Gå til innhold

jeg har lyst til å lage en morsom tråd, hva er deres verste flauser??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den flaueste opplevelsen var vel da jeg skulle balansere på veranda-gelenderet i fylla, i 3 etasje. Det gikk selvfølgelig ikke, men av årsaker jeg ikke kan forklare hang jeg plutselig etter begge hender ned fra verandaen. Nachspielet var gått så langt ut i de små timer at sola var stått opp og strålte over landskapet - og det var ytterst få igjen av festdeltakerne, men heldigvis var det en som så meg henge der - jeg ville vel neppe ha klart å holde meg fast så lenge.Han gjorde anrop og kom ut, og vips sto to unge, kjekke og brått litt mer edrue menn og holdt tak i hver sin arm så jeg ikke skulle deise i bakken. De diskuterte mulige måter å redde meg på, og kom til at det var best å bare hale meg opp. Men de var bare to, og jeg er slett ikke noe etthåndsløft, så det ble litt baling - de måtte skure meg litt opp og ned langs verandaen før de fikk det til. det gjorde i utgangspunktet ingen ting, jeg var bare glad for hjelpen, men i straplesskjole ender det med at kjolen skures lenger og lenger ned, fram til puppestellet endelig er aldeles avkledd, og jeg ble da heist halvnaken opp på en veranda i et boligfelt med brystene i fri dressur!For et syn det må ha vært å få meg opp over verandakanten!

HAHAHAGAHAAAAA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg skakk!

Min flause må være da jeg var høygravid og på helgehandel med mannen.

Skulle ha noe på nederste hylle og måtte ned på huk siden det ikke gikk å bøye seg.

Da jeg startet turen ned slapp jeg en liiten fis som ble høyere på veien ned, for så å ende i et brak da jeg "landet". Kom en gammel dame bort til meg og sa "det kan skje den beste". Jeg ville bare dø! Mannen lo så jeg trodde han skulle kveles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg skakk!

Min flause må være da jeg var høygravid og på helgehandel med mannen.

Skulle ha noe på nederste hylle og måtte ned på huk siden det ikke gikk å bøye seg.

Da jeg startet turen ned slapp jeg en liiten fis som ble høyere på veien ned, for så å ende i et brak da jeg "landet". Kom en gammel dame bort til meg og sa "det kan skje den beste". Jeg ville bare dø! Mannen lo så jeg trodde han skulle kveles.

 

Nydelige damen da :D

 

Anonymous poster hash: 28e03...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Annonse

  • 1 år senere...
På 12. august 2009 den 1.55, Anonym bruker skrev:

Den flaueste opplevelsen var vel da jeg skulle balansere på veranda-gelenderet i fylla, i 3 etasje. Det gikk selvfølgelig ikke, men av årsaker jeg ikke kan forklare hang jeg plutselig etter begge hender ned fra verandaen. Nachspielet var gått så langt ut i de små timer at sola var stått opp og strålte over landskapet - og det var ytterst få igjen av festdeltakerne, men heldigvis var det en som så meg henge der - jeg ville vel neppe ha klart å holde meg fast så lenge.

 

Han gjorde anrop og kom ut, og vips sto to unge, kjekke og brått litt mer edrue menn og holdt tak i hver sin arm så jeg ikke skulle deise i bakken. De diskuterte mulige måter å redde meg på, og kom til at det var best å bare hale meg opp.

 

Men de var bare to, og jeg er slett ikke noe etthåndsløft, så det ble litt baling - de måtte skure meg litt opp og ned langs verandaen før de fikk det til. det gjorde i utgangspunktet ingen ting, jeg var bare glad for hjelpen, men i straplesskjole ender det med at kjolen skures lenger og lenger ned, fram til puppestellet endelig er aldeles avkledd, og jeg ble da heist halvnaken opp på en veranda i et boligfelt med brystene i fri dressur!

 

For et syn det må ha vært å få meg opp over verandakanten!

Noen nye? 

Anonymkode: a7cd7...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hadde vært å kjøpt ny sykkel til til datteren vår som fylte 6-7 år og hadde i den anledningen pakket den inn i gavepapir. Sykkelen hadde også bremser på begge sidene av styret med sånne "løse" bremsekabler. Datteren vår får sykkelen på bursdagen og er overlykkelig, men når hun skal ta seg en runde med den så merker vi at det er akkurat som om at den bremser hele tiden, samt at styret ikke lar seg dreie ordentlig. Hvorpå jeg tenker at nei, her er det bare å dra med seg sykkelen ned til butikken dagen etter og klage. 

Neste dag drar jeg sammen med min søster til butikken med sykkelen på slep. Etter å ha stått i kø bak masse menn som nok var tydelig opptatt av sykkelsport så viser jeg frem sykkelen og sier; "Det er noe tydelig feil med denne sykkelen, og jeg håper dere får til å fikse det eventuelt at vi får en annen. Rattet vil ikke svinge og bremsene står hele tiden på." Var tydelig oppgitt i væremåten min. Hvorpå den ansatte svarer; "Tja, men jeg tror du trenger bare å snu rattet rundt?". Så snur han bare rattet rundt og VIPS så var sykkelen helt fin igjen, var bare bremseslangen som hadde kommet i klem! Fy fader så fløu jeg var. ALLE LO! Hvorpå butikkmedarbeideren kommer med en trøstende kommentar; "Du er ikke den første som har gjort dette". 

Min søster mobber meg enda for dette, haha!

Anonymkode: b921a...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...