Gå til innhold

jeg har lyst til å lage en morsom tråd, hva er deres verste flauser??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi satt på obs cafeen på city syd, rett atme er det en butikk som bare har glass vegger der man går inn.

Det var en dame som skulle inn på butikken, men hun så ikke hvor inngangen var for de glassveggene var meget rene å klare, ikke lett å se de. Så det sa PANG da hun svingte inn mot butikken i full fart. Posene flagret og det ble merke etter ansiktet hennes i veggen.

Hadde det vært meg så hadde jeg sprunget FORT ut fra cityen, men den dama latet som ingenting og gikk inn i butikken der det stod mange folk lettere lattermild. Jeg derimot klarte ikke holde igjen latteren og lo i en hel time etterpå.

 

 

Husker en gang jeg satt på bussen på vei til skolen alene. Så begynte jeg å tenke på en morsom historie min far hadde fortalt meg dagen før. Jeg kjente at latteren var på vei så begynte å tenke: Ikke flir IKKE flir. Men det gjorde jo så det ble enda morsommer, til slutt klarte jeg ikke holde igjen. Så jeg lo og lo, hele bussen snudde seg å så på meg (satt nesten bakerst) tårene rann i strie strømmer siden jeg fikk skikkelig latterkrampe. Det hørtes ut som om jeg satt å gråt.

Måtte bare gå av bussen til slutt, for folk begynte å trøste meg og lurte på hva som var galt. Fikk ikke fram et eneste ord siden jeg flirte så mye. Kom forsent på skolen den dagen siden jeg måtte gå et stykke, hadde det i det minste meget morsomt siden jeg lo slik.

 

 

Da min mor var yngre så skulle hun til tannlegen, hun var sent ute så hun stresset avgårde i full fart på sykkelen. Det var to tannlegekontor rett over gaten for hverandre.

Min mor skyndte seg inn på det ene å satt seg ned, hun så på klokken, den var 16.10 og hun hadde time klokken 16.

Hun beklaget seg i skranken om at hun var forsinket. Sekretæren fant ikke navnet hennes i avtaleboken og min mor ble enda mere stresset og lurte på om hun hadde tatt feil av dagene.

Tannlegen kom også ut selv til slutt og begynte å bla i boken sin, men navnet hennes stod ikke der. Da sier han at det sikkert er hos den andre tannlegen hun har time til. Min mor blir enda mer stresset og unnskylder seg og sier hun må skyndte seg avgårde, min mor er så opptatt med å unnskylde i det hun skal ut av døren så sekretæren og tannlegen kommer ikke til ordet.

Hun farer ut døren og roper hade, idet hun lukker den å snur seg ser hun at hun har havnet inne i bøttekottet.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var rundt 9 år stod jeg opp som normalt, gikk å satte meg på do, jeg var i godt humør så trallet på en sang mens jeg tisset.

Da jeg reiste meg opp og skulle til å vaske fingrene var det en mann som plutselig sa hei, jeg snudde meg til siden og så det stod en naken fremmed full mann i dusjen vår!!!!

 

Mine foreldre hadde hatt etterpåfest hjemme og denne mannen hadde altså funnet ut at han skulle ta seg en dusj. Han kunne da minste sagt ifra FØR jeg tisset om at han var der. Var så FLAU at jeg holdt på å svime av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre hadde vært ute dagen før og jeg hadde hatt barnevakt. På kvelden hadde jeg og min søster sett på en film, men rakk ikke se den ferdig før jeg måtte legge meg.

Dagen etter stod jeg og min søster opp mens mine foreldre enda sov, vi satte oss ned foran tven for å se ferdig filmen.

Da vi skrudde på var det noe HELT annent som stod i. Der fikk vi se min far og noen andre menn som hoppet naken fra hurtigrutkaia i fylla. Husker det var første gangen jeg har sett hoppende tisselurer i fart, det minnet er brent inn i hode mitt. Var vel rundt 9-10 år.

 

Min far ble meget flau da han kom opp å så vi satt å måpte over filmen. han slettet den fort gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en artig en.

 

Ei venninne som jobber for Telenor, var hos gynekologen. Hun lå i skrevestolen og kikket i taket, da gynekologen spør: "si meg jobber du for Telenor?". Lettere overrasket spør hun "ser du det der nede?"

Det viste seg at ansatt-kortet hennes hang på genseren og hang ned foran musa hennes. Hihi, komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var vel en 11 år gammel da jeg fant ut jeg skulle lage meg kokosnøttbikini.. turen gikk til bunnpris, hvor jeg fant ei fin nøtt jeg skulle dele i to når jeg kom hjem. jeg hadde på meg ei tjikk fotsid LILLA boblekåpe, og sånne sko som var høye hele veien fra tå til hæl.. hehe, så skulle jeg snu meg for å se etter mamma, og idet jeg gjorde det, vikla jeg foten, snudde meg enda en gang rundt og datt som ei tjukk pølse rett i gulvet, med nøtta klask i bakken! og det hørtes! kassadama hodlt på å le seg ihjel.. jeg var vel like lilla som kåpa.. herregud hvor flaut det var........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha!

 

har et søskenbarn som hadde overhørt et par eldre som møttes med frasene:hei der gamle ørn, det var lenge siden!

senere var vi på senteret,hvor vi skulle til å gå forbi en gammel dame, da følte søskenbarnet mitt seg litt bråkjekk og slengte ut av seg til dama: hei deg di gamle høn! vi var da rundt 5 år gamle, og barnevakten dro oss rimelig fort ut derfra ja.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn, jeg tror jeg DØR av latter..

Ser det for meg:D

 

Jeg driver å dummer meg ut hele tiden, så kommer ikke på så mange, men kan fortelle en jeg aldri glemmer.

 

Jeg jobbet deltid på en bensinstasjon og det kom en voksen mann med lille datteren sin, de handlet og når de kom til kassen så spurte han datteren om hun hadde husket alt, så fortalte han meg: hun skal på klassetur i morgen! jenta var kjempe stolt og jeg spurte hvor hun skulle osv. Så fortalte jeg at jeg skulle på tur i morgen jeg også, til bodø.. fortalte hva jeg skulle der osv. Så når han skal gå så sier han: ja vi får håpe at du får fint vær i bodø da! Vi hadde nemlig hatt stygt vær hjemme i en god stund, og DA sier jeg: Ja det håper jeg også, hvis ikke så går det får meg..

 

Jobba også som frisør og skulle spørre en kvinnlig kunde om jeg skulle stusse litt i nakken, i stedet sier jeg: Vil du at jeg skal stusse deg litt nedentil!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18 år og skulle på byen sammen med to venninner. Vi ble stående i kø utenfor utestedet, og foran oss i køen stod det en guttegjeng i slutten av tjue-åra. Han ene snur seg og stryker meg over håret og sier "så fint hår du har". Jeg blir flau og svarer " da skulle du sett det der nede". Alle rundt oss knekker sammen av latter, og det sprer seg til hele køen. Jeg skjønner ingenting. Det jeg mente var at håret mitt ikke var så fint nederst fordi der var tuppene slitte, men det var jo ikke akkurat det jeg hadde sagt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en nattklubb med en kompis. Så kom det en bråkjekk mann bort og spurte kompisen min om de skulle dele på meg den natten!

Jeg ble forbanna og fiket til han(har aldri gjort det før eller siden)

Neste dag satt jeg og min daværende kjæreste på kafeen. Så kommer HAN bort og min kjæreste presenterer han som sin gode kamerat.

Jeg ble rød, mens han sa at han allerede hadde hilst på isdronningen..og så lo han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber i en klær- og interiør butikk. Jeg hadde akkurat åpnet butikken og stod inne på lageret en stund for å ordne med noen varer som kom. Da jeg kom inn i butikken igjen skulle jeg rydde litt i klesavdelingen. Noe som har irritert meg lenge er at kundene aldri trekker bort gardinene i prøverommet når de er ferdige å prøve. Da vet man jo aldri om det er ledig i prøverommet eller ikke. Litt irritert brummet jeg da jekk flekkte tilsides gardinene i prøverommet.

"Iiiiiik" hylte en eldre dame, som stod nesten kliss naken og skulle prøve en badedrakt! Stakkars som hun skvatt.

Jeg beklagde meg voldsomt. Men alt som kom utav munnen på meg ble bare feil og teit. Jeg satt på lageret til dama var utav butikken igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. For noen mnd siden var jeg på sats med en papirpose fra Cubus med klærne mine i.. Etter treninga skulle jeg på butikken og sto så i køen ( Hadde det også litt travelt). Plutselig revna papirposen og alle svette klærne mine datt ut.Trusa ( MED truseinnlegget i) behåen og alt. Måtte skynde meg å plukke opp bankkortet som også datt på gulvet + alle klærne. Fyy fader da ble jeg flau. Og kassamannen bare kommenterte " Og oisann da"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg nettopp hadde mitt flaueste øyeblikk. En fattig trøst var at jeg skulle rett hjem og skrive om flausa innpå her.

Jeg har en favorittruse. Den beste trusa i hele verden. Sist uke hadde vi en valp på besøk, den tygde hull i hele trusa mi! Den ser ut som en skikkelig hullete ost, og det er så vidt den henger sammen. Jeg vasket trusa, og la den i skuffa. Det skal mere til før jeg gir opp på den trusa der.

Etter en lang natt med vonde maserier, måtte vi i dag tidlig kjørte vi inn til føden for å undersøke om jeg hadde noe åpning. Jeg kledde på meg. Tenkte at i dag var det så synd i mag, og at jeg skulle ha på den beste trusa i verden, så var vertfall det i orden!

Den omsorgsfulle jordmora som skulle undersøke meg insisterte på å hjelpe meg av med tights og truse. Jeg hadde ikke fått sukk for meg før hun hadde dratt av truse og tights. Herregud, dere skulle sett ansiktsuttrykket hennes da hun så trusa mi. Hun prøvde å holde seg alvorlig stakkars, men hele stemningen ble bare dødspinlig!!

Nå sitter jeg hjemme og føler meg passelig nedtrykt. NULL og ingen åpning, bare passelig ydmyket av hele situasjonen. JA, jeg har tatt farvell med trusa mi nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med teknisk support på internett og hadde en kunde som ikke kom på nett. Vi holdt på å resette modemet til kunden og ventet på at lampene på modemet skulle begynne å lyse igjen.Samtidig satt en kollega ved siden av meg med ganske ondt i ryggen. Han hadde kjøpten en pose med frossene erter som han hadde lent seg mot. Denne posen laget noe som kunne minne om prompelyder når han beveget seg, og jeg ble litt ukonsentrert av dette. Skulle spørre kunden om det var noen lamper som var begynt å lyse på modemet hans, istede klarer jeg å si: har det begynt å lyse noen lamper på rumpen din? Hæ???? sier kunden. Nei nei nei, på modemet.. sier jeg. Kunden lo lenge, jeg ønsket med et stort hull i bakken og var sikker på at han så hvor rød jeg var over tlf. Det var flere på jobb som hørte det og de lo godt rundt meg. Huff...

 

En annen gang snakket jeg med en kunde ang faktura. Kunden hadde fått flere utsettelser og ba om en til. Dette var siste utsettelse jeg kunne gi kunden og skulle forklare til kunden at det var viktig at han betalte på avtalt dato. Så sier jeg: det er viktig at du betaler faktura senest denne datoen ellers SPRENGER vi tlf din. Hva sier du svarer kunden sjokkert.. Nei nei, stenger.... igjen var jeg knall rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde i min ungdom i en kjellerleilighet i et hus der også første etasje var utleid. Karen som bodde over meg var en flott mann og vi fikk etter hvert et godt øye til hverandre. Etter hvert som tiden gikk ble det vanlig at vi hadde dørene mellom leilighetene åpne, med det resultat at hunden min kunne gå fritt mellom leilighetene. Hunden er veldig glad i å bære ting, så både sko og andre ting han fikk tak i flyttet seg fort.

 

En dag fikk "naboen" min besøk av en kompis. Han var også svært kjekk og se til og jeg følte meg "midt i smørøyet" når jeg ble invitert til å spise sammen med dem om kvelden.

 

Vi hadde et koselig lag, men plutselig spør naboen min; "Hva er det hunden har i munnen?"

 

"Den er min", svarte jeg fort da jeg så at hunden hadde hentet en heller sliten truse jeg hadde slengt fra meg på badegulvet (i min leilighet).

 

Jeg gikk fort ned igjen med trusa og passet på å lukke badedøra godt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min, mer jævlig pinlig enn flau, men...

 

Mannen min og jeg hadde et vannepar på besøk, hvorpå min mann skulle vise de et redigeringsprogram på pc'en... Dette prgrammet åpner seg med de bildene som sist er lastet inn på pc'en...

 

Og de siste bildene min kjære hadde lastet inn, var de vi tok under sex-akten kvelden i forveien, og der hadde vi ikke spart på noe for å si det slik... Så disse bildene åpnet seg da i fleisen på meg, min mann og vårt vennepar... NYDELIG. Husker jeg tenkte seriøs ett sekund eller to at det bare var å gå ut i hagen og grave seg et hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på videregående og vi hadde nynorsktime.

 

Jeg satt å funderte på hva kjærlighet på pinne kunne være på nynorsk, så jeg rekker opp hånda og spør lærerinna:

 

"Duh, kjærlighet på pinne, hva blir det på nynorsk? kjærleik på stake eller?"

 

Hele klassen brøt ut i latter. tenkte ikke på at det kunne høres litt merkverdig ut, så da jeg tenkte over hva jeg hvirkelig hadde sagt ble jeg megaflau. Ble mobbet for det i lang tid etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...