Gå til innhold

jeg har lyst til å lage en morsom tråd, hva er deres verste flauser??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den flaueste opplevelsen var vel da jeg skulle balansere på veranda-gelenderet i fylla, i 3 etasje. Det gikk selvfølgelig ikke, men av årsaker jeg ikke kan forklare hang jeg plutselig etter begge hender ned fra verandaen. Nachspielet var gått så langt ut i de små timer at sola var stått opp og strålte over landskapet - og det var ytterst få igjen av festdeltakerne, men heldigvis var det en som så meg henge der - jeg ville vel neppe ha klart å holde meg fast så lenge.

 

Han gjorde anrop og kom ut, og vips sto to unge, kjekke og brått litt mer edrue menn og holdt tak i hver sin arm så jeg ikke skulle deise i bakken. De diskuterte mulige måter å redde meg på, og kom til at det var best å bare hale meg opp.

 

Men de var bare to, og jeg er slett ikke noe etthåndsløft, så det ble litt baling - de måtte skure meg litt opp og ned langs verandaen før de fikk det til. det gjorde i utgangspunktet ingen ting, jeg var bare glad for hjelpen, men i straplesskjole ender det med at kjolen skures lenger og lenger ned, fram til puppestellet endelig er aldeles avkledd, og jeg ble da heist halvnaken opp på en veranda i et boligfelt med brystene i fri dressur!

 

For et syn det må ha vært å få meg opp over verandakanten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min har også leita fram noen morosaker jeg trudde jeg hadde gjemt godt vekk. (Han var ca 3 år da, og skjønte ikke stort). Jeg holdt faktisk mine preferanser skjult også for kjæresten min, så ingen visste at jeg brukte hjelpemidler når jeg var aleine hjemme.

 

Vi satt og så på tv, da kom han trippende inn i stua med godsaken, og der satt jeg, min samboer og broren min og så på dagsrevyen.... jeg ønska meg et stort hull i jorda, men samboeren min bare snappet til seg dingsen og sa til småen "den er bare for de voksne" og så gikk han ned og la den på badet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter denne opp jeg. kommer ikke på noen selv enda. men dette var en svært underholdene tråd så jeg vil lese flere hvis noen har :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg sto på Fretex i sommer, og hadde med meg yngstemann. Han greier ikke å la være å ta på absolutt alt han finner interessant. Og det er ikke nok å ta på det. Det må løftes opp og studeres. Hele tiden måtte jeg derfor minne han på at han måtte la tingene stå. Jeg må ha snakket til han minst ti ganger før vi kom til kassakøen, og der sto det selvfølgelig en god del ting av interesse også.

 

Til slutt sier jeg med min strengeste stemme, ganske høyt; SETT DEN PÅ PLASS NÅ MED EN ENESTE GANG!

Hvorpå mannen foran meg i køen helt perpleks satte fra seg en pyntegjenstand han bar i hånda si, og så på meg med forskremte øyne!

 

Jeg måtte skynde meg å si unnskyld, og "det var ikke til deg jeg snakket, men til gutten min, for han skal alltid plukke på ting".

 

Flaut! Jeg rødmet for første gang på mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen år siden var jeg en tur på butikken sammen med moren min, og der møtte jeg på en bekjent jeg ikke hadde sett på flere år. Jeg lurte på hvordan det gikk med han, når han begynte å jobbe der, hvor han bodde nå, osv... Etter en liten stund, tenkte jeg at det måtte være feil gutt jeg pratet med. For han så litt annerledes ut, men jeg turte ikke å spørre om hva han het, selvfølgelig. Da jeg kom ut av butikken, gikk det opp for meg at jeg hadde pratet med LILLEBROREN hans, som jeg ikke kjente! De er ganske like, men det er 4 års forskjell mellom dem. Det verste er at det virket som HAN kjente meg, og var glad for å snakke med meg. Uff, gjett om jeg var flau da jeg sa det til moren min! Har heldigvis ikke møtt på hverken han eller broren etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha morsomme historier altså!

 

Her kommer min flaueste:

 

Det var sommeren jeg var 15,va på hytten til mormor sammen med tante,onkel og hennes familie. Jeg var beg og røyke og tenkte at utedoen måtte jo være beste plassen til og smugrøyke... problemet var at veggene ik er helt tett så da jeg kom inn i hytten igjen etter et "dobesøk" sitter min onkel bak avisen og kommentere tørt" driter du så hardt at det røyker ut igjennom veggene? du e jammen god" kan tro jeg har fått hørt den mye opp gjennom tidene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort så mye dumt og flaut opp igjennom at det er helt ufattelig....men denne episoden er ikke så altfor lenge siden (3-4 år, og var på tidspunktet 23.)

 

Jeg var da singel, flørtete og hadde (så klart!) en "kompis" dersom nøden skulle rope....

 

...og det gjorde den da....en julikveld... Var på fest ikke langt fra der foreldrene mine bor, så jeg skulle sove der. Var jo t.o.m gangavstand fra festen, noe som passa heilt supert!!

 

Uansett..kvelden lir, og alkoholen flyter. Sms'er blir sendt, og plutselig er "kompis" med på festen. Joda..kjekt det! Mye styr, mye surr. Han skulle sitte på med noen til byen igjen, også skulle de bare svippe meg opp til foreldrene mine i samme slengen...var jo sistemann utav lokalet!! Anyway..litt trangt i en vanlig personbil med 6 stk, så jeg og venninna mi blei i bagasjerommet...heldigvis var det ei stasjonsvogn...

 

2 minutter etter er vi utenfor hos mine foreldre, får skrelt oss utav bagasjerommet. Full som ei alke, i strålende humør i soloppgangen! Litt surrete etter turen i bagasjerommet, så når sjåføren og alle stikker....så står jo "kompisen" min igjen. Og han klarte jo å lure meg han!! (hadde egentlig ombestemt meg...trodde jeg..haha)

 

....så endte vi opp da, på loftet hos mine foreldre....på lekerommet til barnebarna.........blandt dokker og biler og togbaner! Der ligger viii....!! Kl.6 kommer jeg til meg selv, og dytter han av meg og sier at "nå må du gå!! NÅÅ!! Mamma og de våkner snart!!!!" (på en søndag??)

 

Hadde vel holdt på et par timer på gulvet......å herrejemini hvor flaut det var dagen etterpå.....!! Åååå jeg holdt på å døøø...

 

....spes når min mor kommer og spør hvem sine solbriller hu fant der inne...........................................................

 

-----

 

Men flauest er det når en er edru!! Jeg og min x er i vill lek på soverommet. Det ringer på, men jeg gidder jo ikke å svare når en er naken og koooser seg :D

 

...det var min storebror som ringte på...han trodde ikke dørklokka virka, så han banka på og gikk inn... "Hallo??" hørte jeg! Vill panikk!!! På med t-skjorte og joggebukse! Opp trappa, "Heii bror!!"

Han: "forstyrrer jeg??"

Meg: "neida!! :) "

Han: "Øøh..sikker? Det ser sånn ut....hehe...kommer opp igjen en annen dag jeg!!!"

 

Skjønte lite...helt til jeg så meg i speilet. Skikkelig røde, varme hete kinn...og DEN pulesveisen!! Var da på den tia 18 år... *grøss*

 

Oi!! Dette blei langt! Hehe...fatte seg i korthet er ikke like enkelt!! :P

 

P.s....skal betale telefonregninga i mårra tror jeg...vil ikke ha sprengt telefon!!!! :P Hihi....eller lys i rumpa! Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, ler høyt av alle flausene. Kommer på en ting som var veldig flaut for meg.

 

Det skjedde da jeg var 16 og akkurat hadde fått meg kjæreste. Vi hadde vært sammen noen månder og jeg skulle spise der en fredagskveld. Noen dager før hadde mammen hans spurt om vi hadde sex Han jugde og sa nei, det hadde vi ikke ennå.

 

Da fredagskvelden kom så gikk vi en tur opp på rommet, mens hans mør gjorde ferdig maten.

Vi tenkte vi kunne kose oss litt og la madrassen på gulvet, slik at det ikke skulle bråke.

 

Mitt i hyrdestunden ser vi døra åpne seg, der kom først hans mor inn. Hun stopper opp og sier ojsann, rett bak kom hans stefar for å se hva som skjer.....de kom seg ganske fort ut igjen.

Gjett om det var flaut å gå ned å spise med de etterpå. Ingen sa noe om det som skjedde, og min daverenes brødre skjønte vel ikke helt hvorfor stemninga var så spent ..

 

 

En annen ting som skjedde der noen år senere var også ganske flaut. Da hadde jeg blitt 18 år og vi var på byen for første gang. Vi hadde vært på fest hos ei venninne av meg først og jeg hadde drekki tequilla. Så jeg var ganske full. Jeg ble så full den kvelden, at jeg ikke husker hvordan vi kom oss til han jeg var sammen med. Jeg husker bare at jeg våknet i senga hans og jeg var ganske dårlig.Så jeg gikk på do for å spy da jeg kom ut i gangen møtte jeg stefaren hans. Jasså, omgangsyke, sa han med ett smil om munnen Ja, svarte jeg i fult alvor. Ville jo ikke at de skulle vite at jeg var fyllesyk.

 

Da jeg kom inn til han jeg var sammen med, så spurte han om jeg husket noe fra kvelden før. Nei,jeg husker ikke hvordan vi kom hit sa jeg. Da fortalte han meg at han hadde bært meg hjem og at jeg hadde spydd på teppet i stua. Hans mor hadde våknet av bråket og kommet ned. Begge måtte bære meg opp i senga, før han måtte tørke spy fra teppet...Så jeg var ganske flau da jeg gikk ned den dagen....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga penger til en mann som stod ved siden av parkeringsautomaten i stor sliten boblejakke, hvorpå han sier; hvorfor gir du penger til meg, jeg tigger da ikke!

 

Det var flaut... Jeg trodde han var uteligger og at han tagg penger siden han bare stod der i den grusomme boblejakka si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 8 år, ferdig med gymtimen og gikk på do i garderoben. Da jeg kom ut, og gikk bort for å skifte, begynte alle de andre jentene i klassen å le av meg. Så sa læreren at du har visst papir hengende fra buksa. Jeg snudde meg, der så jeg papiret hengende fra meg og bort til toalettet. Husker jeg var så flau! Ble litt mobbet for det, men synes ikke det er så stor flause i dag da... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Har en morsom historie om søsteren min.

Vi hadde vært på dildoparty sammen i et utdrikningslag, og kjøpt litt lekesaker. Noen uker etterpå fortalte hun meg at hun hadde kommet hjem fra skolen, og sett at mamma hadde skiftet på senga hennes.. (Hun bodde hjemme den gang, men pleide å skifte på sengen selv.) Hun fikk helt panikk da hun kom på at vibratoren hennes lå under puta, løftet opp puta og der lå den enda.

Deilig å tenke på at mamma hadde flyttet på den, skiftet på senga og lagt den pent tilbake. Hun har heldigvis aldri nevnt dette, hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, mange artige her!

 

En venninne skulle en gang på romantisk telttur med en temmelig ny kjæreste. Av en eller annen grunn hadde han tenkt at det holdt da med en presenning, det var varmt og ikke regn. Neste morgen våknet de, og det viste seg da at min venninne var fullstendig oppspist av mygg!! I fjeset, og ikke nok med det, hun hadde fått en skikkelig allergisk reaksjon, så fjeset var hovnet opp noe vanvittig! Øynene var bare som to sprekker, og det lille hun klarte å speile seg i et vann, så hun ut som et troll!! Ho ho, flaut når man akkurat har blitt sammen..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sauen og ungene

Hahaha, holder på å dø på meg her jeg sitter=P

Måtte lese noen for mannen, og vi lo oss halvt ihjel av den der med lys i rumpa og sprengte telefoner...

 

Kommer ikke på noen bra nå, kanskje jeg må flaue meg ut litt snart? Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå på sykehuset under fødselen, hadde fått masse lystgass og var temmelig fornøyd med dette. (Var egentlig helt på bærtur) Jordmor dreiv og styrte rundt og flyttet på noe håndklær eller noe, mens jeg lå i senga og tullet. Plutselig sier jeg høyt til mannen: "Skal vi puuule? Jeg vil puuule!" Hehe, jordmoren så helt forskrekket ut, og de pleier jo egentlig å tåle endel.

Aner ikke hvorfor jeg tenkte på puling, for det var egentlig det siste jeg hadde lyst til. Det var nok lystgassen som snakket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ler meg skakk:D

glitter på musa og di gamle høn var virkelig toppene:D

La oss holde denne på første siden, er jo topp lesing:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde en flause i går..:) Vi var en liten gjeng som sto og brettet program til lørdagens teaterforestilling, vi pratet og lo og hadde det koselig.

Så fortalte han ene at han skulle bli brannmann, og da sa ei at "ja da kommer du vel i kalenderen da", hvorpå "brannmannen" svarer "Ja, jeg blir sikkert Mr. February"..

Da kom det en kommentar fra meg "Nånei, du er jo så hot at du blir nok Mr. July" Også RØDMA jeg..hehe Han er jo litt kjekk liksom, men det ble så teit å stå der sprutrød pga den kommentaren, jeg er jo 31 år og har samboer og barn liksom..hehe.. Men vi lo godt av det da.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ROFL!!!

 

Her er det mye bra!!! Og her er mine bidrag...

 

Naboene min er et eldre par, de reiste sammen med et annet par til Paris. Om morgen skulle damene ned og går å stiller seg i det de tror er heisen. De venter og venter, men ingenting skjer. Folk går rett ved siden av dem og ser bare rart på dem.. Etter ca fem min så oppdager de at de står i et hjørne rett ved siden av heisen...

Noe skulle man så absolutt ikke ha delt vidre.

 

Skulle på sykehuset en gang med babyen min. For en gangs skyld så hadde jeg på meg skjørt! I det jeg står mellom de parkerte bilene for å ta ut babyen så blåser skjørtet mitt opp, skikkelig Marlin Moonro dog MM hadde ikke på seg årtusenets mest konfertable, stygge truser...

Fikk slengt det ned igjen da jeg oppdaget det, og priset meg lykkelig for at ingen hadde sett det... Vel, ikke andre enn en buss med studenter på andre siden av gaten, samt de fire dritkjekke mannfolka som satt å rålo i bilen vedsiden av min.... Småløp inn på sykehuset lettere rød i toppen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...