Gå til innhold

jeg har lyst til å lage en morsom tråd, hva er deres verste flauser??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde med hele familien på kafe. Da jeg skulle bestille mat presterte jeg å spørre etter småpulte rundstykker..... Skulle jo egentlig hatt påsmurte rundstykker....

Godt var det lell :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har en venninne som møtte svigermor for første gang. og svigermora snakket mye om at dagens unge ikke spiser så mye fisk. (som var det som ble servert) også skulle hun til å si "Jeg simpelten elsker fisk", men så sa hun SEX i stedet, av en eller annen grunn...:D Stilig gjort syens jeg.... jeg har ikke klart å toppe det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ok..whatever Miztery.

Det der er ikke noe som har skjedd med deg nei,for det der er en scene i sex og singelliv.

Blir så jævlig teit når du stjeler noe fra et annet sted bare fordi du ikke hadde noe annet på lager.Pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom til å tenke på den gangen jeg tok med min mor på kino for å se "Skrik". Min mor er veldig redd av seg, hun visste ikke på forhånd at dette var en nifs film. Jeg tenkte at denne filmen var nok litt for skummel for henne, men vi dro nå av gårde. Hun satt å fulgte med og spiste snop intetanede. Helt i starten er det ei jente som lytter langs veggen på et toalett da det plutselig kommer en kniv styrtene gjennom veggen og rett inn i hodet på henne. Alle i kinosalen skvatt litt og det kom små skrik fra mange. Men min mor hylte høyt, sammenhengende i samme tone i over ti sekunder uten stopp. Så hele kinosalen snudde seg og kikket på henne før hun stoppet. Dette gjentok hun hver gang noe skremmende skjedde og jeg klarte ikke å la være å flire! Så var faktisk litt flaut å gå ut av den kinosalen etter jeg hadde fliret hele filmen og min mor hadde hylt mer eller mindre sammenhengende i en og en halv time. Hun har ikke sett en grøsser siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minner meg om den gangen 5 åringen til sammboern min fant "godteboksa" vår..kom spaserende inn på stua fortalte at hun hadde lekt med de tinga so ligna på tisselurer..da vi kom inn på soverommet sto de fint laina opp i vinduskarmen, til utstilling for heeele nabolaget! å vi bor midt i et småbarns strøk, så dere kan jo enke dere.......:)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har flere, men tar en av ganga!

 

For en del år tilbake datet jeg en kjekk kar som jeg ofte havnet i seng med etter en fuktig natt på byen.

Denne kvelden dro vi hjem til han, istedet for til meg som vi pleide. Tingen var at han hadde besøk av en kompis, i tillegg til at han delte denne leiligheten med en annen kompis. Uansett traff jeg flere av disse kameratene da vi kom, i tilegg til at det var flere innom i løpet av natten.

Jeg og min type måtte pent sove på noen madrasser midt i stua, da sengene var opptatt. Full som jeg var brydde jeg meg ikke om det, og vi hadde oss en kjappis under dynene før vi sovnet.

 

Neste morgen da jeg våkner, av kompisene som svinser rundt omkring, noen på besøk, andre som skulle på jobb, så er det første jeg ser TRUSA mi som ligger midt på gulvet oppå de andre klærne mine.

Tydeligvis haddde jeg ikke tørket meg skikkelig sist jeg hadde vært på do, for midt i trusa var det en diger brun bremsespor av bæsj!

 

FLAUT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

jeg har mange, noen jeg kan le av i ettertid og noen jeg fortsatt blir flau av å tenke på.kom igjen damer, få meg til å le=)en av mine flauser:dette var når jeg fortsatt var ganske så ung, men herre hvor flaut.jeg skulle spise middag hjemme hos en venn etter skolen (slutten av barneskolen var det vel)jeg var ganske så beskjeden av meg og turte ikke å si at jeg måtte på do. vi var midt under middagen og jeg måtte virkelig på do.søsteren til min daverende venninne sa noe som var morsomt og alle lo, inkludert meg. jeg lo så hard at jeg rett og slett tisset meg ut..slå den du!

 

Vi hadde sex kl 05.45 på morgenen etter å ha vært på en fest etterfulgt av nachspiel.. Var da på besøk hjemme hos mine foreldre. Mamma kom inn når han tok meg bakfra uten mulighet for å skjule seg: "skal bare hente et brød i frysern, ooooidaa...." også slamra hun igjen døra.

Heh, har aldri vært så flau :( Ble en pinlig taushet dagen etterpå gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde operert i kneet og var rimelig rusa da jeg våknet fra narkosen. Jeg måtte veldig tisse og stabbet/hinket med IV-stativet med meg bortover gangen og på do. Da jeg var ferdig, fikk jeg for megat jeg skulle stappe sykehuskjortelen neddi trusa og så stavret meg omtåket ut av badet og ut i korridoren. Problemet var bare at trusa var av typen netting.. Og at hele underlivet mitt lignet på en surret svinesteik!! En sykepleier kom gående i andre enden av korridoren og med slørete blikk ser jeg hun komme løpende i mot meg som i slow motion. Hun napper ut kjortelen av trusa og sier " Du MÅ jo kle på deg!!" Jeg bare gliste sløvt og la meg i senga igjen. Da jeg våknet noe senere var jeg derimot riiiimelig flau da tabben sakte demret for meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vicky Pollard

Fantastisk tråd, skal lese hele i kveld. Jeg for min del var 17 og hadde fått meg scooter. Skulle fylle bensin for første gang og var totalt grønn. Endte med å fylle bensin på oljetanken.... Bensinpumpa var jo større enn hullet på tanken, så jeg stusset litt, menmen... Betalte min bensin for kr. 2, 75 og kjørte hjem, hvorpå typen min holdt på å knekke sammen over hva jeg hadde gjort ble slutt like etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen og jeg hadde sex inne på garasjeloftet til svigers og vi holdt på såpass heftig at det ene sengebeinet brakk og senga falt med et høyt brak i gulvet så hele gulvet ristet!!! Rimelig flaut der og da, men ennå verre da vi kom inn i selve huset de svigers og de spurte hva det høye braket i sted var for noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fantastisk tråd, skal lese hele i kveld. Jeg for min del var 17 og hadde fått meg scooter. Skulle fylle bensin for første gang og var totalt grønn. Endte med å fylle bensin på oljetanken.... Bensinpumpa var jo større enn hullet på tanken, så jeg stusset litt, menmen... Betalte min bensin for kr. 2, 75 og kjørte hjem, hvorpå typen min holdt på å knekke sammen over hva jeg hadde gjort ble slutt like etterpå :P

hahahhahahhaahaha! Best!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to "koselige" historier jeg vil dele:

 

Den første var da jeg i tenårene var på besøk hos en kamerat. Jeg måtte på do, en grundig nr. 2. Da jeg var ferdig og skulle trykke på knappen for å trekke ned, oppdaget jeg at det ikke an, doen var altså ødelagt. Jeg trykket og trykket i desperasjon, men det gikk ikke. Til slutt tok jeg plastposen ut av søppelbøtten som stod der, og fylte med vann fra springen. Etter mye om og men fikk jeg skylt ned manuelt.

 

Etterpå fortalte jeg kameraten min at "snoren" på doen var ødelagt, at det ikke skjedde noe da jeg trykket. Han kunne da tørt fortelle at det var en snor man skulle dra opp. Faktisk hadde JEG greid å ødelegge hele doen, som faren hans måtte fikse. Jippi.

 

Den andre tabben skjedde noen år seinere, da jeg skulle vitne i en rettssak. Jeg var ganske nervøs, og hadde planlagt et antrekk som skulle få meg til å virke veldig seriøs og voksen. Hvit skjorte, mørk dongeri, svarte høye støvletter. Det regnet heftig den dagen, og jeg var seint ute.

 

Da jeg kom inn foran inngangen til rettssalen, stod hele gjengen Plutselig kjente jeg gulvet forsvinne under meg, og som i sakte film trynte jeg langflat foran alle sammen. Papirer fløy, vesken skled bortover. Jeg trodde jeg skulle daue. Vondt var det også. Men det verste for meg var at ingen turde å le av meg. De så helt forskrekket ut. Så det endte med at bare JEG lo.. en veldig hysterisk og skingrende latter.

 

Anonym poster: bd761c1f8349899bb67a61ae1fda9a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være den dagen jeg skulle ha eksamen, var grønn i trynet da jeg vandra fra bussen sammen med ei venninne, plutselig måtte jeg bare spy. Spydde i grøfta, men der kom det visst begge veier :( og jeg gikk i tynn bukse OG string truse, så alt rant bare.. Måtte ringe mamma, og venninna mi måtte forklare hvor vi var. Gikk ikke ann å kjøre den veien, så måtte gå et stykke. Heldigvis kunne jeg knytte genseren rundt livet...

 

Anonym poster: 30e7520349fabf7a4ceec7484bb51ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18 år og hadde nettopp fått meg kjæreste som jeg overnattet hos. En lørdag formiddag satt jeg på kjøkkenet alene og leste i et blad, men kjæresten var i et annet rom og ordnet noe. Jeg så da mitt snitt til å slippe en etterlengtet fjert.

I det jeg klemte til oppdaget jeg at det var en fjert med snert og jeg bæsja rett og slett i buksa.

Så da satt jeg på kjøkkenet til min kjære med bæsj i buksa og eneste fluktmulighet var gjennom det rommet han var i. Jeg var så flau da jeg sneik meg forbi han inn på soverommet for å finne skift.

Husker jeg dro fort hjem etterpå.

 

En annen en, som kanskje ikke er flau, men morsom.

Jeg og en annen kjæreste hadde oss misjonær da fyren plutselig BRØLER ut i smerte.

Da hadde katten "jaktet" på ballene hans under akten og høgg til.

Syns jeh ser den katten sitte p følge med på de dinglende ballene før den hoppet frem for å ta byttet.

 

Anonym poster: 9632a880ead7d228f32e953a740a4493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...