for å gå ut på epleslang. Vi gikk til den første og beste hagen midt på natta. Fant et tree som var fult av epler og begynte å plukke. Det var en som hadde tatt med en bærepose, så posen ble fylt opp. Fant like godt ut at vi kunne herpe hele treet, så det gjorde vi. 17 år og kjempe slemme.

 

Festen varte til neste morgen. Storebroren til kompisen min kom hjem først, og det første han fikk se var det fullstendige ødelagte epletreet i hagen deres. Viste seg at vi hadde gått på slang i hagen til kompisen min. At vi klarte å ta så jævla feil? Men vi var temmlig brisen, så vi fikk ikke med oss. Pratet med kompisen min noen dager etter, og fikk vite at foreldrene hadde kjøpt et nytt tre, og at han hadde fått husarrest.

 

Uff....fylla har skylda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var sånn 5-6 år gammel var vi på besøk hos tante og onkel som bodde i blokk. Vi var ute å lekte og når jeg skulle inn telte jeg meg oppover i etasjene. Jeg måtte på do og sprang oppover. Åpnet døren og gikk inn på do. Så kom det plutselig noen fremmede i dodøra - jeg hadde selvfølgelig gått på do i feil etasje. Det verste er at jeg husker at det så litt annerledes ut der, hahaha! Er det mulig?!

 

Har vel driti meg ut ganske ofte, men jeg glømmer fort =P Men husker da vi var i London for noen år siden, nettopp kommet ut fra flybussen og var skikkelig tissetrengte. Løp bort til nærmeste hotell og spurte vakta på utsida: "May we borrow the toilet, please?"...hvorpå han svare: "Yes, of course, as long as yoy don`t take it with you" =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle på ferie med min mormor og morfar for noen år siden.

bilturen var lang og vi stoppet på en kro for å få noe å spise før vi kjørte vidre igjen.

morfar skulle gå å bestille mat mens jeg og mormor satte oss ved et bord.

etter å ha sendt han for å bestille maten ombestemte jeg meg på hvilken rett jeg skulle ha.

så jeg gikk bort til morfar som sto i køen og sa noe sånn som

- jeg skal ha kylling i stedefor jeg..

han svarte meg ikke og jeg sa igjen.

-jeg skal ha kylling! da sto han i kassen og sa at han skulle ha noe helt annet..

og jeg bare... -nei, kylling!

 

selfølgelig var det jo ikke morfar som sto der. men en helt fremmed mann med med samme jakke som lignet veldig på min morfar bakfra.

han så veldig rart på meg, og før han rakk og si noe sa jeg

- øøøh.. feil mann.

 

herregud hvor flaut det var. heldigvis satt den fremmende mannen laaangt bort fra oss, men fy f*** hvor rød jeg var i ansiktet etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne er ikke så ille da, men veldig flau der og da.

 

Jeg skulle på et møte en gang, for første gang, og i døra sto det en møtevert som hilste alle velkomne. Da jeg gikk gjennom døra og han tok meg i hånda og sa velkommen, sa jeg automatisk navnet mitt.

Hehe. Han ble litt forfjamsa og mumla navnet sitt tilbake. Var flere bak meg..

 

En annen gang var når jeg skulle dra hjem med mini etter jeg hadde født.

Når jeg sto og sa hadet til jordmra hadde jeg en bamse under armen, og når hun tok hånda opp for å ta på bamsen trodde jeg hun skulle ta meg i hånda. Så jeg strakte ut hånda hehe.

*rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greide å rape en gang når jeg og eksen nettopp hadde blitt sammen. Han bare så rart på meg og sa "æsj"

Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Morsom tråd!

 

Men hva er det med mannfolk og jenter som promper og raper? Vi må da få lufte ut litt vi også?

 

:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er pinlig bare for meg;

 

Hadde to elskere samtidig, og dro en gang rett fra den ene til den andre (noen år siden altså.. )

Han første hadde spruta i meg, så når han andre insisterte på å gi meg oralsex kommenterte han: du smaker ikke som vanlig???

 

Mumlet det bort... Håper ikke han har skjønt hva han smakte på nei!

 

Anonym nå ja... *rødmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var første gangen min daværende kjæreste skulle hilse på foreldrene mine.

I bilen forteller jeg at pappan min er ganske direkte,rett fram i praten. Jaja sa kjæresten og ble vel lettere nervøs.

Da vi hadde spist middag hos dem så rydder mamma og jeg av bordet og pappa og kjæresten blir sittende å prate.

De snakker om diverse ting da pappa spør min kjæreste om noe.Min kjærste tror pappa spør.Mastruberer du? Min kjærste syntes jo dette var et veldig ekkelt spørsmål,men bestemmer seg for å sette pappa litt på plass og vise at han ikke er pingle så han svarer,ja,tenk,onanere du?

Pappa sier som sant var at dette var jo veldig privat da,men jo hendte jo det,men jeg spurte deg hvor studerer du???????

Kjæresten min ble døds flau og mamma,pappa og jeg holdt på å le oss ihjel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha første gangene jeg prompa eller rapta i nærheten av mannen min fikk jeg enten tilslengt, det var en bra en eller herregud da du kan vel bedre en det der.

 

:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pinlig hehehe.... denn e lo jeg godt av. kan tenke meg han ønsket seg et stort svart hull da å gjemme seg i... huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også en vandrehistorie (den med "masturberer du"..). Har hørt den et par ganger ;o) Morsom, dog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA HA HA spyr og fiser!! *ler ennå*

 

jeg har en

 

jeg var vel rundt 9-10 år tipper jeg,den tia hvor det begynte å bli gøy å danse.vi bodde ganske øde med noen få huser langs veien..

 

på vei hjem fra skolen begynte jeg å kjede meg så,så tenkte jeg skulle danse litt på veien.

jeg begynte å lage en robotdans etterfulgt av michael jackson moves..syns jeg var så tøff å flink :D :D

 

plutselig hører jeg,"går det greit med deg?? har du vondt non plasser"

var en av naboene som fått sett mine råbrae moves..

jeg kvakk no vannvittig,men fikk stotra frem neida mumle mule...så jogga jeg resten av veien så flau som jeg aldri har vært før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...