Gå til innhold

jeg har lyst til å lage en morsom tråd, hva er deres verste flauser??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahahahahaha, Tinemor, takk for dagens latterkule!'

 

 

SPYR OG FIIIIIIIIIIIIIIIIIISER!!!!!!!!!!!!! Haha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ikke spesielt kult akkurat der og da. Eg var 19 år, STORM forelsket og forholdet var så ferskt at det var snakk om uker, ikke måneder en gang.

Han hadde bare sett meg på mitt beste. Passet på å være fin på håret, lukte godt, matche undertøyet, ny shavet legger osv. Også PANG, så ser han meg på mitt aller verste.

Oj oj oj, det var ikke stilig. Men det gikk jo bare tilslutt, og her sitter vi i dag 7,5 år seinere, gift og eg er høy gravid :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gå til bussen, det var seint og ingen andre gikk langs veien, og av en eller annen grunn begynte jeg å synge en sang jeg fant på mens jeg gikk. Den gikk noe sånt som dette: (med egen melodi også)

 

jeg går her og skal til bussen

treet har fine grønne blader

se, noen har kastet søppel på veien

jeg liker ikke søppel

trallalalllalaaaaa

 

Dette sang jeg høyt for meg selv (trodde jeg), men da jeg rundet en sving møtte jeg selvfølgelig et følge på 5-6 mennesker som bare smilte og lo av meg. Uff, så rød jeg ble! Da jeg hadde gått forbi dem hørte jeg alle sammen knekke sammen i latter. Det hører med til historien at jeg overhodet ikke har sangstemme. her ber barna pent om at pappa skal synge nattasangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan tenke meg det ikke var så kult der og da nei. Men evig morsomt for oss andre, hehe.

Kan tenke meg mannen din fremdeles synd den historien er morsom, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja han ler godt og vel av den historien enda. Klarer å se det humoristiske i den nå selv, men det tok litt tid!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet når man har flytta inn i nytt hus, så er det jo ofte sånn at etterhvert som slekt og venner kommer på besøk så vil de gjerne ha en liten omvisning. Vel, vi fikk min gamle tante og onkel på besøk (noe som kanskje skjer hvart femte år eller sjeldnere), og den obligatoriske omvisninga var i gang. Iløpet av rundturen i huset fikk jeg ikke helt med meg hvor vår lille sønn på to år hadde gjort av seg. Vi ble stående i korridoren utenfor soverommene å prate om huset da han plutselig kommer tuslende ut fra soverommet vårt med....dildoen min i hånda!!! Jeg kastet meg over ham, rett inn på soverommet igjen og slo igjen døra bak meg. Han lille stakkars gutten vår ante jo ikke hva han hadde vært å funnet, så jo egentlig bare ut som en leke i hans øyne, de har jo ofte fine farger. Jeg kunne ønsket gulvet bare forsvant under meg, men jeg måtte jo ut derfra igjen og se min gamle tante i øynene. Jeg gjorde gode miner til slett spill og fortsatte der vi slapp uten å nevne seansen med ett ord, og det var det heldigvis ingen andre som gjorde heller. Jeg vet ikke den dag i dag om min gamle tante og onkel skjønte hva lillegutt hadde i hånda, jeg kan jo bare håpe at de ikke hadde nok fantasi til det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he....det verste er alltid når du gjør noe flaut og treffer på folk. Så holder de maska helt til de tror at du ikke hører dem. Og plutselig høre det latterbrølet. Opplevd deg mange ganger jeg også *hrm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha....den var bra. Ser for meg guttungen tusle ut med en lille/blå/grønn dildo i hånda. Hvilken farge var det på dildoen da? he he he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene triller av latter. Liten gutt med blå dildo i hånda...

 

Jeg kommer dessverre ikke på noen historie da jeg dreit meg ordentlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi hadde en fin jeg må fortelle.

 

Var på tur og var ca 20 stk som bodde i samme hus.

De hadde drukket og hun ,venninna mi fant ut at hun skulle legge seg før de andre.

 

Etter at hun har sovet 1 t,kommer en av de andre på rommet og vekker henne og ber henne komme ned.

 

Hun hadde jo kledd av seg før hun la seg.

 

Hun sto opp og kledde seg og gikk ned.

 

Hun syntes de andre såg så rart på henne,så hun spurte va det var,

 

De spurte om hun hadde glemt noe.

 

Hun kikket nedover seg selv,begynner å le og sier at ja ,sko!

 

Der sto hun i singlet,cardigan,truse,sokker....

Hadde glemt å ta på seg bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle vise svigermor det fancy nattbordet vårt... Sånn en drar ut fra siden. Og for å gjøre en lang historie kort.. så har det vært dårlig stemning mellom sambo og svigers, så etter 8 år så har de først nå kommet inn i bildet.

Joda.. så drar jeg ut dette nattbordet og der ligger min rosa flotte dildo. Som pleier å ha sin plass et helt annet sted enn akkuratt der.

Jeg var så flau... og ante ikke hvor jeg skulle gjøre av meg og bare rulla den godt så langt den komm innover nattbordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så dårlig hukommelse jeg, og har vel fortrengt de verste.. Men har en ferskt i "minnet". Var dritings og skulle skvette litt i gresset (var ute), trakk ned buksen og trusen, og satt meg på huk for å gjøre mitt. Før jeg kom så langt mistet jeg balansen og falt bak over, med beina rett til værs.. 2-3 stk så rett hjem! Husker ikke det selv, og er glad for det.

 

Gleder meg til seinere, for å lese flere flauser:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,jeg vet ikke om det er morsomt engang,men det er hvertfall pinlig til tusen... Var tidlig i ungdomstiden min,seksten år og hadde fått meg type som bodde noen mil unna. en helg skulle jeg overnatte hjemme hos han,han var tre år eldre enn meg... vi fikk samme soverom og utpå kvelden utartet det seg jo til noe... vel,jeg var egentlig nokså uerfaren men skjønte at det som skjedde var langtifra vanlig der og da!!! jeg fikk vakuum nedentil da vi holdt på og det kom skikkelig prompelyder fra skjeden!!!!! HALLO!!! det var virkelig flaut,det ble veldig rart og da vi fortsatte skjedde det om og om igjen. jeg ønsket at jeg aldri hadde reist dit og det ble aldri snakket om heller...jegvar rett og slett for ung til å tørre det,men forholdet endte ikke mange mnd etter...jammen godt det ikke var en kar ifra hjembyen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var sammen med eksen var han på besøk hjemme hos meg og mine foreldre. Vi lå på mitt rom (som er rett over kjøkkenet og stua, og i huset vårt er alt meget lytt) og hadde oss en liten hyrdestund. Vi var veldig stille, og vi skulle bare gjøre en kjapp en før middag :P så ringer mobilen og jeg ser det er mamma, hu ville nok ikke forstyrre og skulle bare ringe og si det var middag. Siden jeg visste det avviste jeg samtalen. TRODDE JEG. viser seg i ettertid har jeg har tatt telefonen, og at "samtalen" har vart i 10 sekunder, nok til at mor hørte mer enn både hu og jeg ville :P

trodde jeg skulle dø på meg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en flause fra et par år tilbake. Jeg skulle feire eksamensslutt med en stor fest og hadde ordnet hjemmelaget tyrker i store mengder. Det var bare at jeg glemte å dele av disse store mengdene. Litt ut i festen, klokken var så vidt over 21, merker jeg at jeg blir dårlig og går fra stua og mot badet. Der inne er det selvfølgelig noen, men jeg banker på og prøver å gjøre det veldig tydelig at jeg er dårlig og MÅ inn. Til ingen nytte. Da kommer en kompis av meg og prøver å gjøre alvoret tydelig for det kreket som okkuperer doen, igjen til ingen nytte. Men så er det for sent.. Så for ikke å spy på kameraten min ved siden av meg, lener jeg meg inn mot veggen og lar det flomme.. Det er vel stort sett det jeg kan huske, inntil jeg våkner dagen ette rpå, i min egen seng, av telefonen som ringer. En annen kompis ringer for å spørre om jeg husker at det ble mørkt. Jo selvfølgelig husker jeg det ble mørkt, jeg blacka helt, men det mørket han tenker på var av en annen art.

Det viser seg nemlig at på denne veggen jeg valgte å tømme meg på, var det en termostat. Som jeg kortsluttet.

Leiligheten var mørklagt i timesvis før elektrikervakta endelig fikk orden på det.

Snakk om flause!

I tillegg var jeg festens yngste med mine 23 år, mens de andre var langt nærmere 30.. følte meg ikke skrekkelig høy i hatten der jeg ringte for å beklage til huseieren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, ler meg ihjel snart.

bra det finnes et anonymforum sier jeg bare!!! hahahaha.

kom med flere da=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kjempemorsom tråd..

Har to flauser som jeg kommer på akkurat nå. :)

 

Den første det var da jeg var ca 18 år. Skulle reise med fly til min søster men skulle på jobb først, så jeg hadde avtalt med typen at han skulle hente meg på jobb og kjøre meg rett på flyplassen. Kofferten lå klar i bilen. Ble litt oppholdt på jobb så var litt forsinket da han skulle hente meg, men jeg måtte på do en snartur før jeg kunne sette meg i bilen. Jeg sprang inn på do tok av buksen og tisset. Merket da at noe kjentes helt feil ut, så ned... Jeg hadde glemt å ta av trusen i stresset. Så der satt jeg med søkkvåt truse rimelig forjamset. Hadde ikke noe reserve og koffert lå i bilen som sto å ventet. Var ikke vanlig med mobiler da så fikk ikke bedt om hjelp heller, så måtte reise uten truse da vi selvsagt var sen på flyplassen også. For å gjøre ting bedre så reiste jeg sammen med min mor og følte meg ikke høy i hatten der jeg gikk hele dagen uten truse. Var livredd for å bli stoppet i sikkerhetskontroll. :P

 

En annen gang var da en jeg hadde flørtet med over en periode skulle være med hjem etter en tur på byen. Da vi kom til sengen og skulle kle av hverandre så satt sokkene hans litt fast. I stede for å rulle dem av så tok jeg tak i tuppen og dro. Sokken satt bomfast.. Jeg lente meg bak for å virkelig dra. Plutselig slapp sokken taket og jeg flyr ut av sengen og ble liggende på gulvet. Da jeg så opp så han rimelig forskrekket ut, kan vel pent si at stemningen var ødelagt. Da jeg kom meg opp i sengen igjen med "litt" vond rygg fant vi ut det var nok akrobatikk for en kveld og la oss heller til å sove. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle vitne i retten en gang, og var ganske nervøs. Hadde planlagt anrekket nøye på forhånd; for jeg ville virke sofistikert og seriøs. Endte med mørke bukser, høyhælte, svarte støvletter og hvit skjorte.

 

Jeg gikk inn i gangen mot rettslokalet med en verdig og effektiv mine, og fikk øye på aktor, forsvarsadvokaten og en dame til.

 

Og akkurat da snublet jeg selvsagt i de høye hælene mine og falt pladask rett ned på gulvet.

 

Jeg følte meg usannsynlig dum, og det verste var faktisk at INGEN lo, bortsett fra meg, som forsøkte å kvekke ut en nervøs latter. De så bekymret på meg og spurte om det hadde gått bra.

 

Jaja... slik gjør man en elegant entré.

Og det ble fryktelig pinlig å vitne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha fantastisk!! her er ein av mine:

 

1.året på vgs, HEILT ny klasse, kjente ingen, men hadde mange venna på samme skulen. eg gjekk media og kommuniksajon det året her. og alle hadde kvar sin pult med fullt av data utstyr. eg huska eg hadde på meg ei Lin bukse fra HM den dagen, og skulle berre nett bøye meg ned for å skru på pcen. ingenting skjønte eg når folk lo litt her og der og overalt, men eg tenkte ikkje meir på det og lo no igrunn litt med!

etter dei fire første timane og når lunsjen var igang, hadde vert i kantina å handla mat, gjekk eg inn i klasserommet til vennina mi, og når eg kom inn der seie ho: HERREGUUD SILJE, du e klar over at buksa di har verdens største hol i rompa??? eg trudde eg skulle daue. det var snakk om å ha revna fra skrittet og heilt opp til beltekanten..så eg har egentlig gått å vist rompa mi til heile den nye skulen og klassen min, uten at noken har sagt en dritt!!! ALT var synlig, blææ! eg reiste tidlig heim den dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og moren min var i London sammens med mange andre som jeg ikke kjente. Det hadde vært noe feil med nøkkelkortene våre,de virket ikke, så vi hadde fått nye i resepsjonen.

 

Vi hadde vært på rommet til noen å drukket litt, og jeg var trøtt og sliten og gikk på rommet for å legge meg. Mens jeg gjorde meg klar for legging tenkte at jeg skulle være litt lur å sette nøkkelkortet i døra så moren min slapp å vekke meg for å komme inn når hun skulle legge seg.

 

Jeg tok en rask titt ut av døra for å se at ingen så meg slik jeg var kledd, og gikk med nøkkelkorta ut på gangen for å finne ut hvem av de som funket. Problemet var bare at jeg hadde tatt med alle de korta som IKKE virket..

 

Så der sto jeg, i en lang korridor, kledd i en grusom sove tskjorte, nyinnkjøpte stripete i alle regnbuens farger knestrømper med tær(!) og truse. Nøkkelkortene virket ikke og jeg ble rimlig redd for at noen skulle se meg.

 

Å gå ned i resepsjonen å få nytt nøkkelkort var jo også uaktuelt. Endte med at jeg fant en trapp som kun ble brukt til evakuering og kom til det rommet der mamma var og banket på. Der var alle på farta til å dra på byen og de fikk seg en god latter når de så meg. Da var jeg ganske flau, og det viste seg at mamma hadde med seg sitt nøkkelkort likevel.. Alt strevet for ingen nytte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på fest hos en kamerat og drakk alt for mye! (17 år og hjemme-alene-fest) Jeg ble naturlig nok trøtt og gikk å la meg i en seng jeg tilfeldigvis snubla forbi. (viste seg å være søsteren til kameraten min sin seng) Husker svært lite men vet jeg spydde.

Våknet opp ut på formiddagen av at søsteren og moren til kameraten min kom inn på rommet der jeg sov. Kameraten min trodde jeg hadde gått hjem i løpet av natten.

Problemet var det at jeg hadde spydd noe så sinnsykt, var helt tilsølt av mitt eget spy (noe jeg sikkert fortjente...) Senga til søsteren var rimlig tilgrisa og jeg hadde brukt et bladstativ til spy"bøtte". Herregud!!! Trodde jeg skulle dø! Var naturlig nok fremdeles skamdårlig. Moren var RASENDE og sendte meg på dør. Jeg har aldri vist meg der igjen, og heller ikke drukket meg full igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...